Wybitna sprzedaż Red Dead Redemption 2 – raport finansowy Take-Two Interactive
Hmm, sprzedaż z jednej strony fantastyczna, z drugiej jednak strony na premierę rozesłano do sklepów i sprzedano 17 mln egzemplarzy, a po kilku miesiącach przybyło raptem 6 mln? Zwłaszcza, że w tym czasie był okres świąteczny, czyli najlepsza sprzedaż gier. Czy to normalne? Wiadomo, że na starcie sprzedaż zawsze jest ogromna, ale spodziewałem się lepszej sprzedaży w dłuższym okresie.
Przy PC trzeba zaoferować coś ponad singla żeby większość nie spiracila. Nie wiem czy r się zdecyduje zobaczymy tym bardziej że nie stosują denuvo.
Co niby? Będzie single i online z mikro, spokojnie jak przy V 10 mln sztuk pyknie. Ale wpierw trzeba pewnie na PS5 poczekać.
@AlienShooter
Gta V wydali na kilka transzy i im się to opłaciło, więc tutaj mogą zrobić podobnie.
@futurenan16
Żyjesz nadal przeszłością, czy sam piracisz? Wiadomo, że na Pc jest łatwiej to zrobić, ale to nie znaczy, że każdy piraci każdą grę. Idąc twoim tokiem rozumowania, to na konsole też mogli by nic nie wydawać, bo rynek wtórny, na którym nie zarabiają.
Wpierw konwersja na next geny, a potem może PC. Czekać cierpliwie na swoją kolej. Ja na szczęście mam już to za sobą :)
Wpierw konwersja na next geny, a potem może PC.
Tak, tak. Konwersja na platformy które nie istnieją.
@kęsik
Tak nie istnieją, że już devi pracują.
https://www.gry-online.pl/newsroom/18-deweloperow-juz-pracuje-nad-grami-na-nastepna-generacje-konsol/z11b9c2
https://www.purepc.pl/rozrywka/devkity_playstation_5_zbieraja_swietne_opinie_wsrod_deweloperow
Preorderowcy i gracze pierwszych 14 dni to najbardziej dochodowa grupa. Już o tym było nieraz. Chociaż tutaj widać że ta grupa jest jeszcze większa niż wielu się wydaje. Tutaj wyszło 3x tyle.
Ilu graczy ukończyło wybrane hity na PS4?
Red Dead Redemption II 22%
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/ile-osob-naprawde-konczy-gry-analiza-12-hitow-na-ps4/z91ba32
Super gra co piąty grę przeszedł. Ciekawe ile z tych kupujących spędza tygodniowo więcej niż godzinę przy tej grze. Wyjdzie jeszcze mniej zapewne z 5% :)
Jak już chcesz być tak dokładny to sprawdź proszę każdy tytuł AAA i podaj jaki % przeszedł główną kampanie fabularną. Otóż cię zadziwię bo praktycznie każda gra 3xA ma taki odsetek ukończenia. Dla przykładu takie TLoU ma chyba coś ok.19% (mogę się mylić).
Ja też nie przeszedłem a nic to nie znaczy. Bo zwyczajnie nie skończyłem jej jeszcze. Trzeba mieć dość dużo czasu na tą grę. Z czasem wynik będzie lepszy.
Lekki spoiler
spoiler start
Jest powód fabularny żeby nie kończyć gry
spoiler stop
Zaskakujące ? Nie. To stosunkowo długa gra, a wielu nie ma czasu grać tyle w jedną grę, bo praca i rodzina lub zwyczajnie nudzą się czy już ich to nie kręci jak wcześniej.
Krótsze gry na 5-20 godzin kończy większy procent graczy.
Ja osobiście ukończyłem wszystkie gry w które zacząłem grać obojętnie na jakiej platformie grałem. Ale zwyczajnie lubię to i mam bardzo dużo czasu na wszystko.
Red Dead Redemption 2 było bez wątpienia największą premierą zeszłego roku w branży gier i już na premierę wysłano do sklepów 17 milionów egzemplarzy. Teraz liczba ta wzrosła do imponujących 23 milionów kopii.
Jakby nie było, Smash bros. po kilkoma względami było większą premierą (w sumie każdym, poza ogólną liczbą kopii na wszystkie konsole, sprzedanych do końca 2018, ale kiedy ta gra, a kiedy tamta miała premierę).
Widac mozna obejsc sie bez PC,juz dawno uzywam Pcta tylko do gier typu Wow czy jakiegos RTS no i programy a gry AAA tylko na konsoli nawet powoli w fpsy gra wiecej na konsoli
A używaj do czego chcesz.
Wszystko można, ale nie znaczy, że to się opłaci. Gta V na pc sprzedało się bardzo dobrze, więc T2 raczej nie przepuści okazji, żeby zarobić kolejną tonę szmalcu.
Cóż można powiedzieć, zasłużony wynik. Pod wieloma względami było to unikalne doświadczenie. Czekam aż gra wieloosoba wyjdzie z bety i wracam na prerie :)
Online cieszy sie dużą popularnością? No chyba raczej nie. Wszyscy znajomi grali online w tym ja i dałem sobie spokój bo w grze nie ma co robić, zarabiać kasę? Na co? Na przepisy u pasera? Robienie lvl na gliczach? Denerwowanie się na bandę debili zwanych griferami? Strzelać się z autoiamem? Kampania fajna, ale online niestety to gniot w którym nie ma co robić z wieloma błędami. Nuda po prostu.
Takie same początki miało GTA Online na ps3/xbox360 w 2013. Dosłownie nie było co robić poza paroma misjami co-op i strzelania do innych graczy we free roam. Później stopniowo zaczęli dodawać nowe tryby, heisty i mikropłatności. RDO na chwile obecną siedzi nadal w becie i sam czekam aż w końcu z niej wyjdzie. Sam mam za dużo gier do ogrywania, aby pykać w bety.
ten autoaim jest najważniejszym z powodów czemu nawet online nie odpaliłem. Też nie chce mi się wierzyć, że gra w to więcej osób niż w GTA bo sam klimat mniej komercyjny, a i po swojej ekipie widzę że może z 5% zdecydowało się na rdo
Jak wpakują tyle samo sił i środków w GTA 6 co w RDRII, to może dzięki pomocy RoDO, przygody Arthura Morgana zrobią wynik większy niż się prezesowi T2 nie śniło.
Może warto dodać, że wyniki jednak poniżej oczekiwań i akcje firmy zanurkowały po tej informacji