World of Tanks – nowy patch dodaje obsługę procesorów wielordzeniowych
Białoruś weszła w XXI wiek.
Dokładnie.
Jeszcze trochę i zaczną wspierać akceleratory graficzne.
Gra jak już weszła na nowy ulepszony silnik, to zyskała na optymalizacji i jakości, a teraz jeszcze chcą iść małym krokiem w przód. W tą grę kupę lat się gra, ale teraz mało gra się, ze względu na, to że jest pełno innych fajnych gier :)
Graczy zaczyna ubywać to nagle zaczynają robić to, o co gracze prosili, hmm niech się zastanowię, 5 lat temu? :D
Jest już tak słabo z ilością graczy że w wersji konsolowej pojawił się nie eventowy tryb z mechami zamiast czołgów
I teraz rzecz która powinna być o zawsze a przynajmniej od kilku lat
To ,że WoT dostało multicore to jest z patchem 1.4
wejdzie funkcja zwana "Concurrent Rendering"
która ma na celu stworzyć bardziej wydajną dystrybucje obciążeń pomiędzy CPU a GPU, w skrócie będzie ład i porządek pomiędzy tymi dwoma i dostaną swoją działkę po równo :)