Pillars of Eternity 2 otrzymało tryb turowy
Wadą jedynki był chaotyczny system walki, więc aktualizacja z trybem turowym to świetna wiadomość która skłoniła mnie do zakupu PoE2. Fajnie, że kilka miesięcy po premierze można kupić w pudełku za 4 dyszki :)
Drugi news praktycznie o tym samym?
Jak ktoś się napala na ten tytuł tylko ze względu na turowy system walki to radzę się wstrzymać bo póki co jest co najwyżej średni. Zobaczymy jak wyjdzie z bety.
Tryb na razie w fazie beta. Jeszcze minie trochę czasu zanim będzie na 100% będzie sprawne i zadowoli każdego.
Też zacząłem na tym poziomie i szybko odpuściłem jak pierwszą lokacje musiałem czyścić koło godziny właśnie z powodu tego że eder cały czas nie trafiał a mój lotrzyk narazie jest kiepski i robi obrażenia rzędu 5hp. Pamiętam z wcześniejszych podejść że nie było w tym miejscu zbyt dużo walki i zajmowało mi to z 15 min max. Więc teraz ile czasu zajmą lokacje gdzie jest pełno przeciwników?
Wypróbowałem wczoraj i bardzo mi się podoba, nawet jeśli wydłuża rozgrywkę. Tego ta gra potrzebowała.
Ciekawe, czy dalej w grze dostaniemy np. dodatkową akcję na rundę lub coś w tym stylu. Tryb turowy sprawia, że developerzy mogli pobawić się mechaniką.
Czy da się wyłączyć system turowy w trakcie gry? jak spellcaster zaczyna czarować w jednej turze, a kończy w drugiej :( masakra
Nie da się.
Do wyboru jest trochę dziwny ale w miarę przyjemny tryb turowy i chaos gdzie trzeba pauzować co sekundę na wyższych poziomach trudności.
Co do czarów to trzeba albo używac tych co odpalają sie natychmiast albo wykrecać jak najwyższe odzyskiwania by postać miała jak najszybsze wykonanie akcji. Jedyne co naprawde jest problemem to to, że przez wykonaniem czaru nie można go przekierować gdy przeciwnki się przesunął (tj. w turze wykonania czaru przed jego rzuceniem powinna być opbja przekierowania).