Anthem bez 60 FPS-ów w 1080p, nawet na Xboksie One X i PS4 Pro
60fps będzie w dlc xd
Też mi news. Jutro napiszcie, że śnieg to zamarznięta woda a w nocy nie widać słońca na niebie.
Czuje, ze to bedzie taki sam nadmuchany hit co Evolve..o ktorym nikt juz nawet nie chce pamietac, a i to ma byc niby mmo z max czterema osobami na serwerze bo piatym graczem bedzie...lag? ;)...jak w tym no, Atlasie hehe
60fps będzie w dlc xd
Wątpię, że będzie trzymać stałe 30 fps jak 4 osoby będą strzelać fajerwerkami. Może solo będzie trzymać ale im więcej osób w party to -10fps od osoby.
Nie ma to jak gdy gra nie daje rady 60 klatek wyciągnąć na 1080p a oni już na 4K idą (i to takie przerobione).
Wytłumaczył to tym, że zespół koncentruje się przede wszystkim na jakości grafiki, a nie liczbie FPS-ów.
Bo pewnie lepszy ładny pokaz slajdów niż płynna gra z gorszą grafiką.
Jestem tego samego zdania. Zrobili ulepszone konsole Pro itd to oni zamiast zrobić 60 klatek w 1080p to oni poszli w jakieś chuja warte 4k gdzie to nawet roździelczość nie jest tylko skalowanie 4k.
Konsole są głównie dla nieświadomych użytkowników, więc skoro już wpakowali cały ten hajs w promowanie hasła "4K", nie tylko przy okazji konsol, ale też telewizorów, odtwarzaczy bluray itd., to teraz łatwiej reklamować i sprzedawać grę, która ma taką naklejkę "4K" na pudełku niż nic im nie mówiące "60fps".
Dwie rzeczy są powodem tej sytuacji. Jedną jest na pewno ograniczenia konsol. Deweloperzy chcą robić coraz większe i ładniejsze gry, ale ta generacja konsol na to nie pozwala. Drugą ważną rzeczą jest wydawca, który na pewno naciska na jak najszybsze wydanie gry pomimo tego że gra może nie być na start dobrze zoptymalizowana. Może BioWare jest wstanie osiągnąć 60 fps w Anthem ale potrzebuje do tego czasu, który nie dostaną od EA.
No jak widzisz chyba jednak tak. Jak będzie jakieś demko to może kiedyś z nudów zainstaluję i pokażę ci jak gra działa na porządnym sprzęcie, nie jakiś zabawkach.
@TobiAlex - moj 6cio letni i7-3770 wciaga cpu XBX (i mojego ps4pro); tak wlasnie stoimy w miejscu
Swego czasu Insomniac Games wyraźnie mówiło, że wydawanie gry w 60 fps praktycznie w ogóle nie wpływa na sprzedaż. Dla przeciętnego gracza liczy sie rozdzielczość i poziom grafiki. Także radzę się przyzwyczajać do takich newsów. Nie oczekiwałbym również 60 fps jako standardu w nadchodzącej generacji. To będzie najczęściej 4K i 30 fps.
O ile takie coś może przejść na obecnej generacji, to jest bardzo wątpliwe żeby gracze darowali twórcom gier brak 60 FPSów na konsolach nowej generacji. Szanujmy się - wraz ze wzrostem mocy konsol, automatycznie powinny się polepszać warunki grania. I to wcale nie wyklucza zabawy rozdzielczością i poziomem grafiki.
Nieważne jak mocne będą nowe konsole, producenci gier będą zawsze szli w lepszą grafikę, niż celować w 60 fps. Klient bardziej będzie zachęcony do zakupu jak na ekranie zobaczy wodotryski graficzne niż jak gra ma działać w 60 klatkach. Tak było i tak prawdopodobnie będzie na konsolach. Nie wiem co żeście się uczepili tych 30 fps, jakby od niedawna była na to moda.
@Salzmore
Gracze mogą nie darować, ale i tak kupią, a większość klientów to kowalscy co nie wiedzą ani w ilu fps chodzi gra ani co to w ogóle znaczy.
@Salzmore
90+% graczy to nie sa osoby z redditow, gryonline itd; czar pryska
Przecież 60fps to jest dolna granica jakiejkolwiek płynności. Ja za nic do tych 60fpsów bym nie wrócił, a ci nawet tego nie wyciągają i jeszcze się w "4K" pchają, lmao.
Komfortowo można grać od 120fps+, ewentualnie 90+ z g-sync.
PC 240Hz MR.
On po prostu żyje we własnym świecie. Z realnym nie ma do czynienia :-)
"60fps to jest dolna granica jakiejkolwiek płynności"
Miliony ludzi chodzących do kina oglądając filmy w 25FPSach jakoś nie narzeka na płynność. Tak samo miliony graczy konsolowych, gdzie prawie żadna gra nie przekracza 30 klatek.
Dla mnie nie chodzi o płynność a o responsywność gry, bo to faktycznie w 30 klatkach po prostu czuć i to jest trochę technologia rodem z 2010. Wiadomo jednak że hasło "60FPS" gorzej się sprzedaje niż "4K" bo przeciętny konsument nie ma pojęcia jak działa to pudełko z grami które stoi pod jego telewizorem.
pomimo tego jak RDR2 jest niezle to wymieklem (a czekalem na pelnym hype); z taka responsywnoscia postaci to pierdole moge w tell tale pograc; kumulacyjnie podobnie
Dlatego wolę grać na PC. W multiplatformy dobry PC to najlepsza opcja.
Zależy jakie kto ma podejście, jak komuś nie zależy na ultra grafice i wysokiej rozdzielczości, a woli płynność to nie musi wydawać aż 5000, ale dla moich potrzeb to te 5k to mało...
5k jak dla mnie to gpu + ram, lul.
5k na kartę i ram to niby jakiś wyczyn, którym się można publicznie pochwalić?
Bardziej sprostowanie wypowiedzi TobiAlexa, że nazywanie PCta za 5k "dobrym" to tak odrobinę na wyrost niestety.
5k? Lol, na moim dwuletnim kompie za 3k AC Odyssey czy Far Cry 5 chodzą na ultra i pewnie jeszcze przez kilka następnych lat każda gra będzie mi chodzić conajmniej na średnio-wysokich.
pewnie ze PC lepsze... posiadam ps4 pro i dzisiaj załuje ze go mam^^.. za te pieniadze co kupilem ps4 lepiej bylo by dołożyc do karty graf czy zmiane procka no ale co tam ^^ czlowiek popelnia bledy i na nich sie uczy... a ci co pisza ze na konsoli za 2,5k pograja we wszystko w plynnym fps to troche sie mylicie :) jest wiele gier ktore wychodzily na konsole i niestety konsoli nie dawaly rady utrzymac tych waszych 30 fps :(( pozniej co patch robiony byl downgrade by tylko utrzymywalo te 30 fps ^^ tak bylo np w przypadku wioedzmina gdzie sami CDR informowali ze zastosowali downgrade bo taki ps4 nie dawal rady ;] gddyby nioe konsole to z grafika byli bysmy juz z 10 lat do przodu bo moc jaka maja pc a konsole jest nieporównywalna ...i niestety przez to tez wychodza karty graf ktore tak naprawde nie sa nam potrzebne bo taki GTX 1080 starczyl by spokojnie przez jeszcze wiele lat... ale ze tworcy gier nie optymalizuja juz gier pod pc bo jednak firma nvidia czy radeon ciagle musi zarabiac i sprzedawac nowe karty to my je kupujemy... i tak wydajemy po 5k a nawet 10k na PC ale wiecie co ... stać nas i dlatego takie kompy kupujemy tych co nie stac podniecaja sie konsola i nie chce tu nikogo obrazac ale tak jest po za tym pamietajcie o jednym ... nie wydajemy do 10k na pc tylko po to by grać ale tez na nim pracować .. czy to obrabianie filmow czy tworzenie grafik ..a jezeli chodzi o mnie to lepiej mi sie gra na pc niz na konsoli mam przynajmniej te 60+fps a nie niby oibiecane 30 gdzie i tak odczuwamy spadek ... dodatkowo na pc mamy lepsza grafike (ok moze nie wiele lepsza ale jednak lepsza a czemu nie lepsza? bo pc musi dostosowac sie do konsol bo osoby grajace na konsoli by plakali dlaczego to oni maja taka slaba oprawe a pc lepsza)^^ i dodatkowo na PC mam lepsdza kontrole na postacia ktora steruje niz na konsoli ...
PC lepsze/konsole lepsze...
Kwestia gustu i tyle.
Ja od czasów PS 2, przez lata siedziałem głównie przy PC.
Aż w końcu rok temu z ciekawości kupiłem PS4. Skończyło się na tym, że po 4 miesiącach sprzedałem swojego pieca z i7 i GTX1080ti na pokładzie, bo przez ten czas nawet go nie tknąłem i zaczął jedynie zagracać biurko.
Och nie, mój świat legł w gruzach.
Gra bez PvP nie ma 60 FPS.. koniec Anthem, niegrywalna gra, wszyscy kasują pre-ordery...
A nie sorki, to nie ta bajka.
A jednak. Chcesz, to daj się nabijać w butelkę i nabijaj kabzę EA. Ja nie gram w półprodukty i wypisuję się z (nie) tej bajki.
Czyli większość gier na konsolach to półprodukty od lat? :D idź już hejterze do nory.
Anthem to gra multiplatformowa. Od exów nie wymagam 60 klatek, bo one coś sobą. Czyli multiplatformowa gry, ktore mi tylu nie dadzą, to półprodukty. Oczywiście są wyjątki: np takie Metro np grafiką jest kara świetlne przed Anthemem i jakoś na ps4 pro i x1x bedzie w 60 klatkach ;)
@czopor ------>
Niech sprzedają screenshoty. Może mało klatek ale grafika zacna.
Ja nie odpalam nawet gier, które nie utrzymają absolutnie stałych 60fps. Zazwyczaj nie schodzę poniżej 90, gra musi mnie naprawdę jarać, żebym spróbował z mniejszym framerate.
Rozumiem, że z tego powodu nigdy nie grałeś w God of War, The last of us, Uncharted, Red Dead Redemption, Ratchet & Clank, Motorstorm, Spider Man, Killzone, MGS, LittleBigPlanet, Resistance i Heavy Rain? Ominęły cię najlepsze rzeczy w tej branży, bo nie schodzisz poniżej 90 fps? ^^
Masówki z największym budżetem na marketing =/= "najlepsze rzeczy w branży"
Motostorm ma 60
Taa, to podaj te najlepsze rzeczy w branży ze 120 fps rlistek, bo przecież poniżej nie grasz, no dalej, ośmiesz się, czekamy.
Masówki z największym budżetem na marketing =/= "najlepsze rzeczy w branży"
Misiu, masówki z największym budżetem na marketing to masz na pisi w tych +120 klatkach (zakładając że sobie tego nie wymyśliłeś), takie gry jak Battlefield, Cody, Asasysny i inne ubi/EA podobne gry (a głównie w takie możesz sobie pograć na pc) to są te masówki. Gry których nie dostaniesz nigdzie indziej masz na konsolach i chociażby z tego powodu, że ich nigdzie indziej nie ma - nie są to masówki.
Chociaż podejrzewam, że ty te +120 FPS to widziałeś jak świnia niebo ale fajnie jest popisać sobie w internecie. Mało jest gier co wycisną 120 klatek nawet na topowych kartach chyba że grasz w gry z 2012 roku, to przepraszam.
@kaszanka9 Proszę bardzo - The Witcher 3, Kingdom Come: Deliverance.
O starszych grach i grach online nie piszę, bo widzę nacisk w twoim pytaniu na te fpsy.
@Yarpen z Morii
No widzisz mój RTX 2080 sobie spokojnie radzi z trzymaniem przyzwoitego fpsu w nowych grach.
@Yarpen z Morii
Przeciez konsole to czysta definicja masowek. Wszystkie obecne trendy gier robionych pod kanapowych ziemniakow i tepe dzidy przyszly z konsol bo targetem przestali byc juz fani gatunku, ale wszyscy osobnicy posiadajacy 2 rece i intelekt wystarczajacy do obslugi kontrolera.
No i jak nie traktować poważnie tych streotypów o PCMR-ach, którzy nie grają w gry tylko w klatki na sekundę?
W sensie, że jak ktoś woli grać w przyzwoitej jakości i płynności to jakiś "gorszy gracz" niż taki który się zadowala ochłapami w tej kwestii i wystarczy mu żeby cokolwiek się tam ruszało czy o co ci chodzi, bo nie do konca rozumiem?
Wszystkie obecne trendy gier robionych pod kanapowych ziemniakow i tepe dzidy
Czyli jesteś idealnym odbiorcą!
@Hydro2
Gran Turismo i Burnout Paradise chodzą w 60 fps na PS3, Motorstorm w 30 fps.
rlistel-->mieć 2080 i grać w full HD, pisi musztard race w pigułce, dobrze że w 720p nie grasz żeby mieć 200 fps
Boli cię to jak ktoś używa swojego sprzętu? Bo dokładnie po to kupiłem tę kartę, żeby grać w wysokim fps, a nie rozdzielczości.
Przed zakupem monitora do gier testowałem zarówno 1440p 144Hz jak i 1080p 240Hz i zdecydowanie wolę większe odświeżanie od większej rozdzielczości. To, że ty byś wybrał inaczej nie czymi mojego wyboru złym.
@rlistek
Boli cię to jak ktoś używa swojego sprzętu?
A czy ciebie boli jeśli ktoś gra w 30 fpsach??? Każdy ma wybór i gra na czym chce i jak chce.
Nie nie boli i nikomu tego robić nie bronię, pomimo, że dla mnie jest to nieakceptowalne, co wyraziłem w którymś tam poście wyżej.
3DFX - dzięki za sprostowanie
Hydro2 - zawsze do usług. Pozdrawiam.
Nie grałem w żadną z w/w gier. Aczkolwiek nie wykluczam, że jakieś pozycje z tej listy kiedyś sprawdzę (o ile będą trzymać te minimum 60 klatek). W mojej ocenie, odświeżanie daje znacznie lepszy efekt wizualny niż 4k (którego korzyści bez dobrego odświeżania ograniczają się praktycznie do statycznych obrazów, bo w ruchu detale się rozmazują).
Jako pecetowiec, gry które nie udźwigną 90-100 klatek przy średnio-wysokich detalach odkładam na lepsze czasy. W 60 raczej gram tylko jeżeli gra mnie kręci a nie ma możliwości odblokowania do wyższych wartości.
@kaszanka9 Co niby rozumiesz przez "zyskało"? Rozwiń temat i zdecyduj się o co ci chodzi w końcu. Bo jeśli chodzi ci jednak o gry online/competitive, w których "zyskujesz" to w te gram w 240fps i 240hz. Wydawało mi się, że chodzi ci o w miare nowe singielki, stąd tytuły które wypisałem. Dopisać mogę Doomy, Wolfensteiny itd., które bardzo ładnie chodzą z jeszcze dużo większym fpsem.
Z online/competitive - Overwatch, Quake Champions, PUBG (ten ostatni niestety 240 klatek nie trzyma, ale 120+ jest, więc nie ma co płakać), itd.
Mowa oczywiście wszędzie o ustawieniach full ultra, czyli coś czego konsole nigdy jeszcze nie widziały.
Anthem bez 60 FPS-ów w 1080p, nawet na Xboksie One X i PS4 Pro
Ale zaskoczenie...
Targetem gier jest obecnie statystyczny kanapowy ziemniak lub typowa tepa dzida. Tacy osobnicy nie rozumieja i nie obchodzi ich roznica FPSow bo nie maja nawet pojecia jakie realne odswiezanie serwuje matryca w ich TV/Monitorze albo jaka rozdzielnosc ma wyswietlany material wideo. Takich najlatwiej zmanipulowac i wydymac wiec nie dziwota czemu jest tak a nie inaczej.
Grałem w testy alpha, jak to ktoś tam ładnie napisał to gra dla fanów Destiny, w zasadzie to takie Destiny z kamerą zaa pleców, szału nie ma, gra ładnie wygląda i posiada niezły feeling strzelania, nic poza tym.
+1
Brak 60 fps ? Gra dla mnie nie istnieje :) 30 fps to miało PS1 aka PSX a nie w 2019 PS4 :) Żarty jakieś.
A czego się spodziewasz od sprzętu za 2000zł że będzie działać jak na kompie za 6000/7000 zł w takim Assassin O GTX 1060 nie jest w stanie utrzymac 60 Fps a karta kosztuje prawie tyle co sama Konsola.
Zastanawiam się, czy ma to jakiś związek z decyzją EA o narzuceniu całej grupie ich studiów używania silnika Frostbite, z którym to wszystkie te ich studia poza DICE mają wielki problem.
Nie rozumiem skąd te wszystkie minusy i zdziwienia. Mało która nowa multiplatformowa* gra działa w 60fps na PS4 Pro.
99% exów ma albo 4k 30 albo 1080p 60
A Anthem to jest ex według Ciebie?
spoiler start
Ale żeby nie było nieporozumień dopisałem, że mowa o multiplatformach ;)
spoiler stop
1080p rofl
@Hydro2
Exy powiadasz?
[link]
God of War daleko jest od tego 1080p60 na PS4.
Tryb "performance" tnie grafe do tego stopnia ,że wygląda jak z normalnego PS4.
4K... oszukane ;)
GoW na ps4 pro ma 60 klatek w 1080p ;)
Ja tam nic ponizej 20000 FPS nie tykam.
Ustawiam sobie wtedy kamere slowmotion przed monitorem.
ciesze się. konsole zatrzymują przez optymalizacje rozwój gier. to niepojęte że na 4k mam w każdej grze 60 fps na ultra mając starą 1080ti. mam nadzieje że moja karta będzie płonąć na ultra w anthem i to bez ray tracingu. do tego anthem wykorzyta lepszą jakość i wydajność dlss ::D więc lepiej kupić 2080 niż 1080ti bo będzie lepsza o 40 % po włączeniu klatkowo jak i jakościowo o KILKA RAZY
Nie kłam, że w każdej grze masz 60fps w 4K na gtx 1080ti. Każdy kto choć trochę interesuje się sprzętem komputerowym wie, że pojedynczy gtx 1080ti jest za słaby do 4k/60fps bez spadków na ustawieniach ultra. Dopiero RTX 2080ti jest pod tą rozdzielczość. To niepojęte, że w ogóle wspominasz o gtx 1080ti w temacie konsol.
Boże, jaki stek bzdur, począwszy od 60fps na ultra 4k na 1080Ti a skończywszy na gównie jakim jest jest DLSS i mówieniu że 2080 to dobry zakup.
Weź ty się schowaj gdzieś i wyrzuć klawiaturę...
cóż sam dlss dawał coś przy niezbyt obiżeniu jakości ale w połączeniu z filtrami sharpeningu (od niedawna w sterach możliwość) top naprawdę sensowny zakup . kupiłem 2070 i gram w idealnej ostrości sharpen 70 % 60 klatek ray tracing ultra 1440p . POZDRO :D miałem racje bo tyle wydala mi 1080ti bez ray tracingu :D może kilka klatek wiecej :P czyli czas pokazał . tym bardziej że teraz dlss prawie nie rozmazuje jak na początku a zyskujesz 30 % klatek co naprawde sporo daje
Ale szambo się zrobiło pod Waszym newsem na facebooku, masakra.....
"Bo paczcie kuhwaaaa robaki jak mnie stać. Mój komp kosztował więcej niż wy zarobicie przez pół roku. Jestem od was lepszy kuhwa. PCMR pełną gębą a wy dalej se grajcie na tych swoich zabawkach w trzydziestu efpeesach. Huurrr idę se włączyć Gotika 2 w 200 klatkach na sekundę i z włączonym 8k, nawet mi was nie żal".
Sęk w tym, że konsolowcy też tam pokazują na co ich stać. Ani jedna ani druga grupa niczym się nie różni - obora na całego.
Nie rozumiem narzekania, swego czasu przeszedłem gothica 3, który chodził na moim ówczesnym kompie w jakiś 15-25 klatkach, z częstymi spadkami do zera. Bawiłem się świetnie.
Macie rysunek do tych wojen platformowych.
Drogi GOLu wasz tytuł jak i artykuł są strasznie mylące gdyż informacja ze źródła mówi jedynie o konsolach a nigdzie w waszym artykule nie ma wspomniane że dotyczy to lub nie również komputerów osobistych ale za to jego treść jak i tytuł insynuuje że jednak tak jest. Dla sprostowania - w zeszłym roku, w wywiadzie z Markiem Darrah (executive producer) zostało potwierdzone że fpsy na PC nie będą zablokowane na 30.
I nie, nie każdy w świecie gier jest tak obyty z tematem że już na pierwszy rzut oka wie że chodzi tu jedynie o konsole, gdyby tak było nie otrzymałbym od znajomego wiadomości z linkiem do waszego artykułu i obawą że na PC też będzie max 30 klatek i nie pisałbym tej wypowiedzi.
Na przyszłość prosiłbym serdecznie o konkretniejsze formułowanie treści waszych artykułów i tytułów.
Ta gra może ma jakieś tam efekty, ale graficznie jest i tak bardzo średnie i przecietny Kowalski z Gtxem 1070 odpali ten tytuł na ultra w 60 fpsach, więc po co pisać o pecetach?
grałem w alpha i na pc nie ma blokady 30fps... ddo tego moj staruszek juz pc dawał raded trzymac stałe 60fps wiec gra jak na bioware dobrze zoptymalizowana ale w koncu to silnik frostbite. Ciekawy jestem jak moj ps4 pro sobie w tej grze poradzi, czy utrzyma stale te 30 fps czy jednak bedzie głubił klatki jak to bywa w RDR2
PS. Konfig na ktorym gralem w alphe
CPU i7 6700k 4.5ghz
GPU GTX 1060 6GB
RAM 16GB DDR4 3000mhz
I dobrze, to gra online. Byłoby niesprawiedliwe, gdyby posiadacze One X/PS Pro grali w 60 fps a One S/PS4 w 30.
Czyli już wiadomo iż pierwszym patchem będzie klasyczny DOWNGRADE.
Oj Wy naiwniacy, przecież to oczywiste że nie będzie żadnych 60 klatek! Każde dziecko wie, że od razu będzie 120 i nie wiem czym się martwicie...
w ogole mnie to nie dziwi ^^ te konsole juz dawno powinny iść na złom... samo to ze RDR2 na ps4 pro nie utrzymuje stabilnych fps juz nie mowiac o zwyklej wersji ps4 gdzie fps spadnie nawet do 20... huehuehue... i nie nie mowie tak bo ogladalem filmy itp... posiadam ps4 pro i widze jak jest ^^ nawet sam wiedzmin 3 wyciskal z tych konsol wszystko co mogl i to jeszcze w 2015r gdzie niedawno konsole mialy premiere a juz grze nie dawaly rady ^^ dobrze ze CPR zrobili maly downgrade to mozna bylo grac w tych "stałych" 30fps ... juz powinny byc premiery nowych konsol bo przez te ps4 i xbox one oprawa caly czas jest w miejscu a gdy juz staraja sie cos z nia zrobic by graficznie bylo lepiej to konsole sie dlawią...
"w ogole mnie to nie dziwi ^^ te konsole juz dawno powinny iść na złom... samo to ze RDR2 na ps4 pro nie utrzymuje stabilnych fps juz nie mowiac o zwyklej wersji ps4 gdzie fps spadnie nawet do 20... huehuehue..."
Tylko szkoda że mam PS4 z 2013 i gra nie spada poniżej 30 fps.
"posiadam ps4 pro i widze jak jest ^^"
Coś nie chce mi się wierzyć... .
"nawet sam wiedzmin 3 wyciskal z tych konsol wszystko co mogl i to jeszcze w 2015r gdzie niedawno konsole mialy premiere a juz grze nie dawaly rady"
Od 2015 roku wyszło więcej gier co wyciskają z tej konsoli wiele więcej... .
lol co za piekne czasy nadeszly :D teraz kazdy liczy na grafike zeby byla na ultra mega hyper super wysokim poziomie grafiki i jednoczesnie narzeka na mala ilosc fpsow. nic dziwnego ze producenci tworza gry a najwazniejszym elementem tej gry ma byc grafika bo wiedza ze to przyciagnie graczy jak gowno muchy. no i moze jeszcze dowala te pierdyliony mikro(mega)transakcji bo w sumie graczom ot roznice nie robi. zauwazylem tez ze i tak narzeka na zbyt powolny rozwoj grafiki. ta a potem trzeba wymieniac co chwile sprzet za coraz wieksze pieniadze. ale przynajmniej jaka grafa :)
#graniedlagrafiki
Mi 100x razy lepiej gralo sie w unchsrtedy zremasterowane bo byly w 60fps niz nowego 4 i dlc .Nie wiem czemu ale meczy mnie juz granie w 30klatkach o ile jeszcze np w red ded 2 dalo sie bo to nie taka szybka gra akcji o tyle np w takim the division mulilo mnie grajac w 30 fps ale fakt teraz sie liczy grafika a dla mnie game play i tu chwala god of war ze mialem wybor i wybralem fpsy od grafy