They Are Billions z 50-godzinną kampanią – kosztem opóźnienia premiery gry
Activision Blizzard, EA, Besheda bierzcie przykład z studia które słucha graczy. Zrezygnowali z pierwotnej wersji kampanii na rzecz ambitniejszej kampanii. Chcą dopracować kampanie i zajmie im dłużej a będzie lepsza jakość. Chcą dodawać nowe elementy do gry. Możecie to samo powiedzieć o waszych grach?
- mało rozwijany podobno blackout, Diablo immortal którego ludzie nie chcieli ( Activision Blizzzard )
- anulowanie gier bo za długo będzie się robić mam na myśli star wars ostatnią anulowaną grę ( EA )
- Fallout 76 wypuszczony na szybko i olewanie graczy. Słaba jakość gry i banowanie za odnaleziony pokój ( Besheda )
Wielkie korporacje uczcie się od studia Studio Numantian Games jak traktować i słuchać graczy !!
To miło, że słuchają prośby gracze i poświęcają więcej czasu na rzecz jakość.
Długość, długość... Jakość jest ważniejszy. Mam nadzieję, że mają mnóstwo ciekawych pomysłów.
Frostpunk co prawda jest krótki ze względu tylko na 3 scenariuszy w dniu premiery, ale w trzeciej scenariusza już zdążyłem czuć znudzenia, bo w pierwszej połowie gry już pokazali mi niemal wszystko. Twórcy Frostpunk dobrze zrobili, że nie przedłużyli kampanie na siłę i kończyli na tym w przeciwieństwie do większości gry sandbox. Za to dodali nowe scenariusze do gry później, jak mają pomysły.
Są tyle fajnych gier do ogranie, że nikt z nas nie ma czasu na "sztuczne przedłużenie gier".
Prawda, Frostpunk niby krótki, ale intensywny :) Mimo że w sumie grałem w to niezbyt długo, to mega podobała mi się gra.
A na They Are Billions czekam aż skończą z EA, bo mnie strasznie ciekawi ta gra.
Muszę w końcu ogarnąć mechanike tej gry bo po paru podejsciach była dla mnie za trudna
Bardzo fajne podejście z strony twórców :)
Nie tylko kasa a jakość i pasja.
Cieszę się ze kupiłem tą grę rok temu bo warto. Znacznie lepsza niż wiele przereklamowanych markowych gier.
Może się mylę, nie wiem, ale wydaje mi się, że jest to największy tytuł RTS od czasu... Starcraft 2? Sprzedaje się jak szalona, krytycznie uznana, a na dodatek trochę nowatorska, bo takich tłumów jeszcze nie widziałem, a skupienie się na tym elemencie owocuje odejściem od takiego bardziej sztywnego, archetypowego schematu gatunku - gra jest czymś zupełnie nowy i własnym. Zdecydowanie cieszy aspekt dopieszczonej kampanii, bo to moja ulubiona forma spędzania czasu w grze. Czekam na wyjście z Early Access i może wydanie na Gogu.