Witam. Mam pewien problem związany ze steamem, a mianowicie moje konto zostało permanentnie zbanowane za nic. Żeby je odblokować trzeba wpisać jakiś kod. Najbardziej się boje że chodzi o token ze steam guarda którego niestety nie zapisałem. Napisałem już do supportu ale nie odpisali. Macie jakieś pomysły co mam zrobić?
Zbanowali czy zablokowali Twój dostęp z uwagi na próbę logowania z nowego urządzenia? Jeśli to pierwsze, to musiał być jakiś powód. Jeśli to drugie i miałeś faktycznie podpięty pod konto token z urządzenia mobilnego, a urządzenia już nie masz lub je zresetowałeś, to będzie problem. Nikt poza supportem w tym przypadku Ci nie pomoże. Jak dawno do nich pisałeś? Możliwe, że trzeba jeszcze poczekać na odpowiedź.
Jeśli to drugie i miałeś faktycznie podpięty pod konto token z urządzenia mobilnego, a urządzenia już nie masz lub je zresetowałeś, to będzie problem.
Ale jaki problem? Instalujesz Steama na nowym telefonie, wybierasz opcję "nie mam starego urządzenia z tokenem, chcę aby to był mój nowy token" i na pocztę przychodzi ci potwierdzenie. Akceptujesz i po zawodach.
Co do autora, to zapisanie kodu Steam Guard nie jest możliwe. Co 30 sekund się odświeża i pojawia nowy kod.
Jeżeli otrzymałeś bana, to powinieneś otrzymać informację za co. Instalujesz steam na telefonie czy nawet pc, logujesz się, jak będzie pytać o steam guard zaznaczasz że nie masz dostępu. Tam jest kilka kroków, powinieneś otrzymać wiadomość na email.