Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sekiro Shadows Die Twice bez trybu multiplayer

09.01.2019 10:18
1
Ejim
63
Pretorianin

Szkoda.....Coop by się przydał, tak samo najazdy były ciekawym urozmaiceniem i pretekstem do przechodzenia wielokrotnie. Zawsze można było włączyć lub wyłączyć opcje sieciowe. Mam nadzieje że chociaż gra będzie dłuższa od dark soulsów.

09.01.2019 10:20
2
odpowiedz
12dura
48
Senator

To, że będzie bez multi wiadomo już z pół roku, małpujecie głupi nagłówek od PPE?
Tam przynajmniej ten news był od wczoraj

post wyedytowany przez 12dura 2019-01-09 10:23:49
09.01.2019 10:28
👍
3
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany307509
99
Legend

Z drugiej strony, całe siły i budżety skupiają się na jakość single, a to zawsze bezcenne.

rezygnacja z multiplayerowych komponentów pozwoliła producentom wykazać się znacznie większą kreatywnością przy projektowaniu lokacji – dzięki temu zwyczajnie nie muszą dostosowywać ich zawartości do specyfiki wspólnej zabawy

Właśnie przez elementy "dodatki sieciowe" (np. co-op) gry single często tracą na jakość w porównanie do klasyczne gry dla samotnych graczy.

Cieszę się też, że będą też elementy RPG czyli drzewko umki. Nie wyobrażam sobie gry Dark Souls bez elementy RPG i zbieranie ekwipunku.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2019-01-09 11:01:27
09.01.2019 11:17
3.1
realsolo
218
Generał

Nie Sir Xan - maja mniejszy budzet na ta produkcje, wiec nie ma multi.

09.01.2019 10:32
4
odpowiedz
sadler
133
Konsul

Boje się, że teraz mogę nie pokonac sam jakiegoś bossa. Tak to zawsze można było wezwać pomoc :P

09.01.2019 10:37
DanuelX
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
DanuelX
82
Kopalny

Akurat te "sieciowe" dodatki to był największy imerszyn brejker w DSach. Ja rozumiem internety lubio te wszystkie mimy - prejs te sun i kary on skelleton - ale jakoś mi to nie pasowało do martwego świata który przemierza samotny hiros.
Inwazje są nic nie wnoszące a coop przy walce z bosami? Każdego przeciwnika da się pokonać w DSach - wystarczy trochę "progresu".

09.01.2019 10:42
5.1
12dura
48
Senator

Dlatego pierwsze przejście każdych soulsów i bloodborna robiłem prawilnie offline

09.01.2019 10:48
5.2
zanonimizowany307509
99
Legend

Dokładnie. Jedyny sens sieciowe dodatki jest to, że ma pomóc "nowicjusze" do zapoznanie Dark Souls dzięki wsparcie "weterani" i nie będą zrezygnować tak łatwo z powodu trudności w pokonanie bossowie lub przeszkody np. niewidzialne mosty. To dla lepsze reklamy i nauki.

Kolejna zaleta "sieciowe dodatki" to przedłużenie żywotność DS poprzez wymagające PvP ale przecież to da się zrobić w oddzielny trybu.

Na szczęście te elementy są opcjonalne i da się grać w trybu offline. Niestety przez te elementy sieciowe, projekty poziomów trochę tracą na jakość z powodu ograniczenie "co-op". Cieszę się, że zrezygnowali z tym.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2019-01-09 11:03:02
09.01.2019 11:31
Dzienciou
5.3
Dzienciou
164
Generał

Dokładnie. Cały poziom w kolorowych znacznikach, wszystkie sekrety odkryte i możliwość skoszenia niemal każdego bossa bezproblemowo w coopie skutecznie zabijała klimat gry.

09.01.2019 10:49
6
odpowiedz
wwad
122
Generał

Samej gry nie znam ale skoro coś ma być zrobione źle to lepiej tego nie robić i dobry kierunek wybierają. W ciągu ostatnich kilku lat wiele gier skopano właśnie przez dodawanie multi gdzie się tylko dało czy premiowaniu coopa i pozbawianie gracza solowego odpowiedniego balansu. Bardzo trudno jest zaprojektować lokacje, przeciwników i bossów by byli ciekawym wyzwaniem dla solowego gracza i dla wielu graczy jednocześnie.

09.01.2019 11:01
novar
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
novar
52
Centurion

Ja jestem zawiedziony.
W przeciwieństwie do kolegów spędziłem dużo czasu na grze multiplayer w Bloodborne i Dark Souls. Gdyby nie przyjemność z potyczek pvp i wspólnej zabawy w pomaganie, to grę odłożyłbym po pierwszym jej ukończeniu.

09.01.2019 11:04
7.1
zanonimizowany307509
99
Legend

To graj dalej w Dark Souls i Bloodborne. Gry multi są mnóstwo do wyboru, więc co to za problem.

09.01.2019 14:54
7.2
12dura
48
Senator

Poświęcili multi na rzecz lepszego dopracowania singla, czy moża wyobrazić sobie bardziej badassowy ruch?

09.01.2019 16:10
marcing805
😂
7.3
2
marcing805
193
PC MASTER RACE

Tak, pomaganie w Dark Soulsach. Chodź i mi pomóż z bossem, znaczy się, zabij mi bossa a ja będę patrzył xD. Tak to wygląda.

09.01.2019 15:03
ddawdad
8
odpowiedz
ddawdad
70
Przegryw

Multi były jednym z największych plusów Souls'ów, ale myślę, że brak tego elementu w Sekiro nic nie zepsuje, a wręcz przeciwnie, może będzie momentami trudniej, bo nikt nam nie napisze, że za ścianą jest wróg.

post wyedytowany przez ddawdad 2019-01-09 15:03:56
09.01.2019 16:24
9
odpowiedz
zanonimizowany1193425
51
Generał

I bardzo dobrze. Multi w Bloodborne i Soulsach był ciekawym urozmaiceniem, ale w Sekiro chciałbym sam na sam stanąć przed wyzwaniem jakie postawi przede mną From Software :)

Tylko mam nadzieję, że dadzą w razie czego jakichś npców do pomocy przy bossie.

15.01.2019 11:49
10
odpowiedz
zanonimizowany1280881
20
Centurion

Bardzo sie ciesze ze multi nie ma

Wiadomość Sekiro Shadows Die Twice bez trybu multiplayer