Jak sprzedawały się na Steamie polskie gry wydane w 2018 roku
Na liście brakuje house flippera, który powinien być na drugim miejscu.
Nie wiedziałem że Thief Simulator (sprzedający się lepiej niż Tronołamacz) jest robiony przez naszych, myślałem że za produkcję odpowiadają Bułgarzy, widać pomyliło mi się z inną produkcją...
Twórcom Agony można pogratulować uporu choć lepiej byłoby gdyby odświeżona wersja była dostarczona na start...
World War 3 ma ogromny wskaźnik zwrotów. Wyniki SteamSpy totalnie rozjeżdżają się z wynikami podawanymi przez spółkę (dużo niższe niż te z SS). Wiara w SteamSpy i wyniki przez nich podawane jest słaba, odkąd Steam zablokował dostęp do gier z kont użytkowników.
No myślę, że o skali sukcesu tej gry najwięcej mówi liczba grających. 300 osób na grę multi.... słabo.
Zobaczymy w momencie wydania pełniaka. Ta gra nie miała jakiegoś dużego marketingu. Sam posiadam grę, pograłem trochę i jak na razie czekam aż ogarną sprawy techniczne i dodadzą resztę map. Jeśli gra się utrzyma to i pewnie czeka ją wersja na konsole.
frostpunk fajna giera. Ale wymagania to ona ma monstrualne niemal jak wiedzmin 3.
Niech oni popracuje nad optymalizacja, zeby to wyszlo kiedys na ipada.
bo dgyby wydali na tablety i komorki to pewnie by zarobili 100 razy tyle.
Nawet nie wiedziałem, że powstała Thea 2. Był o tym chociaż 1 nius?
O pierwszej części nie pamiętam newsów, co tu dopiero mówić o sequelu.
Zresztą jest dopiero w Early Access...
Niemalże same błahostki - nie licząc chociażby Project Warlock i Book of Demons. A jeszcze niedawno słyszałem stwierdzenie, że Polska jest wschodzącym gigantem branży. Oprócz Redów i Techników z ich (kolejno) Wiedźminem i Dying Light, raczej nie ma u nas pretendentów do "podboju świata"...
raczej nie ma u nas pretendentów do "podboju świata"
bo nikt w to nie celuje
większość nastawia się na tworzenie dobrych gier, może trafi też się jakiś nawiedzony z wizją (np. twórca przygodówek jak Cat Lady).
A jeszcze niedawno słyszałem stwierdzenie, że Polska jest wschodzącym gigantem branży.
dobre gry wychodziły u nas od lat i na długo przed planami „zegranizowania" Wiedźmina
wschodzący gigant? może pod względem technologii i spamowania crunchami :]
Nie od razu Kraków zbudowano, Redzi tez potrzebowali kilku lat zeby ze sredniaka wbic sie do topki.
SUPERHOT: Mind Control Delete nie łapie się do zestawienia? Ciekaw jestem jak sobie radzą w Early Access wg SteamSpy.
Na liście nie ma polskiego Beware of Trains :)
Gierka może nieduża, ale nadal z naszego kraju (i bije sprzedażowo niektóre wymienione wyżej)
[link]
Owners: 1,000 / ostatnie 24h - 1 osoba grała
- no raczej szału ten Beware of Trains nie robi :)
Świetny wynik Frostpunka i to tylko na jednej platformie. Wszyscy zachwycamy się CDPR czy Techlandem, niedoceniając 11bit Studios, które w swojej działce mniejszych gier osiągnęło światowy poziom.
Biorąc pod uwagę niedawną premierę, fajny wynik Book of Demons.
Niestety, potwierdza się, że robienie gier to wcale nie taki dochodowy biznes. Nawet małe produkcje się często nie zwracają. Szkoda, że Wiedźmińskie opowieści nie osiągnęły większego sukcesu, bo chętnie bym kolejną część zobaczył.