Sniper: Ghost Warrior Contracts | PC
Już nie mogę się doczekać. CI, do roboty!
szkoda że nie będzie to kontynuacja snipera zapoczątkowanego w części 3, ale i tak czekam <3
Twórcy postawili na bardziej ograniczone, a przez to skondensowane doświadczenie. Zamiast eksploracji rodem z sandboksów gracze otrzymują zamknięte misje z góry wyznaczonym celem. Więcej swobody dano w obrębie samych zadań, które można ukończyć na wiele sposobów. Nowością są też zagrożenia środowiskowe, mogące dać się we znaki w trakcie infiltracji.
Brawo , brawo i jeszcze raz czekam
Oby porzucenie sandbox'a na rzecz zwykłych misji do których będzie się dało podejść na różne sposoby było lepsze niż to co zrobili w SGW3.
IMHO do takiej gry pasuje jednak sandbox, no ale wiadomo, koszty i w trójce narzekano na optymalizację...
Jestem sceptyczny.
Z misjami nie wyszło już im w jedynce i dwójce.
SGW 1 ledwo łapał się do miana średniaka.
SGW 2 był średniakiem, momentami słabym, momentami dobrym.
SGW 3 był dobrą grą, choć otwarty świat nie był jakoś szczególnie dobrze zrobiony i pomysł na danie mniejszych lokacji, ale z wieloma możliwościami naprawdę mi się podoba.
Prawdę powiedziawszy, to w SGW 3 otwarty świat, był takim dodatkiem. Ot, by nam smutno nie było. Tak naprawdę mogliby wyciąć fragmenty tej sporej mapy i zrobić z niej małe lokacje do misji, mi by to nie przeszkadzało. Patrząc na tendencję zwyżkową serii, to spodziewam się gry dobrej, a może nawet bardzo dobrej. Jaka by ona nie była, to raczej na pewno kupię, kiedy tylko stanieje do "rozsądnych granic*" (granica zależna od jakości i długości produktu).
ciekawe czy wreszcie twórcy wywalczą tu coś :D bo sam pomysł ma szansę. Ale zawsze czegoś lekko brakuje
Szczerze mówiąc, po SGW 3 po raz pierwszy mam naprawdę wysokie wymagania względem City Interactive, ponieważ pokazali że się da i to naprawdę dobrze.
dla mnie SGW3 był bardzo dobrą niedocenioną grą / a szkoda, z niecierpliwością czekam na Contracts !
Wygląda na to, że będzie to gniot. Gra ma niższy budżet od Sniper 3, poza tym prezes Tyminski kilka dni temu sprzedał swoje akcje. Ciekawe czemu??
A co mnie interesują akcje Tymińskiego, gra pewnie będzie średniakiem nie gniotem, nie hiper super po prostu gierka do ogrania przez weekend. Za tą cena dlaczego by nie.
Mam wrażenie,że to jest samodzielny dodatek do SGW3 i firma po wydaniu SGWC niedługo zawinie się..
Fajnie się zapowiada wszystko ok tylko jedna rzecz mnie zastanawia... są noże do rzucania którymi mógł bym robić głupie kille
Pojawiły się w końcu pierwsze recenzje. Większość jest pozytywnych. Recenzenci narzekają głównie na słabą fabułę oraz błędy, a chwalą rozgrywkę i mnogość zawartości. W skrócie - jest zauważalny postęp względem trzeciej części.
Gra jest stosunkowo tania, więc zaryzykuję i wypróbuje.
Zapowiedzieli spory Day1 Patch który naprawia 3/4 LOL
Od AI po wydajność, bugi, audio, lokalizacje,animacje, crashe czy nawet trajektorie pocisku, Q&A to chyba zerowe było w CI Games
https://www.dsogaming.com/news/sniper-ghost-warrior-contracts-day-1-update-detailed-full-patch-notes-revealed/
Mnie się uruchamia po angielsku, choć w opcjach w steam jest pl. W samej grze brak możliwości zmiany języka... Ktoś, coś, jakieś wskazówki, rozwiązanie...?
Język na polski zmienisz w ustawieniach gry na Steamie. Prawy klawisz myszy na grze i we właściwościach ustawiasz język jaki chcesz.
Pograłem godzine, i mam wrażenie że ta częśc jest gorsza o wiele od 3 :/
Bardzo dobra odsłona - najlepsza ze wszystkich. Do tego bez syfu Denuvo. Gra jak najbardziej warta zakupu. Wielkie brawa !!!
przy tej cenie i jakości gry to inni niech się uczą : grę można kupić za niecałe 90 PLN na premierę !
witam jak dla mnie gra ma skopaną optymalizacje na maxa!Jak poprzednia część co zanim chodziła dobrze minęły wieki.Tak tu jest nędza grafika szału nie robi ale nie o to chodzi.Same misje mi się podobają.I ta otoczka ale gra klatkuje i nie chodzi płynnie.
Gram powiedzmy w gears 5 gdzie graficznie miazdzy tą grę mam ustawione hdr 4k i wyciagam wmiarę wysokie fps.A tu wszystko lata dziwnie obraz reaguje z opóźnieniem tragedia.Kuźwa najgorszy rok co do gier albo syfy wychodzą albo skopane gry.
Biorą cioty tak profesjonalny silnik gry jak cry engine i po raz kolejny nie dają rady.
Proponował bym zawinąć interes i zająć się dzierganiem na drutach
i5 6400, GTX 1060 6gb i 16gb ram.
Gra działa na najwyższych w full hd przy 60-80fps, czasami zdarzy się spaść do 45-50, ale z obserwacji na Afterburnerze wynika że to nie karta a mój procesor nie domaga i stąd te dropy bo jest bottleneck, i jestem tego w pełni świadom, optymalizacja też jest lepsza.
Sterowniki zaktualizowałeś pod najnowszą wersję? I jaki ty w ogóle sprzęt używasz, bo psioczysz na optymalizacje (która fakt nie jest idealna, ale bez przesady, to nie jest poziom GW3 czy o RDR2 nie wspominając, bo to jest dopiero skopane na maxa) a zero info o sprzęcie.
I nie wydaje mi się że skoro mówisz że sama gra jest dobra i misje ci sie podobają, to musisz zaniżać ocenę do 0.5/10 xD
Gra się bardzo przyjemnie, model strzelania jest mocno satysfakcjonujący i nawet strzelanie z karabinów szturmowych jest dobrze zrobione (nie to co w poprzednikach) ofc to nie Doom czy Wolf że strzela się wybornie, ale jest dobrze.
Na duży plus także otwartość lokacji i możliwości przekradania się, chociaż ja zbytnio skradać się nie umiem i zawsze kończy się to rozwałką, to jednak gra oferuje dużo możliwości.
Graficznie jest nie równo, ale nie można powiedzieć że gra wygląda brzydko/źle, bo gra wiele robi żeby zamaskować swoją grafikę która nie powala, ale momentami wygląda ładnie, tylko tekstury i ogólnie geometria nie powala i tutaj za wiele chyba od GW2 się nie zmieniło.
Podoba mi się też cały schemat związany z kontraktami że dostajemy 5 sporych pół-sandboxów i na nich mamy cele główne jak i dodatkowe, dopiero skończyłem 1 z nich i zajęło mi to ok.3 godziny, więc sama gra pewnie zajmie z jakieś 15 godzin, ale nie wiem bo na razie jej nie skończyłem.
Udźwiękowienie brzmi dobrze, ale żadnym specem nie jestem od militariów więc nie mogę powiedzieć czy brzmi autentycznie, na pewno brzmi satysfakcjonująco,
optymalizacja lepsza niż w GW3, ale nadal nie jest perfekcyjna i klatki potrafią spaść, ale różnica jest taka że tutaj gram na najwyższych i przeważnie jest ich 60-75, a w GW3 na średnich był problem z 50 xD
Czas ładowania także duży plus chociaż to pewnie zasługa tego że gra nie ma dużej mapy, a kilka mniejszych, ale i tak po 10 sekundach cutscenki jest już możliwośc pominięcia i przejścia do rozgrywki.
I ogólnie mam wrażenie że gra poprawia wiele wad poprzedniczki, a nawet jeżeli nie wszystkie, to każdą z nich przynajmniej stara się ''przypudrować'' tak jak jakość grafiki, gra używa różnych filtrów i efektów żeby wyglądała lepiej, no i cóż, wygląda, ale czuć że pod tym jest ten sam silnik co w poprzednich dwóch grach który nie powala szczegółowością.
A i cena gry też jest baardzo fajna, i tak jak wczoraj napisałem pod postem, tak zrobiłem, wydałem 89zł i jestem zadowolony z zakupu, ale także zależy to od tego co kto po tej grze oczekuje, bo zdecydowanie to nie jest drugie Wolfenstein New Order czy Doom, a coś co może stać półkę niżej, ale to nie znaczy że jest złe, bo dobre i grywalne
Gra w mojej opinii jest naprawdę bardzo dobra. Tego życzyłem CIG, żeby wreszcie zrobili grę, która ich nie przerośnie, tylko będzie na miarę ich możliwości. Mam wrażenie, że się udało. ;) Można naprawdę wczuć się w snajpera, gdzie mój styl grania to "one shot, one kill". Przykładowo:
spoiler start
oczyszczenie całego portu w drugim kontrakcie z latarni morskiej w taki sposób, aby przeciwnicy nawet się nie zorientowali że ich powoli ubywa sprawia niezłą satysfakcję
spoiler stop
Polecam, warto sprawdzić i wesprzeć polskiego producenta ;)
Czyli jednak zrezygnowanie ze struktury open world im się opłaciło.
I bardzo dobrze, gdyby nie nastawienie na otwartość świata, trójka mogłaby być znacznie lepsza grą.
Miło poczytać jak na razie pozytywne opinie, obejrzałem też z dwa gameplaye, więc kupuję, cena jest stosunkowo mała, a w grudniu już nic lepszego nie wychodzi, przetestuję :D
Gra jest nie zła nie ma otwartego świata co wydaje mi się lepsze gdyż rozgrywka jest bardziej intensywna jednak przeciwnicy są głupi jak but i nawet jak stoimy obok małego świerku nas nie widzą zapraszam https://www.youtube.com/watch?v=LdlNlvS3dus&list=0
nie wiecie czemu przy pierwszej misji zjezdzajac na lince spadam caly czas w przepasc?
na filmie noralnie podchodzi do slupa wciska e i zjezdza do konca.a u mnie zjezdza do polowy i spada.co jest?
Nie, Nie, Nie... Po godzinie gry odrzucona w kąt... Najsłabsza część która wcale nie angażuje
W mojej ocenie, stworzono wersję gry, aby kontynuować serię, istnieć na rynku i trzepać kasę do czasu lepszego pomysłu. Graficznie ok. W praktyce pierwsza misja zawiera wszystko, co znajdziemy w kolejnych. Po rozegraniu pierwszej można spokojnie podarować sobie resztę i szukać innej gry. Potwierdzam zdanie gracza Bystry112 - to najsłabsze wydanie serii Sniper. To moja ocena. Każdy ma prawo do swojego zdania. Jeżeli komuś się podoba, to ok, niechaj gra sprawia mu frajdę, w końcu za to zapłacił. Twierdzę, że wyrzuciłem kasę w błoto.
To tak, jakby powiedzieć, że nowy Hitman 1 i 2 to gry na 4h i po zrobieniu pierwszej misji, nie ma sensu dalej grać.
Czy jest jakaś możliwość żeby wyłączyć te beznadziejne celowanie które przelicza siłę i prędkość wiatru tak jak można to zrobić np. Sniper Elite? Przy tym celowaniu obecnie czasami trafiam 1 raz na 5 strzałów i jest to irytujące oraz odbiera mi całą frajdę z grania
Podoba mi się w jakim kierunku ta seria zmierza. Poszatkowanie na parę misji z przeróżnymi wyzwaniami wyszło grze na dobre. W końcu grało mi się dobrze od początku do końca. Tym razem mam spore oczekiwania co do następnych odsłon.
Trzeba powiedzieć że jest zdecydowanie lepiej niż Ghost Warrior 3 który był jednym z największych crapów ostatnich lat ale do poziomu Sniper Elite 4 sporo jeszcze brakuje. Dobrze że CI pozbyło się otwartego świata bo trójka przez to strasznie cierpiała. Tutaj bliżej jest do Hitmana, lądujemy na mapie, mamy kilka celów i wyzwań do zrobienia no i wio. Robimy to jak chcemy, w kolejności w jakiej chcemy. Gameplay jest solidny chociaż trochę drewniany, czuć tutaj średni budżet. Nie podoba mi się strzelanie ze snajperki, które wygląda na zbyt mocno pogmatwane i szczególnie na początku trzeba się sporo nagimnastykować aby w kogoś trafić. Design poziomów jest ok, dzięki temu skradanie jest w pełni funkcjonalne i użyteczne do tego stopnia że snajperka może się wcale nie przydać. Brakuje tutaj jakiejś głębi, fabuła jest jakąś bzdurą, cała gra jest w zasadzie po prostu pakietem kilku misji.
Bardzo dobra gra.... wciągająca... nie wiem skąd taka niska ocena... jest lepsza od 3...
Napisz petycję, że chcesz zapłacić więcej... Za co taka cena? Za niskie A.I. przeciwnika. W zasadzie jakiejkolwiek inteligencji nie ma. Idą jak barany na rzez... Zrobienie ładnej grafiki to nie wyczyn. Na Cry Engine masz gotowe obiekty, które składasz jak klocki lego. Co najwyżej wymodelujesz parę więcej.
Dno!!! Gra laguje już na początku, w drugim etapie nie można podlozyc ładunku, po zabiciu wraczasz samego do początku sprzed 2 godzin, koszmar, producenci, to kretyni. W tą polaczkową grę nie da się grać! Nawet za darmo nie bierzcie
Nawet pierwsza czesc byla lepsza, druga czesc byla zajebista i niezla trojeczka, ale w to nie gralem bo za duze wymagania sprzetowe.
Gra o snajperze, a najbardziej skopany jest system strzelania właśnie z tej broni. Z bliskiej około 100-200m pocisk ma dziwny tor lotu, a wygląda to komicznie kiedy pocisk nienaturalnie opada albo skręca mocno na boki normalnie jakby wokół nas szalał huragan. Całą grę przeszedłem chodząc z pistoletem i karabinem bo strzelanie ze snajpierki to ponury żart twórców. Dla mnie był spoko Sniper GW 3 ale tutaj miałem dosyć i chciałem szybko przejść, a z tyłu głowy żałowałem wydanych pieniędzy. Na każdym kroku podobny schemat ataku na bazę czyli pełno działek automatycznych, kamery poukrywane i ciężkozbrojni przeciwnicy. Dodatkowo nasza postać porusza się topornie i czuć tutaj niskobudżetowość.
Na plus rezygnacja z otwartego świata.
Troche czytalem już recek tej gry i spotykam się z wysoką satysfakcją strzelania przez lunete. W komentach wyżej chyba nikt nie spotkał sie z tym. Dziwne.
To prawda, strzelanie ze snajperki to jakiś dramat w tej grze. Na początku to trzeba się sporo nagimnastykować aby w coś bliskiego trafić a co dopiero jak coś jest 100+ metrów od nas. Tor lotu pocisku to jest coś niezrozumiałego. Dlatego też snajperki przez całą grę to użyłem dosłownie może z 5 razy. Sama gra jest bardzo poprawna, dużo lepsza niż trójka ale snajperka to dramat. Mogę w sumie powiedzieć że to jest lepsza skradanka niż gra o snajperze.
Hm dziwne mocno zróznicowane opinie są o tej grze!???--Nie wiem jaki problem mają niektórzy z otwartym Światem jaki był w 3 części to Było Bardzo Dobre i Realistyczne jak ktoś służył w zasadniczej lub kontraktowej w armii!!!--W 3 części super były konwersacje z Lidia !-Tutaj jest coś Ala romański oto?--CZY ta część jest powiązana trochę z 3 częścią??Chce to kupić ale się waham??Pozdro
Zadam może głupie pytanie ale którym przyciskiem aktywujecie apteczkę albo granat. Wybieram je z koła ale nie wiem którym przyciskiem je aktywować.
Przeszedłem i jestem zawiedziony... z części na część 'Sniper' jest coraz to gorszy. Jednak jedynka i dwójka to było to coś, a dalej to nie mam pytań. Bardzo krótka i nudna, w dodatku dziwne bagi i 'przycinki' na mocnym sprzęcie. Zakończenie od razu daje nam do świadomości, że będzie kolejna część, oby lepsza niż ten szajs.
Jak na City Interactive to gierka naprawdę spoko nie jest najlepsza przez wiele błędów np zabiłem typa a on się miotał po śmierci jak opętany i to miałem tak nie raz. Ale na ogół fajnie się poskradać i wybijać rusków tak jak oni nas podczas WWII.
7.5/10
Snajperzy, promocja na 3 dni -35 % na steam za 65 zl !
no w końcu CI sie postarało 1 kontrakt magiczny lubie grać po prostu w śniegu gdzie pada jest taki super klimat...strzelanie z karabinu znaczy jego dzwięk stał sie lepszy ale moim zdaniem dzwiek był najlepszy strzału w 1 części...trzecią częśc po prostu odinstalowałem po 5 godzinach gry..nie mogłem tego przełknąć po prostu w far crya juz grałem i tak mnie znudził doszczętnie że snipera w takim samym stopniu nie mogłęm znieść tylko że ze snajperką w ręku... do tego tam było dużo błędów..contract wciąga co jest najważniejsze macie panowie ten cry engine to jest potężny silnik graficzny mam nadzieje że wyciągniecie z niego troche więcej niż potraficie bo crytec to chyba siódme poty z niego wylewał jak tworzył crysis 3..trudny silnik do grafiki ale jak zrobicie kolejną taką część snipera jak contract to z przyjemnością kupie...nie żałuje wydanych 65zł na steamie...ocena na 8 jak dla mnie
No ta seria gry to jest coraz lepsza widac ze zasługuje na piątke z plusem grafika super wrescie czuc rozpad postaci genialna sztuczna inteligencja oraz spójnosc owej gry na dózy plus
rozwój z czesci na kolejną czesc niebywale grywalna natomiast widział bym jak nigdzie indziej w FPS-ach od czasu do czasu jakis tajfun dwu czy trzyminutowy zrywające dachy lub burze śniezne to tyle ,tak trzymać
w nastepnej czesci gry mogliby zrobic rózne etapy, np przejcie przez trójkąt bermudzki itym samym etapy z przyszlosci przeszlosci i terazniejsze ,tak jak podobnie kiedys w mortylu było
Cześć. Jest możliwość dokupić do broni tłumik? Jakoś nie mogę tego znaleźć.
najlepszy snajper jak do tej pory
wreszcie czuc ze to gra snajperska a nie akcyjniak
wstepy misji baaaardzo podobne do hitmana 2 (i dobrze)
dobrze sie strzela, ładna grafika, wrogowie nie sa ostatnimi idiotami
polecam
Powiem tak to jest moje zdanie każdy ma swoje prawo głosu to że lubię dżungle na pierwszym miejscu otoczenie stawiam gry z wszystkich snajperów Sniper: Ghost Warrior 1 Graficznie z inteligencją przeciwników różnymi gadżetami stawiam najlepiej na najwyszym miejscu Sniper: Ghost Warrior Contracts Gra jest najlepiej dopracowana ze wszystkich zaraz po sniper 3 lokacje mi przypominają Sniper 2 dlc Siberian Strike oraz Sniper 3 chodzi o lokacje z pociągami Sniper: Ghost Warrior Contracts . Lokacje świetnie odwzorowane bo zwiedziłem prawie każdy zakamarek zanim poszłem do celu krótka mapa ale jednostki które są pobocznie rozstawione nie dadzą ci tak szybko przejść do celu jak chcesz ich się pozbyć po cichu Oprócz
tego po ustawione są karabiny samonaprowadzające KTÓRE SZYBKO CIĘ WYCZAJĄ JAK SIĘ NIE SCHOWASZ DO KRZAKÓW .Oprócz tego zaminowane pola napotkasz można przejść tylko trzeba uważać na miny .Snajperzy dobrze ulokowani których trudno na samym początku zauważyć Trzeba też uważać też bo jak wzbudzisz alarm to wysyłają drony które można z łatwością zastrzelić z ukrycia. Śmieszą mnie ludzie którzy mówią że gra jest na pare godz owszem jeżeli z daleka powystrzelasz jak kaczki lub ominiesz żołnierzy żeby dojśc do celu to gra jest do przejścia szybka .A jeżeli będziesz zabijał po kolei jednego po drugim to tak łatwo nie będzie to zrobic nawet jak wabikami bedziesz rzucał to się żołnierz z czai Gra świetna polecam jeszcze raz polecam . Pare słów do wydawcy: CI Games wiem że czytacie nasze komentarze róbcie dalej kontynuacje snipera tym razem chciałbym żebyście zrobili Snipera w Vietnamie walczącym z Vietcongiem Już sobie wyobrażam Snipera w kamuflażu czołgającego się po gorach Vietcongu celującego w wartowników w kapeluszach wietnamskich na wieżyczkach w bujnej dżungli i z lecacego pocisku z przybliżenia potem zejścia do wioski i skrytych zabójstw po cichu i chowaniu ciał w krzakach potem łodzią płynąć zakamuflowaną do nastepnej wioski i obczaić sytuacje jak zacząć zabójstwa żółtków ominięcia pułapek bambusowych tuneli C? Chi żeby dojśc do celu oraz różnych posterunków Vietcongu żołnierzy mijać pocichu i skrycie zabijać Czy jest taka możliwość stworzenia przez was takiej gry o Vietnamie bo już dużo było tej zimy Vietcongu jeszcze nie mieliście widze że nadchodzi premiera Snipera Contracts 2 na wschodzie tylko żeby to niebyło tak jak konkurencja zrobiła Hideo Kojima gre zrobił super ale nie podobało mi się że na wschodzie gdzie mają terytoria Taliby nikogo nie było wstawił jakieś gupie jednostki stacjonujące różne posterunki .A gdzie taliby na wiezyczkach ze snajperkami i wgórach czekających z bazuką z okrzykiem Alach Akbar pomyślcie o tym w swojej grze na wschodzie pozdrawiam twórców gry oraz całe studio za dobre Sanjpery 1 2 3 4 no i zobaczymy co za wschód nam dadzą czekam z oczekiwaniem na kontynuacje żebyście zrobili kiedyś o Vietnamie Polak potrafi życzę wam samych sukcesów na ten nowy rok
Osobiście lepsze wrażenie zrobiła na mnie ta odsłona SGW niż 'trójka', chociaż zabrakło mi mojego ulubionego sprzętu do wybrania tj. kopi Accuracy International (w trzeciej części był). No i muzyka już nie ta... Poza tym jednak misje ciekawe, fabuła przaśna jak w 'trójce' (pod tym względem części 1 i 2 to jak Hobbit Tolkiena), bugów jako takich nie uświadczyłem. Grało mi się przyjemnie, choć trochę krótko ;-( Czekam na piątą część ;-)
Gra fajna, wciągająca fabuła, miły model strzelania ze snajperki i pistoletu. Spory wybór broni i modyfikacji, warto zwracać uwagę na amunicję jaką się używa i kombinować.
Wykrywanie strasznie nieintuicyjne(na korzyść gracza), łatwe odblokowanie najlepszego sprzętu oraz umiejętności pozwalających na maksowanie wszystkiego, najwyższy poziom trudności nie stanowi wyzwania, przy wczytaniu punktu kontrolnego znikają ciała co jest mega ułatwieniem.
Niestety natknąłem się na masę błędów, moja postać "utykała" w animacji ślizgu, niektóre tekstury się nie pojawiały albo znikały na oczach, niektórzy przeciwnicy po prostu znikali albo się pojawiali, niewidzialne ściany w sensownych miejscach snajperskich, blokowanie się celowników,
spoiler start
w jednej misji zablokował mi się zakładnik przez co nie mogłem go uratować
spoiler stop
.
Gra jednak ciekawa i polecam
Pierwsze wrażenia nie były pozytywne , ale z każdą godziną gra zaczynała mi się coraz bardziej podobać . Bardzo fajna kampania z różnymi ciekawymi lokacjami . Świetny system strzelania zarówno ze snajperki jak i innych broni krótkodystansowych. W jednym tylko zadaniu gra się zbugowała co nie pozwoliło mi jej ukończyć . Przejście całej gry zajmuje około 10-12 godzin . Zapraszam na serię z całej gry https://www.youtube.com/watch?v=bOd5OzSgm5I&list=PLVYHO_RNJKKiiwX9ZDNEIKLUK4E47pNKh&index=1
Już po paru wstępnych godzinach jestem happy. Czuć tą samą mechanike co w SGW3. Silnik gry trzyma dobrze płynność, wyeliminowane zostały w końcu dłuuugie "loadingi" z 3ki. Wstawki video są tez na wysokim poziomie.
Mapy nie są takie małe, jak się obawiałem. Można znaleźć dłuższą drogę na zaplecze bazy. Muzyka jest przyjemna.
Wystartowalem na hard jak w 3ce - która zajęła mi z dodatkami 48h :). W czapke często zbieram, ale to motywuje ha.
System odzyskiwwnia zdrowia poprzez kombinezon dobrze łączy się z solidnym przyjmowaniem kulek od rosjan. Ich AI jest dla mnie odpowiednie, potrafią zaskoczyć, szukać, nie tylko chowają sie za skrzynią.
Osiągnięcia steam świetnie dobrane, co powiększa zabawę.
Grało się w miarę dobrze, dopóki nie cofnęło mi jakieś 2 godziny gry z powodu autosave w jakimś dziwnym momencie. Dziwie się, że coraz więcej gier nie ma opcji manual-save.
Poszedł uninstall i może spróbuje za rok
Fakt, że cofa dalej niż pokazywała wczesniej ikona Save ale to strata z 10 min. W 2h na normal cała mape można zrobić.
Grałem misję Port Kołczaka (chyba 2 mapa), wyczyściłem pierwszą lokacje (zabij nazjewa), następnie poszedłem podłożyć ładunki na statku i wyeliminować 2 cele oraz podnieść smartfona. Obie misje wykonywałem bez uruchamiania alarmu.
Wróciłem do 1 lokacji bo zapomniałem zebrać plakatu (taki mam fetysz ze zbieraniem rzeczy) i tam jest taka tyrolka nad wodą. Niestety trochę się tym bawiłem, wpadłem do wody i się utopiłem. Gra wczytała mi się do momentu wejścia na pierwszą lokację (stałem w tej pseudo latarnii zaraz kolo startu misji) i wszyscy wrogowie byli żywi. No bite 2 godziny gry do tyłu.
Wielokrotnie wcześniej traciłem po 5-10 min gry z powodu tego kulawego systemu zapisów gry ale to było już za dużo
Czyli jednak możliwe. Szkoda. Ja właśnie w 5-tej siedze. Piękna lokalizacja. Często gine bo chodze na hard. Zawsze cofa przed konkretną lokalizację.
W porcie mase razy poległem czy to przy kutrze (plakat- też zbieram:) , w wieżowcu, przy łodzi na ładunki czy to na lowach (ło tam to sie działo)
PC
Gra pokazuje kwadracik, ale nie wiadomo o co chodzi i gdzie to jest... robi się zawiły labirynt, i trzeba wszystkich odstrzelać aby normalnie móc szukać, a chyba nie o to w tej grze chodzi.. chyba agent ma informacje ze dane ma ktoś w kieszeni albo na biurku, a nie ze trzeba kilka poziomów sprawdza każdy kąt.
Min nie używałem wcale, próbowałem kilka razy to zawsze sam na nie wpadałem, bo nie ma możliwości by je zneutralizować i blokowałem sobie drogę, a przeciwnicy i tak w nie nie wchodzili.
Wchodzenie po drabinie albo w obserwacje kamer - nie idzie tego szybko przestać robić, przez co jak przeciwnik podejdzie to można tylko czekać na śmierć oglądając animacje wdrapywania lub wizje, nie mogąc się bronić.
Gra mimo ze pokazuje ze sejwuje, to po śmierci okazuje się ze cofa do początku etapu, przez co sejwy są za rzadkie i trzeba nawet kilka razy to samo powtarzać.
Mimo to gra dobra i wciąga, dlatego wysoka ocena mimo wszystko.
z początku odrzuca ale potem gra sie calkiem przyjemnie :)
takie połączenie IGI (ale zdecydowanie lepsze pod kazdym względem) i snajperki
+
ładne i spore mapy
mozliwosc załatwianie misji i zadan na wiele sposobów
fajne animacje jak leci kula i szczególnie jak ruskowi rozrywa łeb
odnosnie powyzszego, naprawde te czaszki są potem niezle rozłupane, widac to po trupach
strzela sie do ruskich w koncu to zawsze przyjemne :)
dodane mozdzierze (co prawda tylko wrogowie moga korzystac ale ten świst jak leciało w moją stronę - miodzio! ) az nie chcial sie ubijac tego co to obsługuje
-
potrafilem sie pare raz zaciąć, miedzy obiektami i musialem wczytywac poprzedni zapis
trudna (gralem ostatecznie na łatwym)
toporne strzelanie z broni automatycznych
nie czulem roznicy miedzy stosowaniem roznych snajperek (cala gre przechodzilem 1 bronią)
słaba fabuła dodana niemal na sile
w trakcie przechodzenia mapy znikała lokalizacja zadan
Otrzymana za darmo od Epica i ograna kompleksowo. Daję 10/10 ponieważ dostałem za darmo. Czy jednak na tyle zasługuje??? Chyba raczej nie.
Po ograniu wcześniej Sniper Ghost Warrior 3 stwierdzam że Contracts jest lekkim krokiem wstecz. W trójce mieliśmy otwarty świat i swobodę w działaniu. Do dziś słucham ścieżki dźwiękowej z głównego menu. Ponury otwarty świat Gruzji z trójki mocno zapadł mi w pamięć. Muszę znowu zagrać - dla mnie najlepsza była właśnie trzecia część Ghost Warrior.
Gra nie dorasta do pięt poprzedniczce ale nie jest też najgorsza. Wizualnie to ekstraklasa. Dostajemy sześć dużych map na których wykonujemy zadania główne, poboczne, łowy oraz szukamy znajdziek których jest mało, po 6 na każda mapę i są banalnie proste.
Trzeba wprost powiedzieć że gra premiuje gracza który jest cierpliwy, dokładny i metodyczny. Frontalny atak z pieśnią na ustach zawsze kończy się klęską, to nie ten typ gry. Walczymy przeciw komandosom, są fenomenalnie wytrenowani tj. gdy zdradzimy swoją pozycje SI stara się nas oskrzydlić oraz dodatkowo jeżeli jest taka możliwość zachodzi nas od góry... to się udało autorom. Kluczem do zwycięstwa jest nasza współpraca z naszymi gadżetami i umiejętne z nich korzystanie oraz zwiad (lornetka to twój brat na polu bitwy).
Niezbalansowane są granaty. Ja grałem na łatwym i granat niszczył transporter ale już rzucony obok ciężkozbrojnego niekoniecznie go powalał. Ciekawa jest też maska, nowy element który pozwala nam na więcej. Fabuła ciekawa, na końcu dowiadujemy się dlaczego, nasz łącznik odpowiada na wszystkie pytania. Akcja toczy się w Republice Syberii.
Zasady gry to ogólnie standard - po skończonej misji wydajemy zarobioną kasę na ulepszenia sprzętu oraz naszych umiejętności. Tutaj trzeba pamiętać aby wykonywać aktywności (łowy, znajdźki) ponieważ te lepsze które są na końcu drzewka umiejętności muszą być też zakupione za odpowiednie żetony.
Do autorów: Sniper: Ghost Warrior Contracts to kawał dobrej roboty ale proszę o jeszcze o jeszcze jedną grę z otwartym światem.