Pillars of Eternity 2 dostało tryb turowy, ale szybko go usunięto
Noo, jak dla mnie to byłaby bomba. Jedyne co mnie odrzuca od Pillarsów to właśnie gra w czasie rzeczywistym, ale gdyby zrobili coś takiego jak w Divinity, to wow, grałbym:-)
Turowy system walki to byłoby coś, co chętnie bym widział od początku w zarówno w Pillars of Eternity I i II, jak i w Tyranny. Obecne systemy walki nie są złe, ale w tego typu grach zdecydowanie bardziej wolę walki w turach.
To pewnie wrzucą za 29.99 euro jako dlc, jak CA potrafi blood pack wrzucić do swoich gier.
Spokojnie pewnie jakaś beta pacza wypłynęła przypadkowo.
To pewnie wrzucą za 29.99 euro jako dlc, jak CA potrafi blood pack wrzucić do swoich gier.
To nie sega ze swoimi ani Creative Assembly ze swoimi korpo zagrywkami. Obsydian jeszcze nigdy nie zawiódł na tym polu.
Oj grałbym!
Real time, nawet z aktywną pauza, to nie moja bajka, dlatego od większości klasycznych RPG odbijałem sie po chwili rozgrywki (z niewieloma wyjątkami).
Daliby wybór jak w Fallout Tactics i jestem przekonany, że znaleźliby wielu nowych nabywców.
Pozostaje czekać - skoro dłubali przy turach, to pewnie w końcu dodadzą jena stałe, tylko muszą je pewnie dopracować.
Już sobie wyobrażam, ile zajmie przejście tej gry, kiedy wszystkie walki będą toczone w turach. Mam nadzieję, że jeśli to wprowadzą, to będzie można swobodnie przełączać się pomiędzy trybami w trakcie rozgrywki (najlepiej nawet w trakcie walki). Nic nie irytuje tak, jak ślamazarne tłuczenie pomniejszych mobków w trybie turowym.
Do września znalazł on tylko 110 tys. nabywców, podczas gdy obecnie, według szacunków płatnej wersji serwisu SteamSpy, na samym Steamie ma 265 tys. nabywców. Widać więc, że wielu graczy czekało z zakupem na wyprzedaże.
Nie wiem, czy to kwestia wyprzedaży, czy wyrzutu sumienia u niektórych graczy po opublikowaniu wyników sprzedaży i przejęciu Obsidianu przez Microsoft. :)
Czytałem tego newsa już z tydzień temu. Szybcy jesteście...
Aktywna pauza jest prrfekcyjnym rozwiazaniem dla tego typu gier. Przejscie gry zajelo mi jakies 90 godzin, turowo pewnie byloby to 50% I moglbym gry nie przejsc bo znuzylbym sie walkami.
A ten argument, gralbym jakby.... to wiecie, takie meh. Nieltorzy tez mowili ze grali by w EU4 jakby turowa byla;).
Nie wiem jak jest w PoE II ale w jedynce system walki był beznadziejny, po prostu chaotyczna naparzanka. Turowa walka pasowała by świetnie i było by mniej irytująco.
I to byłby dla mnie powód by w końcu zagrać w tą grę !
Dlaczego to usunęli ???
Prawdopodobnie to był eksperyment, który został dodany do patch przez pomyłkę. Szybko go usunęli, bo nie był ukończony, ani dopracowany.
ale jeden z fanów, o ksywce raggnarok, zdążył zrobić kilka screenów i zarejestrować krótki zapis rozgrywki
Albo to troll, który chce zarobić jak najwięcej "kliknięcie" tak jak news o RDR2 na PC.
To tylko moje domysły.
Turowy system walki i tak nie pomoże na nudę i sztampową fabułę.
Nie widzę potrzeby. Gra i tak jest jednym z najwybitniejszych cRPG w historii, a obecny system się sprawdza, tak jak sprawdzał się w Baldurach czy sadze Icewind Dale.
Popieram. Aktywna pauza to też jest bardzo dobra. Jedyny problem PoE 2 jest to, że ma trochę za niski poziom trudności, a wątek główny mogłoby być dłuższy i ciekawszy.
Ja nienawidzę turowych systemów walki (wystarczy taktyczna pauza) - dobrze że usunęli !!!! AaauuuUUUUU jaj jaj jaj
Najlepsza turowa gra to tylko Herosy 3
Już proszę nie pieprzyć głupot: Świątynia Pierwotnego Zła, X-Comy/UFO, seria General (kochane Fantasy General), mój ulubiony Warhammer 40 000: Chaos Gate, Silent Storm i tak można długo....
Iselor (Łódź) nie pieprzę głupot, tylko pisze jak jest naprawdę tylko Herosy 3 najlepsza turowa a nie jakieś xsromy itp
Jedna z najnudniejszych turówek w dziejach. Koleś z czym do ludzi?