Silnik Halo Infinite stworzony z myślą o PC i nowe sterowniki od AMD - wieści
Gra powstaje we wspolpracy z AMD wiec mozemy zapomniec o Ray Tracingu w czasie rzeczywistym!!!
Sporo jej odsłon? WTF?
Całe dwie części, jedynka i dwójka, która była w 2007 już przestarzała
Przypomnę, że później było 3, ODST, Reach, 4 i 5
Dołóżmy do tego Halo Wars Definitive Edition, Halo Wars 2, Spartan Assault oraz Spartan Strike. Na PC oczywiście.
Zapomniałem, że są także strategie, nie wiem w sumie jak one mają się do fpsow
Strzelanki były tylko dwie
hinson, a to jakiś problem jest...?
Fajnie jakby poprzednie części też wyszły na PC
@hinson ten ray tracing, który wciąż raczkuje i ledwo ciągnie w takim Battlefield V?
Przypominam tylko, że hinson to ten co ostatnio pierdzielił jak potłuczony o tym, że WYMAGA, aby konsole nowej generacji miały w sobie 32GB Ramu DDR6, odpalały każdą grę z włączonym Raytracingiem i kosztowały te 400 dolarów. To chyba pokazuje, że raczej nie ma co brać na poważnie jego osoby.
Mocno zdziwił mnie brak Halo 5 na kompach. Sądziłem, że już dawno wyszło zważając na ruchy Microsoftu w kwestii udostępniania swoich exów na Windowsie.
wiec mozemy zapomniec o Ray Tracingu w czasie rzeczywistym!!!
To bardzo dobra wiadomość!!!