Sony pozwoliło na sprawdzenie popularności dowolnego tytułu na PS4? Wynik Fallout 76 nie zachwyca
Eeeeee..... ściema.... Bethesda mówi, że grają miliony :) Może ta gra dorobi się trybu offline :) Ale jest co gonić: Goat Simulator 1.5 mln
Dzień bez hejtu na Fallout'a 76 dniem straconym ... brawo gry-online ... brawo .............
630.000 ludzi ma platynę w Bloodborne oO (ja nawet dwie)
W życiu bym nie powiedział, że tak dużo, to dość niszowa gra
spoiler start
dekady
spoiler stop
Te platyny to akurat najwyższa laurka wystawiona tej grze przez samych graczy. Tutaj nawet tak zwany niedzielny gracz czuł zew krwi i wolę walki ze swoimi słabościami. Świetnie zaprojektowana gra. Jeszcze bardziej zachęca do pokonywania przeszkód niż Dark Souls.
Moim zdaniem każdy powinien spróbować zagrać, a jak nie ma konsoli to chociaż pożyczyć, żeby spróbować. Fenomenalny tytuł.
Np ja Bloodborne sprobowalem i zwyczajnie nie mialem nerwow - zbyt niedzielny gracz ze mnie widocznie, aby przyjac to na klate. Odpusilem po milionie pięć prob ;)
Jakich hardkorowych graczy xD
Gry od From Software są po prostu dla kogoś kto chce pograć w coś bardziej angażującego niż fifka czy nowy CoD, a takich jest naprawdę sporo.
@q3aki - ale spróbowałeś. To się liczy ;).
Gdzie te exy.
Jeszcze brakuje wielu gier jakbyś nie zauważył, BB, U4, GoW, SpudiMun etc
Wyliczyłem na podstawie tych danych, że w Life is Strange 2 zagrało tylko 68,4 tysiące graczy. Załamka.
Większość graczy czeka na pełne wydanie. Nie każdy lubi grę podzieloną na sezony.
Co w tym dziwnego? Formuła jak w grach Telltale, która trochę już się przejadła. Dodatkowo dla niektórych historia pierwszej części jest nijaka, więc kolejne sobie odpuszczą.
Gry epizodyczne powinny już zniknąć, a LIS2 powinien być normalna grą na te 10-12 godzin. Jedynka mi się podobała i nawet przez myśl mi nie przyszło, by ogrywać epizod 1 dwójki, gdy nawet nie było wiadomo kiedy wyjdzie epizod 2. Obawiam ise jedynie, że nie odczekam się końca 2, bo poleci cancel.
Niestety "Before the storm" zniechęciło zbyt wielu graczy do serii. Z przykrością stwierdzam, że jestem jednym z nich. Pierwsze Life is Strange to jedna z najlepszych gier 2015. Nie zgadzam się z @robert357. Fabuła właśnie jest wyśmienita, a formuła tylko pozornie przypomina Telltale. Mam wrażenie, że nie odpaliłeś tej gry, bo
Epizodyczne przygodówki imo powoli się kończą, ja kupiłem epizod 1 po to żeby wesprzeć studio i tylko dlatego, że kosztował 1/5 całej paczki i nic nie oszczędziłbym na season passie. LiS 2 na pewno nie pomaga to, że mają już problemy (?) z wydaniem epizodu 2 i wyjdzie dopiero po 4-miesięcznej przerwie.
Krakoos, właśnie przeszedłem, a raczej wymęczyłem tą grę. Na początku może i faktycznie historia potrafiła zaciekawić. Jednak im dalej tym gorzej. Może i ma kilka dobrych momentów, ale ogólnie nie porwała mnie ta fabuła. No i formułą przypomina to gry Telltale. Wybory nic nie znaczą dla historii jako całość i jedyny wybór jest tak naprawdę na końcu.
Eeeeee..... ściema.... Bethesda mówi, że grają miliony :) Może ta gra dorobi się trybu offline :) Ale jest co gonić: Goat Simulator 1.5 mln
Soula liczy się jako milion graczy, więc by się zgadzało.
Nie wierzę, że Mortal Kombat X sprzedało się 17 mln egzemplarzy... Jeśli bijatyka sprzeda się w 3 to już jest giga sukces.
Tylko pierwszy Injustice był w PS+. Mortal był za to w giga promocjach i można było wielokrotnie wyrwać nawet edycję XL za stosunkowo niewielkie pieniądze.
Tak, teoria z promocjami ma sens, mkx co jakiś czas jest za 60 zł jeśli dobrze pamiętam
Pudełek sprzedało się 3.37 mln
http://www.vgchartz.com/game/82694/mortal-kombat-x/
Nadal nie wierzę w taką przebitkę dystrybucji cyfrowej
Cytując autora newsa:
Krótko mówiąc, porównywanie poszczególnych produkcji w oparciu o te statystyki nie ma większego sensu.
Zle news jest, i informacja o porażce Fallout 76 równieź więc dzień dobrze rozpoczęty.
Cieszę się że ktoś pokusił się o odrobinę zdrowego rozsądku i napisał że przecież nie mamy informacji z jakiego okresu są to dane.
Ty się nie czaruj. Ten crap się nie sprzedał i tyle. Więcej osób gra w Fallout Shelter niż 76 i wątpię by się to zmieniło na korzyść tego drugiego.
Wszystkie źródła, poszlaki, fakty mówią, że F76 się sprzedaje do niczego. Większość sprzedanych kopii to były pre-ordery a sprzedaż załamała się wciągu 3 dni od premiery.
Udawanie, że jest inaczej świadczy albo o tym, że:
a) jesteś influencerem beci i bierzesz kasę za obronę gry
b) trolujesz
c) masz syndrom wyparcia i naprawdę wierzysz w co piszesz
O ile jeszcze rozumiem, bronienie gry, że mimo wad ci się podoba i gra ci się fajnie, bo to subiektywne w pewnym stopniu. Ale walka z faktami z wielkim uporem przypominają trochę zapalonych miłośników naszych dwóch czołowych sił politycznych, do których żadne argumenty nie trafiają.
Nie ma żadnych wiarygodnych danych dotyczących sprzedaży Fallout76, a wszystko to na czym ludzie opierają swoje wypowiedzi na ten temat, to w najlepszym wypadku kozie pierdy.
Tak ze w ilu punktach mnie nie wypunktujesz, nie masz żadnego pojęcia ile egzemplaży się sprzedało, nie wiesz na jakie platformy, nie wiesz ile było preorderów, nie wiesz jak sprzedają się gadgety, koszulki itd, nie wiesz ile włożyli w tą grę, ile chcą zarobić, nie wiesz w jakim okresie, nie wiesz czy mieli na to kredyt, a co najważniejsze nie wiesz ile im zostało z tego kasy i ile zostanie przez kolejne lata.
Ale poza tym możesz wypowiadać się wiarygodnie o sprzedaży.
Moderator: Prosimy o uspokojenie emocji i zaprzestanie wzajemnego się obrażania. W przypadku niedostosowania się do tej prośby Administracja lub Moderacja podejmie przewidziane Regulaminem Forum -> https://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=2 działania.
Ależ ma dane:
1) gamtat
2) Sprzedaż w UK, fakt tylko fizycznych - vgr.com/uk-fallout-76-sales-down-fallout-4/
3) gigantyczne przeceny w tydzień po premierze
4) odmowa publikacji danych sprzedażowych przez beth
I tak, nie są to dane precyzyjne, jednak zestawienie ich razem daje dość dobry obraz sytuacji i pokazuje ogólny trend.
A jakie mamy wskazówki za tym, że F76 się dobrze sprzedaje?
0) Todd rzucił nieprecyzyjne informacje o tym, że podobno gra dużo ludzi.
Czemu to jest niewartościowe? Bo:
a) Todd jest współodpowiedzialny za marketing gry, więc nie jest obiektywny
b) nie podał konkretnych liczb, by nikt nie mógł potem go pozwać lub wyciągnąć innych konsekwencji za kłamstwo
To bardziej forma ciekawostki, niż danych z których można wyciągać jakieś wnioski. To tak jakby napisać, że ludzie grają głownie w simsy na podstawie sprzedaży gier z empiku.
Należy zaznaczyć, że choć dane te można uznać za bliskie rzeczywistości, nie są one w pełni wiarygodne. Brakuje informacji na temat okresu, z którego pobierane są dane do My PS4 Life, a raczej nie są one uzupełniane na bieżąco. Sam Gamstat sugeruje, że najpewniej pochodzą one z okresu pomiędzy 20 listopada a 4 grudnia. Ponadto w przypadku niektórych tytułów gracze mogą poznać tylko statystyki dla danego regionu.
Czyli konsole to maszynki do fify. W sumie moje przeczucia się sprawdziły.
Dla mnie nic nowego, wśród znajomych i rodziny mam kilka osób co konsole mają prawie od premiery a kupują średnio 2 gry na rok ;) nowa Fifa / PES i do tego jakieś wyścigi jak stare się znudzą.
Oczywiście to nie grupa kontrolna 1000 badanych itp. i jakoś specjalnie wniosków wyciągać nie można ale daje do myślenia ;)
To tak jakby napisać, że ludzie grają głownie w simsy na podstawie sprzedaży gier z empiku.
Dokładnie chciałem to samo napisać - bo przy każdym wątku o sprzedaży empikowej pojawiają się takie posty.
Ale masz całkowitą rację. Co nie zmienia faktu, że dla mnie konsole to właśnie głównie sprzęt dla "dorosłych" graczy którzy jedyny kontakt jaki mają z grami to fifka albo cody.
Myślałem, że lepiej się sprzedał. Mimo, ze to crap, to myślałem, że samą marką dobiją spokojnie do tych 2 milionów, a tu może się okazać, że dobili ledwie do miliona.
Zgaduje, że taką sprzedażą nie zwróciły im się koszty marketingu, bo gra była mocno promowana, szczególnie na zachodzie.
Sprawdziłem przed chwila na tej stronie czy dodali podstawke trzeciego Wieska... Dodali gre spróbowało blisko 10 milionow posiadaczy PS4 badz interpretujac to dokladniej... 7-10 milionow. Niezly wynik. Całość na wszystkich platformach musiała sie rozejsc w nakladzie 15-20 milionow.
Jak już napisano - to nie są wiarygodne dane. Poza tym ja zakupiłem W3 preorder na steam i nigdy nie grałem bo za słaby PC, ale jako fan wydałem pieniądze. Także np. patrząc na osiągnięcia moja kopia na steam nie istnieje w takich statystykach.
Zaś na PS4 zakupiłem edycję GOTY, która jak w artykule wspomniano, ma własny zestaw osiągnięć więc też się nie zalicza do tych statystyk (niezależnie od tego czy są lub nie są wiarygodne).
Także o kant grzywki łysego można sobie te dane rozbić.
Podstawowa wersje sprawdzilo ponad 8 milionow a goty niecałe 2. Dodam, że swego czasu pewien raport od Redow donosil że mniej wiecej do konca zeszlego roku od premiery sprzedaz na PS4 a PC byla mniej wiecej rowna. Wersje xo to natomiast byla sprzedaz w okolicach 1/3 wersji PS4. Nie mowie tu o pieniądzach mowie o kopiach ktore na konsolach moga wedrowac od graczy do graczy ale! Jak sie wezmie inne dane, informacje to wynik 15-20 milionow na wszystkich platformach brzmi... Calkiem wiarygodnie. Niewazne czy 15 20 czy 30 milionow liczy sie statystyka...a ta mowi ze Wieslaw na tle wielu innych gier poradzil sobie naprawde bardzo dobrze i tylko ku temu napisalem wczesniejszy oraz ten komentarz.
@Laterett
Takie wyniki pomiędzy 15, a 30 to raz - duża różnica ;) a dwa wiadomo o takich wynikach co najmniej od roku i to na podstawie oficjalnych danych podanych przez CDP. Także po raz kolejny powtórzę: wyniki zgodnie z treścią artykułu są bezwartościowe, mogą dać tylko pogląd, a pogląd co do W3 znamy już od dawna i powtarzanie tego samego nie ma sensu.
Tak uwaga: już wierzę, że nie ma exów na pierwszych pozycjach. Prędzej Half Life 3 wyjdzie w tym roku. :P