At the Gates – turowa strategia 4X projektanta Civilization V pojawi się w styczniu
Wygląda tak sobie ale nie zapowiada się ciekawie:
=drzewko technologii albo będzie ubogie albo fałszywe - co mogą unowocześniać barbarzyńcy - prostą maczugę na maczugę z kolcami? Skórzaną zbroję na zbroję z el. metalowymi?
-grafika cukierkowa dla dzieci jak w CivV (pierwsza civka w którą mało co grałem mimo dopakowania dodatkami - stąd "szóstki" już nie kupuje wcale)
Wygląda na smatfonowo-przeglądarkową gierkę zabijacz czasu za 4,99$/sztuka.
gerth - Serio chcesz oceniać grafikę przy grach 4x? Przecież nie to jest w nich istotne... Poza tym grafika wcale nie wygląda tak źle. Poza tym słabych i ponurych pozycji na rynku jest aż nadmiar. Lepsza dobrze zrobiona stylistyka 2d z własnym stylem artystycznym, niż kolejny badziew w unity 3D.
@ Gerth
Barbarzyńcy to nie to co myślisz. To nie dzikusy które dziwią się jak działa koło, byli mniej zaawansowani technologicznie od Rzymu, szczególnie w dziedzinie inżynierii ale nie byli to neandertalczycy. Barbarzyńca znaczy człowiek obcy, cudzoziemiec o innej kulturze, według greków a potem rzymian, podrzędnej do ich własnej.
Rozwój technologiczny może być bardzo duży, załóżmy od późnej starożytności do wczesnego średniowiecza, można tam zmieścić mnóstwo technologii, zależnie od tego jak bardzo szczegółowo zdecydują się to zrobić.
@gerth
Barbarzyńcy od ludów żyjących w wspólnotach plemiennych przeszli do współczesnych narodów europejskich(Sasi, germanie, Frankowie). Katalizatorem była późna starożytność i w tym czasie te plemiona głównie przez styczność z Rzymem dokonały dużego skoku na wszystkich polach. Nie zgodzę dlatego że drzewko technologii musi być ubogie.