Fortnite wykańcza Unreal Tournament
...że drugi z wymienionych projektów na razie nie będzie rozwijany. Przyczyną jest niezwykła popularność pierwszej z gier.
Że co? puki możecie doić kasę z jednej gry to nie chce wam się pracować nad innymi projektami?
....dobrze zrozumiałem?
Takie arena shootery jak Unreal i Quake dzisiaj i tak nie mają racji bytu, wystarczy spojrzeć na Quake Champions które ma taką sobie liczbę graczy. Zresztą widać to było jakiś czas po wydaniu CSa jak ta tendencja tylko się nasilała.
Inne pokolenie.
Co do rozdawnictwa - przygarnąłbym UT3, nie testowałem go jeszcze, znam go jedynie dzięki naprawdę niezłej ścieżce dźwiękowej (albo jak to się u nas mówi - soundtrack).
Ostatnia informacja o UT4 jaką pamiętam dotyczyła przeniesienia zasobów i oddelegowania ludzi do pracy nad Fortnite.
To coś jak Raven, znane z dobrych FPSów, oddelegowanych do robienia DLC do CoDów.
Owszem mają rację bytu - Ja quake champions olewam - bo to spartolona bethesda która zabiła świetny multi w doomie...Nikt nie będzie kupował gry tego typu w której nie ma botów(i jeśli nie ma ludzi to nie pograsz w różne tryby gry),jest matchmaking zamiast serwerów dedykowanych,statystyki multi są przechowywane na twoim pc zamiast na serwerach wydawcy(Doom 2016) gdzie nawala dysk ssd i tracisz cały progres jak u mnie było wszystkie staty szlag trafił 120k kills i wszystkie zrobione challenge w multi,I jeszcze bez wsparcia dla moddingu gdzie puste głowy z bethesdy zażyczą sobie za każdą ekstra mapkę stworzoną przez społeczność 1000 kredytów w swoim Creation Club(od jego powstania Bethesda dla mnie nie istnieje-only torrent)...
Grę trzeba zrobić po staremu jak UT3 - full modding,mnóstwo custom maps,żadnych sklepów,serwery dedykowane i przede wszystkim rozbudowane statystyki także bot kills się do nich zaliczające no i boty to podstawa żeby można było pograć co się chce(tryby) i kiedy się chce nawet jak nie ma graczy.
Nie rozumiem obecnej tendencji zabijania gier MP przez brak botów...Wg developerów to lepiej nie grać w ogóle i nie móc uruchomić nawet rozgrywki ponieważ wymaga iluś tam osób niż zagrać z botami!? Przykład :chcesz zrobić jakieś challenge w multi w doomie 2016 w jakimś trybie gry ale sorry w ten tryb nie gra nawet jedna osoba możesz siedzieć godzinę na matchmakingu i nie znaleźć ani jednej osoby a trzeba kilku bodajże już nie pamiętam...Boty to podstawa a wszyscy idą na łatwiznę...Nikomu się nie chce popracować nad SI,wolą za to bzdetne kampanie robić i filmiki renderowane do obejrzenia na raz...
Kolego ta branża(moje biedne hobby) sięga nie tyle dna co coś jeszcze puka od spodu...To obecne trendy zabijają sens robienia takich gier bo nikt nie będzie akceptował przemiany tego typu gry w maszynkę do wyciągania hajsu...I to jest sedno problemu kolego a nie ten gatunek gier...Po prostu chciwość/zachłanność....
@TSG-PromaG-XRT
- QC posiada boty
- statystyki multi przechowywane są na serwerach wydawcy
- nie ma żadnego creation club dla QC i pobierania pieniędzy za nowe mapy
- osobiście jestem za tym, że gracze nie maczają paluchów bo natworzyliby milion modów i rozbili jeszcze bardziej małą społeczność.
Coś mi tu mataczysz. Quake Champions to gra dla ludzi którzy ogólnie cokolwiek umieją i chcą się rozwijać a nie dla radosnego biegania i zabijania za bez większych umiejętności jak to się ma dzisiaj dla większości nowych shooterów.
Identyczne usprawiedliwienie pojawiło się przy okazji zamykania serwerow Paragon'a, który byl w dobrej formie. Posiadał liczne grono graczy oraz systematycznie wydawane aktualizacje. Silnik Unreala też wypadał bardzo dobrze. Jest jeszcze wiele innych pozytywnych rzeczy, ktore sprawiły, że z przyjemnością wracałem do wspomnianego tytułu.
Zaznaczę tylko, że Paragon był idealny dla takich casuali jak ja oraz była to jedyna MOBA, która mnie wciągnęła.
Od momentu zamknięcia serwerów, powiedzialem sobie, że nie ogram innego tytułu od tego studia, bo skoro zamknęli jedną grę na rzecz drugiej, to sytuacja może się powtórzyć. I chyba mialem rację.
Nic nie zamknęli bo paragon nie został wydany. Cały czas był w fazie beta testów.
Jak okaże się ,że nikt już nie gra żaden battle royale to wtedy odczują jak to bywa kiedy stawia się wszystko na jeden projekt. Potem nie będą mieli niczego innego do zaoferowania.
Robią taki hajs na Fortnite i Unreal Engine, że rozumiem nieopłacalność skupiania się na grze dla garstki osób.
Fortnite stał się takim fenomenem, że mogą sobie na to pozwolić. Ten tytuł w ciągu dnia generuje więcej kasy niż ich wszystkie sieciowki przez rok razem wzięte.
Skoro robią taki hajs na Fortnite to czemu nie mogą zatrudnić więcej osób do innego tytułu? Mogliby pewnie całe nowe studio założyć skoro są tacy bogaci.
Nigdy nie grałem w Fortnite i raczej nie zagram bo mi się nie podoba, a na UT czekam i się pewnie nie doczekam. Wielu ludzi (pewnie raczej tych starszych co jeszcze grali w jedynkę) czeka na poważny tytuł a nie jakąś kolorowankę dla dzieci.
Mają grę, do której za friko content tworzy społeczność, a oni nie chcą jej dalej rozwijać... Ręce opadają. Na własny sklepik czas za to mają. Ja i tak mam Quake Champions, ale nie wróżę Epicowi świetlanej przyszłości z takim podejściem.
Po prostu masakra...Nie dość że od lat nie mogę się doczekać nowego UT a pracuje nad nim chyba 1 osoba popołudniami 2 razy w tygodniu biorąc pod uwagę szybkość prac to jeszcze chcą zarzucić projekt i uśmiercić legendę dla jakiegoś buraczanego fortnite...Rynek całkowicie schodzi na psy...Już praktycznie nic nie wychodzi wartego zainteresowania...Żadnych konkretnych RPG(od czasów skyrim,Da:Origins i W3 ,H&S(od lat tylko Grim Dawn i PoE),wszystkie shootery są spieprzone na maxa i na kilka godzin łącznie z nic nie wartym nowym Bf-em...Po prostu nie ma w co zagrać - żadnych porządnych tytułów dla poważnego dorosłego odbiorcy w interesujących mnie gatunkach.A tak uwielbiałem UT3- miałem setki custom mapek .Pograłem w alfe trochę i olałem czekając na pełną wersję - minęły 2 lata a tu jedną aktualizację dodali z 1 mapką - pożal się boże...
Brednie piszesz. Chcesz konkretnego RPGa - patrz Pillars of Eternity, Tyranny albo Torment: Tides of Numenera. A jeśli chodzi o dobre shootery to masz chociażby serię Wolfenstein z bardzo świeżą dwójką na czele albo ciut starsze Shadow Warrior 2 :)
Nie interesują mnie RPG z rzutem izometrycznym tylko w pełnym 3D.
A Shadow Warriora mam i ograłem - oba...niestety szybko się nudzi 2-ka...
A wolfek mi nie podchodzi jakoś...Zresztą ja piszę o strzelankach multi a nie SP.
Ostatni raz świetnie się bawiłem w Multi w Doomie (2016) zanim szybko skonał cały multi przez matchmaking i brak botów tuż przed wydaniem 3-go DLC...Już tylko garstka osób grała i tylko w DM i TDM.
Weź brachu Elexa wreszcie przejdź. Toć to świetny RPG z krwi i kości. Jedyna, obok NieRa, duża gra, jaką w całości przeszedłem w tym roku.
Dla mnie UT to marka. Spędziłem niezliczone godziny przy UT99 mając masę radochy i poznając nowych ludzi. Kolejne odsłony... cóż jakoś poczęło być cukierkowo ale pykałem.
Oczywiście musieli zgwałcić tytuł pazernością na szmal.
Widocznie m.in. dlatego właśnie produkt flagę porzucają na rzecz czegoś innego. Kiedy te wszystkie kmioty wreszcie pojmą że pazerność nie popłaca?
A może popłaca? Przecież znakiem obecnych czasów jest wyciskanie gracza na każdym kroku. "Preordery", szmery bajery, pompki rowery. Niestety jak już wspominałem nie raz to nie tylko wina producentów i twórców. To wina graczy dających się traktować od tyłu bez mydła, łykających każde szambo. Okazja czyni złodzieja i widać w czasach dzisiejszych uczciwe podejście do konsumenta czy gracza nie jest w cenie.
Wielka szkoda. Najbardziej mi zaś szkoda graczy starszych. Młodsi przynajmniej w jakiejś ich części nawet nie zdają sobie sprawy z tego że może być inaczej. Dla nich to norma.
:-(
ehhh, a 2 lata temu zalewała mnie nostalgia na myśl, że będziemy mieli powtórkę z rozrywki i kolejną wielką wojnę między UT4 a QC. To smutna wiadomość dla każdego weterana FPS. Dla wszsytkich którzy lubią skillowe strzelanki pozostał już tylko, znakomity skądinąd, Quake Champions, który pomimo niezbyt okazałej liczby graczy ciągle jest rozwijany.
Ale co, grać możecie, co tam chcecie jeszcze dodawać, przecież to UT gra na jedno kopyto, i to nie fortnite wykańcza cokolwiek, to UT widocznie jest za słabe, samo się wykańcza, proste, jakby było takie super to ludzie by grali tabunami i byłoby lepiej wspierane nie???
UT to po prostu sentyment, który zmierzył się z rzeczywistością i przegrał, po za tym sentymentem i marką gra nie oferuje nic, czego by nie oferowały inne produkcje.
Mylisz się kolego. Problemem są obecne pokolenia graczy, którzy nic nie umiejąc chcielby wszsytko "na już". Stąd ogromna popularność takich no-skillowych gier jak Fortnajt czy inne tego typu, w których za samo to, że zaczołeś mecz dostajesz jakies nagrody, osiągnięcia czy inne g**na. W takim Quake Champions na przykład, próg wejścia znajduje się lata świetlne wyżej. Tutaj każdy noob jest srogo karcony przez pierwsze kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt meczy ale satysfakcja gdy już w końcu uda się odcisnąć piętno na meczu jest zupełnie nie porównywalna do jakiejś tam dziecięcej, rysunkowej strzelanki.
@man5on69 - oo tak :) co prawda nie gram już w takie gry, za mało czasu i jak już ten czas mam, wolę go przeznaczyć na jakąś dobrą fabułę, no ale ja nie o tym.. Pamiętam jak zagrywałem się w Q3 Arena, i żeby faktycznie coś osiągnąć, musiałem grać masę czasu, być tłamszonych przez lepszych, by w końcu wyrobić czucie w myszy, ten skill wyczucia momentu, chwili i ułamku sekundy, by trafić w ruchu np gościa, który na ekranie wyglądał jak mała kropeczka(bo był tak daleko), i w ciągu kilku następnych sekund bez mrugnięcia okiem sieknąć dwóch kolejnych, którzy wyskakiwali z różnych miejsc(mówię tu o grze multi) i na różnych dystansach. Kto grał w Q3A na multi, na serwerach gdzie był tylko Rail, a one shot=one kill, wie o czym mówię :)
@kaszanka9
"po za tym sentymentem i marką gra nie oferuje nic, czego by nie oferowały inne produkcje."
Reasumując można było szlifować stare i nie niszczyć pazernością tytułu miast produkować nowe oferujące podobne. :-\ (?)
@man5on698
Grałeś w ogóle w Fortnite? Tam dopiero jest rzeź noobów (nie liczę sytuacji, gdy schowasz się w kiblu i na farcie dojdziesz do top 5). To jedna z gier z najwyższym pułapem wejścia, bo musisz przestać myśleć w kategoriach tylko strzelania.
@man5on69
Może zanim wypowiesz się o tej "no skillowej" gierce to zrób jakiś research
@Gambrinus84 @wilk252 oczywiscie, że grałem xD umęczyłem jakieś 5 meczy w Fortnajta i moze z 10 w PUBG i na tym sie moja przygoda z BR skonczyła. Jak dla mnie jest to nudny jak flaki z olejem festiwal kampienia, i w pełni podtrzymuje zdanie, że nie trzeba miec ani dobrego aima ani reflesku a o czyms takim jak movement, strafe jumping, kontrola mapy itd już nawet nie wspominam. Zresztą @Gambrinus84 sam stwierdziles, że istnieje możliwość, że w Fortnite ktoś sie ukryje w kiblu i na farcie dojedzie do last 5...i gdzie tu jakiś skill? Spróbuj jako noob zagrać Duela w Quake Champions i nie przegrać 0-9 xD nawet fart nie pomoże a ukryć się nie ma gdzie ;)
@man5on69 to w takim razie wybacz wyciagnąłem zbyt daleko idące wnioski. Ale chyba przyznasz, że na te 5 meczy nie wygrałeś co najmniej 3, albo że masz chociaż 1,5 kd? Bo w taki sposób zrozumiałem że jest no-skillowa. I też weź poduwage że jak nie umie się walczyć (strzelanie i budowanie) to nawet jak się wykampi do top 2 to i tak trzeba będzie pokonać tą jedną osobe, która jesli dotrwała tak długo zabijac to napewno jest lepsza. Nie chce pisać więcej w obronie tej gry bo zaraz zostane zjechany przez innych
Paragon był super, grałem od alfy do zamknięcia serwerów. IMO to najlepsza i najładniejsza MOBA na rynku.. była..
a teraz kolej na UT ;( fajnie, że się dorobili, ale nie tylko młode pokolenie gra w ich gry :(
Może to zabrzmi głupio, ale mi wszystko jedno. Co weekend na wieczór wracam do ut99 i dobrze się bawię z innymi... 15 osobami na serwerze. I mam nadzieję, że potrwa to jak najdłużej.
Gdyby wyszedł nowy UT, to we Fortnite'a nawet 11 latki by już nie grały. Zastanawia mnie, za ile ta gra będzie martwa. Obstawiam początek 2019. I proszę nie walić mi tu statystykami z internetu, bo wszystkie statystyki są z czasów świetności tej gry. Dajcie mi statystyki z grudnia 2018 i tych, co grali od listopada. Zobaczymy, czy tych graczy będzie łącznie na wszystkich platformach razem wziętych ..... 2018 :P
Nie no świetne mają pomysły. Wszystko utopić, bo Fortnite się sprzedaje. Już tak zamierzają do końca świata na tym jednym tytule jechać, czy jednak pójdą po rozum do głowy i zaczną pracować też nad czymś nowym?