Anthem – poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji alfa
Hmm zobaczymy czy faktycznie GTX970 sobie poradzi na minimalnych... GTX1060 może na średnich uciągnie.
zazwyczaj w wymaganiach daja 97- na równi z 1060
Pamiętaj że to wersja alfa, nie beta a alfa.
Tyle, że to są terminy nic nie znaczące. Znaczące jest to, że gra wychodzi już za 3 miesiące. ;)
1060 sporo wydajniejsza od 970? Te sporo to lekkie nad użycie....
10 klatek więcej w grach, a czasem jest jeszcze większa różnica i to ponad 20 fps na korzyść gtx 1060. Czy to dużo czy mało to kwestia dyskusyjna. No i też 1060 jest w wersji 6gb...
Na to wygląda. Ja w takim razie podziękuję, siedzę na W7.
Anthem – minimalne wymagania sprzętowe wersji alfa
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 970 4 GB lub AMD Radeon R9 390 8 GB
Zabawne... AMD Radeon R9 390 8 GB
Jeżeli to minimum aby odpalić Anthem, to jakie karty potrzeba do normalnej gry?
- Średnie detale 1080TI
- Wysokie detale 2080TI
- Ultra detale 2x 2080TI?
Akurat 970 jest niewiele wydajniejsza od 390. Dowodzą tego nawet ceny na allegro. Jednak to też wersja alfa, więc optymalizacja może kuleć i to ostro.
Gdyby tak było, to kupiłbym ją na premierę, mimo, że fatalnie się zapowiada, ale marzę o grze z takimi wymaganiami.
System operacyjny: Windows 10
Doskonała strategia- na dzień dobry odcięcie 40% rynku (według 'Steam hardware survey')
Rzecz w tym, że implementacja dwóch API jest nieefektywna i generuje zbędne koszty. Jak na razie zawsze kończyło się to dużo gorszą wydajnością w przypadku jednego z API.
Jak na razie zawsze kończyło się to dużo gorszą wydajnością w przypadku jednego z API.
Co to znaczy? W 90% dotychczasowych przypadków gier DX11/DX12 zawsze DX12 poprawiał wydajność względem DX11, no przynajmniej na kartach AMD.
W tej sytuacji argument o kosztach nie wiem czy ma tak istotne znaczenie- Anthem będzie miał z dużą dozą pewności budżet marketingowy większy niż cały budżet gier z półki AA. Bez względu jak duży on by nie był, czy dodatkowa praca będzie tego warta?
Ale szczerze- dla mnie ważniejsza jest kwestia samej gry i oprawy. Gdyby to była singlówka podbijająca poprzeczkę kopniakiem (Crysis czy METRO naszych czasów) to bym zrozumiał. Ale t gra multi i już w tej chwili widać było spora zniżenie jakości oprawy.
Nie sądzę by gra w v1.0 wyglądała jak na pierwszej zapowiedzi. Nie zaczynam nawet kwestii ile gier używa wyłącznie 12tki, czy w ogóle warto, kwestii sztucznej blokady DXa na konkretnych systemach orazp odobnej kwestii fałszywych deklaracji o niemożliwości użycia starszego DXa w danej produkcji itd.
Jak Anthem okaże się mega hitem i będzie wyglądaj jak prawdziwy next gen to posty takie jak mój stracą rację bytu.
Ale tu mówimy o EA.
Do premiery trochę czasu, może magicznym sposobem nagle okaże się że jednak da się włączyć DX11...
@kęsik
W jaki sposób przeczy to temu, co napisałem? Napisałem przecież, że jedno z dwóch API zawsze działa gorzej. W niektórych grach to DX12 wypadał gorzej (zwłaszcza w przypadku pierwszych implementacji).
@.:Jj:.
Myślę, że koszta mają spore znaczenie. EA byłoby głupie, gdyby nie starało się ich optymalizować. Dwa API, to dwukrotne zwiększenie budżetu na jego opracowanie i testowanie. Ale nawet większe znaczenie od budżetu może mieć czas potrzebny na implementację. Wydłużyłoby to czas produkcji, a tego zapewne chcą uniknąć. Jeśli ostatecznie gra będzie jakimś cudem obsługiwała DX11, to wymóg posiadania W10 okaże się kompletnie nieuzasadniony.
To nadal ten sam Frostbite i ta sama generacja, a wymagania dużo wyższe. No ale to gra sieciowa i w dodatku alfa, więc pewnie będzie lepiej.
Nadchodzi nowa jakość skoro moja karta w minimalnych. Czas się pożegnać 970, witaj RTX 2070. No może za jakiś jak pricing będzie niższy.
Serio dla jednej gry zmieniasz kompa xDD? I to jeszcze wersja alfa gdzie optymalizacja nie istnieje i gra od Bioware która nie jest wyznacznikiem jakości? Gra najwyraźniej jest optymalizacyjnym crapem a nie wyznacznikiem jakiejkolwiek jakości. BTW Ile to gier miało w zalecanych 1080 a chodziło na GTX 970 w ultra trzymając niejednokrotnie AVG 50-60fpsów w 1080p.
Przeciez to nie jest nawet beta
zaraz, zaraz. alfa na 2 miesiace z kawalekiem przed premiera? to nie powinien juz byc gold i ostatnie szlify? andromeda i inkwizycja nauczyly mnie cierpliwosci, bioware mojej kasy przed premiera nie zobaczy.
No przecież beta wyjdzie w dniu premiery, co wy, mamy 2018 i takie niedorobione gry jak Fallout 76. To czego wy oczekujecie? JAKOŚCI? xD
A czego się spodziewali? Epicka burza do pogadanek z kolegami w biurze nie wyrenderuje się na byle blaszaku-zdechlaku.
Tyle że to jest alfa, wersje alfa są niezoptymalizowane-na surowym kodzie więc ta 970 szybko po wypuszczeniu normalnej wersji spadnie do rekomendowanych czyli high-ultra. Jeżeli wypuszczanie alfy + brak optymalizacji nazywasz "epickimi' to ja chyba nie chce wiedzieć czym jest crap wg ciebie.
szans dużych nie daje szczególnie że w tym roku na rynku wyskoczył RDR2, GoW oraz kilka innych killerów z dopiskiem jak się robi gry. Na ten moment to kojarzy mi się z "go go Power Rangers"
Dzięki ci Bogu za łaskę mądrości która pozwoliła mi na kupno konsoli PS4
Beta w ten sam weekend co nowa liga Path of Exile, kek.
Najwyraźniej nie jest dane mi zagrać w Anthem.
Alfa dla Bioware, to wersja finalna i gotowa do sprzedaży za 300 zł. Andromeda 2.0.
Nadszedł czas gdzie: wersje demo to bety (np. F76), wersje bety to alfa (anthem) za niedługo alpha phase to będzie koncept gdzie za tylko 50% ceny podstawki będziesz miał wgląd online (24/h) "krzaczki" na whiteboard
Po tej karcie w minimalnych, windowsie 10 i zainteresowaniu tytułem obstawiam spektakularny fail. Ale tę E P I C K Ą B U R Z Ę to bym chciał zobaczyć heh
To nie jest Alpha, tylko wersja marketingowa. Oni juz nie maja czasu na poprawe gry, tak jak my sobie to wyobrazamy
Czekam na grę z wymaganiami 1080Ti do low i zalecane 2x 2080Ti na ultra
Czy ty rozumiesz pojęcie alfa? Alfa to gra zdolna uruchomić się na surowym kodzie gry, później masz bete która jest zoptymalizowana w stopniu pozwalajacym na komfort gry plus daje możliwość wyłapania błedów, gier z SLI czy Crossfirem nie bedzie tak jak 1080 ti na low nawet po tylu latach od premiery nawet 970 na low nie ma ;>. A znając życie i ścieme developerów od lat którą stosują podajac wymagania pewnie nawet na o wiele słabszych kartach pójdzie na medium-high, no chyba że spitolą optymalizacje jak Ubi w swoim AC.