Reddit: PlayStation 5 w 2020 roku; nowa wersja PlayStation VR w drodze
To fajnie bo miałem kupować konsole ale ps4 wydawała mi się lekko słaba, może ps5 przyniesie jakąś rewolucję.
Powołujący się na swoje źródła użytkownik Reddita określił nową konsolę Japończyków jako „potwora”, z procesorem Ryzen 8 na pokładzie
I to mi się podoba, prawdziwy next gen za 500$.
Wiem, że to plotki, niemniej jednak i 2020 i cena (wstępna) i specyfikacja (też wstępna) brzmią dla mnie OK, nie będę miał problemu żeby się przesiąść z PS4. Jedna uwaga - w TLOU 2 chciałbym jeszcze zagrać w przyszłym roku na PS4, pozostałe exy są mi w zasadzie obojętne, no chyba, że samurajskie GoT będzie miało fabułę na poziomie, bo przy tej z Infamous Second Son bolały mnie mocno zęby ;-).
Mnie w każdym razie te informacje pasują :).
Second Son to ponoc najgorsza gra Sucker Punch, nie grałem w zadnego Slya czy poprzednie Infamousy (te ponoc fabule maja fajna)
Mi się wydaje, ze GoT bedzie ich najlepsza gra tak jak Horizon byl najlepsza gra Guerilli, na razie swietnie sie to zapowiada.
Death Stranding to wg. mnie must have juz ze wzgledu na sama obsade
Tlou 2 powinno wyjsc w przyszłym roku, byl news ze ND szuka ludzi do tlumaczenia, wiec chyba nie duzo pracy im juz zostało
Pewnie będą, bo kto kupi nową konsole dla kilku gier jak na ps4 ma pokaźną kolekcje. Będzie pewnie to samo jak po wyjściu ps4pro.
Pewnie będą, bo kto kupi nową konsole dla kilku gier jak na ps4 ma pokaźną kolekcje.
Pewnie ci sami ludzie, którzy kupowali ps4 na premierę mając pokaźną kolekcję gier na ps3.
No PS4 za pokaźnej kolekcji to nie ma. Uncharted,God of war, Horizon, Spider man, i teraz tymczasowo RDR 2. Konsolę kupuję tylko dla gier, których na PC nie ujrzę. A tutaj ,ledwo4 świetne gry. To jest marna kolekcja. Dojdzie jeszcze Days Gone,ale to raczej średniak. A trzy gry które są zapowiedziane, będą też na PS5. Niezła kolekcja, to pyła na PS2 i PS3 (chociaż tutaj też bez szaleństw ) Jak oni chcą wydać PS5, i zrobić ledwo 6 exów ..i potem znowu PS6, to będzie słabo.
Yarpen z Morii
Jest zasadnicza różnica między ps3 a ps4 / ps4 a ps5 - w przypadku tego pierwszego skok jakościowy w grafice był duży, w tym drugim przypadku tak nie będzie. Bo niby co? 4k? jest teraz. 60fps i 4k? Akurat konsolowcy mają w d... 60fps. Grafika z high na ultra? No bez przesady.
No PS4 za pokaźnej kolekcji to nie ma. Uncharted,God of war, Horizon, Spider man, i teraz tymczasowo RDR 2.
Misiu, oprócz tego co wymieniłeś:
Detroit Become Human
The Last of Us
Bloodborne
Shadow of the Collosus
Persona 5
Ratchet i Clank
The Last Guardian
Infameous Second Son
Until Dawn
Driveclub
A wszystkie powyższe gry są co najmniej bardzo dobre. Dodając do tego te tytuły, które ty wymieniłeś plus przyszłe które rzekomo mają być na ps5 też to nie ma chyba drugiej konsoli z tak bogatą bazą tytułów ekskluzywnych bo umówmy się, Nintendo i pokemony #nikogoopróczLikwidatora
To jakie to są te wielkie gry, oprócz tych które wymieniłem?
Są. Jeśli nie masz PC. Jak masz PC, to kolekcja gier na PS4 jest marna. I tyle w temacie.
Są. Jeśli nie masz PC. Jak masz PC, to kolekcja gier na PS4 jest marna. I tyle w temacie.
Patrz, a ja mam pc i bardzo dużą kolekcję na ps4. To że ty nie kupujesz gier, to już twoja sprawa.
Yarpenie kochanie. Wszystko co wymieniłeś, to nie są wielkie gry, które powodują chęć natychmiastowego kupienia .Po za tym ..Spoko że dajesz na tej liście The last of us..skoro to na PS3. A na PS4 tylko odnowione. To nie są gry bardzo dobre. Dobre, i nic ponadto. Masa takich podobnych jest na PC. Sorry, ale wybredny ze mnie gracz:) Tak samo na Switcha, dla mnie są tylko 3 gry warte uwagi. No ewentualnie Splatoon 2.
To jakie to są te wielkie gry, oprócz tych które wymieniłem?
Bloodborne i TLOU to według wielu jedne z najlepszych gier generacji, to samo Persona ale niech ci będzie, to w ogóle nie są wielkie gry. Takie sobie indyki, elo.
Masa takich podobnych jest na PC.
Możesz rzucić tytułami? W ogóle z twoich postów bije taka pecetowa betonowa buta, że nie jestem pewny czy chce wiedzieć jakie tytuły mi tu wymienisz xD Sugerowanie, że gry takie jak TLOU, Bloodborne czy Persona 5 które zostały obsypane nagrodami gdzie większość z gier które wymieniłem ma powyżej 85 na metacriticu to gry dobre ale nie bardzo dobre to..no nie wiem jak to skomentować.
No ale podaj te swoje tytuły.
Detroit Become Human - odpowiednik na PC? Fahrenheit? xD
The Last of Us - odpowiednik na PC? DayZ? xD
Bloodborne - no tu masz Dark Soulsy
Shadow of the Collosus - odpowiednik na PC?
Persona 5 - odpowiednik na PC?
Ratchet i Clank - odpowiednik na PC?
The Last Guardian - odpowiednik na PC?
Infameous Second Son - odpowiednik na PC?
Until Dawn - odpowiednik na PC?
Driveclub - no tutaj jest chociażby dużo lepsza Forza Horizon.
@Yarpen z Morii
Pewnie ci sami ludzie, którzy kupowali ps4 na premierę mając pokaźną kolekcję gier na ps3.
PS3 miało zupełnie inną architekturę i unikatowy procesor, dlatego niemożliwe było zapewnienie wstecznej kompatybilności. PS4 ma architekturę PC. PS5 także będzie ją miało, zatem brak ewentualnej kompatybilności z grami z PS4 będzie wielkim rozczarowaniem.
Ja kupię nawet jak nie będzie kompatybilna z grami z ps4 bo i tak ogrywam na bierzaco gry.
Na PS4 jest kilka gier godnych uwagi, których nie ma do dziś na Pc:
Uncharted 4
Uncharted : Zaginione dziedzictwo
God of war
Red Dead Redemption 2
No i warto zaopatrzyć się w remastery Uncharted 1-3 oraz The Last of Us jak ktoś nie posiadał wcześniej Ps3.
@toyminator Masz przykład po co są gry na wyłączność. W USA konsole się nie kurzą.
https://www.reddit.com/r/PS4/comments/9ya03c/spiderman_ps4_199_black_friday_bundle_is_so/
Tytułami startowymi na nadchodzącą konsolę mają być zapowiedziane już wcześniej pozycje - Death Stranding, The Last of Us: Part II oraz Ghost of Tsushima.
Czyli tradycyjnie nie będzie żadnych tytułów startowych tylko lekko podrasowane graficznie tytułu z PS4.
Martwilem sie, ze w przyszlym roku bede musial wymienic GTX 1080 (na przesadzone cenowo RTX), zeby dalej moc grac w full hd. Jezeli premiera PS5 bedzie dopiero w 2020 to jeszcze 2 lata mi pociagnie. Do tego czasu moze amd albo intel wydadza fajne karty i ceny spadna w dol.
Do grania w FHD na Ultra (może z darowaniem sobie kilku bajerów) nawet GTX 1060 da rade (mowa o wersji 6gb), a GTX 1070 spokojnie zapewni granie na ultra w najbliższym roku także (chyba że trafią sie wyjątki czyt.niezoptymalizowane badziewie), bo nie będzie żadnego wielkiego przełomu graficznego jak kiedyś był chociażby przy Crysisie 1 i Far Cry 2, Metro Exodus ma być killerem, ale bądźmy szczerzy, ta gra będzie powodowała opad szczęki nawet na średnich ustawieniach, a GTX 1060 przynajmniej na Wysokich da rade.
Obecnie ogrywam AC: Odyssey i GTX 1080 juz nie daje rady w ultra na monitorze 75hz.
Do grania w fullHD na luzie wystarczą GTX1060 albo Radeon RX590. Na luzie. Jeszcze przez kilka lat będą bez najmniejszych problemów ciągnąć w fullHD.
Raczej to nie wina karty graficznej, a procka. Ta gra ma niemiłosierny pobyt na procek.
GTX 1080 do grania w Full HD na ultra? ładnie marnujesz kartę XD Takie coś do na QHD. Nawet jak wyjdzie nowa generacja, to 1080 Na full hd poradzi sobie bez problemu. Na QHD może nie być 60 FPS, ale Full HD?XD
Marnuje ? W AC: Odyssey karta chodzi na 100% i o stalych 75 FPS moge zapomniec. Wiec skonczcie pisac takie bzdury. Na slabszej karcie to juz w ogole by byla tragedia.
@Zaborr1 Co ty pierdzielisz. Ja mam ponad 75fps w praktyce non stop. Zmniejsz sobie chmury z ultra na medium to zobaczysz różnice. Najbardziej zrąbana opcja graficzna nie dająca w praktyce żadnej różnicy.
Akurat w coraz większej ilości gier gtx1060 6gb nie da rady z FHD ultra i stałym 60 FPS, pomijam tu, że często high i ultra trudno rozróżnić, a z high jest mała szansa, że nie da rady.
Natomiast bezkompromisowe ultra fhd stałe 60 fps na tej karcie jest często już niemożliwe.
A co do testów na ostaniach AC to nie są one zbyt wiarygodne, bo te gry zabijają CPU, ale i to nie jest pewne w czym problem, bo to się dzieje u wielu, ale inni piszą, że nie mają użycia aż 100%, także trudno ocenić co jest z tymi grami, oczywiście krąży informacja, że to przez denuvo+vm.
Lol ludzie o jakich wy przyszłych latach mówicie, skoro w 2018, GTX 1060 ledwo jest w stanie zapewnic 30 klatek w full hd na ultra w najnowszym AC
https://www.purepc.pl/karty_graficzne/test_wydajnosci_assassin_s_creed_odyssey_pc_grecka_tragedia?page=0,8
Za rok będzie gorzej, a jak wyjda nowe konsole to seria GTX 1xxx będzie się nadawała na śmietnik, no dobra nie na smietnik, ale pewnie do srednich ustawień.
AC to akurat optymalizacyjny bubel, zobaczymy jak 1060 poradzi sobie z Metro, jak uciągnie w 60 na wysokich to będę więcej niż zadowolony. Chociaż wydaje mi się że średnie są bardziej prawdopodobne.
Wait, ktoś mi powie czym jest "Ryzen 8"?
Chodzi wam ogólnie o jakąś odmianę 8 rdzeniowego procesora Ryzen pod konsole czy po prostu taki komputerowy odpowiednik dla 1800X?
Bo z tego co pamiętam Ryzeny 8 rdzeniowe w tej chwili to 1700/1700X/1800X/1900X/2700E/2700/2700X z różnicami w bazowych zegarach na poziomie 2.8Ghz - 3.8Ghz nie mówiąc już o boostach i OC.
Cytując RuthenicCookie z Reddita:
Only thing i can tell right now for specs is Ryzen 8 core
Żadnych szczegółów nie podał.
Gościu pisze Ryzen 8 core a ty to tłumaczysz jako Ryzen 8? Ośmiordzeniowy Ryzen prędzej skarbie.
Z innych informacji, to jest kolejna seria po ryzen 7, czyli nie 8 rdzeni, w przecieku jest mowa o 6c/12t, czyli mniej rdzeni niż obecnie, bo cpu lepszy.
pewnie procek na zen 2 ale wątpię by miał mniej rdzeni niż 8 skoro aktualny cpu w ps4 ma 8 rdzeni. 6 to już za mało na przyszłe lata , więc mój strzał to 8/16 z mocnym pojedyńczym rdzeniem dzięki zen2
Jeśli te 3 gry, miałyby być dopiero na PS5 (co było prawdopodobne, bo PS4 by się krztusiło jeszcze bardziej) To po co kupować PS4? Fakt że te gry na PS4 i tak muszą wyjść, bo inaczej by się ludzie wkurzyli i to mocno. Ale jednak, po co? Skoro na PS5 będą te gry wyglądać lepiej, a jeszcze jak będzie kompatybilność, to już w ogóle będzie świetnie ;) Dlatego ja czekam .
Będą na ps4, bo tam zostały zapowiedziane w zeszłym roku. Sony miało by przespać cały 2019 rok bez nawet jednego exa? Co do "krztuszenia", to są exy robione przez wewnętrzne, uzdolnione studia Sony, więc nie ma mowy o jakimś "krztuszeniu".
Czy ps4 na problemy z Horizon, God of War czy Spider Man? Exy od Sony maja to do siebie, że graficznie zrywaja czapki z głów, a przy tym chodzą bardzo dobrze. TLoU2, GoT i DS wyjdą na PS4, a czy też na PS5? Nawet jeżeli nie, to odpalimy je we wstecznej,bo ta na 99% będzie w PS5.
W GoW i SM jeszcze nie grałem, ale taki Horizon ma straszne spadki płynności, a konsola chodzi jak silnik V8 forda. Oczywiście mam tylko PS4 Slim i gram w 1080p.
Przecież w HZD na zwykłym PS4 nie ma zadnych spadków płynnosci
Nie widzę przeszkód, zeby te gry ukazały się na PS4. Skoro RDR2 , U4 czy HZD mogło to też będą mogły, bo graficznie to zblizony poziom.
„według RuthenicCookie tytuły prawdopodobnie ukażą się również na PlayStation 4.”
Nie żadne również, te tytuły zostały zapowiedziane na PS4. A nie na PS5 czy Xboxa.
A tak w ogóle, to widzę że teraz użytkowników Reddita branża growa będzie cytować i na nich się opierać. Przez kilka lat tym miejscem było neogaf.
Czyli co, stabilne 60 fps juz w 2020 roku? Wow...sorry, wzruszylem sie ;) kto by pomyslal...
Tak stabilne 60fps przy nowych standardach graficznych, które już wyznacza my takie gry jak Uncharted4 czy Horizon.
Stabilnych fps na żadnej konsoli w grach single player (nowych) nigdy nie będzie, bo twórcy wolą dać najlepszą grafikę jaką się da kosztem fps.
Właśnie dziś zamówiłem pro i sprzedam moją ps4 fat. Za półtora roku się okaże co i jak. Jeśli kompatybilność wsteczna będzie od startu i do wszystkiego (także do gier z plusa z ps3 działających na ps4) to zmienię.
Jeśli nie to spokojnie do 2021 będę miał czas poczekać na rozwój sytuacji, pograć w to co mam i zobaczyć czy warto, czy może xbox (ps4 wziąłem po x360 więc nie obchodzi mnie marka tylko to co jest lepsze dla mnie). Na premierę tylko jak wszystko co mam w bibliotece będzie działać i tylko jak będę mógł grać w starsze gierki ze znajomymi, którzy pozostaną przy ps4.
Tym razem ta kompatybilność musi być.
C2077 w 2020? Oby.
No i fajnie,uważam że rok 2020 jest jak najbardziej ok na premierę nowej generacji.Co do kwestii technicznych to w końcu do konsol trafi porządnych procesor bo niektórzy wychwalają jaki to xbox one x jest super mocny a jest tam przecież jaguar tak samo jak we wszystkich innych konsolach tylko że trochę wyżej taktowany.
oby to były bzdurne plotki,na co mi ps5 obecna generacja jest w zupełności wystarczająca,na kompie nowe gry poniżej fhd i w ustawieniach niskich-średnich już wyglądają elegancko,przez ta grafikę i tonę niepotrzebnych tekstur deweloping gier tak długo trwa a ja chce ciekawych gier nic więcej,w obrębie 7 gene. powstało więcej części gier a tu taka słabizna-np.kilka far cry,halo,gears itd.
Ale wiesz że jak będą mieli dostępny mocniejszy sprzęt to nie będą musieli kombinować na około jak zrobić żeby gra wyglądała dobrze? Zajmie im znacznie mniej czasu zoptymalizowanie tego wszystkiego żeby jako tak działało. No i większa moc umożliwia znacznie więcej niż polepszenie grafiki, mogą chociażby ulepszyć AI, pokusić się o symulowanie czegoś w czasie rzeczywistym i tak dalej.
Mam nadzieję, że tytuły startowe jednak będą bardziej imponujące niż odgrzewane kotlety.
Przeciek z 4chana (jak większość).
https://i.redd.it/t7h6st1pzmy11.jpg
Były jeszcze skriny ze specyfikacją i pierdołami, ale gol blokuje linki z chana a jam leniey, więc fakju
z innych informacji
>God of War sequel teaser
>Horizon sequel launch window title
>Marvel's Spider-Man sequel teaser
>new IP from Keiichiro Toyama
>new Yakuza teaser
>new Sega IP teaser (timed exclusive)
>new Atlus IP teaser
>teaser of something by From Software (speculation of Bloodborne 2 possibility)
>Project Awakening will be "Seeker: The Awakening"
>Destiny 3 teaser/possible launch title
>hints at future remakes of old PS1 IPs
>Dreams will be cross-gen
>Death Stranding will be cross gen
>TLOU2 will be cross gen
>FF7R: Ep1 will be a launch title + have a release date
>Square Enix new IP trailer (might be Avengers)
>KH: Complete Collection will be ports from PS4
>GT7 launch title
>Knack 3 launch title
>ports of Spyro and Crash trilogies
>new Call of Duty cross gen
>new Battlefield cross gen
>FFXVI teaser
>new Ratchet and Clank teaser
>new Jak teaser (Sanzaru working on it)
>Medievil Remake port
>Soulstorm cross gen (bundled with New 'n Tasty)
>PS5 will be backwards compatible with PS4 only, but requires a Day 1 Patch + may consider PS3, PS2, and PS1 BC in the near future via emulator app
>PS5 will be native 4K out of the box
>PS5 controller will, indeed, have a touchscreen + will have larger battery to match PS4's battery life + HD rumble with haptic feedback triggers + price will be similar to Switch Pro Controller
>PS Now to be expanded + match Xbox Game Pass even more
>new Rocksteady IP is, indeed, a Superman game, but not with that title
>FromSoftware Collection (contains Demon's Souls Remaster, Dark Souls 1 - 3, Bloodborne, and Sekiro, exclusive to PS5 + PS4)
>Ghost of Tsushima might be ported in the near future
Poziom GTX 1080ti w konsoli za 2 tysiace ? Smiem watpic czy ceny tak szybko spadna. To jest fake.
kaszanka9 - bardzo byłoby miło ze strony sony jakby dostarczyła konsolę wartą 2500 euro w cenie 500 euro + jeszcze umiała w 12TFlopach zamieścić RT oraz technologię ekskluzywne dla NV ;) Kibicuje AMD z całego serca bo może gdzieś tam w szafie ukrywa nowe technologię zapożyczone od Sectoidów które za moment sprawią że najbliższe dni dla Jen-Hsun Huanga będą koszmarne ;)
No to teraz nie ma wyjścia: CP2077 w 2019 roku, albo w 2020, ale równocześnie także w wersji na nowe konsole. Inny rozwój wypadków byłby bardzo złym posunięciem marketingowym.
A pierdzielić marketing,nie ważne gdzie się ukaże i kiedy i tak sie sprzeda na wszystkich platformach znając życie tjk wiedźmin 3.
Obawiam się, że nie ma tu nikogo, kto by to wiedział
Takie PS5 to bym sobie sprawił. Mam nadzieję że będzie to na tyle mocny sprzęt że gry na nim będą wyglądały lepiej i działały lepiej. I że wygląd konsoli będzie również lepszy od tego
początkowego PS4. Pożyjemy zobaczymy, a jakby konsola bez opóźnień obsługiwała klawiaturę i myszkę to już w ogóle...
Szczerze to sam sprzęt mnie nie interesuje zbytnio, ale jak serio BB2, GT7 i HZD2 będą tytułami startowymi to, no sprzedali Tomkowi konsolę, co tu dużo mówić
Kal-El: Rise of Kryptonians od Rocksteady ;o
Kufa ale przecieki, aż jestem ciekawy co z tego okaże się prawdą. Jeżeli będzie wsteczna kompatybilność z grami digital i płytkami to jak nic przesiadam sie na ps5 :D
Słowo potwór i konsola sony to prawdziwy oksymoron :) Proponuje rozkręcić swoje PS4Pro aby zobaczyć z czego ta konsola jest wykonana, przy XOX to wygląda jakby zlepiali ją dodatkowo używając pszczelego kitu. Wszystko w niej jest do granic możliwości wykonane oszczędnie, budżetowo, oszczędzając nawet na paskach izolacyjnych. Dlatego m.in poza ostatnią wersją PS4Pro działa jakby rosyjski mikser. Oczywiście obudowę ma ładną i jak ktoś widzi tylko ją to może nawet pomyśleć że znajdują się tam jakieś high-endowe podzespoły (nic bardziej mylnego), jest to zlepek podzespołów m.więcej low-end pc do 1500 PLN. O 4K także nie ma żadnej mowy o ile można mówić o upscalingu jako 4K (w przypadku PS4Pro dodatkowo strasznie słabego). Taką samą wydajność można uzyskać na karcie RX 560 biorąc lock na 30fps i upscaling. I teraz wracając do PS5, będzie ona biorąc pod uwagę możliwości SONY przy negocjacji do produkcji konsoli na poziomie części 2000 PLN PC czyli przesunie się o jedną klasę GPU/CPU w swoim budżecie. Nie ma żadnej mowy o 4K i 60fps chyba że w jakieś grze karcianej lub pongu, ani tez o nowych technologiach, bo po prostu AMD nie jest w stanie tego dostarczyć przy limicie cenowym takie CPU i GPU. MS ma o tyle lepszą sytuację że mogą nagiąć zasady i dopłacać do sprzętu jak robili to prawie zawsze, ale czy będą nie wiadomo. Wiadomo na pewno że od czasu PS3 chlebaka Sony nie będzie tego robić więcej (bo ich po prostu na to nie stać)
Strzelam więc że PS5 wyląduje gdzieś w przedziale 6-7TFlopa w 2020 roku, czyli będzie całkiem nieźle jak na konsole (lepsze efekty, większe zasięgi, dorówna XOXowi, a nawet go może lekko przeskoczy) ale nic poza tym. Można co najwyżej liczyć że tym razem trochę bardziej przyłożą się do wykonania, bo obecne woła o pomstę do nieba, a szczególnie widać to zestawiając PS4Pro z XOXiem.
Ciekawe czy pokusiliby się o wydanie kilku wersji PS5. Coś Jak PS5 Standard, Super itd. Wydaje mi się jednak że to niemożliwe, raz ze względu na politykę, a dwa ze względu na optymalizację do różnych podzespołów, konsola straciłaby swój największy atut.
Różne źródła mówią o 12 tfl, co się wydaje bardzo prawdopodbne, zwłaszcza że od roku mamy konsole na rynku z 6 tfl. Sony w dniu premiery zawsze miało najmocniejsze konsole, tak było z psx, PS2, ps3 i ps4.
Oczywiście obudowę ma ładną i jak ktoś widzi tylko ją to może nawet pomyśleć że znajdują się tam jakieś high-endowe podzespoły (nic bardziej mylnego), jest to zlepek podzespołów m.więcej low-end pc do 1500 PLN.
Po pierwsze, prawda jest taka, że ciężko byłoby się spodziewać że wewnątrz znajdują się podzespoły warte 2500PLN, skoro sama konsola kosztuje ~1700PLN, zresztą premierę miała bodajże 2 lata temu, więc podzespoły już się trochę zestarzały.
Po drugie - co mnie obchodzi jak jest wykonana od wewnątrz? Ona ma przede wszystkim DZIAŁAĆ, i schludnie wyglądać zewnątrz. Jeżeli te warunki są spełnione, to w środku może być, jak to ująłeś, nawet zlepiana pszczelim kitem.
Po trzecie - najważniejsze jest chyba to, żeby można było na tej konsoli GRAĆ w to co jest na rynku. O ile ostatni RDR2 nie błyszczy na PROsiaku, a tyle większość gier wygląda na niej przyzwoicie, a tytuły ekskluzywne wręcz rewelacyjnie.
A przede wszystkim, porównaj cenę swojego kompa z NASA z ceną tej konsoli i zastanów się, o co tak w zasadzie ci chodzi? Każdy rozsądnie myślący człowiek zdaje sobie sprawę, że konsola to nie high-endowy komputer i że trzeba iść na kompromis w stosunku parametrów cena / wydajność / jakość.
Mam wrażenie, że nadmiar kasy niestety zwichrował ci psychikę i nie potrafisz spojrzeć na to z perspektywy zwykłych zjadaczy chleba.
Strzelam więc że PS5 wyląduje gdzieś w przedziale 6-7TFlopa w 2020 roku
Naprawdę uważasz, że Sony zaliczy taki blamaż, produkując next-gen'a o mocy obecnie istniejącej na rynku konsoli głównego konkurenta? (6 TFlops)
troy7777 12 tfl ? Nie ma na to szans. Wydajnosc 1080ti od AMD zamknieta w malej konsoli i nie warta wiecej niz 1000zł ? Zapomnij.
troy7777 - 12,7 tflop po stronie GPU ma AMD VEGA 64 która kosztuje 2300 PLN jednak mimo to jej wydajność obliczeniowa nie jest równa wydajności w grach ze względu m.in na sprawność jednostki i dlatego dostaje łomot nawet od 1080 GTX, nie mówiąc już o 1080TI które ma 10TFlopów. Cena GPU dla konsoli zazwyczaj nie przekraczała 120-150 USD, a jeśli AMD będzie dostawcą (na co wszystko wskazuje bo liczy się cena i NV i Intel na pewno nie są zainteresowani) to wątpię aby GPU pokroju VEGA64 tam się znalazło. AMD też ledwo stoi na swoich glinianych nogach i raczej nie będzie brało na siebie produkcji chipów przy minimalnym zysku (a przecież jest duży odpad, problemy produkcyjne, terminowe dostawy itc.) Więc bardzo wątpię abym się pomylił, aczkolwiek miło by było dostać takie mocne GPU i CPU w konsoli.
jaro1986 - 6Tflop które są dostępne przynajmniej na papierze w XOX jest całkiem niezłym balansem cena podzespołów wydajność w grach. To 40% więcej niż oferuje PS4Pro a dodatkowo MS dopłaca do produkcji swojej konsoli i chyba nawet wszystkich (na pewno XOX) bo po prostu może to robić. Sony nie zapakuje do konsoli niczego co musiałoby samo finansować, po chlebaku PS3 i mocnym zachwianiem firmy w tamtym okresie żaden zarząd Sony na to nie pójdzie bo można taką akcją położyć całą firmę bardzo szybko. Wtedy dostali żółte ostrzegawcze światło, że takie ruchy to może wykonać co najwyżej MS (i też pewnie niemrawo). Za rok pewnie wypłynie specyfikacja i zobaczymy kto się pomylił ;)
Strzelam więc że PS5 wyląduje gdzieś w przedziale 6-7TFlopa w 2020 roku
Tak, a po roku MS wyda konsole z 12Tflopa i Sony zbankrutuje
Wydaje mi się, ze jednak tam pracują dość mądrzy ludzie i nie pozwolą sobie na taka wtopę
Powiedz mi o Alfo i Omego ALEXISIE , czemu to konsola ps4 pro którą mam od 3 tygodni i jej ubogie bebechy na moim projektorze rozwaliły mi mózg ??? Skąd ta jakość w sprzęcie wartym kompa za 1500zł skoro mam kompa za 8 tys i nie ma on takowej jakości i płynności , to jakim cudem taki obraz idze z PS4 klejonego na pszczeli kit?>
Maverick0069 - odpowiedź jest prosta możesz sobie wybrać : twój mózg nigdy nie był stymulowany w odpowiedni sposób ponieważ twój PC wart 8 tysięcy był tyle wart ale z 10 lat temu. Konsola PS4Pro tak samo jak XOX jest oparta na tym samym x86 czyli w skrócie jest to PC w takim czy innym wydaniu, a całość obsługiwana przez dedykowany system. Wydajność jednostki graficznej to okolice karty graficznej AMD w przedziale cenowym 500-700 PLN i to samo uzyskasz właśnie na takim sprzęcie. Jesteś w stanie wartości konsoli zbudować identycznego PC który dodatkowo w grach crossplatformowych wydajnościowo może nawet stać wyżej.
Jeśli jednak zadajesz pytanie egzystencjonalne czemu gry ekskluzywne wyglądają tak ładnie to jednocześnie możesz też zadać pytanie czemu są to gry ekskluzywnie wydane na dany sprzęt, i czemu są to gry najczęściej pokazowe z dopiskiem system sellers. Gry na PC które są ekskluzywnie wydane tylko to najczęściej nie gry które graficzne są magnum opus tylko gry strategiczne, symulatory, taktyczne. Większość gier każdego innego typu to gry crossplatrofmowe i wtedy dopiero można ocenić jak gigantyczną przewagę ma PC nad konsolami. A jeśli już chcesz zaliczyć prawdziwy nokaut to zawsze możesz nie tylko w danej grze przesunąć wszystkie suwaki w prawo i wybrać np. ustawienia dla GW co dodatkowo dopakować grę modami.
Strzelam więc że PS5 wyląduje gdzieś w przedziale 6-7TFlopa w 2020 roku
Hahahaha, jasne, tym bardziej że Pro ma obecnie 4.2 Tflops. Weź gościu lepiej idź dalej poluj na gierki na xboxa za 5 zł od Januszy, bo w innym temacie pewien użytkownik potwierdził, że skupujesz kradzione konta z grami na allegro.
PROsiak83 - gdybyś miał choć minimalne rozeznanie co obecnie produkuje i dostarcza na rynek AMD to byś wiedział jaka jest najwydajniejsza jednostka GPU i CPU od AMD (firma która dostarcza i CPU i GPU do XO i PS4 i prawdopodobnie będzie dostarczać podzespoły dla nowych konsol) oraz byś wiedział też jaka jest wydajność i sprawność GPU od AMD. Napisałem wyżej możesz zweryfikować na google. Co do dalszej części głupoty no cóż : widocznie chcesz konkurować z innym użytkownikiem o miano wyjątkowego osobnika :) Nie wiem czemu zakładasz że zakup jakiegokolwiek urządzenia czy gry to jakiś wyczyn większy niż wykonanie 20 oddechów na minutę ? Jeśli cyferka przy twoim nicku Pro oznacza twój rok urodzenia, a nie wskaźnik IQ to zapewne sam możesz sobie kupić PS4Pro po jednym dniu pracy, albo godzinie, nie mówiąc już o grach minuty, sekundy ?
A nie pomyślałeś że AMD może wyprodukować specjalne jednostki dla tak potężnych kupców hurtowych jak Sony i Microsoft? Specjalne, czyli takie niedostępne na rynku detalicznym. Nowe generacje na pewno nie będą mieć 6-7 Flopa gościu, bo to byłby regres i strzał w stopę. Zamiast analizowania lepiej wróć do łowów na pirackiej allegrowej zatoczce, czyli kupowaniu kont z nowymi grami za 5zł od Januszexów :)
Nie zrobią GPU które przewyższa ich zdolności. Jeśli są w stanie produkować kartę o mocy 1080 w cenie 1050 to na co czekają? Z czasem na rozwój też już dużo czasu nie mają, rok przed premierą muszą już to produkować żeby spełnić wymogi ilościowe. No i nie powiedzą Sony o karcie której nie mają bo to byłoby samobójstwo.
Jedną wielką niewiadomą jest Navi. Jak do przyszłego roku to w końcu ogarną, to istnieje spora szansa na postęp (tutaj bardziej moja wiara w ich zdolności i zrobienie skoku jak przy Ryzenach), nie ma jednak co liczyć na wydajność 1080, chyba że cena za Plejkę wzrośnie co też może się stać, ale nie więcej niż parę set złotych.
Dyskusja z prosiakiem nie ma sensu, po jego postach widać, że jedyne co robi to prowokuje i jest fanatykiem, chyba nie muszę mówić czego jest fanatykiem patrząc na jego nick, prawda?
Przecież teraz obecnie w PS4 Pro jest RX480, taka karta kosztowała w dniu premiery konsoli chyba 1500, a sama konsola 1800
Cieszę się, że jesteś obeznany , natomiast nie zgadzam się co do jakości PS4 PRO i tych pierdół, które pisałeś.
Być może kompa mam 10 letniego i jest to stary dziad, ale w zasadzie poszukaj go sam , załącze Ci zdjęcie z miejsca w którym gram .
Słuchaj sprawdziłem !!! Ten mój stary dziad nie był warto 8 tys tak jak pisałeś , 10 lat temu . To było w tym roku w lutym , kto by pomyślał.
Czyli tak naprawdę testem owych sensacji będzie Anthem. Jeżeli wyjdzie tak jak obecnie zaplanowano (bo obsuwy już były) to całe te wywody można wsadzić między bajki. Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby na 3 (lub mniej, zależy kiedy miałoby się to stać) miesięcy przed premierą ogłoszono przesunięcie gry o ROK (!!!). Tak absurdalny wydawałoby się ruch będzie rzeczywiście gwarancją premiery PS5 w 2020, może nawet we wspomnianym marcu (chociaż marketingowo to głupia data).
Oczywiście że premiera gry będzie w lutym 2019 szczególnie że jest skończona. EA jako korporacja na pewno nie będzie się podporządkowywać dla Sony, aczkolwiek obecnie z tym na pewno to może jednak różnie być. Co jednak nie zmienia faktu że powstało małe przetasowanie na giełdzie i obecnie Sony ma się całkiem dobrze. Jeszcze rok temu Nintendo było więcej warte niż cała korporacja Sony. Dzisiaj to Sony ale nie dzięki dywizji gier i konsol ma całkiem dużą kapitalizację bo 65 mld USD, w listopadzie 2017 było to 46,3 mld USD, kiedy Nintendo wtedy miało aż 54,6 mld USD i to tylko z dywizji gier i konsol. EA straciło od lipca 2018 do teraz aż 50% swojej wartości więc teoretycznie wszystko jest możliwe, jednak nadal to korporacja warta 23 mld USD która raczej robi zawsze sama to co chce.
Albo znowu przesuną, bo gra jest ponoć "mess", co nie ma związku z premierą ps5, bo na pewno nie będą na to czekać.
Równie dobrze może wyjść w lutym na PS4 i w 2020 roku na ps5 jako tytuł startowy w 4k i 60 klatkach.
Yarpen z Morii - problemem jest tylko jeden AMD nie ma karty graficznej która uzyskuje 4K i 60fps, dodatkowo nie ma TV które mają HDMI2.1 dla przesłania sygnału HDR10 z 4K/60. Więc najpierw muszą pojawić się TV które obsłużą ten port, a dopiero potem konsole które dostarczą dane w takiej ilości. Bardzo wątpię aby takie TV pojawiły się w 2019 roku tak samo jak do dzisiaj DP1.4 ma kilka monitorów na krzyż.
Hmm oznacza to małą różnicę w wydajności pomiędzy generacjami. Zapewne przeciętny użytkownik nie zauważy żadnej różnicy.
To że PS5 wyjdzie gdzieś w 2020 roku to nie mam wątpliwości.
Chociaż najbardziej obstawiam końcówkę roku. Marzec nie jest dobrym miesiącem , aby wprowadzać na rynek sprzęt kolejnej generacji.
jaro1986
Premiery Athem raczej nie przesuną. Opóżnie takiej gry o przynajmniej rok nie jest zbyt opłacalne.
.
W zasadzie to mnie dwie rzeczy interesują. Wsteczna kompatybilność i pełne wsparcie klawiatury i myszki, ale wyłącznie w trybie singlowym. I konsole bralbym prawie od razu, bo wolę poczekać kilka miesięcy, bo okaże się iż są znowu problemy z konsolami, a nie lubię takich niespodzianek.
Tak teraz przeglądam screeny z The Last Of Us Part 2 i pod każdym widnieje napis " Captured on Ps4 Pro ". Myślę że skoro gra powstaje pierwotnie na ps4, to też na nim zadebiutuje. Racja, może się zdarzyć sytuacja jak z The Last Guardian, ale Naughty Dog to zupełnie inna firma i sądzę że zrobią jak z częścią pierwszą ( Remaster czy ulepszona wersja ).
TLoU2 powstaje na ps4 i na nie wyjdzie, ale żadna to przeszkoda, aby wydać również wersję na PS5. Tylko nie eiadomo w jakiej formie, bo PS5 ma posiadać wsteczna.
wcześniej ktoś pisał o cyberpunku i miałoby to sens premiera w w 2020
2020 zgadzam się i jestem pewien ze wtedy wyjdzie gdyż 2021 to zbyt późno za pozno a na 2019 mają jeszcze jakieś gry teoretycznie.
O zakupie nowej generacji głównie zadecydują u mnie zapowiedziane eksy oraz kompatybilność wsteczna. Jak na razie mam PS4 PRO i jeszcze nie nadrobiłem wszystkich tytułów na wyłączność, więc jeśli PS5 nie będzie wspierało gier z poprzednich generacji, to najpewniej poczekam z 2-3 lata aż nadrobię wszystkie interesujące mnie tytuły, a na nową generację wyjdzie więcej gier.
Jestem ciekaw co z tego będzie. Jednak mogą być to tylko plotki i prawda może okazać się zupełnie inna. Sony nie może dopłacać do konsoli, gdyż o mały włos nie mieli przez to poważnych problemów. MS to robi, ale też z rozwagą. 12 tfl to spora różnica między obecnym sprzętem a tym teoretycznym. Lepiej poczekać na oficjalną zapowiedź i tyle. Lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż rozczarować.
Aha, czyli jednak PS5 to żadna rewolucja, tylko wymóg kolejnej wersji konsoli do ogrania kontynuacji lubianych serii. Jako że PS4 mam dopiero od miesiąca, to chyba jednak podziękuję za 5, bo i tak muszę nadrobić kontynuacje tytułów z 3, chociaż tu to ma sens, bo jakość poszła znacząco w górę - nie przewiduję tego na 5.
Skoro PS5 wyjdzie w 2020, to spokojnie zaczekam sobie do 2022 na wersję Slim, nigdy nie kupuję pierwszych edycji, a do tego czasu uzbiera się pewnie ciekawa biblioteka gier do sprawdzenia.
Eee tam, to już poczekaj te 3 lata do ps6 i kup sobie ps5 slim, wtedy uzbiera się jeszcze większa biblioteka.
Najlepiej to poczekac 10 lat, wtedy to dopiero bedzie w co grac
Też chciałbym już wiedzieć co tam siedzi pod maską PS5. Na pewno będą celować w natywne 4k i pewnie 60 fps. Już w takim God of War (i nie tylko) dają odblokowany klatkaż. Ewidentenie brakuje do tych 60 i nieraz okrutnie spada nawet poniżej 30 ale z dodawania tych "performance mode" można się domyślać że celem kolejnej generacji będzie 4k60. Mi by tam pasowało bo już teraz najładniejsze gry wyglądają obłędnie.
Przydałoby się, ponieważ PS4 oraz XO już w dniu premiery nie zachwycały swoimi możliwościami.