Sprawa dotyczy moje konsoli xbox one s bo 5 listopada oddałem konsole na gwarancje i w wczoraj zadzwonił do mnie Microsoft z wyczerpującą odpowiedzią że konsola chodzi bardzo dobrze i nie wykryto żadnych problemów z podzespołami a konsola jest w bardzo dobrym stanie.Nie wiem czy serwis Microsoft ma rajcie ale dziwne jest to że konsola wyłączała mi się po wrześniowej aktualizacji a przed tą aktualizacją było wszystko dobrze.
Co o tym myślcie bo ja nie wiem czy ja już z bardzo panikuje i oddałem konsole 2 razy do serwisu a okaże się że listopadowa aktualizacja naprawi problemy.
Oddałeś konsolę na serwis z powodu jakiegoś błędu w oprogramowaniu?... trochę to niepoważne.
Trzymam konsole na wolnej przestrzeni więc konsola na pewno się nie przegrzewa.W następnym tygodniu konsole przywiezie kurier i ją przetestuje przy nowym kablu HDMI (Kabel VIVANCO HDMI 3m Premium Series).Postanowiłem że kupie coś z lepszej pułki bo nie chce mieć żadnych opóźnień w trakcje grania.Coraz bardziej jestem przekonany że zrobiłem z siebie idiotę.
no zrobiles zrobiles, stary zluzuj troche , to tylko przedmiot. Jakis blad w oprogramowaniu CI sie raz pojawil i to wszystko, mogles przetestowac przed wyslaniem, czy to sie powtarza.A odnosnie kabla HDMI, ten wczesniejszy co uzywales to mial jakies opoznienia, ze kupiles nowy ?
Opóźnienia na kablu hmdi? WTF? Masz sygnał albo nie masz sygnału, jakie znowu opóźnienia?
Jeszcze raz.
Konsola wyłącza się notorycznie? Tak kilka razy podczas grania czy wyłączyła się raz czy dwa w odstępie kilku dni?
Dobra ludzie koniec tematu bo narobiłem bigosu i teraz go muszę zeżreć.Konslą chodzi prawidłowo a kabel HDMI kupiłem sobie z lepszej pułki za 80 z dobrymi parametrami technicznymi.Konsolę będę miał w następnym tygodniu i zacznie się prawdzięczny granie.