Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Petroglyph Games będzie pracować nad remasterami Command & Conquer i Command & Conquer Red Alert

14.11.2018 21:22
Ohydny Czerwonodupny Pirat
😁
1
2
Ohydny Czerwonodupny Pirat
72
Gracz raczej autystyczny

To jak już mowa o Westwood, to ja marzę o remasterach Legend Of Kyrandia.

14.11.2018 21:40
Elevrilnar
2
odpowiedz
7 odpowiedzi
Elevrilnar
8
Generał

Lekki zawód. Wzięli się tylko za jednych z pionierów gatunku, których mechaniki są dla współczesnego gracza kompletnie niestrawne. Moim zdaniem najlepsze z cyklu, czyli Tiberian Sun i Red Alert 2, nie zostaną na razie odświeżone. To, czy w ogóle zostaną zależy zapewne od sprzedaży dwóch pierwszych remasterów.

post wyedytowany przez Elevrilnar 2018-11-14 21:42:11
15.11.2018 08:19
DanuelX
2.1
1
DanuelX
82
Kopalny

A tak z ciekawości to jakie to są niestrawne mechaniki w pierwszym c&c dla "współczesnego" gracza?

15.11.2018 09:14
AIDIDPl
2.2
1
AIDIDPl
179
PC-towiec

Myślenie?

15.11.2018 11:23
Elevrilnar
2.3
Elevrilnar
8
Generał

Brak kolejkowania produkcji, ślamazarne tempo rozgrywki, nieistniejące AI, kiepska responsywność na rozkazy...

15.11.2018 13:13
private123
2.4
private123
56
Centurion

Bez przesady z tymi niedzisiejszymi mechanikami. Jakoś rok temu przechodziłem właśnie zmodowane RA1 i moim zdaniem trzyma się znacznie lepiej niż np SC:BW. Jedyne co naprawdę przeszkadzało to pathfinding jednostek, brak kolejkowania i toporne naprawianie budynków. Tyle że to i tak niewielki problem, bo do przejścia większości misji wystarczy masówka czołgów (medium albo mammoth w zależności od frakcji) i w przeciwieństwie do SC nie przeszkadzał limit zaznaczonych jednostek.

15.11.2018 19:20
2.5
zanonimizowany768165
119
Legend

Ślamazarne tempo? Dla mnie C&C były dynamicznymi grami, może nie jest to poziom gier Relica (Dawn of War, Company of Heroes) ale na pewno nie można narzekać na zamulanie tempem rozgrywki.

15.11.2018 20:12
Elevrilnar
2.6
Elevrilnar
8
Generał

@SpecShadow
Pierwszy C&C i RA1 z pewnością do najdynamiczniejszych nie należą. Wszystko wlecze się niebywale w porównaniu do np. takiego Starcrafta. Do Tiberian Sun i późniejszych zarzutów nie mam.

16.11.2018 23:37
2.7
zanonimizowany768165
119
Legend

Pełna zgoda, te starsze to są wolniejsze ale te nowsze, bardziej chyba znane, są bardziej dynamiczniejsze...

14.11.2018 22:07
multigry
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
multigry
152
Konsul

Niegdys swietne studio, niestety w ostatni latach nie zachwycili. Oby te remastery okazaly sie punktem zwrotnym dla Petroglyph.

14.11.2018 22:08
Elevrilnar
3.1
2
Elevrilnar
8
Generał

Mi to pachnie wstępem do przejęcia przez EA...

14.11.2018 23:05
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
Felo74
121
Konsul

Szczerze mówiąc nie wiem co myśleć... Nie wiem jaki jest cel tych remasterów... Nowych graczy raczej nie zyskają bo prawdopodobnie zachowają drewniane mechaniki sprzed 20 lat, żeby starzy fani nie narzekali. Jakoś nie widzę też, żeby te gry żyły w multi, więc nie wiem kto w to tak na prawdę będzie grał. Powinni po prostu wydać kontynuacje na bazie pierwowzorów z uwspółcześnionymi trochę systemami. A tak to nie wiem na co liczą...

Porównajmy to do takiego remastera WC3. On przyciągnie starych i nowych graczy, a także graczy wowa bo ma kultową wręcz kampanię. Do tego ma predyspozycję do esportu co zachęca graczy do ciągłego grania w multi, a oprócz tego oferuję setki różnych map customowych w multi przez co grywalność jest prawie nieskończona.

14.11.2018 23:40
Maniek9012
4.1
Maniek9012
68
Pivot to Profit
Wideo

Warcraft 3 w Chinach jest niemal czczony tak jak seria Starcraft w Korei Południowej.

Gdzie nawet zapowiedź patcha była robiona pod Chiny.
https://youtu.be/KgBPaj4o5KY

15.11.2018 08:20
DanuelX
4.2
1
DanuelX
82
Kopalny

"drewniane mechaniki"
Czyli jakie?

15.11.2018 08:56
4.3
2
zanonimizowany722423
64
Generał

drewniane mechaniki? Ty, 2018 i wyszedł taki drewniany kloc jak ELEX a ty mówisz o nie starzejących sie mechanikach w RTSach?

15.11.2018 18:36
4.4
Felo74
121
Konsul

A, żebym ja to wiedział dokładnie... Nie grałem w te gry od lat, ale nie jestem naiwniakiem, żeby wierzyć, że żadna gra nie miała drewnianych mechanik z perspektywy dzisiejszych czasów. Różne mogą być w różnych grach. Ograniczenia kontroli jednostek, limit jednostek zaznaczonych, movement, pathing... Jest wiele takich mechanik co się dobrze nie zestarzały i nawet jeżeli tobie nie przeszkadzają to większości ludzi będą...

14.11.2018 23:24
5
3
odpowiedz
twojastara79
2
Legionista

A filmiki nagrane od nowa ? ... muszą być filmiki pomiędzy misjami. Kucan może by zagrał Kane'a ponownie. No i jak ma być odświeżony gameplay (graficznie) ? w 3d czy sprity rysowane od nowa.. ... czy da się wejść murkiem w baze wroga ;) ... ale odgłosy umierających żołnierzy MUSZĄ zostac po staremu ... pamietam te jęki do dzisiaj

14.11.2018 23:42
Maniek9012
😁
6
4
odpowiedz
Maniek9012
68
Pivot to Profit

Dopiszę się jeszcze że historia zatoczyła koło:
Petroglyph Games...The company was formed by the last group of ex-Westwood Studios employees who resigned when Westwood Pacific was shut down by Electronic Arts in 2003,

https://en.wikipedia.org/wiki/Petroglyph_Games

Pewnie niektóre dziadki co w studiu jeszcze siedzą mieli styczność z pierwszym C&C.

15.11.2018 00:00
7
odpowiedz
zanonimizowany1243544
58
Konsul

Pamietam jak dzisiaj pierwsza czesc na psx chyba nawet mój pierwszy rts w zyciu

15.11.2018 08:26
DanuelX
8
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

Ok pod względem mechaniki stare C&C praktycznie nie różnią się niczym od nowych RTSów. Jedyna rzecz której brakuje to kolejkowanie produkcji jednostek. Cała reszta - identyczna. Jeśli komuś nie przeszkadza oprawa graficzna - może spokojnie grać.

post wyedytowany przez DanuelX 2018-11-15 08:47:24
15.11.2018 08:54
9
odpowiedz
zanonimizowany722423
64
Generał

Wiadomość sama w sobie fajna ale niestety pewnie wydane zostaną tylko na Originie wiec nie zagram. Pluje na EA i Origina.

15.11.2018 10:27
😂
10
odpowiedz
zanonimizowany12249
164
Legend

Najwazniejsze to w jakiej formie bedzie, bo jak zrobia tak jak blizzard zrobil remastera starcrafta to odrazu moga sobie to w d... wsadzic.

15.11.2018 11:28
lordpilot
👍
11
odpowiedz
lordpilot
218
Legend

Dobra wiadomość jest taka, że będą nad tym pracować twórcy oryginału. Wśród usprawnień przydałby się zoom, tego mi najbardziej brakowało, kiedy jakiś czas temu wróciłem do dziadka Red Alerta z numerkiem "2" ;-).

15.11.2018 12:22
Cezarowiec
12
odpowiedz
Cezarowiec
40
Chorąży

Szanuję studio Pertoglyph. Wciąż mam nadzieję, że EA wreszcie łaskawie pozwoli im stworzyć Star Wars: Empire at War 2. Wcześniej prosili ich o to wiele razy, ale odmawiali, bo nie tworzyli FPS'a...

15.11.2018 12:53
man5on69
13
1
odpowiedz
man5on69
48
Centurion

Wow, jestem w szoku, ze EA sie na to zdecydowało ?? wiadomo, że zbyt wiele na tym nie zarobia więc robia to ze względów wizerunkowych. Szczytem marzeń byłoby wydanie w tekturowych big boxach tj na zdjeciu i z zremasterowanymi filmikami :)

Skoro juz jestesmy przy remasterach i Westwood to cudownie by było gdyby wzięli się za serię Lands of Lore :)

15.11.2018 17:47
dudi42
👍
14
odpowiedz
dudi42
46
Centurion

Widze ze wiele osob podchodzi bardzo sceptycznie ale moim zdaniem nie ma sie czego obawiac.

Zobaczcie na Age of Empires: DE: Odtworzyli ta gre bardzo ladnie, jest tam super grafika oraz muzyka, tak jak powinno byc.
Jak unikna bledow ktore popelnili tworcy tego remastera czyli poprawia pewne skostniale mechaniki; kolejkowanie, dodadza wiecej opcji na interfejsie to moga z tego wyjsc dobre tytuly. a badzmy szczerzy, nie sa to problemy nie do przeskoczenia xD

16.11.2018 22:25
MANTISTIGER
15
odpowiedz
MANTISTIGER
80
Generał

Widzę że czeka nas zalew remasterów oby były dobre lepsze to niż nic ale lepiej jak by zrobili nowe tytuły. Powinni poprawić widocznym stopniu grafikę dać możliwość zooma na jednostkach np. czołg to ma być czołg a nie kwadrat z kreską.Naprawić archaiczną mechanikę.

Wiadomość Petroglyph Games będzie pracować nad remasterami Command & Conquer i Command & Conquer Red Alert