Microsoft wypuszcza ponownie Windows 10 October Update (wersja 1809)
a nie czasem RTX do bf5 ma wyjść w ciągu miesiąca?
Łatka do BF ma wyjść dopiero za jakiś czas, ale Windows już jest gotowy (teoretycznie) na RT :)
Battlefield V w końcu z obsługą ray tracingu
Ponadto ustawienie RT zarzyna kompa. Fullhd rtx2080ti ma 158 fps, a po włączeniu RT klatki spadają do 65.
To w końcu jest już ten RT w Battlefieldzie? Wydajność i tak niezła. Spodziewałem się spadków poniżej 60 fps-ów.
Na pclabie piszą, że już jest. Łatka waży około 1,6GB.
Łatka dodająca obsługę ray tracingu w grze Battlefield V zajmuje 1,56 GB i można ją już bez problemu pobrać za pomocą klienta Origin. Po zainstalowaniu w opcjach zaawansowanych pojawia się możliwość włączenia funkcji DXR oraz ustawienia jakości odbić bazujących na technice śledzenia promieni.
Ciekawe kto ma 2080ti i monitor fullhd :D bo w 4k to będzie pocisk dla pojedynczej sztuki
@A.L.E.X daj info jak Twoje SLI pyka? Bez zgryźliwości, szczerze jestem ciekaw jak to pójdzie na wyższych rozdziałkach. Czy jest też drop performancu o stałą liczbę klatek czy może % od tego ile było.
Wydajność i tak niezła.
Niezła dla innych gier ale w BFie i innych nowszych grach sieciowych nie będą mieli szans z ludźmi z większą ilością klatek (jak wspomniane wcześniej 150+),
Niech nie obiecują poprawy tylko niech się poprawią...
Bo to się ustawia: Ustawienia/Personalizacja/Kolory i dajesz ciemny motyw.
dopiero pobieram aktualizacje i musiałem ręcznie bo windows update ciągle mi wrzucał że system aktualny, kolejkowanie nadal widzę nie jest mocną stroną MS :) Potem jeszcze patch dla BFV więc myślę że dopiero coś napiszę za 2 godziny.
Mi kompletnie nie chce sie uruchomić BFV po tej aktualizacji, jesli to była ta aktualizacja, która mi sie zrobiła wczoraj przed północą
Jednak nadal mam wersje systemu 1803 i nie moge uruchomić BFV, nawet na sekunde nie pojawia sie proces bfv.exe
Gra z DXR w 4K wszystko maksymalne DX12 + HDR wyciąga od 38-46fps średnia ok. 40, niestety rację miał kaszanka i z DX12 nie działa MultiGPU, więc działa to tak na 2080TI 2100 core, w 1440p jest 60+ fps z DXRem. Grałem na ten moment w SP, zaraz sprawdzę MP bo tam więcej się dzieje na mapie.
Ale ty wiesz, że ja sobie tego nie wymyśliłem tylko tak to działa w dx12 co jest opisane w dokumentacji. Ale działa sli w dx11.
Za to tomb raider ma już tryb multiGPU z tego co kojarzę, więc jak wyjdzie patch DXR to powinno działać na obu gpu.