Następny gameplay z Beyond Good & Evil 2 zobaczymy w grudniu
Poziom interakcji twórców z graczami/fanami, jest na niesamowicie wysokim poziomie. Na chwilę obecną to wszystko wygląda bardziej na jakiś projekt/eksperyment aniżeli na grę. Jak już to wyjdzie i okaże się dzięki temu ogromnym sukcesem (a tego Ancelowi i spółce życzę), to może to być ogromny kamień milowy dla growego świata i może wyznaczy zupełnie nowe ścieżki dla innych twórców. OBY!
Pewnie ! Na gwiazdkę dostaniesz jak będziesz grzeczny.
Trzeba jeszcze wielu lat żeby ta gra ujrzała światło dzienne. Ja obstawiam tak z
2- 3 lata pod warunkiem że development gry znowu się nie zmieni i czy Ubisoft będzie chciał pakować w ten bardzo ryzykowny projekt swoje pieniądze zamiast w najnowsze Assassiny Watch Dogsy i Far Cry-e.
"(...) czy Ubisoft będzie chciał pakować w ten bardzo ryzykowny projekt (...)"
Przecież to będzie gra usługa z otwartym światem. Jakie tu widzisz ryzyko. Ta gra z poprzedniczką będzie miała wspólny tylko tytuł. Podejrzewam że ogół założeń opierać się będzie na czymś zupełnie innym. Żeby nie było potem rozczarowań.
Dbam o swą kryształową kulę. Codziennie ją pieszczę.
Szkoda, że to już nie ma nic wspólnego z tym: https://www.youtube.com/watch?v=xrnuV-9FKLk
Wiedziałem 9 lat temu, że to zbyt dobrze wygląda, by było prawdziwe ;)
Oskryptowana scenka ucieczki na poziomie Uncharted 2 i 3 dostępnych na PS3 lata temu. Ech... Po prostu Ancel nie umiał zebrać teamu do kupy.
ile to już lat od premiery jedynki, 15 ? Jak znów będzie taki gameplay jak ostatnio to ja podziękuje
Ciekaw jestem, jaką formę przyjmie ta gra. Jestem fanem jedynki i gier dla pojedynczego gracza, więc niewątpliwa obecność filarów projektanckich Ubisoftu - takich jak wciśnięty na siłę co-op, model gier jako usługi, wynudzony na śmierć wzorzec otwartego świata - mnie nie rozgrzewa. Pozostaje pytanie, jak głęboko będzie sięgać zakres ich implementacji. A kto wie, być może oryginalny kontekst produkcji - świat, postacie, kosmos, ton itp. - będzie na tyle zajmujący, że nawet nie będąc fanem tych rozwiązań czy będąc nimi już zmęczonym, będzie się w stanie przymknąć na nie oko. Czekać i patrzeć.
nie, że zobaczymy gameplay tylko zobaczymy maksymalnie podkręcony wizualnie samograj mający na celu budowanie hype'u na grafikę i nabijanie preorderów.