Kupiłem miesiąc temu Samsunga ue50mu6172 z matrycą VA. Niestety po pewnym czasie dostrzegłem na matrycy cienie, tak jakby matryca była brudna albo nierównomiernie podświetlona. Zdjęcie niestety nie oddają tego w 100%. Dodam tylko, że problem widoczny jest w sumie jedynie podczas grania na konsoli na jasnym tle (niebo) kiedy ruszam kamerą. Jak gdyby obraz był brudny. Na gorsze matrycy są widoczne plamki, po bokach paski. Naczytałem sie, że Samsung nie bardzo uznaje takie defekty. Co o tym sadzicie? Macie jakieś doświadczenia pod tym kątem z serwisem Samsunga?
Waham się cały czas bo jednak raz to widzę a raz nie i nie mam ochoty się użerać z tym wszystkim t bardziej, że podobno Samsung takich wad w ogóle nie uznaje.
Górny prawy rog na zdjęciu, patrzcie na te ciemniejsze plamy. Są praktycznie przez całą długość górnej krawędzi.
Miałem podobnie z moją 55 samsunga.
Pudło fabrycznie zapakowane, żadna tam powystawowa atrakcja- świcę, a tu na dole jakby ktoś pięść odcisnął, takie jaśniejsze pole-widoczne szczegolnie w ciemniejszych lokacjach.
Zawiozłem to zaraz do sklepu, a tam mi mówią, że samsung nie uznaje tego jako wady.
Musiałem sie nieźle naużerać, żeby dostać inny egzemplarz.
Takie czekanie ponad miesiąc działa na niekorzyść, też targałeś go ze Szwajacarii?
Nie no tv zakupiony akurat w Polszy
Też mam podobny, choć w budżetowym modelu, ale jednak. Od dołu idą takie ciemniejsze pasy, fale, że patrząc na jakimś jaśniejszym jednokolorowym tle...
Niestety.. za późno to zauważyłem, a na gwarancję nie chce mi się odesłać:)
Powiem Ci tak u mnie było widać problem gołym okiem ponieważ telewizor nagle się zawieszał przy podgloszaniu lub zmianie kanału i po 10 s resetował. Samsung wymienił wszystkie części tv oprócz obudowy matrycy i kabla łączące tv z gniazdkiem. Nowe tv nie dał walka trafiła 3 miesiące.... Opublikowałem nawet film jak to próbowali mnie oszukać na YouTube .... Po tym filmie odezwał się do mnie jakiś kierownik działu technicznego też nie umiał pomóc.... Kolega elektryk przyniósł mi nowy kabel łączący tv z gniazdkiem problem usunięty od ręki... Więc ich obsługa techniczna serwisowa jest mega słaba. Co nie zmienia faktu że kupiłem rok temu znów tv Samsunga 65 cali mu i jest ok.