Call of Duty Black Ops 4 wymaga 50-gigowego patcha
Glupio sie dziwicie. Wiecie ile wazy jedna mikroskrzynka? A wiecie ile ich tam powciskali? Najpierw sztab geniuszy wymysla mikrotransakcjie i lootboksy a pozniej do tego dokleja sie jakas gre na szybko...ale to zadna tajemnica przeciez.
xD
Potrafi mi ktoś napisać co tyle zajmuje w tak brzydko wyglądającej grze? Zrozumiałbym filmiki w singlu bez kompresji w UHD - ale przecież tu nie ma singla.
Jak ja nienawidzę wydawców, którzy nie mogą dopracować gry przed premierą, tylko doprowadzają ją do stanu używalności przez premierowy patch, który waży prawie tyle samo co gra. W erze preinternetowej wszyscy dbali o jak najlepsze dopracowanie gry na premierę, bo potem był wielki problem z wydawaniem patchy. A dzisiaj w dobie Steama? Szkoda gadać...
112 gb xD na głowę upadli, nie dziwiłbym się jakby gra miała singla i byłby napchany teksturami 4k bo ile zajmuje PUGB z 30-40 gb?
Battlefield V ma 3 razy więcej zawartości, a ma około 50 gb.
Gra będzie do kitu ale to nie zwalnia cię z umiejętności czytania ze zrozumieniem. 55GB zajmie ostatecznie, ale 112GB przyda się optymalnie do instalacji patcha (zapewne pobierze się obok gry by zamienić pliki już po pobraniu całości). Ot głupka z siebie robisz.
Niemniej patch wielkości gry oraz wysłanie wersji niespatchowanej na płytki do tłoczni plus brak szybkiej podmiany w wersjach cyfrowych jasno pokazuje jak bardzo mają oni w d graczy.
Nie ma się co kłócić ale dochodzimy do magicznej liczy 100GB na grę.
W dobie dysków Terabajtowych to nikogo nie dziwi. Gorzej tylko że dyski SSD nadal trzymają cenę i taki dysk 1TB to około 600zł :)
To lepiej chyba usunąć grę i zainstalować ponownie po udostępnieniu pełnej wersji już zpatchowanej ;>
Haha, to chyba jakiś żart.. tego jeszcze w tym kinie nie grali xD
Glupio sie dziwicie. Wiecie ile wazy jedna mikroskrzynka? A wiecie ile ich tam powciskali? Najpierw sztab geniuszy wymysla mikrotransakcjie i lootboksy a pozniej do tego dokleja sie jakas gre na szybko...ale to zadna tajemnica przeciez.
..."zapewnić temu tytułowi " 112 GB przestrzeni. We łbach się im przewraca, 112 !!! Bardzo dobrze, zapewniajcie, beze mnie. Nie ma singla - zaoszczędzam ponad 200 zł. Szkoda tylko, że tak żegnam się z tą serią. Activision daliście d...py. Amen :/
podpisuje się rękami, nogami ta gra umarła, przynajmniej dla mnie wiekowego gracza
To już szybciej będzie repacka spiratować.
Gdzie leży problem? W fakcie istnienia patcha zaraz po premierze, czy w jego rozmiarze? Pierwsze jest standardem od czasów dystrybucji cyfrowej, a drugie... Tak jakby ktoś miał nie wytrzymać z tego powodu, że sobie godzinę dłużej nie pogra.
Godzinę? U mnie to 2 dni ściągania...
"W fakcie istnienia patcha zaraz po premierze, czy w jego rozmiarze?" Według mnie i tu, i tu.
"Pierwsze jest standardem od czasów dystrybucji cyfrowej" Tu widzę przyczynę rozleniwienia twórców gier. Bo skoro owieczki i tak kupią kolejną część odgrzewanego kotleta, to "po co dopracowywać grę przed wydaniem, skoro można to zrobić po premierze".
"sobie godzinę dłużej nie pogra" Gratuluję w takim razie posiadania odpowiedniego łącza. Ale mam dla ciebie informację z ostatniej chwili - nie wszyscy posiadają internetu tego rodzaju. I jeszcze odnośnie patcha - co miałoby niby zajmować 50 GB przy grze, która nawet nie posiada single-playera?
Płaczcie wszyscy w komentarzach typowi hejterzy CoDa, a w tym roku pobiją takie rekordy sprzedaży że wszyscy będziecie się kąpać w kwasie swoich żalów. 100 GB bo w grze jest tyle zawartości? Miłego dnia dzieciaczki ;*
Jak na razie to Ty płaczesz bo ktoś ma czelność złe słowo powiedzieć o Twojej ukochanej serii gier/odgrzewanych kotletów (Niepotrzebne skreślić) która z czasem stała się siedliskiem wszelkiej maści gimbusów uprawiających miłość z obcymi matkami ;) Czytając ze zrozumieniem wiedziałbyś że nie chodzi o samą grę, a o to że zamiast wydać całą grę z całą zawartością, dają wybrakowany produkt a resztę trzeba pobierać osobno co jest po prostu głupie. Poza tym, CoD WW2 też miał być ogromnym rekordem. I co? Dużo hajsu zebrało, ale opinie na Steam mówią same za siebię. Zresztą, Coda jak i Crapfielda kupują te same owieczki. Nieważne jaki shit wydadzą, to gimby muszą się zmasturbować z sebkami z osiedla nad nową częścią tej samej gry, tylko w innym uniwersum.
Czekam na wyzwiska.
2k18 a ludzie wciąż w panice jak widzą 50GB do pobrania
Następny który myśli że wszyscy mają minimum 100Mbps internet...
No fajnie.50 gb patcha to jakieś 60% tego co zajmuje obecnie BF1 ze wszystkimi dodatkami z patchami z ostatnich 2 lat XDDDD
Dobrze że to dotyczy wersji z tej "gorszej" serii Call Of Duty.
Dosyć że całkiem upadli z serią i wydają jakieś gówno pod szyldem Call Of Duty, to jeszcze nie potrafią tego porządnie wydać.
A jak ktoś kupił pudełkową wersje i nie ma internetu bo nie chce mieć?...tutaj chyba szczęście w nieszczęściu bo po prostu się nie dowie w ogóle o patchu hehe.
Nie wiedziałem że doczekam w swoim życiu jeszcze patchy o rozmiarze 50 GB.
Teraz tylko czekać aż w pudełku z grą za 300 zł będzie twardy dysk z grą a i tak potrzebny będzie net by to zpatchować i w ogóle uruchomić - chore czasy nastały.
Kpina.
Prawdziwe Call of Duty to była część pierwsza , druga i trzecia.
To "coś" opisywane tutaj to jest "policzek" dla całej serii.
Teraz tylko czekać aż w pudełku z grą za 300 zł będzie twardy dysk z grą a i tak potrzebny będzie net by to zpatchować i w ogóle uruchomić
No ale tak już przecież jest :D
Nie zainstalujesz Call of Duty bez dostępu do internetu.
Pobrać tyle danych z PSN to nie lada wyzwanie. :) Ogólnie wychodzi na to, że ekonomiczniej byłoby pobrać od razu całą grę zamiast bawić się w patchowanie wielkości całej gry.
Jak dobrze zrozumiałem patch ma ważyć 50 GB, gra po instalacji 55 GB (właśnie gra czy sam patch po instalacji?).
To ile zajmuje sama gra/ile jest do pobrania (bez patcha)?
112 GB jest potrzebne podczas instalacji tego patcha (tak jak z GTA V, zajmuje na dysku około 60, ale przy instalacji wymagane jest ponad 100 GB wolnego miejsca).
Natomiast z tego co znalazłem na stronie supportu Activision to wersja "Day one" nowego Coda ma wynosić 55 GB, czyli prawdopodobnie gra już tyle waży z patchem, więc raban o nic, w końcu gra, która waży 55 GB w tych czasach to żaden wyczyn, jedyne pozostaje mi współczuć ludziom z wolnym łączem, bo dla nich to będzie katorga (niestety doskonale to znam).
Mam 1mb downloadu na sekunde. Średnio 50GB ściąga około 10 godzin. Komputer włączony na noc i mamy grę.
A wie ktoś dlaczego Orange tak pisze np. Internet 10MB a 1mb downladu. Dlaczego się nie nazywa Orange 1MB ?
Bo to jest internet 10mbps.
Mbps na mb/s dzieli się po prostu przez 8 i się ma. Także w twoim wypadku max może być 1,25 mb/s.
Do tego prawnie min prędkości sieci musi wynosić 70% podanej prędkości, tak więc u ciebie min wynosi 0,875 mb/s
A co do pytania to sam sobie odpowiedz (poza tym, że mbps jest jednostką standardową), co kupi typowy szarak internet 10mbps, czy 1mbs
No to co? Dobrze, że nie 100 giga, można pobrać i zagrać.
Można było się tego spodziewać, gra nie ma nic ciekawego do zaoferowania.
Cod się dobrze sprzedaje bo to po prostu dobra gra multi i co tu gadać każdy cod bije rekord sprzedaży przynajmniej konsolowe wersje a możecie nie grać i tak padnie rekord jak co roku
I tak nie zagram w tego raka bez singla więc bez znaczenia.
Bez sp 112gb? Gdzie to ? :o
To nie jest aktualizacja. To jest bubel organizacyjny.
Akurat patch w dniu premiery nie powinien nikogo dziwić, no takie czasy nastały... W moi przypadku hitem był Starcraft 2
z dodatkiem Heat of the swarm, ponieważ po włożeniu płyty do napędu i tak pobierało całą grę z internetu, ale to i tak nie było 50 GB...