Control - nowy gameplay i dziennik dewelopera z gry studia Remedy
Czekam bardzo na ten tytuł. Wygląda jak by użyto sporo assetów z Quantuma, ale Quantum mi się bardzo podobał, i ta gra też mi przypadnie do gustu, nie będzie wybitna, ale będzie dobra, i na pewno mechanika gry i zabawa umiejętnościami będzie przednia :D
Zawsze trochę mnie bawi patrzenie na oryginalnego Maxa Payne'a w wersji aktorskiej :)
A co do gry - wygląda jak podkrecony Quantum...
Z jednej strony coś ciekawego w sumie jak QB. Z drugiej strasznie drewniane. Nie wydawajcie tego w okolicy TLOU2. Bo bedzie porażka.
QB było strasznym przeciętniakiem, tutaj nie zapowiada się specjalnie lepiej. Oj Remedy, Remedy.
Nie dodam nic odkrywczego, trochę za dużo tu z QB ale możliwe że nadbudują dobrze znaną rozgrywkę fajną intrygą i postaciami. Trzymam kciuki bo lubię gry Remedy, klimat to mają przedni.
Póki co kompletnie nie przekonuje mnie ta gra. W Quantum Break nawet nie zagrałem, a to wygląda trochę jak klon, więc podchodzę do tej produkcji z dużym dystansem. To już nie to samo studio co przy kapitalnym Max'ie Payne'ie.
Wg mnie wyglada ciekawiej od Qantuma, tak czy siak od Remedy biore wszystko, mimo ze QB i AW to jedynie solidne gry
Chyba mozna liczyc na premiere w przyszlym roku skoro gameplay taki dlugi :)
Z tego, co wiem, Remedy nie chce już robić gier singlowych. Jeśli z tak dobrze zapowiadającej się gry zrobią MP/Coop, to nie wróżę im sukcesu.
Control to jest single player, Remedy nie powiedzialo ze nie chca robic gier sp, tylko ze nie chca sie ograniczac wylacznie do nich.
Tworza tam jakas gierke na rynek azjatycki co ma byc multikiem tylko
Ja się i tak dziwie, ze ten developer jeszcze istnieje, Quantum czy Alan raczej szalu sprzedazowego nie zrobily