Witam,
Może ktoś będzie potrafił mi pomóc. Posiadam internet 100Mb/s od Vectry i płacę 79,98zł miesięcznie. Aktualna oferta na internet dostępna w mojej lokalizacji to 150Mb/s za 49,99zł. Umowa dawno mi się skończyła i przeszła na czas nieokreślony. Po kontakcie z ich Biurem Obsługi Klienta dowiedziałem się, że nie mogą mi zaoferować niższej ceny, a jedynie dorzucić w "promocji" pakiet internetu 150 z telewizją za 85zł. Takie rozwiązanie mnie w żaden sposób nie interesuje bo raz, że nie oglądam telewizji a dwa zależy mi głównie na obniżaniu kosztów gdzie się tylko da. W tej sytuacji chciałem skorzystać z najprostszego możliwego rozwiązania, czyli zerwanie umowy i podpisanie nowej, ale w punkcie obsługi zostałem poinformowany, że nie mogę podpisać nowej umowy wcześniej niż pół roku od zerwania starej. Wydało mi się to strasznie dziwne. I teraz pytanie brzmi czy ktoś się spotkał z czymś takim? Czy rzeczywiście obowiązuje tak długi okres między umowami? I ciekawi mnie również czy mogę podpisać nową umowę na kogoś innego (członka rodziny), ale na ten sam adres? Najchętniej to bym zmienił operatora, ale na moim zaścianku poza Vectrą mam tylko Orange i Netie z ich małymi prędkościami i dużymi cenami ;_;
Zadzwoń sobie na Utrzymanie Klienta i powiedz, że planujesz zmienić operatora, bo czujesz się oszukany/niesprawiedliwie traktowany, że płacisz dużo więcej niż nowy klient itp itd.
Zobaczysz co ci powiedzą, oni często mogą dużo więcej niż ci z punktów lokalnych. Nr tel 58 670 52 51
No właśnie najpierw dzwoniłem na BOK to zaoferowali mi tą opcję z TV. W samym punkcie gadałem tylko o zerwaniu/podpisaniu umowy.
Złóż im wypowiedzenie umowy. Zobaczysz, czy nie możesz podpisać nowej umowy od razu.
No właśnie najpierw dzwoniłem na BOK to zaoferowali mi tą opcję z TV. W samym punkcie gadałem tylko o zerwaniu/podpisaniu umowy.
Nie BOK, tylko dział utrzymania klienta.
To jest zupełnie co innego, nr Ci podałem wyżej.
I nie pytaj co Ci oferują tylko powiedz, że jako stary klient chciałbyś pozostać przy Vectrze, ale niestety z powodów finansowych nie jesteś w stanie dalej płacić rachunków na tym poziomie.
Powiedz że jeśli nie zaoferują Ci warunków takich jak dla nowych klientów, bądź lepszych to będziesz musiał zerwać umowę i przejść do konkurencji. Dzwoń i pościemniaj trochę, wybadaj grunt.