Witajcie. Polećcie gry, których jednym z głównych składników jest dobrze przemyślany system walki. Nauka wymaga trochę czasu, cierpliwości i koncentracji, trzeba poznać technikę, mieć wyczucie broni i cech przeciwników. Preferowana przeze mnie jest walka bronią białą, na drugim miejscu na pięści i stopy i dopiero na trzecim mogą być jakieś pistolety, ale nastawiamy się na te dwie pierwsze kategorie.
DirectX9, 10, 11, PS3, PS4.
Pozdrawiam.
Nioh
Zeno Clash
Sorry, że zadam to pytanie, ale w czasach kiedy zdecydowana większość gier i praktycznie wszystkie gry z tak zwanego mainstreamu polegają na mordowaniu wszystkiego dookoła, potraficie panowie wskazać jedynie trzy tytuły, które mają przemyślany system walki?
Trochę dalej jest wątek o tym dlaczego gry szybko nudzą.
Zdecydowanie najlepsze systemy walki, najbardziej przemyślane i dopracowane miałem okazję doświadczyć w całej serii SoulsBorne i w For Honor.
Kingdome Come: Deliverance, Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy, Mount & Blade, Shadow of the Colossus, Dark Souls
Severance: Blade of Darkness
for honor omijaj szerokim lukiem :d.. gra jest zdupiona strasznie.. postacie premium czy jak tot am jest sa op, czesto nawet jak ty wykonujesz atak lub unik zanim przeciwnik atakuje to i tak ty oberwiesz bo tak.. bugi bugi i jeszcze raz bugi
wiedzmin ma bardzo fajna mechanike walki
HA HA HA HA HA
Można nie lubić For Honor, ale jest to pierwsza gra od dobrych paru lat, która przynajmniej próbuje oddać finezję szermierki. Nie grałem w Kingdom Come, ani Chivalry, ale z tego co słyszałem one też są pod tym względem jakieś.
Wiedźmin. System walki.
HA HA HA HA HA
Każdy wiedźmin miał syfiasty system walki, ale ten z jedynki unironically był z nich najfajniejszy
For Honor ma fajny system walki, ale
przynajmniej próbuje oddać finezję szermierki
no nieeee. Walka w FH nie ma nic wspólnego z realną szermierką, taka sama bujda jak w większości gier wieśka nie wyłączając. Tyle, że naprawdę przyjemny w rozgrywce, dający duże możliwości, a równocześnie nie przekombinowany. Sama gra mi nie podeszła ale ten system walki z chęcią zobaczyłbym gdzie indziej.
Po prostu rzeczywiste sposoby walki niezbyt się do gier nadają. w KCD próbowali tak zrobić, ale sie to totalnie nie sprawdzało, więc w finalnej wersji gry też poszli na sporo kompromisów, choć faktycznie tam system jest dość rzeczywisty.
A z gier z fajnym systemem walki innych to ja bym polecił Dying Light, naprawdę nigdy i nigdzie nie biło mi się tak przyjemnie zombiaków :)