Liczba graczy PUBG na Steam po raz pierwszy od roku spadła poniżej miliona
@DavePL
Wbiłeś i napisałeś komentarz więc jakby nie patrzeć "Ciebie".
Fajnie, ale kogo to obchodzi?
@DavePL
Wbiłeś i napisałeś komentarz więc jakby nie patrzeć "Ciebie".
Tylko chwilowo, po dzisiejszym patchu zapewne znów przekroczy milion.
Znowu we wrześniu. Czyżby wpływ szkół, techników, liceów i liczby zadań domowych?
Raczej wpływ tego, że wszystkim ten crap się nudzi, od poniedziałku jest beta BRa w codzie który jest pod każdym względem zwyczajnie lepszy.
Pubg ma gigantyczną ilość błędów z którymi nie mogą sobie poradzić często od ponad 6 miesięcy, ludzie mają dość i odchodzą od tego cashgraba.
Pubg ma gigantyczną ilość błędów z którymi nie mogą sobie poradzić często od ponad 6 miesięcy, ludzie mają dość i odchodzą od tego cashgraba.
Mógłbyś przytoczyć te błędy, o których wspominasz? Ta gra kosztowała 100 zł na premierę, po drodze przecenili 50 zł. Jak na grę, w którą grają miliony ludzi i często spędzają po kilkaset, bądź kilka tysięcy godzin w grze to nie jest dużo. Ile miałaby kosztować, żebyś nie narzekał, 10zł? Pewnie byś jęczał, że nie za darmo, a i wtedy byś znalazł coś, żeby się przyczepić.
W UK szkoły zaczęły się nawet od początku sierpnia (co hrabstwo to inaczej), a graczy jest tam raczej więcej niż w Polsce ;) tak więc słaby ten komentarz. Miał być śmieszny, a pokazuje, że poza Polską świata już nie widzisz i nie znasz.
Dla mnie mogłaby kosztować nawet i 200 zł, co zresztą i tak nie ma znaczenia bo gra uzyskała przychód powyżej 800 mln dolarów. Cena gry w tym przypadku nie ma znaczenia, dostali gigantyczną kasę i zamiast ją wykorzystać żeby ulepszyć grę to wydają non stop nowe skrzynki. Dodatkowo gra jest od ponad 2 lat w produkcji i od ponad 9 miesięcy w wersji "1.0".
Wolałbym żeby gra miała naprawione podstawowe błędy. Takie przykłady za twoją prośbą:
- w momencie gdy zmieniasz broń inni gracze mogą widzieć ją w powietrzu
- dźwięk przestrzenny nie działa od 4 miesięcy (ostatnio próbowali go naprawić i w nagrodę jeszcze jest bardziej skopany)
- Zbugowane wczytywanie elementów na poziomach (na erangelu są miejsca w których możesz renderować elementy na drugim końcu dużej wyspy)
- kolizja pojazdów (od premiery gry)
Już nawet nie wspominając o takiej komedii jak region locki gdzie europejczycy są zmuszani grać z chińczykami i rosjanami gdy tymczasem rosjanie mają swoje własne serwery, a chińczycy mogą wchodzić na serwery z niższym pingiem.
Już nawet nie wspominając o takiej komedii jak region locki gdzie europejczycy są zmuszani grać z chińczykami i rosjanami gdy tymczasem rosjanie mają swoje własne serwery, a chińczycy mogą wchodzić na serwery z niższym pingiem.
LOL nie ma region locków, nie ma serwerów w Rosji, chińczycy w EU to nie problem, większość poza własnym regionem gra na NA.
Każda gra ma jakieś bugi, a ostatnie 4 patche ZNACZĄCO poprawiły jakoś gry. W lipcu jeszcze miałem takie lagi, że szkoda było gadać, a obecnie gram z pingiem 20 i jest rewelacja.
dostali gigantyczną kasę i zamiast ją wykorzystać żeby ulepszyć grę to wydają non stop nowe skrzynki.
Po pierwsze, kiedy wydali ostatnią skrzynkę skoro wydają je NON STOP? Skrzynek jest raptem kilka. Poza tym gra powinna się rozwijać równomiernie we wszystkich aspektach, przecież ludzie odpowiedzialni za UI, bronie, skrzynki, marketing, stronę internetową czy cokolwiek tam innego nie usiądą nagle i nie będą optymalizowali antycheata, FPSów czy kodu sieciowego. To że robią jedną rzecz, nie znaczy że nie mogą robić drugiej albo da się przenieść moc przerobową z jednego działu do drugiego. Każdy ma swoją specjalizację i skończ z metalnością, że wystarczy na problem wrzucić ludzi do jego rozwiązania. Gra wyszła za wcześnie z early access ale od dwóch miesięcy zrobiła fenomenalny postęp.
Akurat najnowszy klasyczny lootbox wszedł dzisiaj w życie, ale nawet pomijając ten fakt to ostatnia skrzynka została wydana w lipcu (jungle crate), jeszcze wcześniej jedna w czerwcu.
W patchu 21 ludzie wygrzebali informacje o 10+ nowych nadchodzących płatnych zestawach ubrań.
Tekstu o tym, że fps i ping ostatnio się polepszył to nawet nie powinno się komentować bo tylko się pogrążasz. Przypomnę ci jeszcze raz, gra jest od ponad 9 miesięcy w wersji 1.0, nawet wtedy trzeba pamiętać, że gra wciąż wygląda bardzo źle a działa niewiele lepiej.
Nie dziwię skoro wciąż stosują tą samą taktykę której ludzie nie cierpią, przykładem ostatnia aktualizacja z nowymi zadaniami z nagrodami czasowymi skinami za wbicie poziomu, co prawda teraz co 10 poziomów jest permanentny skin ale ludzie woleliby nawet za tymczasowy skin kiepski skin ale permanentny. Nie mówię ,że wciąż jest wiele nie naprawionych błędów czy problemów.
ludzie woleliby nawet za tymczasowy skin kiepski skin ale permanentny
Sam napisałeś, że na lvl 10 jest permanenty skin. Zaprzeczasz sam sobie. Poza tym gra nie pobiera żadnego abonamentu, więc jak możesz narzekać na dodatkową zawartość, którą dostałeś za darmo?
To jedna z rzeczy. Są nowe bronie, pojazdy, od startu dwie nowe mapy, tryb treningowy, a do końca roku będzie kolejna mapa z dodatkowymi brońmi i pojazdami. I nikt nie dopłaca za to ani złotówki. W czasach, gdy trzeba było dodatki do gier kupować, serwery do gier stawiać samemu nikt nie narzekał. Tutaj zapłaciliście 50/100 zł, gracie ciągle za darmo, choć serwery się kręcą producenta, a nie prywatne, dodają nową zawartość, a próbują się utrzymywać z tych skinów, z których się śmiejecie. Dzięki temu nikt od Was nie chce złotówki i uważam, że to jest świetna sprawa, ale lepiej się przypier**lać do pierdół. Nie wspomnę o tym, że PUBG kosztował mnie 100 zł, a wyciągnąłem z niego już ponad 200 zł.
Ludzie będą odchodzić, dopóki nie ogarną więcej turniejów, większych nagród, sensowniejszych rozwiązań ze skinami. Argumenty wyjęte przez redaktorów z tyłka, że Fortnite sobie radzi super, nadchodzi COD i BF BR powodują utratę graczy PUBG. Odpływ graczy jest z PUBG jednostajny, więc nie sądze, by takie czynniki powodowały większy odpływ graczy, ponieważ wykres tego nie sugeruje. Poproszę też o podobny wykres dla Fortnite, COD BR i BF BR. Skoro o nich wspominacie, to na pewno macie jakieś twarde dane.
Twarde dane do gier, które nie wyszły, a których bety dopiero ruszyły :)
Dla mnie sprawa jest jasna - BR jak moby przestał być modny, pewne gry osiągnęły swój poziom i się stabilizują. Ot i wszystko. PUBG się nie skończy, ale i nie będzie myć wiecznie po milion graczy dziennie.
Twarde dane do gier, które nie wyszły, a których bety dopiero ruszyły :)
No to chyba powinien być przytyk w stronę redaktorów, którzy używają takich określeń jako pewnik, a nie do mnie, kiedy pytam o źródło tych rewelacji.
pewne gry osiągnęły swój poziom i się stabilizują. Ot i wszystko. PUBG się nie skończy, ale i nie będzie myć wiecznie po milion graczy dziennie.
Pierwszy głos rozsądku jaki przeczytałem na GOLu na temat PUBG.
Twórcy nie pomyśleli, że no nie wiem... "istnieją" inne gry prócz PUBGa, w które duża rzesza grających graczy będzie chciał przetestować i dalej grać?
PUBG to nie arcydzieło, nie da się w to grać cały czas, ich 5 minut sławy przemija, teraz większość gier będzie miała w swoim arsenale tryb BR - jak już Fifa będzie miała tryb survivalowy....
...strach pomyśleć co będzie później.
Jak ja żałuję, że tego gniota kupiłem, no, ale może w końcu ruszą tyłek i zrobią coś ciekawego z tą grą.
Nic dziwnego że liczba graczy spada. Sam jakiś czas temu odinstalowałem tego gniota. Jedyne co żałuję to czas i kasę jakie w niego zainwestowałem.
czas? Skoro grales, musialo ci sie choc troche podobac. Mnie tez sie podobalo, ale przestalo.
Przyznaję że gra miała swoje momenty, jednak mam na liczniku ponad 500 godzin (grałem głównie z przyjaciółmi) i teraz, jak na chłodno o tym pomyślę, to większość czasu spędzałem na zbieraniu broni i campieniu pod krzakiem, a sama akcja to było ledwie kilka procent całej rundy. Wiem że to akurat uroki tego trybu i nie jest to wina akurat tej gry, jednak postawa twórców (olać naprawę błędów, damy wam więcej płatnych skrzynek z duperelami) sprawiła że czuję wstyd że przyłożyłem się do jej sukcesu.
Nie dziwię się że gra znudziła się po 500 godzinach jak 'większość czasu spędzałem na zbieraniu broni i campieniu pod krzakiem' biedna taktyka. Przy takiej grze to każdemu by się znudziła. Mi tam się nie nudzi nawet wczoraj miałem 3 kurczaki z rzędu na squadzie i praktycznie po 20 kili w teamie w każdym meczu. Gra nie dla każdego jak widać, nie mniej zarzucanie że to gniot i że twórcy nic nie robią jest zupełnie bezpodstawne.
Zapłacił za grę 100 zł, grał 500h i narzeka, że słaba gra i źle wydane pieniądze. Jak słaba gra, to powinieneś skończyć po kilku godzinach. Jak Taishan90 wspomniał wyżej wrażenia z gry zależą od tego w jaki sposób grasz. Można kampić w krzakach, tarzać się po ziemii, skakać na końcu samolotu unikając ludzi, baitować i robić zasadzki na innych graczy, albo skakać w najbardziej uczęszczane miejscówki i biegać za fragami. Jak Ci się nudzi kampienie w krzakach, to Twoja wina, że kampisz w krzakach. Zobacz jak grają streamerzy i choć to nie jest sposób na wygraną, to zdecydowanie bardziej emocjonujący sposób rozgrywki, co może dla Ciebie tchnie w grę drugie życie.
Pomyślmy masa nowych F2P battleroyale, beta popularnej gry na ps4 black OPS 4 i podobno bf5 ma ten tryb no i nie ma co się oszukiwać fornite chodzi płynnie na starym lapku
widać szczyt opularno,sci już za nimi, teraz muszą prowadzić dobrą politykę względem kontentu, aktualizacji itp, aby utrzymać dużą grupę fanów przy sobie bo inaczej skończy żywot w ogóle.
Hype na tego technicznego bubla się kończy? Jakaż szkoda...
spoiler start
Bardzo dobrze
spoiler stop