Recenzje Shadow of the Tomb Raider - udane zwieńczenie serii
Od rana wisi nowy trailer Sekiro, a na GOLu dalej ani słowa o tym. Strasznie się tu rozleniwili. Ja nie siedzę na tego typu stronach całe dnie, ale większość informacji na luzie znajduję na parę godzin przed tym, jak ukażą się tutaj... A to nie wygląda dobrze.
Teraz już mam dylemat kupić Shadow TR czy DQ XI... 6/10 od Gamespotu daje do myślenia.
Więc rzemieślniczy średniak, co było do przewidzenia na podstawie dostępnych już materiałów. Można zagrać, ale niekoniecznie. Fani się ucieszą, pozostali nic nie stracą. Trochę szkoda, że nie wyciśnięto z takiej marki i jej potencjału znacznie więcej.
Na ile godzin to jest przewidziane ? bo nie mogłem znaleśc w recenzjach.
Już nie narzekajcie tak.Recenzje nie są wyrocznią, a po drugie 83 % na metacritic to chyba nie jest żle co ?
Nie jest zle, ale mialo byc goty
Miało być dla pewnych trolli, a drugie przeciwne podłapały i teraz widać te żałosne wojenki w komentarzach.
@Ski_drow
Ocena oscylująca w okolicach 85% na MC oznacza "mocnego" przeciętniaka.
83% na One, a jak sie sumuje wszystkie platformy to wyjdzie 80 z czego i tak najwiecej ocen jest na PS4 i to wlasnie te 78% wydaje sie byc najbardziej miarodajne.
Btw Mankind Divided tez od Eidos Montreal mial 83-4% na wszystkich platformach..
Miało być dla pewnych trolli,
Nie wiem czy dla trolli, niektorzy ta serie ubustwiaja i liczyli na jakies cudo, inna sprawa ze nic na to nie wskazywalo.
Taki TR 2013 mimo wszystko w top 6 najlepszych gier 2013 raczej byl
Graficznie żadnej różnicy pomiędzy tą częścią, a Tomb Raiderem z 2013 roku. 5 lat różnicy, a grafika stoi w miejscu. Nawet może trochę się cofa. Twarz Lary wygląda o wiele gorzej. Pomiędzy 2002 a 2010 grafika zmieniła się niesamowicie. Pomiędzy 2010, a 2018 niewiele.
Grafika z każdym rokiem robi co raz mniejsze postępy, bo co raz trudniej o wyraźną poprawę.
To samo można powiedzieć, że między 2002, a 2010 zrobiła malutkie postępy w porównaniu do tego jakie były postępy między 1992, a 2002 :)
Powiedzmy od 1992 do 2002 roku z roku na rok był spory progres, a co dwa lata bardzo duże różnice.
Później progres był co raz wolniejszy.
Progres był caly czas tak samo duzy, do momentu az tworcy gier AAA zaczeli miec w 4 literach rynek PC.
Teraz progres jest jak wychodzi nowa generacja konsol, a generacja trwa pare ladnych lat
No i doprowadziło to do nieco dziwnej sytuacji, ze gry konsolowe zaczely wyznaczac standardy w jakosci grafiki.
Mimo, ze uzywaja pewnych sprytnych sztuczek to taki Horizon czy U4 nie maja raczej równych
Owszem zaraz ktos powie, ze na PC bedzie raytracing i sa lepszej jakosci tekstury/cienie..
Co z tego, to tak jakby dodać do Mercedesa silnik od Fiata.
Co z tego, ze SOTR bedzie mial jakies odbicia jak animacja wyglada jak z poprzedniej generacji?
Takie Cody i inne tasiemce pewnie tez beda mialy taka funkcje, tylko co komu po tym jak ogolnie silniki tych gier sa zacofane?
Od rana wisi nowy trailer Sekiro, a na GOLu dalej ani słowa o tym. Strasznie się tu rozleniwili. Ja nie siedzę na tego typu stronach całe dnie, ale większość informacji na luzie znajduję na parę godzin przed tym, jak ukażą się tutaj... A to nie wygląda dobrze.
Jak ani słowa, ja napisałem temat z trailerem. Nikogo to nie ruszyło. Tu są same dzbany mainstreamowe
Gdyby nie ten post, to bym nawet nie wiedział. A trailer wygląda świetnie, aż żałuję, że go obejrzałem, bo teraz trzeba do premiery czekać :/
Tak samo było na benchmarku. Teraz już tam praktycznie w ogóle nie wchodzę bo opóźnienia są zbyt duże.
Z recenzji i innych opini widać że nowy TR to kawał dobrego rzemiosła który jednak zawiedzie fanów, a w sejcji komentarzy wszyscy beczą o punkty na metacritic... Wytłumaczycie mi jak można podsumować CAŁĄ GRĘ AAA dwoma cyframi? Bo ja nie potrafię tego zrozumieć.
Wszystko zależy kto czego szuka w grze.
W SoTR jest lepiej niż w dwóch poprzedniczkach:
-miejsce gry (Peruwiańska dżungla i grobowce to jest to)
-zagadki z wyłączonymi podpowiedziami
-ciekawsza wspinaczka z wyłączonym podświetleniem półek
Nie liczę na poziom miodności TR 1,2,3,4, ale jestem pewny, że będzie to najlepsza część nowej trylogii i być może najlepszy Tomb Raider od czasu Anniversary, a może nawet od TR 4. Najwyżej przeliczę się :)
Ludzie nie czytajcie tych recenzji, każdy ma swoje widzimisie, a może akurat Wam się spodoba gierka. Nie opierajcie się na recenzjach.
"Shadow of the Tomb Raider to klasyczna kontynuacja, dostarczająca graczom „więcej tego samego” - czyli jest ok.
Jedynie co mogło by być lepsze to większa ilość lokacji RofTR była średnia pod tym względem. Zwłaszcza jedna lokacja pod koniec była lipna a sporo się w niej tam działo za sporo. Jeśli takich wpadek tu nie będzie to będę zadowolony.
1-4 słaba, średnia, dobra, bardzo dobra. Wystarczy.
W sumie to w rzeczywistości tak wygląda system ocen gier AAA na metacritic. 90-100 bardzo dobra, 80-89 dobra, 70-79 średnia no i niżej to już mało jaka gra AAA dostaje, to już trzeba się srogo postarać żeby taki bubel wydać na światło dzienne.