Jagged Alliance Rage! z rychłą premierą na PC
Zachowanie AI jest tragiczne. Sami wystawiają się pod lufę. Za bardzo nie trzeba się starać myśleć taktycznie bo wyskakują pod muszke jak grzyby po deszczu. Podejrzewam że 3 tyg będzie im ciężko coś zmienić w mechanice w tej sprawie. Oby wysoki poziom trudności sprawiał większą frajdę niż na tym gameplayu.
Wygląda okropnie. Szykuje kolejny gniot.
Słabizna, nawet gdyby to było we wczesnym dostępie. Po co na siłę próbują robić kolejną odsłonę w kreskówkowej stylistyce? Niczego się nie nauczyli po odbiorze ostatnich dwóch?
Ile bym dał za nową dobrą odsłonę JA? A tak cóż, czas wrucić do JA:Wildfire z modami umożliwiającymi odpalenie 1.13
Z chęcią zagram. Kreskówkowa grafika mi nie przeszkadza, AI pewnie poprawią moderzy, a to co ma dla mnie znaczenie, to walka turowa w opatrciu o wiecej niż 2 punkty akcji (system turowy w Xcomach wybitnie mi nie podpasował, a prawie wszystkie wydane po sukcesie enemy unknown taktyczne turówki zaczerpnęły ten system).
Poczekam, obejrzę gameplaye i recenzje i pewnie kupię.
Żal
Co to ma być za dziecinada?
Jakiś "Shadow Walk" i teleport...
Porażka
Sądząc po gameplayu seria niestety nie odbije się od dna. Lepiej by zrobili wracając do 2D. Biorąc pod uwagę sukcesy tradycyjnych dwuwymiarowych RPG-ów z ostatnich lat, mieliby spore szanse u fanów klasycznych części JA.