Taka mnie refleksja naszła, bo zważywszy na jego zwykle nieco cyniczny i prześmiewczy styl niedawny filmik "Jak Dying Light stał się potęgą? 3 lata od premiery" zaskoczył nietypowo przyjacielskim tonem oraz entuzjastycznym, wspierającym i na wskroś pozytywnym przesłaniem.
[Tym bardziej mi się to gryzło bo akurat DY nie jest moją szczególnie ulubioną gierką] :D
Minął miesiąc i HED zapowiadając teraz nowy DY znowu brzmi dziwnie. I w tonie bardziej pasującym nasmarowanemu trybikowi maszyny marketingowej, niźli redaktorowi potrafiącemu zachować dystans i krytyczne spojrzenie na przedpremierowe obietnice twórców.
https://www.youtube.com/watch?v=NCaQfn3ZpYY
Nie masz racji. Hed dostosowuje sie zawsze do faktow do jakich ma dostep. Material jest ewidentnie w tonie jakim prowadzil newsy czy przeglad tygodnia. Poki nie ma sie do czego doczepic daje wiare w zapewnienia i ma nadzieje ze gra bedzie dobra. Jak to sie nie udaje to wypunktowuje finalna wersje i obiecanki.
spoiler start
Serio.
spoiler stop
co jak co Techlnad na pewno zrobi z DL2 kosmicznie dobrą grę wystarczy zobaczyć jaki ta gra ma budżet, kto przy niej pracuje i jak marchewka wprowadził Techland do ekstra ligi. Na pewno DL2 będzie bardzo, bardzo dobrą grą.
Ekhm... jeśli branża gier nie traktuje siebie poważnie to jak gierkowych "dziennikarzy" mamy traktować?
Od lat wiadomo że serwisy/portale pokroju polygon, eurogamer lub IGN to naturalne przedłużenie działu marketingu i PR wielkich wydawców, teksty tam pojawiające się jak i materiały "wideło" mają za cel zachęcić do zakupu gier, a nie do nich zniechęcać.
Widać GOL ma teraz fazę na Techlanda może przyobiecali im dodatkowe materiały/demko za kilka filmów i tekstów o serii DL by zaintrygować i zaciekawić gierką ludzi.
widzisz mowisz MOZE i bezpodstawnie oskarzasz Heda o przekupstwo. w doroslym swiecie za takie cos ponosi sie konsekwencje wiec jak nie masz dowodow to mordeczka w kubełeczek a jak masz to sie pochwal.
Jako osoba z dużym doświadczeniem w mediach uważam, ze 90% tego typu spisków jest totalnie od czapy, ze reklamy, ze sympatie.
Robi się to, co się klika i się ogląda. To naprawdę nie jest takie trudne do wykminienia, ze się dobrze klika w Polsce Wiedźmin i Biedronka, to i Dying Light pewnie tez.
Oczywiście jest to ogólna dygresja, jak tam z GOL-em jest, tego nie wiem. Myśle, ze odkąd nie maja nad sobą Empiku jest in łatwiej pisać np. o cyfrowej dystrybucji. Ale to naturalne zależności.
Pamiętam jak hed po wizycie w techlandzie przed wydaniem Dying Light, nosił bardzo często na filmach koszulkę tej gry, także moim zdaniem coś jest na rzeczy i być może współpracuje na jakichś warunkach z techlandem.
Youtube rządzi się swoimi prawami. Promowanie danej marki, produktu itp.
Możliwe, że to lokowanie produktu, ale to by popsuło opinie o portalu gdyby taki deal wyszedł na jaw. Wątpię, żeby firma się na to zgodziła. Jeśli już z udziałem HEDa to nie jako tvgry tylko albo konto prywatne albo techlandu.
Raczej po prostu mają dobry dostęp do informacji, bo to w końcu sami swoi.
Tak jak IGN-owi popsuł ten kwas z pracownikiem, co wystawił słabą notę dla Kane and Lynch? Czy jak ich redaktor splagiatował multum recenzji?
Żadna z tych akcji nie zepsuła opinii o IGN (chyba nie może być gorszej swoją drogą), nadal są poczytnym portalem i nadal ich recenzje się pojawiają. Tu byłoby tak samo, GOL jest największy w Polsce, nawet jak Hed ma deal z Techlandem to wyjście na jaw, że sam portal ma komitywę nic nie zmieni.