Pecetowy gameplay z RAGE 2 ukazuje m.in. walkę za pomocą wingsticka
Taki Bulletstorm na dopingu, nic specjalnego... Graficznie slabo na maksa i to na wersji PC;/
Jakis downgrade najwidoczniej był, bo na pierwszym pokazie grafa byla lepsza
W pierwszego RAGE na pc też nie dało się grać - dopiero po szybkim wypuszczeniu kraka z możliwością włączenia opcji graficznych dało się grać z normalnymi, nie znikającymi teksturami.
To ma być ta rozrywka dla dzisiejszego odbiorcy ? Mało angażujące strzelanie do stojących jak kołki oponentów. Wiem, że to postapokaliptyczne punki, ale ubrać się samodzielnie potrafią, mogliby chociaż markować, że szukają osłony, albo, że zauważyli co dzieje się pięć metrów od nich.
No i zgodnie z niechlubną współczesną branżową tradycją, z każdym kolejnym publikowanym gameplayem, gra wygląda coraz gorzej, aż do "niespodziewanego", premierowego downgradu.
gra na e3 wyglądało bosko a tu jak na dłoni widać ze ktoś dał wszystko na low zero wygładzania krawędzi tekstury jak by ich nie było zero efektów cząsteczkowych słaba rozdzielczość brak rozmycia itp. ktoś ładnie zabawił się w trola albo przypadkowo ;p
Obstawiam okresowe problemy techniczne. Na filmiku co chwilę widać, że obok tekstur na poziomie dosłownie 240-360p, pojawiają się teksturki na prawdę ostre i wyglądające ładnie. Poza tym gra śmiga na Apex Engine, który do tej pory radził sobie przecież z teksturami w wysokiej rozdzielczości i to pomimo otwartego świata i braku ekranów wczytywania.
https://www.youtube.com/watch?v=Sz-jZjhHRyE
Nie wierzę, by tak miał wyglądać finalny produkt. Wiadomo, że to multiplatformowy sandbox, a więc pewne cięcia są potrzebne, ale takie tekstury to można było robić w sandboxie na PS3, nie na współczesne PCty.
czekam na więcej bo jak na razie za dużo się nie zmieniło, i trochę słabo to wygląda.
Jakie to połączenie Mad Maxa ? Jakieś fajerwerki, czary mary postacie latają zero realizmu. Zapowiadał się hit, a będzie (s)hit.
Realizm to wróg gier
Wygląda super. Nie ma co tu się nie podobać. Pytanie ile przyjdzie nam poczekać.
1. Gameplay nagrywał ktoś kto nie umie grać i nie do końca ogarnia sterowanie.
2. AI jest tragiczne, wszyscy biegną pod lufę.
3. Czy w tej grze w ogóle nie ma krwi? To wygląda jak bronie na gumowe kulki.
Dupy mi nie urwało.
A ty byś pewnie lepiej zagrał?
Grający z całą pewnością nie ogarniał tego co robi. Z jednej strony celowanie szło mu mega nieporadnie (jakby pierwszy raz grał w FPSa na PC), z drugiej odpalał overdrive (specjalną moc) zaraz po jego naładowaniu, mimo że w pobliżu nie było żadnych wrogów...
W związku z powyższym jestem w stanie uwierzyć, że to było nagrane w trybie easy. Z drugiej strony jestem też w stanie uwierzyć, że AI w tej grze po prostu ssie, bo akurat Avalanche nigdy w tym aspekcie mocne nie było (patrz: skretyniali wrogowie w serii Just Cause).
Jeśli Rage był średniakiem (jak opiniuje autor wiadomości) to dwójka będzie chyba cienkuszem. ID potrzebna ta współpraca z Avalanche jak dziura w moście. Bethesda...
Szczerze... Przeciętne się to na razie prezentuje
Strzelanie jest w porządku ale wrogowie jakoś średnio rozgarnięci, mam też nadzieję że będzie więcej spluw jak karabiny plazmowe czy snajperki
Mają jeszcze czas by dopracować tytuł więc na razie niczego ostatecznie nie oceniam
Fajny ten mod do Doom2016, macie może linka do ściągnięcia?
wrogowie jakoś średnio rozgarnięci,
no niestety w dzisiejszych czasach tacy są przeciwnicy - tępi, liczni, z masą HP (bullet sponges).
Wciskanie zombiaków* gdzie się da tylko to potwierdza.
Tylko kto jest większym zombie - przeciwnik, czy gracz?
*dobre gry z nimi są, ale jest ich garstka
Mam mieszane uczucia co do tej gry. Z jednej strony wolałbym klimaty rodem z części pierwszej, ale z drugiej strony podoba mi się przedstawiona tutaj rozgrywka i wiem że będę się przy tym bawił wyśmienicie.