Rainbow Six: Siege rozpocznie operację Grim Sky i doda nowych operatorów
Nie chce nikogo urazić ale rozwój tej gry idzie tak opornie (Ubisoftowo), że nie lepiej byłoby już wydać drugą część tej gry?
Gra jest świetna ale,
...wydawanie co 3+miesiące, 2 nowych operatorów (których mało kto używa) i 1 mapy, to trochę mało - przydałoby się odświeżyć trochę rozgrywkę o nowe mapy (co najmniej 10 nowych map) i nowe tryby gry.
Bądź odblokować mapy i tryby z poprzednich eventów, które dawały sporo zabawy w grze ze znajomymi.
@|13|
Przypominam jeszcze że Ubisyf wywalił połowę map z rankedów, bo "tak jest na ESL i itp. turniejach". Przecież większość graczy nie gra tych wszystkich turniejów. Nie obchodzi mnie że jakiś "pros" uważa, że jakaś mapa jest niezbalansowana. Chcę mieć dobrą zabawę i różnorodność. A jeśli już Ubisoft zgadza się co do braku balansu to niech zrobią mały rework mapy i tyle. Póki co zrobili rework mapy, której nie wyrzucili z rankeda... To się nazywa logika.
@up
Wywalanie map ma dwa końce - jest z jednej strony debilne - bo niektóre mapy są znakomite ale nie zbalansowane np pod tryb Bomb - (Favela jest najlepszym przykładem). Dodatkowo jest "sterowane" przez pro-playerów i ich upodobania, co nie koniecznie podoba się reszcie graczy.
Z drugiej strony są to decyzje niestety konieczne - R6:S jest stworzony na silniku któregoś z Assassins Creed i ze słów developerów wynika, że gra ma dość duże problemy z wykorzystaniem pamięci i używanie wszystkich map w puli map Casual i Ranked jest ponoć niemożliwe.
A co do powolnego rozwoju. Tu tez mamy paradoks. 2 operatorów co 3 miesiące to według mnie i według przeważającej ilości graczy R6 bardzo dobra rozłożenie nowego contentu w czasie. Opanowanie nowych umiejętności operatorów to nie tylko wbiegnięcie na mapę i naciśnięcie środkowego przycisku myszki. To synergie z innymi operatorami, nowe strategie itd. IMHO dobre opanowanie operatorów to kilka dni.
I nikt ich nie używa .. MAŁO. Maestro jest praktycznie w co drugiej grze. Mając aktualnie raster ok 50 operatorów zwyczajnie trzeba się na coś zdecydować. To jest dobre tempo
Za to tempo poprawek to już inna kwestia - to jest kurde DRAMAT. Szkoda strzępić klawiatury na opisywanie błędów, które można by było naprawić szybkim Fixem a, które czekają pół sezonu na poprawki.
Gra się rozwija, ma niestety swoje koszmarne wady ale jest rewelacyjna.
Co do wykorzystania pamięci to nie wiem. Nigdy z tym żadnego problemu nie miałem (gram od bety).
używanie wszystkich map w puli map Casual i Ranked jest ponoć niemożliwe.
Nie za bardzo chce mi się w to wierzyć ale informatykiem nie jestem.
Jak chodzi o serwery to sprawa jest jeszcze prostsza. Ubisoft musi wyłożyć więcej kasy na serwery, czego im się nie chce.