Shadow of The Tomb Raider na 9-minutowym zapisie rozgrywki
Nadal fajna rozgrywka, ładne widoczki (krajobrazy też niczego sobie ;d) i kolejne usprawnienia. Powinno być co najmniej bardzo dobrze.
Po co to oglądać. Spoilerować każdy może, po co nam graczom to robicie
Bo niektórzy gracze chcą zobaczyć trochę gry przed zakupem? Gdzie tu masz spoilery? Spoilery zdradzają ważne elementy fabuły. Gdzie to masz w tym fragmencie?
Każdy gameplay z gry jest spoilerem. Rozumiem z twego stwierdzenia że nawet gameplay 3 godzinny nic nie pokazuję, bo nie ma w nim fabuły - bullshit. Poza tym wiadomo nie od dziś że mechanika pozostała ta sama, tylko sceneria, inne twarze wrogów, muzyka w grze itd są inne, natomiast gameplay pozostanie ten sam. Crystal Dynamics to robi dla konsol, a dla portu Pc ten sam skład co poprzednio(nie pamiętam)
Jeżeli 3 godziny gameplay z gry nie jest spoilerem dla ciebie to ok. Wikipedią się nie broń, tylko sam coś wykaż ważniaku
Weź sprawdz definicje spoilera zanim będziesz głupoty pisał :v
1. Czemu ważniaku? Bo używam argumentów?
2. Czemu 3 godziny, skoro mówimy o 10 minutowym filmiku, pokazującym fragmenty wioski Indian i kawałek grobowca?
3. Dlaczego mam "sam coś wykazywać"? Po to mamy naukę i źródła wiedzy, by móc korzystać z dorobku innych, a nie tworzyć wszystko od nowa. To element naszej cywilizacji...
4. Wedle wszystkich znalezionych przeze mnie definicji słowa spoiler, długość udostępnionego fragmentu nie ma znaczenia, a jedynie jego treść / zawartość. To podpowiada zresztą czysta logika. Jeżeli filmik trwa np. 10 godzin ale pokazuje jedynie zapis z jakiejś minigierki (typu kościany poker), to czy można to nazwać spoilerem?
Na pocieszenie mogę ci wskazać inne źródło:
http://www.dictionary.com/browse/spoiler
Kiedyś seria TR 1-4 głównie opierała się na:
- świetnie zaprojektowanych lokacjach, które nie były wielkim otwartym światem,
-na zagadkach, wielu zagadkach i nie były całkiem banalne
-na dokładnej eksploracji całej lokacji, bo bez tego nie dało się przejść danego poziomu
-na sekwencjach zręcznościowych, które wymagały gimnastyki paluszków
Strzelanie było, ale wcale nie tak dużo.
Dopiero od Legend było za dużo strzelania, a za mało zagadek, co od razu rzucało się w oczy.
To se ne vrati co kiedyś było. Inne czasy. Gry mają być łatwe, by każdy je przeszedł zamkniętymi oczyma bez wysilania. Ma być przyjemne, a sprzedaż ma się zgadzać.
Mam nadzieję, że SoTR będzie lepsze nie tylko od RoTR, ale też od TR 2013. Może gra zaskoczy pozytywnie.
Wszystko na to wskazuje. Jedyny zarzut taki, że gry stają się zbyt podobne do siebie.
Przecież i tak 95% z tego co zobaczyłeś nie będziesz pamiętał w dniu premiery gry, a co dopiero później jeśli czeka się na jakąś promocję cenową. Jedyne co się pamięta to: "o fajnie, podobała mi się ta gra".
,,świetnie zaprojektowanych lokacjach, które nie były wielkim otwartym światem,,,
A teraz masz świetne zaprojektowane lokacje, które są otwartym światem. Czyli tym lepiej dla graczy.
,,na zagadkach, wielu zagadkach i nie były całkiem banalne,,
Które nie były banalne xd?
,,na dokładnej eksploracji całej lokacji, bo bez tego nie dało się przejść danego poziomu,,
A teraz możesz przejść dalej a gra nie wymaga od ciebie byś zebrał każdą durną popierdolę. Znowu, lepsze rozwiązanie, dla każdego coś miłego. Żeby posunąć level do przodu nie musisz się frustrować szukanie, poukrywanych w najdziwniejszych miejscach, zagadek :p
,,na sekwencjach zręcznościowych, które wymagały gimnastyki paluszków,,
Eee...nie? XD
,,Strzelanie było, ale wcale nie tak dużo.,,
Było go sporo xd.
Zwłaszcza w dwójce i trójce.
,,Gry mają być łatwe, by każdy je przeszedł zamkniętymi oczyma bez wysilania
No to dawaj przejdź nowego Tomb Raidera z zamkniętymi oczami panie hardkor. Ja pierdziele, 2018 r. a ludzie nadal uważają, że granie w trudne zabawy dla dzieci coś znaczy xd.
,,Ma być przyjemne, a sprzedaż ma się zgadzać.,,
Ten drugi punkt był od początku rozwoju branży. A co do pierwszego..jesteś masochistą, że nie lubisz przyjemności? :v
leokfc ma rację. To jest trochę spoiler. Nie chodzi tylko o fabułę, ale również zawartości gry. Przyjemność z granie też polega na samodzielne odkrywanie gry i podziwiać piękne lokacji za pierwszym razem. Liczą się pierwsze wrażenie, a długi gameplay może trochę zepsuć.
Jak ktoś chce mieć jak najlepsze wrażenie przy pierwsze zagranie w nowe gry, to niech nie ogląda długi gameplay. Oglądacie to na własne odpowiedzialności. Wasz wybór. :)
@ leokfc - Rozumiem, że nacisnąłeś "play" pod przymusem z nożem przystawionym do gardła ... nie??? Możesz mieć pretensje tylko do siebie, że to obejrzałeś.
Wygląda praktycznie identycznie co poprzednia cześć. Tylko klimat się zmienił i parę sztuczek.
Jednak z tego co widzę mechanika walki raczej jest również taka sama, a jako że była bardzo przyjemna, to raczej można zaliczyć na plus.
Ciekawe czy w końcu zakończą wątek Trójcy czy jeszcze nie...dwójka sugerowala raczej Rzym niż dżunglę, ale zobaczymy, może nawet nie planują konczyc historii na tym etapie.
Mechanika walki, no proszę Cię. Jakby w zwolnionym tempie wrogowie się pojawiali i każdy gimbazowy gracz nie ma problemu przed ich zabiciem. Poza tym w tej grze nie powinno chodzić o strzelanie, tylko o eksploarację świata, grobowców, rozwiązywania zagadek
@Up
Bo w starych TRach to w ogóle nie było strzelania :)...
A grobowce i zagadki będą, poczekaj na premierę.
Człowieczku najpierw pomyśl, póżniej napisz
W ogóle grałeś W tomb raider 1 w 1996 roku?
,,Mechanika walki, no proszę Cię. Jakby w zwolnionym tempie wrogowie się pojawiali i każdy gimbazowy gracz nie ma problemu przed ich zabiciem,,
Przecież masz tak od pierwszej częsci xd
Czemu nagle mieliby to zmieniać?
,,Poza tym w tej grze nie powinno chodzić o strzelanie, tylko o eksploarację świata, grobowców, rozwiązywania ,,
No..i tak jest. Ta gra ma więcej eksploracji niż oryginał i skakanie po kwadratowych polach xd
Staraj się merytorycznie odpowiadać. Po za tym jestem dłużej na on-line i przestrzegaj prawa silniejszego. Poniemajet
Co???????
Ja pierdziele xd
OK. Udam że tej wypowiedzi nie było.
Odpowiedź mi na pytania
Przecież masz tak od pierwszej częsci xd
Czemu nagle mieliby to zmieniać?
Btw cały twoj ostatni komentarz jest nie merytoryczny że hej.
I jak trzeba byc pustym człowiekiem by uważać że czas spędzony w necie, równa się racja w dyskusji? Xd
Prawo silniejszego nie obowiązuje w necie
Na PC w 4K i innymi bajerami typu HDR będzie co podziwiać.
Mam nadzieje. Na razie graficznie dupy nie urywa. Czemu lara jest taka sterylnie zrobiona ? Uwielbiam też te absurdy w grach 50 m od wioski znajduje się grobowiec gdzie nikt od tysięcy lat nie zaglądał.
A czemu wieśniacy mieliby tam zaglądać? Wiedzieli o nim w ogóle? :v
Wygląda toćka w toćkę jak Rise. Ja nie oczekuję wielkich zmian (sam zagrywałem się w Far Cry 5), ale litości, postawić to obok Rise i nie widać żadnej różnicy.
Kupi się na przecenie, Rise szybko zleciał.
Poza zmianą otoczenia i proporcji rozgrywki (ma być więcej zagadek i grobowców), większych zmian raczej nie będzie, no ale jakich zmian tu można oczekiwać? Formuła tej serii jest jaka jest i raczej nie ma tam zbyt wiele miejsca na rewolucje.
Pewnie dałoby się wprowadzić np. otwarty świat i pojazdy, ale po co? Tego właśnie chcemy od Tomb Raider'a?
No nie ma miejsca i sobie zdaję sprawę, nie potrafię tego wytłumaczyć, ale jakoś nie potrafię się tym nowym Tombem zajarać, np. Far Cry 5 ukończyłem mimo, że tutaj tez brak potężnych zmian, a jednak zagrałem i nie odrzuciło mnie.
W Tomb Raidera też zagram, ale po prostu ja nawet nie widzę potężnej zmiany otoczenia. Wszystko wygląda jakbym już to widział.
Aktóra... ,nawet nie oglądam, bo po jakiego diabła, psuć sobie zabawę.
Czy to ta gra co stara się być jak Uncharted ale jej nie wychodzi?
Nie.
Uncharted powstalo jezeli juz to dzięki Indianie Jones, TR tak samo z reszta
Tylko Indiana Jones nie zrewolucjonizował tak bardzo branży gier jak Tomb Raider. Indiana Jones to film i gdyby miał zawojować branże gier to już by mu się to udało - a nie udało pomimo licznych prób.
Bez Indiany Jones nie byłoby pomysłu na Tomb Raidera.
Początkowo miała być nawet męska postać.
Bez Tomb Raidera nie byłoby znów Uncharted.
Uncharted kopiowało styl z TR Legend, a zwłaszcza strzelanie.
TR 2013 kopiowało filmowość Uncharted 2/3.
Uncharted 4 i dodatek kopiowało kilka pomysłów z serii TR oraz tereny z TR 3 (wyspy poł.pacyfiku, a dodatek Indie)
Także obie serie kopiują od siebie, ale bez TR nie byłoby Uncharted, bo to bliźniaczo podobna seria i chyba dobrze,
że mamy dwie udane serie i jakąś rywalizację.
Larze urósł tyłek XD A tak serio, to prawie nic się nie zmieniło. Dalej to będzie dobra gra,plus ciekawa Dżungla (nakładanie błota, i chowanie się,wygląda obłędnie) Teraz skradanie nie jest aż tak głupie, że stoisz w cieniu, widzisz całą postać, wróg stoi przed nami, i jest ślepy XD Teraz dasz na siebie błoto, wejdziesz do cienia, to nawet my nie widzimy postaci. To się ceni ;)
Reboot był nawet dobry, ale RoTR tak mnie wynudził, że do kolejnej części podchodzę z dystansem. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Wygląda naprawdę przyzwoicie, kupie na pewno, Lara wymiata totalnie.
Rozgrywka wygląda jakby wyjęta z nieco większego kitieżu. Mam nadzieję, że będzie w grze co robić.
No fajny ten dodatek do Rise of the Tomb Raidera a nowa duża odsłona serii kiedy?
Shadow of the Tomb Rambo. Taki żarcik.
Alez to słabo wygląda D: Tak sobie wygląda to DLC to Rise'a.
reputacja pawlikowsky na ppe -1301 :D
Obvious troll is obvious
Panowie czy wogule na pc pudelkowa w naszym kraju bedzie czy nie .nie . empiku jak nie ma tak nie ma.
W końcu dostajemy wszystkie zdolności Lary włącznie z linką z hakiem( która pojawiła się w TR Legend 2006) i eksploracię podwodnych poziomów, głebokie nurkowanie i te skoki na główkę. No i cieszy fakt, że można ustawić poziom trudności niezależnie do kilku aspektów jak zagadki, walka i eksploracja. Wszystko na hard i nie będzie prowadzenia za rączkę, Lara nic nie podpowie, także białe krawędzie znikają i nie bedzie tak oczywiste gdzie skoczyć. Ten gameplay najlepszy ze wszystkich, na PC będzie wyglądać obłędnie jak i 2 poprzedniczki, ewentualnie na XOX bo reszta konsol nie domaga, cienie na low, modele postaci na normal. Mowie to jako posiadacz ps4 Pro.
Ciekawe, dlaczego wrzucają filmiki z gameplayem z tak niskim bitrate i bez 60fps? Dlatego gra będzie wyglądać sporo lepiej niż na materiałach zamieszczonych na yt.
Moim zdaniem nie powinni tak rozdzielać poziomów trudności -
siła wrogów i odporność Lary/zagadki/wspinaczka.
Wystarczyłoby tylko poziom trudności różniłby się siłą wrogów i odpornością Lary. A zagadki i wspinaczka powinna być zawsze jedna tak jak na najwyższym.
Jeszcze ułatwienia robią pod tym względem cholera wie po co właściwie.
Zresztą odkąd w grach wprowadzili poziomy trudności to większość traci, bo gra na Normal czy Easy, a kiedyś, gdy nie było wyboru każda gra miała trudność jak teraz wybór Hard i dawała każdemu satysfakcję większą.
A teraz wybory trudności dotyczą także wspinaczki czy zagadek :) I tak bym grał na Hard, ale tu to wręcz obowiązkowe z tymi zagadkami i wspinaczką, by nie było ułatwień. Linka z hakiem, brak białych krawędzi i powrót do swobodnego nurkowania cieszy. Oby więcej takich pomysłów.
To nie Soulsy, gra nie może być zbyt frustrująca, bo casuale nie kupią.
Te gry Tomb Raider niczym się od siebie nie różnią. Ciągle liniowe, nudne do bólu wyreżyserowane i z góry przewidywalne misje, tylko lokacje się zmieniają. A po za tym ciągle to samo. Powinni ludziom płacić za granie w tego gniota. To już nawet nie jest odgrzewany kotlet, to jest totalny i wyniszczający psychikę odmożdżacz bez polotu. Dno.
Mam dokładnie takie same odczucia, totalna nuda, ja nie wiem jak ludzie mogą marnować czas przy kolejnych takich samych grach.
Dlaczego twórcy wzoruja się na Assassin's Creed, a nie na Dishonored czy Outlaście? W dwóch wymienionych nie trzeba bylo przygłupich znajdziek do uzyskania świetnego gameplayu.
A jak chcesz zaimplementować do gry eksplorację bez znajdziek? Jeżeli nie ma nagrody (choćby symbolicznej ale jednak wymiernej, namacalnej), to eksploracja w ogóle nie ma sensu. Wiedzieli to już projektanci idSoftware, tworząc 26 lat temu Wolfensteinda 3D...
To trzeba je wykonywac tak, aby miały sens jak w Dishonored lub Batmanach. Nie potrafisz nie pchaj sie na afisz.
Gry Dark Souls też są lepiej zrobione i bardziej zachęcają do eksploracji.
Outlast i świetny gameplay? XD Uciekanie przed wolnymi przeciwnikami, a zagadki polegające na znalezieniu paru przedmiotów lub przekręceniu trzech kurków, to dla ciebie świetny gameplay? xD
A jakich miał mieć przeciwników? Byliby za szybcy to byś narzekał, że grać się nie da. Wolisz zbierać nic nie dające znajdźki to zbieraj, twoje życie.
Jakoś w Amnesia mogli się pojawić szybsi przeciwnicy i nikt na nich nie narzekał :) Jakby byli szybsi to gra bardziej stawiałaby na skradanie się, a nie na możliwość przebiegnięcia obok wolnych i głupich przeciwników. Gdzie wspomniałem, że wolę zbierać nic nie dające znajdźki? Napisałem tylko, że w Outlast zagadki właściwie nie istnieją, ponieważ trzeba byłoby być kretynem, aby nie móc ogarnąć co zrobić.
To trzeba je wykonywac tak, aby miały sens
Czyli jak? Konkrety proszę.
A Outlast to akurat chybiony przykład dobrego designu tego aspektu rozgrywki (tj. eksploracji). Jeżeli gra w zamyśle ma cię trzymać w napięciu i sprawić byś czuł, że walczysz o życie, a z drugiej strony zachęca cię do szperania w poszukiwaniu notatek, maili, wpisów i innych tego typu pierdół, to cytując słynnego księdza "wiedz, że coś się dzieje".
Na podobnej zasadzie działał Obcy Izolacja, który też często stawiał gracza przed wyborem: Iść prosto do wskazanego celu, trzymając w napięciu kciuki, że paskuda nas nie wywęszy lub zboczyć ze wskazanej ścieżki i przeszukać pobliski komputer, by... przeczytać maila o tym, że losowy mieszkaniec Sevastopola czuje się samotny i kończą mu się zapasy.
Projektanci umieszczając w grze coś takiego, sami sobie przeczą. No bo kto - będąc na miejscu bohaterki - chciałby zajmować się czytaniem takich głupot (zwłaszcza, że w czasie korzystania z komputerów świat się nie zatrzymuje i kosmita może nas wypatroszyć), skoro w każdej chwili może zginąć? Albo klimat zaszczucia i intensywnej walki o przetrwanie, albo eksploracja. Jedno z drugim średnio się łączy.
Ale ja nie chwalę Outlasta za jakość znajdziek tylko za rozsądną ilość. To jak bys to zrobił w takim Obcym? Wg mnie nie musialo tam być znajdziek i tyle.
To będzie fajna gra... Nic poza tym. Tak samo jak pozostałe części z serii rebootów. GOTY to to raczej nie będzie, ale na pewno będzie się można pobawić.
TR 2013 było wybrane grą roku na Pc w 2013.
Wcześniej tylko pierwszy Tomb Raider 1996 był grą roku.
Także tu będzie raczej mało prawdopodobne, by SoTR był wybrany najlepszą grą roku 2018.
Grą roku na PC w 2013 to był Bioshock Infinite, dalej były Assassyn, Metro, DMC, TR ale to juz byla polka nizej.
Na konsoli tlou i gta v wyprzedziło bioshocka, dalej bylo juz tak samo prawie
No nie wiem, dla mnie ten restart TR to wielkie "meh". Pograłem w pierwszą, wymęczyłem do końca. Za drugą nawet nie chciało mi się zabierać i wygląda na to, że trzeciej też nie tknę. Nie mówię, że to gnioty, czy coś, ale robią strasznie miałkie wrażenie.
Wybór poziomu trudności zagadek i pełno pułapek ? Tubylcy we własnych językach ?Już teraz wiem, że goty 2018 pewne. :) Gameplay konkret, zwłaszcza końcówka :) Tak jak Uncharted 4 zdeklasował Rise'a, tak teraz Uncharted zdecydowanie musi ustąpić pola Shadowowi. Oczywiście cały czas mówię na podstawie tego, co widziałem, bo wszystko się może jeszcze zmienić. I (cały czas oglądając to, co mamy do tej pory, zaznaczam) nie gadajcie, że jest inaczej. Po prostu uważacie, że U4 jest lepszy z perspektywy fanbojstwa, a nie subiektywnej opinii. Kto temu zaprzecza, oszukuje samego siebie i nie uwierzę, że jest inaczej. :)
Eee tam, te ostatnie tumb rajdery to kicha w porównaniu z Uncharted. Pisze to jako zatwardziały musztardowiec PCtowiec :)
A czemu mam uważać, że niby TR zdeklasuje Uncharted? Wybacz, ale nowe gry z tej serii nie są już tym czym powinny być, jak ja to ujmuję - jest to Lara Croft, ale nie Tomb Raider.
Hydro2 obowiązkowo wybierz Hard nie tylko dla walk, ale przede wszystkim dla zagadek (brak podpowiedzi) oraz dla eksploracji (półki na które można się wspinać nie będą po chamsku miały odznaczający się biały kolor)
Może dzięki temu wreszcie to będzie przypominać w eksploracji i zagadkach starsze części. Aczkolwiek z tymi zagadkami i wspinaniem moim zdaniem nie powinno być wyboru poziomu trudności tylko wbite dla każdego jak na Hard. A znając ludzi pewnie większość nie wybierze eksploracji i zagadek na Hardzie tylko Normal lub Easy i będzie pluć jakie to łatwe/nudne.
Hydro, nie chcę być złośliwy, ale podobne teksty pisałeś przed premierą Agony, a jak się skończyło to wiadomo jak xD
Kaczmarek, Tomb Raidery nigdy nie były trudne, jedynie sterowanie było uciążliwe, a grafika w tym nie pomagała ;)
Sterowanie uciążliwe w starych tomb raiderach ?
Mega łatwe. Idzie wszystko wykonywać perfekcyjnie.
Pełna kontrola gracza nad postacią.
Grafika przecież w TR 1 była najlepsza z wszystkich gier 1996,
a TR 2 to sama czołówka graficzna, podczas premiery więc nie wiem z czym tu wyskakujesz grafika nie pomagała.
TR 1 do tego ma tekstury HD, że wygląda wyraźnie lepiej od TR 2/3/4/5 jakby komuś obecnie przeszkadzała grafika.
Weź lepiej przestań się wypowiadać, bo grasz w dane gry po 15 latach od premiery i porównujesz sterowanie tych gier do obecnych. I jeszcze wyskakujesz o grafice nad którą wszyscy podczas premiery bardziej się zachwycali niż przy RoTR i Uncharted 4 w 2016 roku. Nie przystępne sterowanie ma tylko Angel of darkness. Grafika przestarzała podczas premiery była dopiero w TR 4/5 i stąd zmiana silnika przy TR - Angel of darkness
@Kierba88, @Wielki Gracz od 2000 roku109 - przeczytajcie calość, co napisałem
@Kaczmarek35 - dla eksploracji i walk dam normal, bo nie lubię ani dłużyzn w zabijaniu, ani za bardzo zamotanej eksploracji. Zagadki to wiadoma sprawa :)
@McPatryk1995v210 0 ale to Tomb Raider i Uncharted. Jedyne serie, których przeszedłem wszystkie istniejące części (z czego klasyki i goldy za wszystkimi sekretami). Żaden Tomb Raider mnie nie zawiódł, a co ważniejsze, to jedyna istniejąca gra, którą przechodzę więcej niż raz. A Agony spekulowałem na bazie tego, co widziałem. W przypadku TR mam bardzo duże doświadczenie, więc jestem pewien, że będzie konkret :)
@Kaczmarek35 (ponownie) - ja w klasykach nie zmieniałem guzików, a w AoD ustawiałem guziki, jak w klasykach bez żadnego użycia myszki. Gdyby tak ludzie ustawiali, też by nie narzekali na sterowanie. Ale oczywiście dostosowywali się do obecnych czasów i potem minusy - sterowanie.
Kaczmarek, po raz kolejny pokazujesz, że nie potrafisz dyskutować, ponieważ ty wiesz najlepiej :) Nie ogrywałem Tomb Raiderów tak długo po premierze, więc nie porównuję sterowania do obecnego, więc takie wycieczki sobie daruj. Sterowanie było nieprecyzyjne i irytujące, a grafika nie była tak porywająca jak mówisz, a na pewno już nie była najlepsza w 96 roku. Bardziej się zachwycali grafiką w tomb raiderze niż w uncharted? Jakoś szczerze w to watpię.
Hydro, może i masz doświadczenie, ale po materiałach, które zostały udostępnione można stwierdzić, że SoTR nie dostanie nagrody goty. Zarzucasz osobom, które uważają U4 za lepsze "fanbojstwo", ale właśnie może to ty jesteś fanboy'em Tomb Raidera i to przysłania ci ocenę :) I sprawdź co oznacza subiektywna opinia :P
Przecież już Agony miało zmieść cała konkurencje z powierzchni ziemi, a wyszedł crap roku.
Nie, to nie jest żadne fanbojstwo z unchartedem 4. ROTR był biedny w porównaniu do u4, a ten Shadow to jego kopia, więc nie ma najmniejszych szans.
Nie ma żadnych szans na 90+ metacritic, widać dobitnie po tych gameplayach że Shadow będzie niezły i tyle
McPatryk1995v2
Tomb Raider 1996 był pierwszą grą pod akcelerację sprzętową. Pierwszą grą 3d, która robiła kolosalne wrażenie.
Oczywiście, że gra miała najlepszą oprawę graficzną 1996 roku i to był przełom graficzny, który powtórzyły tylko Unreal 1998 i Crysis 2007 ignorancie od siedmiu boleści.
Sterowanie jest świetnie, bo wszystko zależy od gracza.
Nagradzanie lepszych graczy, a karanie słabeuszy. Tak jak powinno być. Przecież każdy skok w Tr 1-4 można oddać idealny. To, że nie potrafisz grać to nie znaczy, ze każdy jest taki jak ty. Gry można przejść bez żadnego save i bez żadnego zgonu. Skoro masz zerową wiedzę to po co się wypowiadasz. To tak jakby słuchać laików nie znających się w ogóle na muzyce czy filmach, którzy mieliby wiele do powiedzenia, a wylewałby się z nich sam bełkot i nieznajomość wszystkiego co najlepsze.
Kaczmarek, pierwszą grą w 3D był Wolfenstein i to on robił wrażenie, a późniejsze gry tylko rozwijały tę opcje. Nie, nie miał najlepszej grafiki, dużo większe wrażenie robił chociażby Duke Nukem 3D, panie znawco :)
Czy powiedziałem, że miałem problemy z przejściem jakiejkolwiek części TR? Przeszedłem każdą, i tak jak mówię, trudność opierała się jedynie na sterowaniu i nieczytelnych teksturach. Zresztą, Sttarki powyżej cię podsumował.
Ciebie po prostu nie da się traktować poważnie xDDD
PS. Myślisz że pobije Agony w walce o GOTY? Może być ciężko.
Podoba mi się, że na pierwszym planie widzimy tyłek Lary. Będę grał aż się będzie dymiło.
to łap
Chyba nowość to wioski i interakcja z mieszkańcami (poprzednie gry TR tego nie było), a reszta po staremu oprócz nowe lokacji.
To nie nowość, bo w poprzedniej części dostawało się misje poboczne on tubylców.
@PanWaras? Wat? To chyba mnie coś ominęło? :P Możesz jako spoiler podać mi jeden przykład?
Nie no, w końcu obejrzałem ten materiał. I powiem szczerze, że nijakie to jakieś. Najciekawsze zaczęło być na końcu (z tym kołem) to przerwali, przez resztę czasu chodzenie i gadanie bez ładu i składu o niczym.
Mili Państwo.
Grałem w pierwszego TR, tego pierwszego-pierwszego.
Następnie oczywiście w kolejne odsłony mniej lub bardziej udane.
Teraz widzę to co na tym filmiku i ...... mam wrażenie, że wróciłem do tego pierwszego TR, z tym, że nieco poprawiono grafikę i .... to wszystko.
22 lata minęły od pierwszego TR, więc liczyłem na większy progres, a widzę tylko brak pikselozy i .... to w zasadzie wszystko.
W ogóle (przynajmniej na filmiku) brak jakiegokolwiek klimatu.
No i ZERO wartości dodanej w stosunku do pierwszego TR.
Dla mnie to będzie kolejna gra po Battlefield V (czy innej tzw. wielkiej produkcji AAA) której NA PEWNO nie kupię.
Być może (jeśli nie zapomnę) kupię kiedyś na wyprzedaży w Biedronce.
4:14 - 4:16 lewitujący kosz poprawił mi dziś humor :D czekam na liczne glicze ;P
Rise of the Tomb Raider na PC to do dzisiaj jedna z najładniejszych gier na wszystkie platformy. Uncharted jest ładne jak na standardy konsol w 30fps ale do Lary to podjazdu nie ma na PC ultra 4k@60fps a są tacy co i w 8k mogą odpalić.
Prosze więc fanbojów Uncharted i playstation o nie ośmieszanie sie pod tym względem. U4/LL ma zdecydowanie najlepsze animacje postaci w branży a reszta to kwestia gustu(lub fanbojstwa u niektórych). Poza tym to porównywanie obu serii jest dla mnie bez sensu bo Uncharted to gry stawiające na filmowość i jeśli juz to ta seria czerpie garściami z TR od gadżetów przez wspinaczkę po szperanie grobowców i zbieranie artefaktów.
Mam nadzieję, że Shadow jeszcze podniesie tą poprzeczkę a na ps4 wyżej już nie podskoczą. Nowy GoW nie domagał nawet na pro, zasięg rysowania, low cienie i spadki fps przy dynamicznych scenach a oni jeszcze chcą 3 lata tą generację ciagnąć.
Ta, Rise był ładny, ale to co zrobili jej z ryjcem w tej części to już przesada.
Oglądam i sorry ale graficznie do Uncharted 4 czy Horizon albo God of War nie ma startu.
Trawa to jak z ps3, efekty niektóre też, tekstury niektóre porozciagane jak w budżetowych kupach, animacje dalej ta sama dretwota która pamięta czasy Tomb RAIDER Legend. Sorry ale pod względem grafiki troche brakuje, Uncharted 4 ma już 2 lata więc fajnie by było zobaczyć coś na tym poziomie. Ale no coz...
Może oceń grafikę pecetową i dopiero porównuj ;) Poki co nigdzie nie pokazano gameplayu z pc.