Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Codemasters zwalnia twórców OnRush – powodem słaba sprzedaż gry

23.07.2018 20:06
BlurekPL
1
BlurekPL
137
Generał

Szkoda, bo gierka jest całkiem przyjemna, nic wybitnego, ale wyróżnia się całkiem pośród innych. Ale nie wiem jaki Codemasters miało cel kupując Evolution Studios żeby po 1 grze ich pozwalniać

23.07.2018 20:49
robert357
2
5
odpowiedz
robert357
66
Konsul

Czy był jakikolwiek marketing tej gry? Ja usłyszałem o niej tylko przez to, że Quaz zrobił z niej recenzję.

23.07.2018 21:03
SaszcrxPL
😂
3
odpowiedz
SaszcrxPL
11
Legionista

Nie dziwi mnie to OnRush zero marketingu dla tej gry a wystarczyło zrobić dobrego grida albo toca

23.07.2018 21:14
4
1
odpowiedz
sticky_dude
72
Generał

Przecież ta gra jest tak słaba że po kilku wyścigach podczas darmowego weekendu miałem dość i nawet nie chciało mi się tego odpalać. Nie jestem w ogóle zaskoczony zwolnieniami :)

23.07.2018 21:34
5
odpowiedz
zanonimizowany1195958
49
Generał

Juz trailery zapowiadaly slaby tytul. Gdzies nawet pisalem w jak duzym szoku jestem, ze pokusili sie o takie rozwiazanie.

23.07.2018 22:00
vorimenn
6
odpowiedz
vorimenn
75
Generał

Trudno. Mówi się cóż…

Już udostępnienie gry w darmowych wersjach próbnych podczas ubiegłych weekendów dla PlayStation 4 oraz Xbox One jasno dały do zrozumienia, że ONRUSH jest komercyjną wtopą.

Włączyłem to sobie, sprawdziłem prolog i… wyłączyłem. Ot taka gra. Zbyt duży chaos, nawalone wszystkiego dookoła i niezbyt atrakcyjna i przyciągająca rozgrywka.

Teraz pozostaje poczekać na jakiś porządny spadek ceny i będzie można zakupić sobie, tak maskymalnie do Ł10, do kolekcji na półeczkę. Nic poza tym.

Gravel, który został wydany także całkiem niedawno, przeszedł bez większego echa lub nawet żadnego. Obecnie można kupić tę grę za ok. Ł15, czyli grosze właściwie.

23.07.2018 22:46
7
odpowiedz
zanonimizowany1216216
26
Chorąży

To niech teraz Codemasters się ogarnie i zrobi kolejnego dirt'a. Co jak co ale to im wychodzi najlepiej.

24.07.2018 00:37
8
odpowiedz
Rabbitss
25
Generał

No cóż, bywa.

24.07.2018 01:30
kaszanka9
😂
9
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Ehh, to musieli nieźle zawierzyć panu magikowi od drivecluba, i nieźle wtopić, że z hukiem wyleciał. To wiedzieli komu zaufać ha ha..

post wyedytowany przez kaszanka9 2018-07-24 01:31:16
24.07.2018 02:02
10
odpowiedz
Marvin
20
Common z loot boxa

Szkoda. Od jakiegoś czasu miałem tę grę na oku. Mam nadzieję, że wersja na PC wciąż jest w planach. Pograłbym w taką szaloną, arcadeową ścigałkę.

24.07.2018 09:08
11
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1182476
31
Pretorianin

Gra jest podobno genialna. HIV rozpływał się w zachwytach nad nią.

Żenujące zachowanie Codemasters. Na miejscu zwolnionych twórców zamiast przechodzić rekrutację pokazalbym szefom środkowy palec. Współczucie dla niech. Najlepiej niech założą nowe studio.

24.07.2018 09:48
11.1
Piotrek.K
203
... broken ...

Przykro mi, ale nie byla. Jedziesz do przodu, co jakis czas rozwalisz auto i albo wygrasz, albo przegrasz. Jak byl darmowy weekend to dluzej zajelo mi sciagniecie tej gry od faktycznego grania. Przeszedlem prolog, pogralem dwa wyscigi i skasowalem. Jak by celem chociaz byl dojazd na pierwszym miejscu jak w Motorstormie, a nie praktycznie rzecz biorac naparzanka z ciagle respawnujacymi sie samochodami, to moze bym sie bardziej zainteresowal. Teraz czekam na cene ~30-40pln na psn to kupie

24.07.2018 09:45
Czarny  Wilk
12
odpowiedz
Czarny Wilk
136
Generał

GRYOnline.pl

Szkoda. O ile pierwsze wrażenie było lipne, tak po dłuższym ograniu kampanii singleplayer podczas darmowego weekendu nawet przekonałem się do tego tytułu. Nie był to wielki hit, ale całkiem przyjemna, do tego bardzo oryginalna produkcja.

24.07.2018 15:12
jaro1986
13
1
odpowiedz
jaro1986
174
Generał

Ta gra już "na papierze" prezentowała się słabo i zbyt oldschool'owo, a finalne dzieło chyba w niczym tego wrażenia nie zmieniło. Wynudziłem się oglądając samą recenzję ACG na YT, to co dopiero jakbym miał w to grać kilka godzin. Jakaś chaotyczna samochodowa młócka z dziwnymi trybami rozgrywki. Do tego mało zawartości i monotonia. No i ta cena - jak zobaczyłem pierwszy trailer, to stawiałem że będzie to kosztować koło 20-30€, a tu pełne 60€... Połączmy to z niemal zerowym marketingiem i mamy pełen obraz przyczyn klęski tej gry. Jakoś mi nie żal...

Wiadomość Codemasters zwalnia twórców OnRush – powodem słaba sprzedaż gry