Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Obszerny gameplay z No Man’s Sky NEXT na Xboksie One

23.07.2018 12:34
Raistand
3
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Raistand
178
Legend

Sporo zmian (customizacja postaci, większe stacje kosmiczne, swobodniejsza rozbudowa bazy) ale wolałbym, żeby planety nie były tak do bólu proceduralne. Jeszcze nie zdarzyło mi się wylądować na takiej, którą całą pokrywałaby płaska pustynia albo na zalaną oceanem. Zresztą do tej pory nawet oceany czy jeziora wyglądały tak jakby planeta była generowana a potem losowo ustalany poziom wód. Żadnego zróżnicowania tereny nad i pod wodą. Już o tym, że wszystkie są dosłownie zasypane artefaktami nie wspomnę.

23.07.2018 12:52
5
5
odpowiedz
9 odpowiedzi
Heinrich07
2
Generał

TO nie lepiej było po prostu ten projekt przesunąć, żeby wyszedł taki jak teraz, zamiast wydawać pokrakę i być zapamiętanym jako jedno z najbardziej kłamliwych studiów growych?

23.07.2018 12:03
Maxley
1
Maxley
98
Naiwny Sceptyk

Powalające.

23.07.2018 12:10
2
1
odpowiedz
Sylas33
33
Chorąży

Ciekawe czy Hed zrobi materiał porównawczy o tym co się zmieniło ?

23.07.2018 12:34
Raistand
3
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Raistand
178
Legend

Sporo zmian (customizacja postaci, większe stacje kosmiczne, swobodniejsza rozbudowa bazy) ale wolałbym, żeby planety nie były tak do bólu proceduralne. Jeszcze nie zdarzyło mi się wylądować na takiej, którą całą pokrywałaby płaska pustynia albo na zalaną oceanem. Zresztą do tej pory nawet oceany czy jeziora wyglądały tak jakby planeta była generowana a potem losowo ustalany poziom wód. Żadnego zróżnicowania tereny nad i pod wodą. Już o tym, że wszystkie są dosłownie zasypane artefaktami nie wspomnę.

23.07.2018 17:39
3.1
zanonimizowany868766
59
Pretorianin

Dokładnie. Każda planeta to jest ziemia pocięta w puzzle i z tych puzzli wychodzą potworki. Każdy glob to jakaś kombinacja elementów naszej planety , tyczy się to zarówno krajobrazu jak i fauny. Gdzie planety typu Wenus spalone efektem cieplarnianym, pustynie jak na Marsie, gazowe giganty, planety za blisko swoich słońc zniszczone wiatrem gwiazdowym? NMS od początku jest dla mnie nietrafionym pomysłem, świat gry przypomina kosmos z książeczki dla dzieci (i to tej nieedukacyjnej) albo serialu animowanego.

23.07.2018 17:47
3.2
szejk18
81
Konsul

prosze nie obrazac kosmicznych seriali animowanych :) one prezentuja kosmos w kazdym odcieniu
glownie te japonskie :)

23.07.2018 12:47
👍
4
odpowiedz
zanonimizowany1107552
8
Chorąży

No, jak chcecie to potraficie

post wyedytowany przez zanonimizowany1107552 2018-07-23 12:48:10
23.07.2018 12:52
5
5
odpowiedz
9 odpowiedzi
Heinrich07
2
Generał

TO nie lepiej było po prostu ten projekt przesunąć, żeby wyszedł taki jak teraz, zamiast wydawać pokrakę i być zapamiętanym jako jedno z najbardziej kłamliwych studiów growych?

23.07.2018 12:54
Raistand
5.1
1
Raistand
178
Legend

IMHO SONY naciskało.

23.07.2018 13:03
5.2
Heinrich07
2
Generał

No nie wiem, dużo exów na Sony robi się po kilka lat i nie słychać nic o naciskach ze strony firmy. Nie mówię, że nie mogło być tak jak piszesz, ale ciekawym jaki byłby wtedy powód skoro inne studia mają luźniejszy czas na tworzenie gry.

23.07.2018 13:08
Raistand
5.3
Raistand
178
Legend

Bez wglądu do umów się nie dowiemy. ;)

23.07.2018 13:41
5.4
1
12dura
48
Senator

Ja wiem czy lepiej, przynajmniej mieli reklamę OP

23.07.2018 14:23
Soku12
5.5
Soku12
76
Flight Lieutenant

Zabrakło im pieniędzy, całkowicie. Sean Murray nawet sprzedał swój dom - mówił o tym ostatnio.

post wyedytowany przez Soku12 2018-07-23 14:24:13
23.07.2018 14:37
Raistand
5.6
1
Raistand
178
Legend

Tylko, że dom sprzedał żeby dokończyć i wydać Joe Danger o czym mówi w wywiadzie z 2013 roku.

23.07.2018 14:54
5.7
tanato
61
Pretorianin

a po co mieli by tak robic ? jak przez te dwa lata może im rosnąć kapusta na kontach w banku na jakichś lokatach i giełdach :D

23.07.2018 15:50
5.8
Heinrich07
2
Generał

No to jestem ciekaw, jak opchną potencjalną nastepną grę :)

23.07.2018 18:47
Sasori666
5.9
Sasori666
192
Korneliusz

Nie było by ich stać na robienie gry przez ponad rok.

23.07.2018 13:24
Konr@d
6
odpowiedz
Konr@d
16
Would You Kindly?

Gdyby przesunęli premierę na koniec 2018/początek 2019, ostalibyśmy prawdopodobnie jeden najlepszych kosmicznych sandboxów w historii.

post wyedytowany przez Konr@d 2018-07-23 13:28:36
23.07.2018 13:28
7
odpowiedz
zanonimizowany1262420
7
Pretorianin

Wygląda nawet dobrze. Szkoda, ze dopiero teraz.

23.07.2018 13:59
yadin
8
odpowiedz
7 odpowiedzi
yadin
102
Legend

To taki miks fajnych technicznie elementów z komiksem, którym działa 16 klatkach na sekundę.

23.07.2018 17:30
DanuelX
8.1
DanuelX
82
Kopalny

Oczy konsolowca nie widza więcej niż 30fpsów. Zamknie więc jedno i da się grac.

23.07.2018 21:11
yadin
8.2
yadin
102
Legend

Ludzkie oko i tak nie potrzebuje więcej niż 35-45.

23.07.2018 21:12
DanuelX
8.3
DanuelX
82
Kopalny

Nie ludzkie ale właściciela konsoli.

24.07.2018 01:54
8.4
Marvin
20
Common z loot boxa

@yadin
Mhm. Człowiek, tak w ogóle, nie potrzebuje więcej, niż jakieś korzonki i robaki do jedzenia, wodę do picia i suchą jaskinię, w której może rozpalić ognisko i się przespać.

24.07.2018 11:35
8.5
1
Alucard321
14
Chorąży

No tak. Bo każdy pc wyciska 60 albo i 120 fps bez względu na komponenty a konsole nie. Zawsze jest pewien próg dla ludzkiego oka i tak jak napisał kolegą yadin, nie ma sensu dawać więcej niż jest wymagane. Dla samego oszukania mózgu, że obraz jest ruchomy, wystarczy 19 fps. Powyżej tej wartości jest on tylko bardziej płynny. Nic więcej.

24.07.2018 15:45
8.6
Marvin
20
Common z loot boxa

@Alucard321
"No tak. Bo każdy pc wyciska 60 albo i 120 fps bez względu na komponenty a konsole nie."
Nie, konsole z reguły nie wyciskają nawet 60 fps, nie mówiąc o 120.

Masz rację, że 19 fps wystarczy dla mózgu, żeby widział pokaz slajdów, jako animację, ale Ty i Twój kolega yadin mylicie się trywializując większą (45+) liczbę fps. Większa liczba wyświetlanych klatek zawsze zwiększa komfort płynący z gry, w nie mniejszym stopniu jak poziom szczegółowości grafiki, niezależnie od gatunku.

24.07.2018 18:19
yadin
8.7
yadin
102
Legend

Yes, wery gud. Najważniejsze, że się dogadaliśmy.

23.07.2018 14:07
A.l.e.X
9
4
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

jeszcze 19 lat i 38 patchu i gra będzie tym o czym mówili twórcy ;)

24.07.2018 09:49
😁
9.1
tankshtela
49
Konsul

Ja myślę że nawet dłużej. Kończyc ją będzie drugie pokolenie Murray'ów

23.07.2018 17:42
wata_PL
10
odpowiedz
wata_PL
207
Ogniomistrz

Jak wygląda multi ? Jeden duży serwer i mogę spotkać innych graczy?

23.07.2018 19:05
😐
11
odpowiedz
zanonimizowany786336
20
Chorąży

nuda, nuda, nuda, nuda, ziew, sen.

23.07.2018 19:20
_-elowetros-_
😂
12
odpowiedz
1 odpowiedź
_-elowetros-_
16
Legionista

Ale ta gra(a właść aktualizacja) nie zmienia faktu że ziemia jest płaska.

24.07.2018 11:43
12.1
Alucard321
14
Chorąży

Płaskoziemcy uważają że każda planeta poza Ziemią jest okrągła. Tak. Tylko Ziemia jest płaska. Boże. Jak można być tak ograniczonym?

24.07.2018 00:11
13
odpowiedz
zanonimizowany779578
88
Generał

Ale można było tak wcześniej zrobić nie odwalić pseudo wała.

24.07.2018 00:34
👍
14
odpowiedz
Rabbitss
25
Generał

No no, coraz lepiej to wygląda, trzeba będzie spróbować.

24.07.2018 11:40
Shitkariu
15
odpowiedz
Shitkariu
1
Junior

Mimo że dali ciała po całości, tak bardzo w porządku że próbują odzyskać nasze zaufanie, bardzo duża większość twórców po prostu by to olała za co mają ode mnie dużą łapkę w górę.

24.07.2018 12:36
Rakowisko
16
odpowiedz
Rakowisko
7
Chorąży

Nie gralem w to wiec sie pytam. Czy wszystkie planety w tej grze sa tak puste bez wyrazu, z jakimis pagurkami... jak u teletubisiow?

Wiadomość Obszerny gameplay z No Man’s Sky NEXT na Xboksie One