World War 3 - pierwsze, skromne fragmenty gameplaya
@tromec
Więc polskie gry można wyrzucić do kosza, bo nic nie są warte uwagi według Ciebie? Aha.
Wiedźmin 3: Dziki Gon, Darkwood, Observer, Dying Light, Regalia: Of Men and Monarchs, This War of Mine, SUPERHOT
to trol a takich trzeba ignorować :D
Muszą pokazywać że coś się dzieje żeby ceny akcji nie spadły :) Ale w sumie to na pierwszy rzut oka nie tak źle wygląda.
Chciałym żeby ta gra była dobra, ale wygląda trochę na takiego bardziej drewnianego Battlefielda 4. Tylko czy to ma skłonić ludzi do zakupu? Równie dobrze mogą graćw BF4
Kozak wyglada. Czekam na ta gre. Zwlaszcza ze jest polska. A przy tej okazji apel do studia The Farm 51 aby wspieralo rowniez polskie szkoly a nie tylko ukrainskie.
Jak mnie triggeruje gdy patrzenie przez urządzenia celownicze przybliża cały obraz zamiast tylko obrazu lunety, czemuuuuuu
Bo tak jest cool, a nie jakieś realizmy.
"czemuuuu"
Kwestie techniczne, klasyczne rozwiązanie łatwiej zaimplementować i skutkuje lepszą optymalizacją gry.
Warto poczytać tutaj:
http://forums.joinsquad.com/topic/1873-scope-implementation-discussion/
Jak wyżej.
Taki motyw może przejść u wschodnioeuropesjkich developerów gdzie nikogo nie dziwi słaba optymalizacja. Albo twórców ARMA....
Taki motyw może przejść u wschodnioeuropesjkich developerów gdzie nikogo nie dziwi słaba optymalizacja
Słaba optymalizacja to raczej już na cały świat się rozprzestrzeniła.
Ale jak się chce i potrafi to sie da zrobić- patrz Insurgency, pamiętam że działało płynnie a lunety działały tak jak powinny, dodawało to sporo realizmu grze
Może dlatego że silnik gry pozwalał na takie sztuczki bez kosztów w postaci spadków wydajności czy bugów a devsi byli ogarnięci w tym silniku i podołali. Większość nie ma takiej możliwości.
Zresztą, w dzisiejszych czasach nawet z lustrami jest problem a co dopiero celowniki.