Ponad dwadzieścia minut rozgrywki z OVERKILL's The Walking Dead
Łupanie drętwych zombiaków wygląda...drętwo, a widok kilku graczy próbujących pacnąć jej zgniły majestat wygląda równie ekscytująco co konieczność oglądania jak w 7. sezonie TWD jakaś postać omal nie ginie w czystej walce z pojedynczym szwendaczem.
Ładne poziomy niestety kontrastują ze sztywno wyglądającą rozgrywką. Ale moją jedyną stycznością z grami studia OverkillSoftware była jedna misja w 1. PayDay. Więc może to studio ma taki styl.
Jak... Jak to jest możlwie, że w 10 lat starszej grze, mianowicie L4D zombiaki były tak genialnie zaprojektowane, ich zachowanie, animacje przy tym jak szybko i dynamicznie się poruszały, wspinały się po budynkach, to jak realistycznie reagowały na cios z broni palnej lub białej. A tutaj? zombiak dostaje cios w łeb, ten wyparowuje a zombiak sztywno upada na ziemie. A już synchronizacja i animacje innych graczy wołają o pomstę do nieba, tak samo jak grafika, gdzie L4D 2 wcale nie odstawał od tego tworu. jedyne czym można to skwitować to soczyste xD xD
Miałoby to ręce i nogi gdyby choćby zaimplementowali fizykę ciał i obrażeń na wzór dying lighta czy left 4 dead. A tak to wygląda jak dziecko potworka jakim było WarZ
Jako wielki fan TWD mój hype na tą grę był ogromny- trailery z prezentacją postaci tylko go podsyciły,natomiast po zobaczeniu gameplaya moje zainteresowanie tytułem spadło o jakieś 60%. Mam nadzieję,że do premiery trochę podrasują tą gierkę, bo narazie to wszystko co pokazali wygląda strasznie przeciętnie.
Co to za kaszana? ta gra ma tak wyglądać? z poprzednich rozgrywek wyglądało to inaczej LOL ! Jakiś kicz teraz
Widać że to opiera się na PayDay 2. Tylko miejsce Policji zajęły Zombi. Myślałem że szykuje się ciekawy coop ale po gameplay'u zmieniłem zdanie. Szkoda, pozostaje czekać na GTFO
Słabo silnik sprzed 10 lat... spodziewałem się czegoś lepszego. Szkoda. Będzie ocena 6/10.