Ghost of Tsushima - zatrzęsienie informacji z E3
Po E3 ta gra jest w absolutnym topie moich oczekiwań. Ghost of Tsushima, Sekiro i Cyberpunk. Ależ się będzie dłużyć to wyczekiwanie...
Z jakiego gatunku jest to gra? Bardziej RPG czy zwykła nawalanka z jakimiś tam zadaniami?
Wygląda na to, że będzie to połączenie gry akcji i RPG, czyli taki action RPG.
to jest coś jak dark souls, nioch, sekiro to jest ten gatunek głowne zadanie konkurować z sekiro, niochem II
to nie jest coś jak dark souls, nioh i sekiro- tu nie umierasz na potęgę
Bliżej temu do Asasyna, wiedźmina i innych sandboxów stawiających na historię
@rasekplug:
napewno nie sekiro, bo sekiro nie ma miec elementow rpg - ma byc przygodowka. niestety.
@realsolo Skąd niby to info?
Zmiana ciuchów pod konkretnego NPCa może być na dłuższą metę bardzo męcząca (zwłaszcza jeżeli w grze pojawi się system udźwigu czy inna mechanika ograniczająca ilość targanego ze sobą ekwipunku).
Nie wyobrażam sobie lecieć np. 5-10 minut do "bazy" czy innego huba tylko po to, żeby wbić się w inną zbroję, wziąć zadanie od NPC, a potem znowu zapierdzielać do bazy w celu przebieżki w regularne ciuchy...
Ogólnie zabawa systemami ekwipunku zazwyczaj wygląda dobrze tylko na papierze, bo w grze częściej przeszkadza niż ubogaca nasze doświadczenie. Koniec końców REDzi ulegli dwa razy, wprowadzając do Wiedźmina 2 i 3 skrzynkę na graty. Cały ten limitowany udźwig wielkiego wpływu na rozgrywkę nie miał (nie stawała się przez niego łatwiejsza czy trudniejsza) a jedynie wkurzał jak diabli...
Ja to rozumiem tak, że dla każdej z dwóch klas w jednym momencie będziemy mieli przygotowane dwa osobne zestawy, pomiędzy którymi przełączymy się jakimś szybkim skrótem na padzie. Raczej nie będzie to wyglądać tak, że za każdym razem trzeba będzie w menu przeklikiwać się przez ekwipunek, aby założyć strój i broń, która umożliwi skradanie i eliminację po cichu. Myślę też, że raczej nie będzie czegoś takiego jak udźwig, tak jak w Assassin's Creed.
No mam nadzieję, ale różnie to bywa (vide wspomniana skrzynka na graty w Wiedźminie, gdzie przecież niepraktyczność tego rozwiązania można było wykryć już w fazie koncepcyjnej gry, a najpóźniej we wczesnych, wewnętrznych play-testach). Czasem ambicja bierze górę nad rozsądkiem :).
Z drugiej strony zmiana ubrania jednym kliknięciem to dla mnie trochę "meh", taki zabójca klimatu...
Nie to nie jest RPG- nie będzie ciuchów do zmiany, mamy defaultowy strój ten z trailera, a w innych regionach będzie pewnie pojawiała się cut scenka w której bohater pojawia się w stroju odpowiednim do klimatu jaki panuje: region deszczowy zakłada- mino, góry coś cieplejszego, bo pamiętajmy że to ronin- on nie ma swojego miejsca
normalnie to pewnie w tym będziemy się skradać =>
Sprostowanie: ponoć będzie można nosić stroje w zależności od stylu gry: po ciężkie zbroje dla samuraja, po lekkie pancerze dla skrytobójców
;-p
A czytałeś newsa, czy tylko obejrzałeś obrazki? :).
"Tradycyjnie dla tego typu gier, będziemy mogli również zmienić strój bohatera"
Persecuted: Obrazki ale też tytuł :v
jedyna gra na E3 podczas której prezentacji gameplayu powiedziałem "łaał" ...głównie system walki i brutalnośc pojedynków mi się spodobały... jeśli fabułą będzie dobra to będzie killer wieśka
Ta gra zapowiada się świetnie, jeśli reszta będzie dobra to będzie hit. Musze to napisać szkoda że nie na PC i Xboxa ONE.
Najbardziej się boję, że walka będzie słaba, wygląda to jak assassin jakiś, bleee. Ale z kolei estetyka fajna. Szkoda, że Sekiro tak nie wygląda
Największe zaskoczenie targów i tym samym najbardziej oczekiwana gra przeze mnie.
Uwielbiam Sucker Punch i chociaz ich ostatni InFamous mi nie podszedł, to wiedziałem od początku, ze Ghost of Tsushima będzie wspaniałe i gameplay z E3 tylko trzyma mnie w tym potwierdzeniu. Chyba lepiej nie dało się w grze, ani jakimkolwiek filmie odzwierciedlić feudalnej Japonii, ten efekt słońca i porastające rośliny zostały świetnie wykonane, do tego czekanie na ruch przeciwnika.. <3 GoT będzie kolejnym świetnym hitem na PS4.
Absolutnie fenomenalnie to wygląda. MUST HAVE.
Gameplayowe skojarzenia przywodzą na myśl co nieco z Wiedźmina i lepszych aspektów AC. Tylko, że zdaje się być tu więcej quasi realizmu.
To będzie interesująca gra! :)
Jak patrzę na to, od razu przypomina mi pewna gra z C64... Ach, te wspomnienie.
https://www.youtube.com/watch?v=n_a4Ap_Mw9Q
Jak zobaczyłem na początku jazde konno i graficzne arcydzieło, to pierwsze skojarzenie z Wieśkiem i myśl, jak on biednie wyglądał nawet na pokazach E3 przed oficjalną premierą, w stosunku do tego co teraz widzimy, to nawet Cyberpunk nie jest wow i podobnie jak Wiesław zdąży się zestarzeć do premiery.
Póki nie zobaczymy sensownego fragmentu gameplayu, nic nie wiemy. Coś, co ta robi (chyba?) a czego brakuje wielu wyskobudżetówkom to ograniczony do minimum interfejs.
Jak dla mnie, po obejrzeniu tego trailera, to będzie takie Tenchu obecnej generacji! Czekam z niecierpliwością!
Zapowiada się naprawdę ciekawie. Niestety jest kolejnym ekskluzywem przywiązanym padami do ograniczonej czarnej skrzynki, więc dla mnie odpada z miejsca.
Zapowiada się świetnie! Bardzo dobrze że gra jest eksem. Właśnie miedzy innymi dlatego warto mieć PS4 żeby ogrywać takie cuda ;)