Shadow of the Tomb Raider – eksploracja jaskiń na nowym gameplayu
Przykładowo, wcześniej, podczas wspinaczki, aby zejść w dół musieliśmy albo znaleźć odpowiednią ścieżkę, albo zacząć spadać, aby w odpowiednim momencie znowu złapać się skały. Tym razem będziemy mogli po prostu wykorzystać linę, aby spokojnie się opuścić.
W Shadow of the Tomb Raider będziemy mogli zgubić pościg (np. ukrywając się na drzewie) i po pewnym czasie wrogowie przestaną nas szukać.
Obawiam się, że przez to gra może będzie za łatwa.
Strasznie ciemna ta gra:) Może to i dobrze, bo graficznie nie zachwyca.
Oczywiście, że nie mam 3dsa więc to wszystko wyjaśnia;) Chodzi mi o to, że w porównaniu do innych gier na targach SoTR prezentuje się tak sobie.
>> ziomejDJ
Nie no, bez przesady. Sa gry, w ktore sie gra dla fabuly, a sa tez gry w ktore sie gra, bo ladnie wygladaja. Taki Tomb Raider fabule ma taka, ze mozna o niej zapomniec, strzelanie jest wszedzie indziej, tutaj sie oglada obrazki i obczaja Lare. I tworcy na pewno sobie zdaja z tego sprawe.
Ten Gameplay odbywa się w jakieś jaskini więc chyba musi być ciemno prawda?
Nie wiem, może Ty inaczej się wyobrażasz jaskinię.
''bo graficznie nie zachwyca'' Akcja Gameplayu dzieje się w jaskini więc raczej nie ma tam świetnych widoków.
Piotrek.K - Nie wiem jak blisko Tobie jest marka Tomb Raider, ale mi bardzo blisko i wiem że każda część stoi wysoko fabularnie. A strzelanie, nie jest w niej najważniejsze.
Czy ja wiem? Może i w zachwyt nie wpadam, ale według mnie ROTR wyglądał naprawdę dobrze i do teraz jest ładniejszy niż wiele gier z tego roku, a tutaj poziom na 100% zostanie jeszcze podniesiony.
Poza tym ja czekam znowu na przyjemną eksplorację i mam nadzieję, że konflikty będzie można załatwiać po cichu częściej niż w poprzednich dwóch częściach.
Evolvedforever - Zobacz sobie inne gameplaye z tej gry po prostu grafika nie zachwyca i nie mówię tylko o jaskiniach ale ogólnie.
Czy ja wiem. Skyrim czysta wersja w jaskiniach wyglądała słabiutko, a z toną modów zdecydowanie największa poprawa nastąpiła w jaskiniach. Jaskinie mogą wyglądać super. To duże pole do popisu pod względem cieniowania i oświetlenia, a także wyglądu wody. Grafikę ocenię, gdy zagram, ale Rise of Tomb raider 2016 to jedna z najlepiej wyglądających gier i do dziś nie ma gier, które wyglądają jakoś wyraźnie lepiej więc trudno sobie wyobrazić, by ta gra wyglądała gorzej od poprzedniczki, gdy jej premiera następuje 3 lata później.
To jest prezentacja z Ps4. Wersja Pc RoTR wyglądała znacznie lepiej niż Ps4. Mam obie w domu. To co dopiero będzie przy SoTR na takim staruszku jak Ps4 :)
Na Pc jestem pewien będzie wyglądała ta gra bardzo dobrze.
Poprzednia część to wciąż jedna z najładniejszych gier, nie wiem skąd te hejty. Nowa Lara pewnie będzie jeszcze ładniejsza
Dobrze, że biust już nie ten co u dawnej Lary, ba fragmentu w trzeciej minucie już by nie przeszła :)
Bardzo dobrze, że go nie ma
Nie wyczułeś ironii
Wątpię, że zachodni wydawca jednak nie umieści tego w swojej grze, jak by niby brainlet miał przejść grę bez miliona migających strzałek i świecących blaskiem słonecznym interaktywnych przedmiotów lol
Straszna podróbka Uncharted D: nie ładnie..
Gdyby nie Tomb raider nie byłoby nawet Uncharted.
Wszystko się zaczęło w 1996.
A takich Uncharted 1 w 2007 kopiował z TR Legend 2006.
Później nowy reebot TR kopiuje filmowość z serii Uncharted.
Najlepsza odsłona Uncharted 4 niby taka oryginalna ?
To czemu ma wyspy południowego Pacyfiku znane z TR 3 ?
To samo czemu dodatek Zaginione dziedzictwo ma Indie też znane z TR 3 ? Ależ to oryginalne.
W czwartej części Uncharted pojawiło się też kilka gadżetów znanych z nowej serii TR. Obie serie naśladują od siebie czy chcesz tego czy nie. Oryginalny był tylko Tomb raider 1996.
Gdyby nie Tomb raider nie byłoby nawet Uncharted.
A gdyby nie Indiana Jones to nie byłoby Tomb Raidera.
Masz na to jakiś dowód ?
A masz dowód na to, że gdyby nie Tomb Raider to nie byłoby Uncharted?
Wystarczy, że powstał 11 lat wcześniej.
Twórcy mówili, że wzorowali się głównie na Indiana Jones. A co do Tomb Raidera to jako fan serii powinieneś wiedzieć, że pierwotnie gra miała być grą akcji wzorowaną właśnie na Indiana Jones. Nawet bohater miał być mężczyzną podobnym do postaci graną przez Harrisona Forda.
Tomb Raider 1996 zdecydowani wzorował się na trylogii Indiana Jones z postacią w spódnicy. Sporo artykułów powstało na ten temat w 1996 i 1997 roku :)
Moim zdaniem z tych nowszych odsłon Tomb Raidera (najnowszy reebot) oraz z wszystkich odsłon Uncharted najlepsze dla mnie to Uncharted 4 2016, Tomb Raider 2013, ale Uncharted 2 2009 też świetne.
Mam nadzieję, że Shadow of Tomb Raider 2018 będzie grą na ich poziomie i takim Tomb Raiderem z krwi i kości z dużą ilością zagadek, grobowcami i eksploracją cieszącą oko. Rise of Tomb raider nie był zły, ale nie na to czekałem.
Dobrze, że w SoTR mamy powrót pływania jak w klasycznych odsłonach.
Konkret. Jeszcze tylko więcej elementów horroru i będzie to :) Mówi fan klasyków.
Zapowiada się najlepsza gra z Larą od lat. Kompletny Tomb Raider.
Mam nadzieję, że nadal będzie opcja zmiany kostiumów i polatamy w krótkich spodenkach.
Dla mnie najlepszą częścią Tomb Raidera jest tyłek Lary ;)
Nikt chyba nie zauważył reklamy xboxa w materiale sony. Gość i jego bluza :-) jak doszło do tego, że go nie rozebrali z niej przed nagraniem ;-) crystal dynamics następny na liście zakupów microsoftu ;-)
bawią mnie komentarze o słabej grafice tego tomb raidera, pokazali ludziom prawdziwą grafikę i wszystkim odj**ało, że to słabo wygląda xD
Od Tomb Raider 2013 zawsze martwi mnie zwłaszcza jedna rzecz. Skąd Lara bierze tyle siły na wykonywanie tych wszystkich czynności, które wymagają prawdziwej krzepy? Nie mówię o sytuacji, gdzie archeolożka ma wyglądać na kulturystkę, jednakże takie przechadzanie się po "półkach" w skale, czy ciągnięcie liny, aby wyrwać drzwi lub wciągnąć wózek na jakąś górę, na pewno wyrobiłyby u niej zarys faktycznej muskulatury. Setka prawdziwych facetów nie potrafi sobie poradzić z jedną very skinny Larą. Zwłaszcza Ci najbardziej umięśnieni i walczący z nią nieraz wręcz. Wszystko zostawić jak jest, jedynie ramiona umięśnić nieco bardziej i jest spoko. To w kwestii wyglądu. Drugim mankamentem są te skoki rozciągające się w powietrzu niczym Pan Fantastyczny ^^ Raz, że wygląda to jakbyśmy lewitowali, dwa czekan pojawia się w dłoni z prędkością naddźwiękową ;] Czy nie byłoby lepiej, gdyby postać znajdująca się po prostu przy jakiejkolwiek krawędzi "szykowała" się do prawdopodobnego skoku i wcześniej już wyciągała narzędzie lub cały czas się z nim przechadzała, kiedy znajduje się w miejscach, gdzie być może będzie dochodziło do wspinaczki? Jakkolwiek zagra się, przejdzie i jak zwykle wystawi ocenę maksymalnie do 9 lub 8.5, zamiast tych pewnych 9.5, czy 10. ^^ Pozdrawiam!
Będą skoki z rozbiegu, muły masz na zdjęciu a z czekanami jest jak napisałeś.
Mało tego, na demie widziałem pojawiający się i znikający łuk.
spoiler start
Nie po to wsadzili tyle poligonów w tyłek Lary abyś zwracał uwagę na teleportujące się czekany :D
spoiler stop
Nie no, w tym roku chyba odpuszczę. Już po Rise of the Tomb Raider mi się średnio podobało i czuć było, że znowu robimy to samo. Ile można skakać, śledzić sztampową historię i nudnych bohaterów? Jakby chociaż Lara miała charakter...
Meh. Czekam na obniżkę.