Fortnite przyciągnął 125 milionów graczy
Nie ma to jak sukces przypadkiem,robiąc poboczny tryb do swojej gry napewno nie spodziewali się takiego suckesu,ekstra że epic ma teraz stabilność finansową i może odważą się na jakiś odważniejszy projekt w przyszłości.
nie ma to jak mieć jeden potężnieszych silników graficznych dzięki czemu panuje się nad większaścią branży i jak się chce można łatwo ją zablokować robiąc odpowiedni patent wystarczy by skorzystali z tego https://www.gry-online.pl/newsroom/nowe-prawo-moze-ukrocic-klonowanie-popularnych-gier-czy-w-efekcie-ograniczy-innowacje/zb1a5d0
Może w przyszłości,napewno nad niczym nie panują....wszystko jest zawarte w umowach między obydwoma podmiotami(epic games i firma której udostępniają silnik do użytku).Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.
Większości branży??? To już nie te czasy, że Unreal Engine obsługiwał praktycznie każdą grę. Ile masz gier na UE4? Na jednej ręce policzysz, z tego połowa to indyki.
@Ejim35
I przez to, ten główny tryb cierpi, tryb dla którego kupiłem grę i w której świetnie się bawię a tryb, w którym od ponad pół roku nic się nie zmienia...
No właśnie. Tryb "Ratowanie świata" był całkiem przyjemny, szkoda że tak niewiele się w nim dzieje. Mam wrażenie, że nowy Fallout będzie podobny właśnie do tego trybu z Fortnite
porsze co się dzieje akutalnie w ratowanie https://www.youtube.com/watch?v=2-PeMm-Lym4 i to https://www.youtube.com/watch?v=Kd8EQ3AcK0c
widać jak popularność gry na twitchu itp wpływa na jej sukces
jestem pewien ze gdyby ninja streamowal inna grę i pod nią miał by po 300 tys wyświetleń ( stream z drake ) to ona by była popularna
a nie fornite taka prawda ludzie teraz grają w co jest na topie nawet jeżeli im się ta gra średnio podoba