Graliśmy w Metro Exodus – słowiańskie postapo nie wybacza
Te screeny to tak szalowo graficznie nie wyglądaja :P
Sama gra zapowiada się bardzo dobrze, troche mnie martwi model strzelania, ale chyba gorszy niz w Last light nie jest? Wiec daje rade
Te screeny to tak szalowo graficznie nie wyglądaja :P
Nigdy do końca nie rozumiałem po co w ogóle zwracać uwagę na jakość na screenach. Chyba że coś mnie ominęło i GOL od początku do końca już nie stosuje kompresji w grafikach?
Gra wygląda obłędnie, od 2033 seria to graficzny top tier.
https://www.youtube.com/watch?v=x5GGimxOE4k&t
Oby to nie bylo takie czcze straszenie. ;) Zasiadajac kilka lat temu do poprzedniej czesci tez slyszalem, ze ma byc trudno... no i nie bylo! Mialem wtedy zajawke na gry, w ktorych kazdy pocisk jest na wage zlota dlatego przechodzilem w krotkim odstepie System Shocka 2, Dead Space i wlasnie Metro... wszystko na najwyzszym poziomie trudnosci by osiagnac efekt "zaszczucia" i niestety nawet w takim SS2 trudnosc byla odczuwalna tylko na poczatku. Przy oszczednym trybie gry wystarczy odrobina cierpliwosci i predzej czy pozniej i tak amunicji mamy po uszy.
Metro 2033 wyglądało graficznie prawie tak samo, 8 lat rozwoju na nic XD
Chyba powinien być Artem, nie Artiom :D Nie wierzę, aby twórcy popełnili taki błąd.
@Kertukos2 Ohui, ale padłem na ryj xD. Jest dopiero 2.10, a już zrobiłeś mi dzień i chyba nie usłyszę dzisiaj większej głupoty xD. Skoro „imion najlepiej nie tłumaczyć”, bo „klimat na tym traci”, to informuję cię, że bohater nazywa się ?????, a nie „Artyom”, co jest tylko „tłumaczeniem” na angielski.
To żadne tłumaczenie, tylko transkrypcja z rosyjskiego, która jest inna dla polszczyzny, angielszczyzny, niemiecczyzny, japońszczyzny itd. „Artiom” to wzorcowa współczesna transkrypcja, a „Artem” to transkrypcja stosowana w książce, na podstawie której gra powstała. Tylko za diobła nie wiem, skąd tłumacze wzięli „Artema”, bo nawet gdyby transkrybowali „?????” zamiast „?????”, to powinno im wyjść „Artiem”.
W tym miejscu post edytowałem:
No cóż, na GOL-u nie wchodzi cyrylica, więc zamiast oryginalnego imienia Artema, są znaki zapytania. Wstydźcie się, GOL-e! Kto to widział, żeby w 2018 roku jakaś strona nie wyświetlała poprawnie cyrylicy, kanji (?? test, test, może Jordan wymusił kanji?) itd.?!
Pewnie że Tlou wygląda lepiej, nowe metro to trochę podrasowany last light
I nie chodzi mi o jakąś kompresję na tych screenach, po prostu widać że szału nie ma
Nawet Anthem ma lepszą grafe
Z tym Anthemem to poleciałeś :P Anthem przy tym wygląda jak Dragon Age :P
Model rozgrywki przypomina trochę sniper elite 4 gdzie także mieliśmy trochę tych map gdzie musieliśmy wykonac główny cel ale były także misje poboczne rozsiane po całej mapie danego obszaru.
Metro Exodus > Fallout 4 i Fallout 76
Pół-otwarty świat > słaby sandbox :)
Ooo teraz to ja nie wiem czy jestem szczęśliwy z powodu tych zmian. Zaczęło mi tu pachnieć czymś co nie za bardzo mi się podoba. Jeżeli faktycznie trójka tak bardzo różni się od wcześniejszych części, to po co wogule coś zmieniali co było idealne. Zazwyczaj jak się poprawia coś już było genialne nic dobrego z tego nie wychodzi. Straciłem hype lub zacząłem się zastanawiać nie tylko nad metrem nad innymi grami też min Cyber. Nie chcę się wurwiac tkwiąc w jednym miejscu, chcę gra i cieszyć się z tego.
nowe Metro na pewno nie próbuje walczyć z konkurencją rozmiarami lokacji
Gra powstaje od 2013 roku i na pewno warto docenić umiar twórców. Teoretycznie mogli iść na całość – sprzedać Metro jako grę z otwartym światem, ale zamiast tego trzymają się kurczowo tożsamości serii. Sami porównują Exodus do czegoś pomiędzy Metrem a S.T.A.L.K.E.R.-em. Eksploracja i bardziej otwarte podejście do sposobu przechodzenia misji mają wzbogacić znaną już formułę, mocno opartą na fabule, a nie ją zmieniać. Długi okres produkcji w połączeniu z ostrożnym kontrolowaniem skali projektu oznacza przede wszystkim, że postawiono na jakość, detale i bogate doświadczenie.
Możesz spać spokojnie. Postawili na jakość i ulepszenie, a nie ilość i zmiany.
Raczej nie. Grali w Metro 2033 i Last Light, więc będą mieli odpowiednie doświadczenie i będą zadowoleni, że gra nie traktuje nas jak nowicjuszów.
@Sir Xan Doszło do tego, że cieszymy się, że gra będzie wymagająca. Niestety branża podąża w innym kierunku.
@moscu
Wystarczy zobaczyć na sprzedane kopie Bloodborna, żeby stwierdzić że z graczami jest źle bardzo.
Gra ma jedną, druzgocącą wadę. Będę oderwany od rzeczywistości. Nie będę jadł, nie będę szczał i srał. Te nie przespane noce - młoda się w ku.wi. Po prostu czysty game-playing XD
Liczę na przygodę podobną do poprzednich części metro, ale w formule bardziej stalkerowskiej.
Najważniejsze, że gra nie będzie sandboxem :) Widać, że twórcy Metro wiedzą, co tak na prawdę dzisiaj przyciąga graczy.
Wygląd świetnie.
Słowiańskie gry zawsze przywiązują dużą uwagę do szczegółów (a z nich wynika realizm), a mniejszą do animacji, gry aktorskiej itd. Mnie się to podoba :)