Spider-Man na PS4 – wypełni pustkę po serii Arkham?
Nie wiedziałem, że Arkham Knight dostał swoją serię :]
W końcu, zapowiada się Spider-man z prawdziwego zdarzenia na jakiego fani czekali. Oby tylko rzeczywistość sprostała oczekiwaniom ;)
Mam kilka pytań do autora tego artykułu oraz do innych z redakcji, którzy mieli okazję zagrać w to cudo. Zapowiada się ono wspaniale, ale zauważyłem kilka rzeczy, które mnie martwią.
1. Na gameplayu z E3 widać jak Spidey biega sprintem i skacze. Problem polega na tym, że sprint wyglądał na powolny, niczym z Ultimate Spiderman'a, a skok na dość słaby. Chciałem zapytać, czy da się wyskakiwać wysoko po przytrzymaniu odpowiednio długo przycisku skoku oraz, czy Spidey jest w stanie się rozpędzić i biec szybciej? Ciekawi mnie również, czy po przytrzymaniu sprintu i skoku można poszybować w podobny sposób jak w Spider-Man 2? Wiem, że samo bujanie się na pajęczynie jest płynne i szybkie, ale wyżej wymienione umiejętności urozmaiciły by przemierzanie Nowego Yorku jeszcze bardziej, moim zdaniem.
2. Podczas walki z przeciwnikiem, którego Spider-Man zaatakuje pojawia się biały kontur, a podczas zadawania ciosów komiksowy efekt. Chciałem wiedzieć, czy nie sprawdzaliście może, czy jest możliwość wyłączenia tego w opcjach gry?
3. Czy przeciwnik, który zleci z dachu jest przyczepiany do pajęczyny, czy spada na ulicę? Pamiętam jak twórcy mówili, że zostają przyciągnięci z powrotem za pomocą pajęczej miny, ponieważ Spider-Man nie zabija?
Mam nadzieję, że odpowiecie, pozdrawiam.
Ad 1. Nie ma raczej możliwości gradacji skoku, a przynajmniej nic takiego nie udało mi się wykonać. Dynamika poruszania się Spider-Mana jest mocno zależna od tego jak sprawnie będziesz time'ował bujanie na sieci z wysokiem z niej i potencjalnym nurkowaniem. Do tego oczywiście możesz biegać po ścianach - poziomo, jako element poruszania się nad ulicami, albo pionowo, jeśli chcesz się dostać na budynek.
Ad 2. Build demo na targach nie miał dostępu do opcji, więc nie było jak czegoś takiego sprawdzić.
Ad 3.A tutaj muszę przyznać, że nie wiem. Walczyłem raz na dachu budynku i jestem prawie pewny, że kogoś zrzuciłem, ale w ogóle nie zwróciłem uwagi co się stało z wrogiem, bo zaraz potem dostałem z bazooki. :p
Jak dla mnie to jeden z najlepszych gameplay'ów z tego E3. Pokazujący najważniejsze aspekty gry (choć nie wszystkie) i to z jaką klasą. A główny bohater kupił mnie od razu, charyzmatyczny i dowcipny, choć mam nadzieję, że oddzielą Parkera od Spider-mana :]
Cieszę się, że fani Marvela i Spider-Mana dostają bardzo dobrą (bo na taką wygląda) grę o tym superbohaterze i mam nadzieję, że to, co zapoczątkowało Rocksteady, zaowocuje w kolejne tytuły zaopatrzone w gromadę superbohaterów i superzłodupców z obu uniwersów.
mała cutscenka gdzie spider-man na dachu sam na pięciu zadaje kilka ciosów, unka wszystkiego(prawie) z gracją robiąc salta i trzyma pięść Rhino i fan Spidey'ego się cieszy. To jest w końcu to na co czekałem od dawna w kreskówkach,filmach,grach. Naprawdę doświadczony pająk i doskonały akrobata. Nic tylko czekać do września
Mam spory hype na tą grę i nadzieję,że wyjdzie z tego arcydzieło po którym,zacznie powstawać dużo więcej dobrych gier na podstawie superbohaterów Marvela i DC. Ja chętnie zagrałbym w grę z którymś z tych bohaterów Volverinie,Hulku ,Iron Manie i TMNT w której to fajnie można by było wpleść multiplayer :)
Gra zapowiada się zdecydowanie lepiej niz Batman: Arkham, Batman miał słabą optymalizację na PC'ty, a fabuła była nudna, reszta była ok, ale Spider-Man patrząc po zwiastunach zdaje się być lepszy pod kazdym względem od Batmana :D
Słaba optymalizacja na PC kontra brak wersji na PC. To akurat chyba żaden argument :)
Przecież Batman miał świetna fabule, to jest w ogóle top gier tej generacji jak ktoś lubi akcyjniaki.
Spider zapowiada się akurat słabiej