Dying Light 2 | PC
To tak trochę ufamy ci wspaniały graczu i dziękujemy za preorder ale jednak wolimy zabezpieczyć grę bo jesteś złodziejem.
Trochę tak przeczuwałem bo gra nie pojawiła się na GOG.
Pograłem już 20 godz na Series X.... i to jest średniak ...
Zacznę od fabuły, ot kogoś szukamy , banał w grach jakich mało , dało by się to znieść gdyby nie robiło się po drodze misji pobocznych , które całkowicie wybijają z immersji ... ot jeden czy drugi citizen potrzebuje pomocy w znalezieniu płyty do gramofonu, sukienki czy innej bzdury w czasach w których wyjście na zewnątrz wiąże się z ryzykiem przemiany bądź utraty życia....
O niekończącym się grindzie świadczą wszystkie znaki na niebie i ziemi a dokładniej znaki zapytania na mapie .... tutaj konwój , tam grupa bandytów stoi H wie po co w środku dnia na skrzyżowaniu .... to z kolei zrzut wojskowy to wiatrak w stylu wieży z far cry - zero w tym innowacji i pomysłowości.
Poruszanie po mieście jest przyjemne ale zaczyna się nudzić już po kilku godzinach gry gdyż rozwój postaci pozwala Ci co najwyżej skoczyć dalej bądź przeskoczyć coś w innym stylu .... nie chcę się tego odkrywać ... Nasz bohater zbiera INHIBITORY takie doładowania przez co kopiąc z wyskoku rozrywa przeciwników na pół co jest świetną bronią przy takim łuku który musi mieć w zanadrzu 5 strzał bo bandyci są wyjątkowo odporni na groty - co innego kopniak ... jakby było tego mało w późniejszym etapie dochodzą METRA ... trzeba do każdego wejść , wykonać tą samą obrzydliwą sekwencję uruchomienia generatorów i uruchomić stację by mieć dostęp do szybkiej podróży ....
W mieście odciętym od świata i opanowanym przez zombie nie czuje się ani zaszczucia ani strachu , wydaję się wręcz sielankowe a stwory to codzienność , problemami są konflikty pomiędzy frakcjami urzędującymi w całym rejonie.
Przez co przez miasto przebiegasz od jednej misji do drugiej, od nocnej aktywności to dziennej aktywności , które są na jedno kopyto .
NPC o zgrozo nie ma co tu szukać postaci z krwi i kości jak w RDR2 czy wiedźminie a dialogi napisane są byle jak ... nie chce się tych postaci poznawać , nie ma szans by się do nich przywiązać .
Graficznie gra w cut scenkach jest bardzo ładna - zwłaszcza jeżeli chodzi o fabułę główną , natomiast reszta to jakaś całkiem inna bajka , zarówno wnętrza pomieszczeń , obiekty w oddali to poprzednia generacja i to jej początek .
Ale, że legenda RPG zapowie tę grę? Tego się chyba nikt nie spodziewał.
Trochę zły pomysł aby dawać takie rzeczy w targi :/ ja bym poczekał do koca czerwca i dopiero wypuścił trailer,mam nadzieje,że nie zarobią mniej przez to :)
To co pokazali na konferencji zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Z całego serca życzę im jak najlepiej.
zabrakło Johna Mnemonica?!!
Są Dwie gry Polskie na które warto czekać !!!
BTW 2 HITY
Jedynkę kupiłem ze względu na możliwość gry w kooperacji. Gra mnie mega wchłonęła, robiłem nawet głupie osiągnięcia w wolnym czasie. Dwójkę biorę w ciemno, nawet jeśli nie będzie trybu kooperacyjnego, co jest możliwe ze względu na wybory w grze.
W 2020r?-to 5 lat aż tworzą grę-nic dziwnego jak niepotrzebne pierdzielenie sie z setkami tekstur,w obrębie 7 generacji szybciej gry powstawały,ale się dziwię że przy takiej technice i bebechach na którym tworzą te gry trwa to tak długo.
to nie będzie w 2020. w wywiadach mówili, że gry można się spodziewać w przyszłym roku. na gry-online chyba wszystkie gry zapowiedziane na e3 bez konkretnej daty premiery mają datę 2020
To robią ludzie, a gra ma być znacznie większa, więc muszą zrobić o wiele więcej modeli np. budynków, a to zajmuje dużo czasu. Do tego dochodzi jeszcze fabuła, która ma być mocno rozwinięta.
na przykładzie Tomb raider 2013
postać ma 2 textury bazowe plus efekty deszcz, snieg, brud et c.
w Rise liczba ta jest 4 baza, dochodzi kilka efektów
w Shadow lara ma 8 lub więcej tekstur na każdy poziom ustawienia opcji graficznych, więc nie ma się co dziwić!
robie kilka modów i wiem jak to jest! . kropka
No tak, lepiej by gry wychodziły co roku nowe, były "mocno średnie" i okrojone z zawartości xD
Moim zdaniem Techland robi błąd. Owszem, wierzę, że zrobią kolejną znakomitą grę, ale prawda jest taka, że klimaty zombie już się zdecydowanie przejadły. Lepiej byłoby gdyby twórcy zabrali się za coś w innych klimatach (żałuję, że Hellraid został anulowany...), powinni dać odpocząć graczom po Dead Island i Dying Light, i wrócić do DL2 w późniejszym czasie.
Czy tylko ja mam wrażenie, że grafika w dwójce wygląda kiepsko? Co to za silnik?
Sam Sobie odpowiedz !
Lepsza Grafika bez fabuły i Mała lokacja?
Czy grafika na dobrym poziomie i pełna fabuły, duża mapa do odkrywania?
Jeszcze nikt nie sprzedaje gier na dyskach SDD z Teksturami 8K i Dzwiękiem 92000.
Projekt gry może zajmować kilka terabajtów a w finalnej wersji masz 30 gb. Gdzie to się podziało ?
A nie chrome engine?,moim zdaniem elegancko wygląda.
C oznacza Chrome :P
PEWNIE ZNOWU SZOWINIŚCI ZROBIĄ OPCJE GRANIA TYLKO MĘŻCZYZNĄ, WYTWÓRNIA CHAMÓW I PROSTAKÓW STO LAT ZA MURZYNAMI, WSTYD
Specjalnie dla ciebie w tej grze znajdzie się opcja w której szowinistyczni mężczyźni będą biegać nago i spusczać się na widok co kolejnego zombiaka + wszyscy będą napakowanymi murzynami!
PREMIERA JUŻ W 2019 ROKU!! :D
W takiej grze babą grać niedorzeczne,to może jeszcze dać tam wybór grania księżniczką peach z mario brosa.
Czekam bardzo szkoda że w 2020 fajnie by było wczesniej
Spodziewam się gry z lepszym systemem poruszania się (w pierwszej cz. był bdb i tak), dojrzałej fabuły, ale nie nudnej, rozwiniętego ekwipunku itp. oraz, że gra nie skończy się szybko. Potrzeba nam takiego Wiedźmina w realiach zombie i parkour.
Mam nadzieję,że 2 część będzie bardziej rozbudowana a nie tak ,że trzeba opóźniać ogólne misje żeby jak najwięcej wybić umarlaków i jak najwięcej punktów umiejętności zdobyć.Żadna gra ostatnio mnie tak nie wciągła jak ta,wcześniej tylko dead island.
Heh, przeglądając informacje o Dying Light 2 natrafilem na to https://venturebeat.com/2018/06/20/dying-light-2-is-about-a-white-guy-in-europe-but-techland-promises-diversity/
Czepiają się Dying Light 2 że jest zbyt biały. Smektała powiedział ze gra będzie tak bardzo różnorodna etnicznie, seksualnie i religijnie jak tylko się da. Ta odpowiedź znowu rozsierdziła fanów Dying Light na reddicie, fani uważają ze Techland ma gdzieś swoich fanów a bardziej interesuje ich to by zadowolić SJW. W sumie prawidłowa reakcja fanów, zawsze uważałem Techland, ogólnie polskich deweloperów za takich swoistych degeneratów, którzy mają gdzieś SJW i tym podobne głupoty. To ich odróżniało od innych. A niestety, Techland czy Redzi (Cyberpunk) już się całkowicie zlewaczyli. Szkoda. Żeby was tylko ta "różnorodność" nie zniszczyła jak BioWare.
Szkoda że Techland nie udostępnił jakiegoś konkretnego fragmentu rozgrywki. Coś na wzór Cybrtpunka 2077 bo już dość długo dłubią przy tym tytule.
Kwestia czasu, gre chcą wypuścić już w 2019.
Techland powinien wypuścić kilka screnów, które podgrzeją atmosferę i dadzą do myślenia..
Ta cisza po targach E3 oraz Gamescom jest trochę dziwna. Żadnych konkretnych informacji czy filmu z rozgrywki. Mam nadzieję że do końca roku Techland nas czymś uraczy bo liczę mocno na ten tytuł nie tylko z powodu że to nasi krajanie tworzą ten tytuł.
Czemu takie niskie oczekiwania? Czyżby czarny PR?
Nie pokazali wielkiej innowacji, na filmach w większości te same assety... Nieporywający setting.
Osobiście mam nadzieję gra jednak się uda, brakuje dobrych zombiaków.
Projekt umarł. Dawać lepiej Cyberpunka ileż można czasu ją robić. Team 500, a tak się guzdrają.
Arandoold na wiedzmina 3 też długo czekaliśmy
Nie może być że 2020 rok dostanie aż tyle gier z premierą Cyberpunk, Dying Light 2 i Watch Dogs 3, Mafia 4 i GTA 7.
[link]
Nie tylko nie to dla czego tylko Napisy jeżeli będą tylko napisy to się zawiodę na tej grze mam nadzieje że dodadzą dubbing polski.
Też mam taką nadzieję. Crane w polskiej wersji językowej był zajebisty. I każde soczyste "kurwa" było miodne dla mych uszu.
Do jedynki zraziłem się na starcie, trudne, szybkie sterowanie, ani chwili odpoczynku aby poćwiczyć, ale szybko to co mnie od tej gry odpychało sprawiło, że tak świetnie mi się w nią grało, liczę, że dwójeczka będzie na podobnym poziomie, wtedy z pewnością w nią zainwestuję :) polecam każdemu, kto jeszcze w to nie grał.
Czy dwójka jest mocno powiązana z jedynką?
Powiem Ci tak: nie wiem bo jeszcze nie wyszła.
Ale z tego co napisali na Gol'u to się na to nie zapowiada.
Polecam nadrobić jedynkę - bardzo przyjemna. 250 godzin na liczniku a dodatek kupiłem dopiero w zeszłym tygodniu i jeszcze nie odpaliłem :P
Doszedłem do połowy i.....straciłem savy przez format :/ No i nie grałem w dlc.
nie to inna opowieść, nowy bohater, nowe miasto, 15 lat później
po ekspansji całego tego czegoś lub po rozwoju tej choroby, przypadłości etc. zwał jak zwał!
nowy emisariusz idzie szukać sojuszników w ostatnim Bastionie Żywych Ludzi. Jakie kroki podejmie ? co zrobi ? z kim, z czym się zbrata ?
Tego nie wie nikt!
Mam nadzieje ze gra pojawi sie tez na nowe konsole PS5 i Xbox 2 na nowym silniku graficznym poniewaz Chrome Engine 6 sie juz bardzo mocno zestarzal i grafika w Dying Light jak i dodatkach jest juz brzydka.
Najlepiej byloby jakby Dying Light 2 byl tworzony na nowej wersji Chrome Engine 7 z pelnym wsparciem dla Ray Tracingu w czasie rzeczywistym.
Ray Tracing bedzie potrzebny, bo gracze oczekuja od nowych konsol i kart graficznych najwyzszej jakosci, fotorealistycznej wrecz grafiki!
Bez wsparcia dla Ray Tracingu Dying Light 2 sie po prostu nie sprzeda!!!
Bez wsparcia dla Ray Tracingu Dying Light 2 sie po prostu nie sprzeda!!!
Głupoty piszesz.
A ile osób posiada kartę graficzną obsługującą Ray Tracing ?
Wg rankingu steam kartę RTX posiada 2% graczy wiec to jest bardzo mało. Aktualnie Ray Tracing jest za drogi i mało kto może sobie pozwolić na taki luksus. Zanim się RTX rozpowszechni to doczekamy się premiery DL 4 oraz GTA 8 :)
Grafika jest już na takim realistycznym poziomie,że nawet w ustawieniach niskich i nie w fhd wygląda elegancko ale masturbatorzy graficzni zawsze beda narzekać.
Mam nadzieję, że się ogarną i w końcu dostaniemy jeden wielki otwarty świat, a nie podzielony na segmenty tak jak w jedynce albo Dead Island.
Podzielone miasto jest najlepsze. Mało kto przechodzi grę jak od razu jest udostępnione całe miasto. Tak samo jak z GTA 5 większość nie przeszła tej gry nawet w połowie :) A tak jak jest coś do odblokowania to jest większa frajda. W poprzedniej części też było extra jak dochodziliśmy do drugiego miasta. Wtedy aż chce się wykonywać misje bo czeka jakaś nagroda. Najgorsze jest to że twórcy chcą nam to przeszkodzić i zablokować połowę gry przechodząc je za pierwszym razem.
No nie wiem, ja tam wolę w pełni otwarty świat jak w Far Cry, a nie co chwila czekać aż mi się lokacja załaduje.
Tymon Smektała stwierdził również, że przy pierwszym przechodzeniu Dying Light 2 najprawdopodobniej zobaczymy zaledwie 50% zawartości, którą deweloperzy przygotowują na premierę. Poznanie wszystkich opcji będzie wymagać wielokrotnego ukończenia gry lub… zagrania w co-opie.
Źródło: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=13391
Ale głupota. Trzeba będzie psuć rozgrywkę i korzystać z poradnika aby móc odblokować wszystkie lokacje przy pierwszym podejściu. Ktoś kto dysponuje małą ilością czasu skończy grę z połową mapy nie odkrytą :) Gra przestaje mi się podobać.
To opowieść o ludzkiej społeczności, która stara się przetrwać w mieście ogarniętym przez epidemię wirusa zmieniającego ludzi w zombie – przy czym nieumarli stają się znacznie groźniejsi wraz z nadejściem zmroku. Co ważne, twórcy tym razem postanowili nie opowiadać jednej głównej historii – zamiast tego postawiono na tzw. narracyjną piaskownicę, w ramach której z różnych wydarzeń, kształtowanych przez podejmowane wybory, budujemy swoją własną opowieść. Deweloperzy podeszli do tego elementu gry z dużą uwagą – do pracy nad nim zatrudniono m.in. prawdziwego eksperta od fabuły w grach z gatunku RPG, Chrisa Avellone’a (m.in. Planescape Torment, Fallout: New Vegas czy Star Wars: Knights of the Old Republic II).
Wszystko fajnie, ale jak nazywa się glowny bohater, no i czy trzeba znać jedynkę ?
Aiden Caldwell. Owszem, to jest to samo uniwersum, ten sam wirus, ale akcja rozgrywa się piętnaście lat po wydarzeniach z Harranu, jest osadzona w innym regionie globu, posiada inną historię i innych bohaterów. Między pierwszą i drugą częścią nie ma zatem żadnych narracyjnych powiązań.
Techland ma mozliwosci i fundusze zeby zrobic przeskok a co zobaczylismy w demie DL2 - ano identyczna grafikę która mnie osobiscie meczyła tak samo jak wielu innych graczy i ten efekt ziarnistosci który tez bedzie w DL2? Pewnie tez slonczna pogoda bedzie dominowac zamiast deszczowa?Dobrze ze zrobili mod ktory usuwał ziarnistosc i poprawial grafe DL1 bo dla mnie byla ta gra przez dluzszy czas niegrywalna. Czy tworcy gier nie sledza tego o czym pisza gracze i jakie mody ciesza sie popularnoscia? Nawet taki super kick a ile dawal frajdy. Czemu nie moga tego wstawic do gry i innych fajnych rozwiazan ktore pokazali ci co robili mody? W DL2 bedzie malo walki z zombiakami? Chyba ze to tylko taki byl wstep?a im dalej w gre tym bedzie bardziej widowiskowo? bo demo nie zrobilo u mnie wow a wrecz przeciwnie. Ta gra miala byc oparta o zombi a teraz chyba zombi juz zeszly do podziemi i malo bedzie frajdy z walki..Broni palnych tez pewnie nie bedzie za wiele? a przydalby sie jakis machine gun no i pila mechaniczna lepsze gore i efekt krwi ktory nie znika w powietrzu tylko splywa ze scian i skapuje z sufitu. Do tego bardziej strasznie wygladajace zombi majace jakies zmutowane zielone ciala a nie praktycznie to samo co bylo w DL1... A finalna scena powinna byc gdzie horda tysiece zombiakow w nocy albo przy duzych opadach deszczu majac swiecace oczy przerazliwie wrzeszczac nas atakuje a my musimy zdarzyc zeby wysadzic miasto poprzez zrzucenie bomby atomowki bo nie bedziemy w stanie sie obronic...Ogladamy na sam koniec jak to wszystko wybucha i rozlatuja sie zombiaki na czesci a miasto zalane krwia wycicha a my ocaleni wychodzimy z bunkra i ogladamy to wszystko gdzie kamera oddala sie do gory a my stajemy sie malym ziarenkiem na oceanie ciał zabitych zombiakow i wtedy muza koncowa ....game over.... Chcialbym zeby cos bylo spektakularnego na sam koniec....A nie jakies wojny gangow oklepane w grach i finalna scena z bosem.
Po ostatnim gameplayu CP2077 już wiem co przytulę na wiosnę 2020, chodźcie moje zombiaczki.
Mam tylko nadzieję że gra nie trafi na EGS...
Ja również kupię DL2 na wiosnę :)Zwłaszcza dlatego, że CP2077 już mam :)
Nie mogli zrobic grafy cos na wzor tego co jest w Blair Witch? Idealnie pasuje do takich klimatów.
A oni nadal z efektem bloom i pewnie tez ziarnistosci...
To już nie będzie to samo co jedynka ,jakieś to takie za bardzo cyberpunkowe się wydaje nawet bym powiedział że zalatuje kolejnym RAGE klon crapem.
założe się o 5groszy że to będzie to samo tylko z nowa mapą i podrasowaną grafiką , mechanika ta sama
lukjag1 Czyli taki jakby dodatek do pierwszej czesci? Mnie tez jakos to nie zachwyca za bardzo bo powinni zrobic na nowszym silniku i czyms wiekszym graczy zaskoczyc...
Mogliby zrobic jakis tryb i dac mozliwosc gry w coop cos na wzór Kiling Floor2 albo L4D zeby sie gra szybko nie znudzila a gracze zeby mieli mozliwosc frajdy z grania gdzie sa coraz szybsze zombiaki i grozniej wygladajace a gracz dostaje coraz to lepsze bronie po to zeby przetrwac..
Nie czaję dlaczego tak niskie oceny w oczekiwaniach, zwłaszcza na konsolach - gra zapowiada się zajebiście, klimat miasta chyba lepszy niż hinduskie klimaty z jedynki, jest syf, brud, post-apo, zgnilizna i to jest dobry materiał na osadzenie fabuły, mechanika ulepszona, grafa podbita, jeb...ć ziarnistość, pewnie można będzie wyłączyć to w opcjach. Czekam.
Wiadomo w ogóle kiedy premiera tej gry czy Techland jeszcze pary z ust nie puścił?
Techland nie chce jeszcze składać nowych zobowiązań. Firma będzie udoskonalać produkt bez publicznej daty premiery, która zostanie zakomunikowana światu dopiero w późniejszym okresie.
Przez wirusa to premiera się opóźni zapewne z pół roku :)
W tym roku na 100% nie wyjdzie. Cyberpunka zapewne też przesuną na kolejny rok.
Otóż nie.
To jest raczej pewne że data premiery się przesunie. Nikt o zdrowych zmysłach nie przeprowadzi kampanii marketingowej w dobie tego co się dzieje na świecie, zwłaszcza że na jesień ma przyjść kolejna fala zakażeń a jeszcze ta nie ustąpiła.
Na ten moment data premiery nie istnieje. Została przesunięta bez określenia terminu, więc może równie dobrze wyjść we wrześniu 2022.
Jaka kolejna fala? Caly czas sa zakazenia i jeszcze beda przez dlugi czas, co nie oznacza ze swiat ma przestac funkcjonowac
Kampania marketingowa to nie jest problem, puszcza w internet/telewizje reklamy i kampanie maja
Problemem jest logistyka, zamkniete granice
Do trzech razy sztuka, więc może tym razem twórcy zrezygnują z:
- debilnego level scallingu
- irytującego respawnu przeciwników
- kretyńskiego psucia się broni
- idiotycznego respawnu przedmiotów
dzięki czemu tym razem rozgrywka będzie przyjemna, a nie frustrująca.
debilnego level scallingu
Dying Light przecież nie miał level scallingu.
Zombies do not scale to your levels at all. You can notice this by starting NG+ which resets story back to 0%, as explained above, you will start killing them easily because weakest zombies spawn at low story %, since you'll be having leveled up weapons killing them will be a lot easier in the start of story.
Respawn przeciwników musi być, bo miasto po jakimś czasie byłoby zwyczajnie puste i nie byłoby w nim nic do robienia. Zarzut o respawn przedmiotów to w ogóle chyba jakiś żart, przecież ludzie w to grają po setki godzin, jak sobie wyobrażasz tworzenie broni czy itemów bez materiałów?
Psucie się broni będzie co widać po gameplay'u, tylko tym razem broń niszczy się całkowicie.
Level scaling jest w jedynce, bo bronie rozwinięte w późniejszych etapach gry (na np. 1000 lv) dalej nie pozwalają beztrosko zabijać, ilość ciosów jakie trzeba zadać wrogom praktycznie się nie zmienia (ale nabiłem 300 h grając na "koszmar" więc może na niższych poziomach jest mniejszy levelscaling).
To mogliby poprawić, fakt. Cała reszta gry jest, jak dla mnie, rewelacyjna. Moja ulubiona gra.
Zombies don't scale to your levels.
Zombies will only scale to 3 factors:
1. Difficulty (Heavy impact if combined with Story %)
2. Story % (Heavy impact if combined with difficulty)
3. NG+ (Slight health boost, most noticeable at harder difficulties on high story %)
Dawko napisz po polsku dlaczego ilość ciosów potrzebna do pokonania wroga jest niezmienna na każdym etapie gry.
Odpal sobie nową grę plus ze swoim 1000 lvl i kozackimi broniami to zobaczysz, że tam nie ma lvl scalingu.
Ehhh, im dalej jesteś w fabule tym mocniejsi przeciwnicy zaczynają pojawiać się na ulicach (im wyższy poziom trudności tym szybciej spotkasz tych mocniejszych wrogów), Twój level nie ma tu znaczenia. Można to łatwo sprawdzić rozpoczynając nową grę plus, mając wysoki poziom.
Dying Light bylo graficznie piekne ale za kazdym razem sie od niego odbijalem. Gralo sie po prostu ciezko, wrogow mnostwo i w zasadzie wszystkich trzeba unikac bo nie mamy szans. Broni zatrzesienie ale wszystkie bezuzyteczne. Broni palnych w zasadzie brak. Stworzony piekny swiat, ale rozrywki z tego nie bylo. No i klimat swiata gry mocno depresyjny. Jednak nie dla mnie, moze kolejna czesc bedzie bardziej rozrywkowa.
Właściwie to kolego wymieniłeś wszystkie zalety tej gry. Gra się ciężko jeśli się nie rozwijasz i na pałę chciałbyś już ją skończyć. Na początku musisz wszystkiego unikać i tylko gdy jesteś bez wyjścia to walczysz. Później małymi krokami stajesz się śmielszy i pozwalasz sobie na odważniejsze akcje. Nie dostajesz wszystkiego na tacy, gra cię uczy jak korzystać z umiejętności. Jeśli ktoś chce mieć 4 ruchy na krzyż i dwa przyciski to tak, ta gra nie jest dla ludzi ograniczonych umysłowo i raczej w pełni z niej nie skorzystają. Cieszę się że Techland nie zrobił tej gry dla dzieci tylko dla starszych graczy. Oczywiście można to było jeszcze bardziej urozmaicić ale to i tak majstersztyk. Może być też tak, że zawyżyłeś poziom na swoje umiejętności i się zniechęciłeś. Ta gra to czysta przygoda i polecam ją każdemu weteranowi gier. Dwójkę osobiście łyknę jak pelikan. Fani jedynki i tak ją kupią, a Techland ma szansę pokazać raz jeszcze, że szanuje graczy.
Myślę, że jako jest to rodzima produkcja, będą napisy i dubbing. Innej możliwości nie dopuszczam choć po tym 1.5 minutowym filmiku /brak napisów "bo po co" ? / widzę, że bardziej liczy się społeczność angielskojęzyczna niż my, to taka nasza tradycja !
Osobiście też liczę na dubbing :) To "kurwa" Crana z 1 było takie zajebiste I soczyste :D
Techland i Cenega ogłosiły bowiem, że „rozpoczęły oficjalną współpracę w zakresie dystrybucji gier studia Techland w Polsce”, a pierwszą produkcją Techlandu wydaną przez firmę Cenega będzie właśnie przygoda Aidena Caldwella. Niestety wciąż nie poznaliśmy daty premiery tego tytułu – w oficjalnym komunikacie ograniczono się jedynie do informacji, wedle której na komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xboksa One trafi on wiosną przyszłego roku i nad Wisłą otrzyma kinową lokalizację.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/cenega-wyda-dying-light-2-w-polsce/z71c946
Tak samo bylo powiedziane, ze gra wyjdzie w 2019... Dubbingi robi się miesięc/2 0rzed premierą, wiec nic nie jest przesadzone.
Do tej gry najlepszy byłby lektor.
UrBan_94 - no toś mnie i pewnie innych pocieszył. Jeśli tak to czyste buractwo i sknerstwo ze strony wydawców. Ze 200 zl i tak będzie kosztować, naród kupi :/
Ciekawe jak będzie z optymalizacją, bo jedynka śmiga na byle jakim 4-rdzeniowym procesorze.
W przyszłym roku.
O co chodzi że od dłuższego czesu nie ma żadnych info na temat tej gry. Rok temu pojawił się kilkunastominutowy fragment z rozgrywki, później jakieś chore akcje z Chrisem Avallonem, plus jeszcze ten nieszczęsny dlc DL:Hellride
Czekam na tą grę od początku roku i już nie umiem się doczekać wiadomo kiedy to wyjdzie
Z gierką jest coś nie tak, bo nagle nie ma o niej informacji i jest cisza. Spodziewam się, że nawet jak gierka jakimś cudem wyjdzie to będzie miała swoje problemy i będzie totalnym niewypałem.
Od czerwca zero info. Gra podzieliła losy Dead Island 2. Niech zmienią nazwę na Dead Light 2
Ehhh,Techland nie ma szczęścia do numeru 2,ostatnie info o grze było w maju,5 miesięcy temu...
Ale z marką Dead Island Techalnd nie ma już nic wspólnego. Należy do Deep Silver i za produkcję jest odpowiedzialne inne studio.
Firma nie ma szczęścia do kontynuacji, tym bardziej jeśli w tytule jest liczba "2". Chrome 2 - umrał. Dead Island 2 - umarł (choć niby żyje i coś tam dłubią).
Właścicielem marki Dead Island jest Deep Silver, i za grę odpowiada inne studio. Techland nie ma już z tym nic wspólnego.
Ostatnio w social mediach dowiedzieliśmy się, że w 2021 roku dostaniemy nieco więcej informacji na temat tej gry. Najwyższa pora na jakieś wieści, bo po opublikowanych tekstach na portalu polskigamedev.pl sytuacja wyglądała kiepsko. Nawet po zdecydowanej reakcji zarządu na te obszerne wpisy nastała cisza jak makiem zasiał.
Teraz po premierze Cyberpunka koledzy z podwórka zwrócą szczególną uwagę na stan techniczny gry na premierę. Właśnie, a ta kiedy? Pozwoliłem sobie podywagować w mojej zapowiedzi: [link]
Ciekawe jak to się skończy? Ostatnim czasy trochę negatywnej atmosfery było wokół DL2 i samego Techlandu. Mocno trzymam kciuki, jedynka była jedną z najlepszych gier jak nie najlepszą o zombie.
To bedzie dla mnie Far Cry7 hehe:). Ale boli kurcze że na 8 generacje nie będzie.
Możecie już dodać ps4 i xone do platform. Techland (dyinglightgame) oficjalnie napisał na twitterze, że priorytetem są ps4 i xone. O wersje nextgenowe nawet się teraz nie martwią.
Nigdzie niczego nie napisali.
Napisali na twitterze. Tutaj link do filmiku na yt, gdzie gość zrobił screeny. (1:13)
[link]
Jeśli o prawda to niezłe LOL. Przypadek CBP pokazuje, że te trupy już się nie nadają na dzisiejsze czasy. Dostaniemy skastrowaną grę przez te archaiczne kalkulatory. Ciekawe jak długo się o będzie jeszcze ciągnąć...
Jasonxxx czego się spodziewałeś? Wszyscy wiemy jak wyglądał rok 2014. Wychodziły gry na obie generacje. Z tym, że w 2014 kupno ps4 i x one nie było problemem. W 2021 kupno ps5 i series x jest problemem, co dodatkowo zachęca twórców do wspierania poprzedniej generacji. Dlatego mamy powtórkę i w ogóle nie jestem zdziwiony, że w 2021 deweloperzy będą chcieć wspierać poprzednią generację.
Gry na PS4 wyglądają bardzo ładnie.
CDPR to partacze optymalizacji, więc nie ma się co dziwić.
Edycja kolekcjonerska:
- Pudełkowa wersja gry;
- Art book;
- Steelbook;
- Figurka przedstawiająca bohatera oraz zmutowanego zarażonego;
- Mapa przedstawiająca sekrety Dying Light 2;
- Latarka UV;
Domyślne platformy:
PC | PS4 | XONE
No tak, jak nie kupisz kolekcjonerki to z mapy "skarbów" nici. Szukaj se sam frajerze !! To ma być "równa szansa" dla wszystkich graczy !
Ciekawe jak wielką porażka będzie ta gra, poczytałem trochę o tym jak ta gra powstaje i z tego rysuje się istny dramat
Gorzej jak z CP raczej nie będzie.
No i gdzie te informacje na temat DL2 które Techland miał przekazać. Mija już 1.5 miesiąca od rozpoczęcia nowego roku i nadal cisza.
powiedzieli, że newsy w tym roku. Czy napisali gdzieś, że to będzie początek roku? Ja podejrzewam, że info dostaniemy na e3 w czerwcu.
Ujrzy to ... kiedykolwiek światło dzienne?
tak, ale mają dylemat, albo wydać teraz na PC i mniej zarobić, czy też wydać na konsole obecnej generacji i też mało zarobić bo konsol jest mało, czy też wypuścić na starsze konsole ale mają z tym problem i potrzebują jeszcze z rok by to z optymalizować jako tako i zarobić już znacznie lepiej, ale czas gra na ich nie korzyść
4-krotnie większy świat gry, podejmujemy decyzje co wpływa /?/ na przebieg gry /ME 1,2,3,4 ??/, zagadki środowiskowe /Tomb Raider/ oraz ulepszanie broni... Po co, nie lepiej zostawić tak jak było i kupować ją w sklepach ?. Nic dodać ale może warto ująć ? Stare powiedzonko "lepsze jest wrogiem dobrego" oby nie wpłynęło na DL 2. Nie można było zostawić pewnych i sprawdzonych rzeczy z 1. - oprócz łamiącego się drutu w zamkach Yale i przenoszenia gracza po jego "śmierci" ch.g.w gdzie ?! Oby Techland nie przedobrzył gdyż po przeczytaniu materiału mam taką smętną wizję. W jedynkę pograłem 3 razy, w Following też, czy ta 2. będzie tego warta ? :/
PS. Strach się bać jeśli chodzi o cenę jaką nam się zaoferuje za tę grę.
Nie rozumiem trochę tego czepiania się o to, że rozbudowują grę o nowe mechaniki. Więcej zależy od tego jak je zrealizują. Na gameplayu, który pokazał Techland decyzje wyglądały bardzo obiecująco. Wybory moralne to hasło, którym wiele gier się dzisiaj reklamuje ale niestety w wielu wypadkach jest to wybór pozorny (jak choćby niektóre decyzje w serii Mass Effect). Pod zagadkami środowiskowymi kryje się wiele możliwości. Zaryzykuję stwierdzenie, że poniekąd już były w pierwszej części bo w kilku miejscach trzeba było trochę pokombinować jak dostać się do określonego miejsca. Ulepszenie broni to nic nowego bo przecież już było w pierwszej części. Można było kupić lub znaleźć schematy i np. do rurki dodać kabel przez co zadawała więcej obrażeń ale i na chwilę paraliżowała przeciwników rażąc prądem. Zgadzam się, że nie zawsze dobrym podejściem jest "więcej wszystkiego" ale tutaj wygląda to na przemyślane i dobre decyzje. W jedynce najbardziej brakowało mi większej ilości ciekawych postaci z którymi budowało by się więź i większych możliwości przy walce i wygląda na to , że tutaj to będzie. Nie ma co narzekać na usprawnienia dopóki się nie przetestuje jak działają. Co do ceny to nie widzę powodu do strachu i stawiam, że będzie standardowa na czas w którym gra wyjdzie. Jeśli w tym roku to spodziewam się 199zł na premierę.
Jak ktoś szuka partnerów do trybu kooperacji do ukończenia gry to od razu mówię, że jestem chętny na przyszłość! :)
NO nie szukaj tutaj bardziej fb lub dc
Ale w rozgrywce identyczne. Niedam ponad 500 zł za obie. Jedną musze wybrać. DL2 widzę że jest poważne bardzo, a Far Cry6 ten jamnik, krokodyl, muzyka Makarena, nawet Far Cry 4,5 był poważniejszy. Tu F6 gimbazą zalatuję. DL2 widziałem gameplay i widać że gra z jajami bez jakiś kombinacji typu kot w dresach jako towarzysz.
TraXsoN ---> A jakież to diametralne zmiany zobaczysz między DL1 a 2? Tyle różnic będzie co między FC5 a FC6, nie mówiąc o twoim porównaniu FC4 do FC6...
Ja Traxonowi w opisie Far Cry6 wygarnąłem i broniłem F6. Że Ktoś go zmusza do grania czy co??? Ale teraz mu zwracam honor i przepraszam. Bo on ma rację. Po gameplay,u F6 widać że to to samo co 3-4. Jedynie te słodkie zwierzaki Pegi3 są nowe. To będzie hyba gorsze a napewno mniej poważne niż Far Cry1 nawet.
Dying Light 2 moim zdaniem bo ciekawi mnie ten zmutowany zarażony i te miasto z pod wody
Zauważyliście? Nikt nie zauważył ale zmieniła się grze klasyfikacja ESRB. Doszło Nudity oraz Strong Sexual Content... Czyli będzie grane bo prawdopodobnie nie cackali się a to lubie :D
Po tym co zrobili Chrisowi... poprawne polityczne korpo, linczujące człowieka zanim go sąd skarze. I to polskie studio, czy tylko z nazwy?
Nie polecam.
https://www.youtube.com/watch?v=8_fRyUohS-o&ab_channel=PolsatGames
Gościem dwudziestego drugiego odcinka 4. sezonu Faux Paux jest Tymon Smektała - Lead Game Designer w Techlandzie.
Polecam obejrzeć.
https://www.youtube.com/watch?v=t-AZG-36Xkk&ab_channel=DyingLight
Oficjalny zwiastun ujawniający GeForce RTX 4K.
Nie mogę się doczekać, żeby to zagrać !
[link]
gość który biega z trampoliną w plecaku. widzicie jak sie wybija ? :PP przecież to jest śmieszne
Najpierw premiera na wiosnę 2020, później 7 grudnia 2021, a teraz 4 lutego 2022.
To samo słyszałem o produkcji Redów.
CP miał samochody, dużo broni, duże miasto z otwartym światem i budynkami do których można wejść. DL ma tylko kilka broni, większość czyli jakieś 90% budynków zamknięte, brak pojazdów, setki zombie kopiuj wklej. Jedyne na czym muszą się skupić to zadania. Szkoda że zombie będzie się respawnować jak policja w CP bez limitów. Oczyścimy budynek, a po jego okrążeniu zombie znowu w budynku.
Szkoda że zombie będzie się respawnować jak policja w CP bez limitów. Oczyścimy budynek, a po jego okrążeniu zombie znowu w budynku. Skąd to info? To pewne?
Spokojnie w Czerwcu następnego roku zagramy o ile dożyjemy tej premiery
W porównaniu do tlou2 czy nawet daysgone, apokalipsa zombie w dying wyglada tragicznie
po co dajesz ocenę grze która nie wyszła, to że techland ma swoją wersje apokalipsy, a Tlou 1/2 robiło to inaczej ale dobrze ponieważ miało fajny rodzaj zarażenia (przez grzyba), to rozumiem ale days gone według mnie (mimo że to dobra gra) ma słabą wersje, zwykłe zombie nie różniące się niczym, w dying light jest uzasadnione że jest to wirus który jest podobny do wścieklizny, a w daysgone jest to zwykła apokalipsa niczym się nie wyróżniająca, chyba że chodziło ci o coś innego i źle zrozumiałem komentarz
Poza tym to nie jest ocena tylko "oczekiwania".