Assassin’s Creed Odyssey - wyciek screenów i powódź informacji
Odyssey mogłaby być naprawdę udaną grą i bardzo prawdopodobne, że nią będzie. Problem jest jednak w jednej rzeczy. W tym, że dalej jest to "gra o asasynach".
Ta nie bardzo, bo tutaj będą mieć spory problem, żeby to ubrać w ten odwieczny konflikt (na razie jedyne łączniki to zabójstwo Kserksesa ukrytym ostrzem i samo ostrze, które potem powędruje do Bayeka). Mimo tego gra zapowiada się naprawdę grubo. ARPG jak nic. Obawiam się jednak, że fabularnie to nie będzie ogień do którego gatunek zobowiązuje, chyba, że nagle Ubisoft wskoczy level wyżej. No ale kajdanów asasyńskich już nie ma, można zrobić fajną grę o wojnie Spartan z Ateńczykami. Zobaczymy.
Wszystko lepsze niż to łajno Syndicate. ;)
Zaraz przyjdzie pewien użytkownik forum i zacznie wypisywać, że przecież Syndicate to najlepszy Assassyn, a Origins to nawet nie możne nazywać siebie Assasynem ;)
Mnie też się podoba, wszyscy krzykacze i narzekacze wykastrowaliby grę z lore asasyna (z wojen frakcji, parkour) a to jest tak naprawdę siła napędowa tej serii- zobaczyć bohatera z innej epoki historycznej noszącego odpowiednio dopasowane "szaty" do realiów, parkour po zabytkach tamtego okresu i jak naginają fakty aby dopasować to do lore. Na plus charakterystyczny kaptur asasyna (tytuł do czegoś zobowiązuje i misje skradankowe mają inny klimat) a jak bitwy Spartan będą zawsze można włożyć hełm hoplity, brak przyspawanej tarczy- to co przeszkadzało mnie w Origins
Chyba, że nagle Ubisoft wskoczy level wyżej.
Obawiam się, że prędzej CD Projecy wyda Wiedźmina 4 niż to nastąpi :P
Skoro hajs ubisoftowi się zgadza to po co się rozwijać? #logic ubisoft
Jeżeli każdy zespół robi innego AC ciekawe ile części na obecną chwile maja już zrobione.
Nie wszystko wszystkim musi się podobać, każdy ma inny gust itd., ale dlaczego pałasz aż taką "niechęcią" do Syndicate? Jest w tej odsłonie coś szczególnego, co tak cię odrzuca? Chodzi tylko o wkurzanie kęsika, czy kryje się za tym coś jeszcze? :).
Dokładnie tak jak pisałem kilka dni temu to tylko nowa miejscówka robiona na technologi z ACO. Ubisoft jest zbyt leniwy i chytry żeby robić nowe rzeczy. Ciekawe ile osób by się zorientowało że to nowy asasyn gdyby pokazać im tylko np. drugiego screena? :-)
Leniwy i chytry? Raczej sprytny i nie widzi powodu by marnować kasę na siłę
To tylko pokazuje ich brak szacunku do graczy, skoro dla ciebie zrobienie czegoś świeżego innowacyjnego to strata czasu to nie mamy o czym gadać.
Gdyby to wydali jako dodatek do ACO za 20ojro to było by super sam bym się cieszył jednak to 'nowa, duża odsłona; ;/
No przecież kombinują. Robią z Asasyna erpega. W tym tempie to w zakończeniu trylogii antycznej będziemy mieć wybory moralne. ;)
Przecież nie trzeba co kolejną odsłonę przebudowywać mechanik nie wiadomo jak.
Większości graczom się to spodobało, i samo Ubi nad tym dużo majstrowało, więc po co mają wydawać ogrom budżetu na projektowanie nowych mechanik, skoro te sie sprawdziły i przypadły graczom do gustu, to teraz w Oddysey je doszlifują, i potem znowu zrobią rewolucję, albo jeszcze bardziej doszlifują mechanikę z AC:Origins.
Ubisoft jest zbyt leniwy i chytry żeby robić nowe rzeczy.
Z coraz krótszym i płytszym wątkiem głównym fabularnym, swoją drogą jest to godne pożałowania ubisoftu
Niestety, ale trylogia o Ezio jest najlepszymi Asassynami i już się to nie zmieni
Lord
A gdzie ja chwałę brak innowacyjności? Kolejny który walczy z chocholem zamiast odpowiadać na komentarz? Wskaż konkretny fragment?
,,To tylko pokazuje ich brak szacunku do graczy,,
Dawanie graczom to czego chcą to brak szacunku? Ciekawe...
,,
Gdyby to wydali jako dodatek do ACO za 20ojro to było by super sam bym się cieszył jednak to 'nowa, duża odsłona,,
Dodatek xd
Nowa pełnoprawna gra z zmianami ma być wydawana jako dodatek xd
Dobre sobie.
,,Z coraz krótszym i płytszym wątkiem głównym fabularnym, swoją drogą jest to godne pożałowania ubisoftu,,
Jaki jest związek przyczynowo skutkowy pomiędzy długością wątku głównego a jego jakością?
I opisz tą poruszaną przez ciebie, płytkosc wątku głównego. Np. Dlaczego fabuła dwójki jest lepsza od Unity lub Syndicate?
Mówisz że najlepszy asassyny to trylogia Ezio.
Dlaczego?
Jak na gracza który podobno, zwracavuwage głównie na fabułę piwjnirnes zauważyć mialkość historii w dwójce.
Nowa pełnoprawna gra z zmianami ma być wydawana jako dodatek xd
Dobre sobie.
Twórcy Wiedźmina nie mieli problemu wypuścić Krew i Wino jako dodatek a mogli postąpić jak na chciwe Ubi i sprzedać jako pełnoprawną grę, nowa lokacja, usprawniona grafika, zmiany itd. Na szczęście są jeszcze uczciwi tworcy
Odpowiedź mi na pytanie, dlaczego z walczysz z chocholem?
Np. Dlaczego fabuła dwójki jest lepsza od Unity lub Syndicate?
Zagraj to się dowiesz
Kilka misji w AC:O nigdy nie będzie lepszy niż rozbudowany wątek główny byle jakiego asassyna
Zagrałem ale mnie interesuje twój sposób argumentowania.
Więc odpowiedź mi na pytanie a nie uciekasz znowu od odpowiedzialności za własne słowa
Dlaczego fabuła dwójki jest lepsza od Unity lub Syndicate hipokryto? ;)
Dlaczego fabuła dwójki jest lepsza od Unity lub Syndicate hipokryto? ;)
Dlaczego?
Raczej na pewno nie będzie. Wszystko wskazuje na to, że będziesz mieć po prostu dwie postaci do wyboru - brata albo siostrę.
Coraz bardziej w strone rpg, nie podoba mi sie to ;)
Swoją drogą, juz wiadomo co na gryonline bedzie gra roku 2018 :/
I zaraz jeszcze ktos napisze ze to takie dobre gry hehe
@U.V. Impaler a stąd, że jak wyjdzie ACOII to pozamiata konkurencję ;) No może po za GoW :)
Wybitne nie są, ale pisząc dobre masz na myśli 7/10? Bo stylu, pięknej grafiki, i przedewszystkim świetnego przyłożenia do szczegółów w danym okresie (odwzorowania budynków, ulic, postaci itd ) nie można powiedzieć że nie umieją tego robić. Eksploracja jest bardzo fajna, jedynie walka jest "taka se", a fabuła nie zrywa czapek z głów, ale jest okej.
Gra musi byc przede wszystkim na PC, wiec God of War, Spider-man, SOTC, RDR2 czy Detroit z gory odpadaja.
Więc do wyboru zostaje Far Cry 5, AC Odyssey, BF5, Black Ops 4 i Shadow of Tomb Raider.
ACOII to pozamiata konkurencję ;) No może po za GoW :)
Gra na 7/10 pozamiata konkurencje? RDR2 zmiecie tą grę z powierzchni ziemi, a GOW czy SOTC juz to zrobily.
No, ale co kto lubi ;)
Tyle, że nowa odsłona AC wyjdzie w 2019, a nie w 2018 więc nie zostanie grą tego roku :)
Gra musi byc przede wszystkim na PC sam tak napisałeś a przy ACOII porównałeś do konsolowego RDR2 xD Cały czas piszemy na temat Gry Roku na GOLu?
Gra na 7/10 pozamiata konkurencje? - masz niesamowite umiejętności mistrzu, gra ledwo zapowiedziana a ty już wiesz jaka ocena :D
PS. Mój komentarz na temat pozamiatania konkurencji był życzliwym uszczypnięciem w stronę redaktora naczelnego ;) Żart to był, rozumisz? :D Szanuję ale nie jestem fanboyem serii ;)
Ubi mogłoby zrobić nowego assasin creeda bo od premiery ac revelations minęło już trochę czasu a pograł bym w nowego AC
A mi się podoba - już po głupich kilkunastu screenach bez komentarza od twórców widać mnóstwo nowości w mechanice gry, a z pewnością będzie tego więcej. Po kiego grzyba mieliby robić za każdym razem całą grę od nowa? Mi się podoba, że w Origins zbudowali sobie nowy fundament, a teraz go rozbudowują.
Hejty lecą jakby co najmniej zamierzali dać nam dokładnie to samo, tylko z nową mapą, a przecież widać na pierwszy rzut oka że idą w rozbudowanie poszczególnych elementów gry.
Podział pancerza na oddzielne elementy jest super, skoro już idziemy w stronę RPG. Rozbudowanym systemem żeglugi jaram się i mam nadzieje, że nie będzie ustępować temu z Black Flag. Tereny będą piękne i ciekawsze niż pustynny Egipt.
Najbardziej się cieszę na jakiś system frakcji, odbijanie lokacji które w końcu będzie mieć wpływ na świat gry! W końcu grach chodzi o to, żeby mieć jakieś poczucie satysfakcji z dokonań w grze, a co to za satysfakcja podbić fort tylko po to, żeby zaraz pełen skład się po prostu zrespawnował jak gdyby nigdy nic?
Liczę jeszcze na fabułę, która zapewniłaby "filmowe" doznania i poczucie jakiejś przygody jak w starszych częściach, a nie to co było w Origins i nie specjalnie się różniło od zadań pobocznych przez większość czasu.
Jakim cudem na nieruchomym obrazku widzisz mechanikę gry? Co ty Jackowski?
Nie muszę być jasnowidzem, wystarczy mi umiejętność logicznego myślenia i łączenia faktów :D Jakbyś się chwilę zastanowił to byś zobaczył na tych screenach elementy interfejsu służącego do obsługiwania tych mechanik. No chyba, że zakładasz że widoczne opcje dialogowe czy opcja dokowania w interfejsie są tylko dla ściemy i wcale się nie da się z tych mechanik z w grze skorzystać :D
Nadal mnie zastanawia jak to wszystko powiążą fabularnie. Tak, jak Origins naprawdę nieźle pokazało początek Asasynów, tak tutaj...no właśnie, co? Mamy kaptur, mamy ukryte ostrze - ale czy to wystarczy, by gra mogła nazywać się Assassin's Creed? No cóż, przekonamy się już jutro :]
Kaptur jest dla fanów zakapturzonych skrytobójców (takich jak ja, bardzo dobrze że go dodali), bo możesz zmieniać go kiedy Tobie się to żywnie podoba- inaczej wpływa to na klimat, kiedy robisz misje w stylu asasynów wtedy zakładasz kaptur (najważniejsze że nikt cię nie zmusza do tego, masz wybór), kiedy idziesz na wojnę frakcji wkładasz hełm hoplity (to jest genialne rozwiązanie, wiec narzekanie, że po co kaptur jak asasyni nie istnieli- jest na siłę) co do ukrytego ostrza to nawiązuje do lore, na reddicie pisali, że to tacy proto-asasyni pozbawieni tej całej symboliki, w końcu to tytuł AC więc muszą być nawiązania
Boże, wystarczyła jedna trochę lepiej oceniana część i znowu zaczyna się odcinanie kuponów i grzanie kotleta. Przecież to niemal w skali 1:1 kopiuj-wklej Origins, dodali niepotrzebnych pierdół typu opcje dialogowe bez żadnego wpływu na wydarzenia (widać na screenach ze ogranicza się to tylko do tej samej kwestii wypowiedzianej w mniej lub bardziej agresywny sposób). Jestem przekonany że następny będzie Rzym na tych samych mechanikach.
Jakie odcinanie kuponów? Ponieważ wykorzystali pozostałe assety po Origins, że jest orzeł do rekonesansu? Masz nową mechanikę walki, bez przyspawanej tarczy do bohatera, masz system personalizacji z Unity, masz wybór pomiędzy graniem bratem i siostrą, masz bitwy frakcji, masz osobne skille dla każdego typu broni, masz rozbudowany wątek bitew morskich- tak bardzo, tak samo jak Origins. Porównujecie to zawsze do wiedźmina, ale to nasz wiesiek w dopiero trzeciej części stał sandboxem, w Asasynie to było od samego początku (dlatego wiedźmin 4 nie wyjdzie, bo byłby podobny do trójki)
Ha ha ha ?? przed chwilą to samo napisałem, nie czytając żadnego komentarza. Czyli nie jestem ślepy skoro inni też to widzą. Masz w stu procentach słuszność.
Czy będzie nowa mechanika walki to się dopiero okaże, moim zdaniem system będzie taki sam jak w Origins, różnica taka że ekwipunek podzielili na segmenty zamiast całego kompletu. Zresztą niczego z rzeczy o których mówisz póki co nie pokazano, o tych zmianach jedynie powiedziano, a mając na uwadze jak Ubisoft podchodzi do swoich marek - czy to AC czy FarCry to mam prawo sądzić że więcej będzie gadania o rewolucji niż faktycznych zmian. Tarcze z tego co kojarzę można było zdjąć. Dla mnie wtórność polega właśnie na tym że wszystko to już gdzieś było - czy w Unity, czy w Origins i to w nie najlepszym wydaniu. Wtórność to też bardzo zbliżony okres historyczny, przynajmniej klimatami - w Origins dużo więcej było z Grecji niż z Egiptu. A tyle jest ciekawych okresów i miejsc gdzie można by umiejscowić grę. O Wiedźminie nie napisałem ani słowa więc nei wiem po co go przywołujesz.
Tak naprawdę to nie wiem co było głównym problemem Originsa, to że gra miała skopany gameplay, gorszy niż jedynka, bardziej drewniany niż jakkolwiek gra Piranha Bytes czy to że paliła procki i nie dało się w nią grać nawet na low w 720p. Jak poprawią obie te rzeczy to można zacząć o tej grze rozmawiać. Ale i tak nawet wtedy zapewne ta gra z AC nie będzie miała nadal nic wspólnego. Aż żal patrzeć co stało się z tą serią po świetnym AC Syndicate. To był powrót do formy z czasów trylogii Ezio a potem dostaliśmy taki chłam jak Origins. Oczywiście przed premierą Originsów przewidywałem, że tak się stanie, że Ubiszaft chcąc naprawić wszystko popsuje no i masz. Miałem rację. Ubiszaft to jednak jest gorszą firmą niż ĘĄ. Nie mogę uwierzyć w to co Ubiszaft zrobił z tą serią. Pamiętam jeszcze 2011 jak sam ich broniłem na tym forum pisząc, że taki świetny AC jak Revelations to może co roku wychodzić jak dla mnie ale potem od trójki wszystko się już posypało. Syndicate dał nadzieję, ale potem nadszedł największy dramat i tragedia pod postacią Origins, najgorszej gry w historii tej marki.
Syndicate było nudne jak flaki z olejem, powiedzmy sobie szczerze. Nie bez powodu seria miała przerwę.
bardziej drewniany niż jakkolwiek gra Piranha Bytes
Chyba sobie jaja robisz, nie ma bardziej drewnianej gry od Elexa, niekiedy gry z EA prezentują lepszy poziom animacji.
czy to że paliła procki i nie dało się w nią grać nawet na low w 720p
No to może czas na modyfikację PC? Bo ja grałem na drugim kompie z leciwym i5-4560k i po użyciu kilku tweaków z guide na steamie gra latała jak marzenie. Nie zwalaj konfiguracji swojego złomu na grę. Owszem, gran nie była najlepiej zoptymalizowana, ale otwarte światy w grach Ubi charakteryzują się właśnie sporym narzutem na CPU ze względu na tłumy i ich różnorodność.
Nie bez powodu seria miała przerwę.
Seria miała przerwę z powodu Unity nie Syndicate. To po hejcie jaki spadł na Unity Ubiszaft wpadł na super pomysł rewolucji. Syndicate był już prawie skończony więc go jeszcze wydali.
Chyba sobie jaja robisz, nie ma bardziej drewnianej gry od Elexa, niekiedy gry z EA prezentują lepszy poziom animacji.
Przecież Elex był najmniej drewnianą grą PB ever. Origins jest dużo bardziej drewniany i toporny i ma dużo gorszy system walki.
No to może czas na modyfikację PC? Bo ja grałem na drugim kompie z leciwym i5-4560k i po użyciu kilku tweaków z guide na steamie gra latała jak marzenie. Nie zwalaj konfiguracji swojego złomu na grę. Owszem, gran nie była najlepiej zoptymalizowana, ale otwarte światy w grach Ubi charakteryzują się właśnie sporym narzutem na CPU ze względu na tłumy i ich różnorodność.
Hahahaha ale śmieszne. Mój "leciwy" i5-6600 chciał ducha wyzionąć a ty mi tu gadasz o jakichś złomach. Unity wciągnął nosem z całymi swoimi tłumami a pustynia go chciała zabić. Bądźmy poważni.
Przecież kęsik o każdej grze która nie pójdzie na jego rydwanie pisze, że jest gówniana. Syndicate wyciął połowę efektów graficznych z Unity, mocno ograniczył Field of View i gra działa na byle złomie. I nagle najlepsza cześć XDDDD
Seria miała przerwę z powodu Unity nie Syndicate. To po hejcie jaki spadł na Unity Ubiszaft wpadł na super pomysł rewolucji. Syndicate był już prawie skończony więc go jeszcze wydali.
Kur**, co za bzdury. Tak, po Unity miała przerwę i dlatego wydali Syndicate xD Co ty wygadujesz chłopie.
Przecież Elex był najmniej drewnianą grą PB ever. Origins jest dużo bardziej drewniany i toporny i ma dużo gorszy system walki.
Nadal było to drewno ciosane i nawet w recenzji na GOL-u było to wspomniane. Origins z gorszym systemem walki? Tak, uwielbiam te kilkusekundowe zamachy mojego bohatera w elexie albo szczury wyprowadzające sekwencje ciosów, których nie możesz przerwać. Mmmm malinka.
Hahahaha ale śmieszne. Mój "leciwy" i5-6600 chciał ducha wyzionąć a ty mi tu gadasz o jakichś złomach. Unity wciągnął nosem z całymi swoimi tłumami a pustynia go chciała zabić. Bądźmy poważni.
To sobie zerknij na testy zamiast gadać bzdury, bo na razie to forsujesz bzdury, które nie mają pokrycia. Wszelkie gry Ubisoftu zawsze miały wysoki narzut na CPU, bo generują pojedyncze npc i to jeszcze dość zróżnicowane. Gadanie jaka to niespodzianka że Origins robił narzut na CPU to po prostu gadka kogoś, kto chyba nigdy nie ograł żadnej gry od Ubi z otwartym światem.
Przecież kęsik o każdej grze która nie pójdzie na jego rydwanie pisze, że jest gówniana.
Tak, tak. Każda gra która nie pójdzie na moim rydwanie jest po prostu słabo zoptymalizowana.
Syndicate wyciął połowę efektów graficznych z Unity, mocno ograniczył Field of View i gra działa na byle złomie. I nagle najlepsza cześć XDDDD
Unity też super mi działało i jakoś je hejtuje. I co teraz? Wielka teoria się rypła.
Kur**, co za bzdury. Tak, po Unity miała przerwę i dlatego wydali Syndicate xD Co ty wygadujesz chłopie.
Jezu, Boże. Po Unity zostały podjęte decyzje, że seria będzie miała przerwę i że team od Black Flaga ma zrobić coś nowego.
Tak, uwielbiam te kilkusekundowe zamachy mojego bohatera w elexie
Pewnie źle klikałeś, zły timing i tyle. Dlatego długo to trwało. Samo klikanie bez namysłu to za mało.
To sobie zerknij na testy zamiast gadać bzdury, bo na razie to forsujesz bzdury, które nie mają pokrycia.
No właśnie zerknąłem sobie na testy, na sprzęcie taki jak mam dropy do 40 klatek. To jest niepoważne.
Wszelkie gry Ubisoftu zawsze miały wysoki narzut na CPU, bo generują pojedyncze npc i to jeszcze dość zróżnicowane. Gadanie jaka to niespodzianka że Origins robił narzut na CPU to po prostu gadka kogoś, kto chyba nigdy nie ograł żadnej gry od Ubi z otwartym światem.
No tyle, że Unity, Syndicate, Watch Dogs 2, Wildlands czy Far Cry 5 chodzą jakoś normalnie tylko z Origns jest problem.
Po Unity zostały podjęte decyzje, że seria będzie miała przerwę i że team od Black Flaga ma zrobić coś nowego.
Trzymaj się faktów, a nie bzdur. Ubisoft wydaje Syndicate, który zbiera mieszane opinie. I zaraz po nim Ubi oświadcza, że robi przerwę od serii. Taka jest chronologia zdarzeń, a nie kęsikowe pierdololo.
Pewnie źle klikałeś, zły timing i tyle. Dlatego długo to trwało. Samo klikanie bez namysłu to za mało.
Dokładnie, to nie wina źle zaprojektowanego systemu walki, na którego narzekania są od Risena. To ja. 10/10
No właśnie zerknąłem sobie na testy, na sprzęcie taki jak mam dropy do 40 klatek. To jest niepoważne.
xD Pierwszy filmik jaki włączyłem i jest 60 fps na ultra. Procek lekko podkręcony, ale po to chyba się kupuje procki z odblokowanymi mnożnikami, nie? https://www.youtube.com/watch?v=9qADmD1JeEY
No tyle, że Unity, Syndicate, Watch Dogs 2, Wildlands czy Far Cry 5 chodzą jakoś normalnie tylko z Origns jest problem.
Unity miał problemy w dzień premiery, Syndicate to graficzny kastrat, a WD 2 miał bardzo duże zapotrzebowanie na CPU.
I zaraz po nim Ubi oświadcza, że robi przerwę od serii. Taka jest chronologia zdarzeń, a nie kęsikowe pierdololo.
No nie właśnie, to nie jest chronologia zdarzeń. Decyzje zostały podjęte po Unity, w końcu Origins zaczął powstawać zanim Syndicate wyszedł.
Dokładnie, to nie wina źle zaprojektowanego systemu walki, na którego narzekania są od Risena. To ja. 10/10
No sądząc po tym co napisałeś to tak, twoja wina bo pewnie nie klikałeś rytmicznie tylko nawalałeś LPM cały czas. Wtedy rzeczywiście, ciosy były wyprowadzane bardzo wolno. Akurat system walki w Elexie jest dużo lepszy niż w Risenie 2 i 3.
Pierwszy filmik jaki włączyłem i jest 60 fps na ultra. Procek lekko podkręcony, ale po to chyba się kupuje procki z odblokowanymi mnożnikami, nie?
Po pierwsze zła karta, po drugie mam niepodkręcone CPU. Jak już ten film jest bardziej odpowiadający: https://www.youtube.com/watch?v=r_SmYGZowc8
Unity miał problemy w dzień premiery, Syndicate to graficzny kastrat, a WD 2 miał bardzo duże zapotrzebowanie na CPU.
No WD2 miał bardzo duże zapotrzebowanie na CPU i super stabilne 60 na bardzo wysokich. A w Origins 40 klatek nawet na low. Chyba widać, że problem leży po stronie gry. Zresztą błagam, w Origins jest to samo co w ACIII. W mieście 30 klatek nieważne na jakich ustawieniach. A może według ciebie to też wina mojego złoma?
Jak grochem o ścianę. Decyzja o zawieszeniu padła PO wydaniu Syndicate, a ty dalej swoje.
Na temat elexa to mi się nawet nie chce rozmawiać, skoro potrafisz bronić skopanego systemu walki.
Po pierwsze zła karta, po drugie mam niepodkręcone CPU.
No 1060 to nie jest jakiś demon wśród GPU ani tym bardziej 6600k. A skoro kupujesz taki procek i nie kręcisz to co ci zrobię?
No WD2 miał bardzo duże zapotrzebowanie na CPU i super stabilne 60 na bardzo wysokich. A w Origins 40 klatek nawet na low. Chyba widać, że problem leży po stronie gry.
Bo ty tak twierdzisz? WD 2 ma zapotrzebowanie na podobnym poziomie co Origins, Origins ma ciut większe, bo dochodzi zabezpieczenie do gry. Twoja teoria nie ma rąk i nóg, a na pewno nie ma pokrycia z rzeczywistością.
Poza tym sorry, ale jak płaczesz, że masz ileś tam klatek (nie wiadomo w jakich ustawieniach, pewnie ultra) w AC i grasz na takim sprzęcie, no to sorry. https://www.youtube.com/watch?v=xqCHY6gEbJY
Syndykat był świetny? Ops to ja przepraszam. Chyba najbardziej odbiegana część od pierwowzoru. Największy gniot jaki wyszedł, i zarazem najbardziej krytykowany przez fanów z najgorszą sprzedażą. To po Syndykacie zrobili dwuletnią przerwę wydawniczą żeby zbudować grę od podstaw z czego wyszedł Origins. Co ty pierniczysz wogule, twoja wiedza jest porazajaca. Już gorszego porównania nie mogłeś zrobic
No właśnie widzę, jak grochem o ścianę. To że zostało to ogłoszone po Syndicate nie znaczy, że decyzja zapadła także po. Origins zaczął powstawać przed wyjściem Syndicate, to jest niepodważalny dowód potwierdzający że decyzja zapadła po Unity, po hejcie jaki spadł na tę grę.
Na temat elexa to mi się nawet nie chce rozmawiać, skoro potrafisz bronić skopanego systemu walki.
Nie jest skopany, nie jest też idealny ale jest całkowicie funkcjonalny. Tak jak pisałem dużo lepszy niż w Risenach 2 i 3 więc PB tutaj zaliczyła postęp i to trzeba pochwalić.
Bo ty tak twierdzisz? WD 2 ma zapotrzebowanie na podobnym poziomie co Origins, Origins ma ciut większe, bo dochodzi zabezpieczenie do gry. Twoja teoria nie ma rąk i nóg, a na pewno nie ma pokrycia z rzeczywistością.
Boże czy ty to widzisz? Moja teoria jest rzeczywistością. W Watch Dogs 2 miałem stabilne 60 klatek, CPU dławiło się tylko przejeżdżąc przez jedną ulicę w centrum miasta. Poza nią było średnio ze 60% zużycia. W Origins non stop użycie 90+ i dropy na każdym kroku.
Poza tym sorry, ale jak płaczesz, że masz ileś tam klatek (nie wiadomo w jakich ustawieniach, pewnie ultra) w AC i grasz na takim sprzęcie, no to sorry.
Nie mogę. Na "takim" sprzęcie huh. Na 720p low gra jest ledwo grywalna i chcesz mi powiedzieć że to normalne, że to moja wina, mojego złoma? Różnica pomiędzy low 720p a high 1080p to całe 3 klatki. Sprawdzałem. To jest najgorzej zoptymalizowana gra na rynku człowieku. Ani Arkahm Knight, ani Mafia 3 ani nic innego nie chodzi tak słabo. A nie, chwila jeszcze Assasins Creed III. Też chodzi 5 razy gorzej niż takie Unity czy Watch Dogs 2. Nie pleć, ze to wina mojego sprzętu, mojego CPU bo tylko ta jedna jedyna gra ma takie problemy, no dwie bo jeszcze ten cholerny ACIII którego specjalnie włączyłem żeby sprawdzić z ciekawości i nie mogłem uwierzyć własnym oczom gdy zobaczyłem 30 klatek w mieście na low. Widać, że winne w obu tych przypadkach są gry. Jak nie jesteś w stanie tego zrozumieć to sorry.
Największy gniot jaki wyszedł, i zarazem najbardziej krytykowany przez fanów z najgorszą sprzedażą.
Nawet na stronie na której się znajdujemy Syndicate ma wyższą ocenę ludzi niż Origins. Sprzedaż nie oznacza złej gry.
To po Syndykacie zrobili dwuletnią przerwę wydawniczą żeby zbudować grę od podstaw z czego wyszedł Origins.
Ale decyzja o tym zapadła po Unity.
Gościu z twoim sprzętem jest chyba coś nie tak. W filmiku który wysłałeś jest włączone wszystko na maxa za wyjątkiem AA i śmiga w 60 klatkach z dropami do 40. Jeśli tobie się tnie na low to albo masz inny sprzęt niż ci się wydaje albo coś jest z nim mocno nie w porządku. Inna sprawa jest taka że faktycznie gra zużywa zdecydowanie za dużo zasobów, natomiast nie ma tragedii.
Ale ty nie wiesz, kiedy zapadła, masz jakiegoś pracownika z Ubisoftu wśród znajomych? To co ty gadasz to zwykłe spekulacje.
W Watch Dogs 2 miałem stabilne 60 klatek, CPU dławiło się tylko przejeżdżąc przez jedną ulicę w centrum miasta. Poza nią było średnio ze 60% zużycia. W Origins non stop użycie 90+ i dropy na każdym kroku.
Jak WD 2 i Origins mają podobne zapotrzebowanie na CPU xD Co za bzdury.
Na "takim" sprzęcie huh
Tak, bo jeszcze dostałeś filmik, gdzie lekko podkręcony taki procek jak ty wyciągan a spokojnie 60 fps. Jeszcze gośc ustawił wszystko na ultra, a ty low i w 720p. Przecież to co ty wygadujesz to głupota ubrana w ładne słówka. Zresztą: no dwie bo jeszcze ten cholerny ACIII mówi wszystko o tych twoich teoriach.
Ani Arkahm Knight, ani Mafia 3 ani nic innego nie chodzi tak słabo
Teraz to już cię poniosło i wiem już ze 100% dokładnością, że pleciesz kocopoły.
Ale decyzja o tym zapadła po Unity.
I dalej kęsikowe pierdololo, które nie ma oparcia w żadnych dowodach. Nie jesteś czasem alter ego Hydro?
bardziej drewniany niż jakkolwiek gra Piranha Bytes
Teraz to się uśmiałem xDD
Drewlexa nic nie pobije, Vampyr przy drewlexie ma bardzo dobry system walki, a co dopiero Origins
Ale ty nie wiesz, kiedy zapadła, masz jakiegoś pracownika z Ubisoftu wśród znajomych? To co ty gadasz to zwykłe spekulacje.
Czy ty nie rozumiesz, że Origins zaczął powstawać zanim Syndicate wyszedł? To oznacza, że decyzja o tym że robimy przerwę a co za tym idzie wprowadzamy spore zmiany musiała zapaść przed premierą Syndicate.
Jak WD 2 i Origins mają podobne zapotrzebowanie na CPU xD Co za bzdury.
No jak widać nie mają. Ale ok, możemy założyć że mają podobne. Takie założenie tylko potwierdza, że Origins jest dużo gorzej zoptymalizowane bo WD2 po prostu chodzi dużo lepiej.
Przecież to co ty wygadujesz to głupota ubrana w ładne słówka. Zresztą: no dwie bo jeszcze ten cholerny ACIII mówi wszystko o tych twoich teoriach.
No dokładnie, to mówi wszystko o moich teoriach. Te dwie gry mają skopaną optymalizację. Wniosek dla każdego oczywisty.
Teraz to już cię poniosło i wiem już ze 100% dokładnością, że pleciesz kocopoły.
Jezu, obie te gry śmigały u mnie dużo lepiej niż Origins. Szczególnie Arkham Knight. To są fakty. Z Mafią były problemy, gra potrafiła dropić do 30 klatek w czasie jazdy po mieście ale czasami zdarzało jej się trzymać 60 klatek. No i procka nie mordowała.
Drewlexa nic nie pobije, Vampyr przy drewlexie ma bardzo dobry system walki, a co dopiero Origins
Mam zacytować samego siebie? System walki nie jest skopany, nie jest też idealny ale jest całkowicie funkcjonalny. Dużo lepszy niż w Risenach 2 i 3 więc PB tutaj zaliczyła postęp i to trzeba pochwalić. Akurat gram w Vampyra i system walki w tej grze także jest funkcjonalny ale nic więcej. Absolutnie nie postawiłbym go wyżej niż ten z Elexa. A co dopiero system walki w Origins. Ten to akurat jest kompletnie niefunkcjonalny, drewniany że hej. To już pierwszy Assasyn miał lepszy system walki.
Czy ty nie rozumiesz, że Origins zaczął powstawać zanim Syndicate wyszedł? To oznacza, że decyzja o tym że robimy przerwę a co za tym idzie wprowadzamy spore zmiany musiała zapaść przed premierą Syndicate.
Tego nie wiesz, tylko nadal spekulujesz. gdzie są linki do jakichś wypowiedzi? Dowody? Na razie dalej uskuteczniasz swoje pierdololo.
No jak widać nie mają. Ale ok, możemy założyć że mają podobne. Takie założenie tylko potwierdza, że Origins jest dużo gorzej zoptymalizowane bo WD2 po prostu chodzi dużo lepiej.
Nie, takie założenie zakłada, że to wina po twojej stronie, bo AC III nie miało tak kiepskiego portu jak choćby Unity czy Batman, który u ciebie chodził podobno świetnie.
Jezu, obie te gry śmigały u mnie dużo lepiej niż Origins. Szczególnie Arkham Knight. To są fakty.
Podkresliłem ci słowo klucz, a fakty mówią co innego. Nie bez powodu AK został wycofany ze sprzedaży. Sam się pogrążasz takim rozumowaniem. U MNIE CHODZIŁO DOBRZE. No i to, że u ciebie chodził kiepsko Origins to też u ciebie. Co innego mówią testy PC-towej wersji. To nie jest źle zoptymalizowana gra, tylko wymaga mocnego PC. No przykro mi, ale czasy czterordzeniowych procesorów się kończą.
Tutaj jeszcze jeden screen w 4k
@Lukasz1991
A kto by tam rozróżnił...
Każdy kto ma oczy
W sumie racja, gdyby nie to że jestem świeżo po Origins i cyrene mam jeszcze w pamięci to różnicy bym nie zauważył, lokacje to kopiuj wklej z Origins. Ubi nie będzie się wysilać skoro może poczarowac graczy obiecujac cuda a dostaniemy kolejnego wtorniaka który niestety się sprzeda.
Czy tylko ja mam wrażenie, że Asasyn idzie w całkiem niezłym kierunku?
Coś jak Origins tyle że bardziej rozbudowane.
Jeśli dodają bardziej rozbudowany system skilli/customizacji/craftingu to biorę w ciemno.
No i fajnie by było gdyby poprawili system rozmów bo w poprzedniej części wyglądało to bardzooo sztywniee
Coraz lepiej to wygląda, teraz jestem zaciekawiony. Jeszcze jak będzie można poczuć klimacik wojen peloponeskich to już w ogóle mmmmm.
Pokażta to.
Gameplayowo zapowiada się spoko, ale setting... jak patrzę na te krajobrazy to klimat niczym z Egiptu w AC:O. Wolałbym jakąś większą zmianę, bardzo liczyłem na Azję. A tak kolorystyka, architektura i oświetlenie to sugeruje, jakby to był bardziej kolejny dodatek do poprzedniczki.
Jestem ciekaw, czy tym razem również UBI nie zaaplikuje efektów pogodowych typu deszcz. W Egipcie to miało sens, ale w Grecji deszcz raczej jest znacznie częstszym zjawiskiem :P
Nie rozumiem niektórych. W Origins zrobili masę zmian, teraz też ma być ich trochę, a oni dalej narzekają. Assassin's Creed nie będzie mieć co premierę nowej odsłony wielkich zmian, zwłaszcza, że gra na przestrzeni lat wychodziła co rok, a dopiero teraz co 2 lata. Ale wiadomo: "Haters gonna hate". :)
A dopuszczasz do siebie to, że niektórym zmiany mogą się nie podobać? Albo to, że nie każda zmiana to zmiana na lepsze?
Narzekają bo jest masa ciekawych okresów historycznych a ubi znowu idzie po najmniejszej linii oporu. Nawet nie chodzi o zmiany ale te lokacje ze screenów wyglądają jak wycięte z Origins. Gdyby była np. Rosja czy Japonia a mechanika w 90% pozostałaby ta sama to krytycznych opinii byłoby zdecydowanie mniej. Zaczyna się znowu casus odgrzewanie kotletów, kolejny będzie Rzym z jakimiś kosmetycznymi zmianami.
,,Narzekają bo jest masa ciekawych okresów historycznych a ubi znowu idzie po najmniejszej linii oporu,,
A jeżeli dla kogoś to Gracja jest najbardziej ciekawym okresem historycznym? I co teraz? Będziesz próbował udowodnić że twoje subiektywe odczucie jest lepsze od drugiego?
Takie połączenie AC:BF i AC:O na to czekałem.
Wychodzi na to, że seria staje się coraz bardziej RPGowa.
Z jednej strony - fajnie! Z drugiej - rpgów nie brakuje, a AC było czymś innym.
Nie brakuje? Z action RPG to od czasów Wiedźmina 3 (2015 rok) nie wyszło nic sensownego i w najbliższym czasie się nie zanosi...
A deus ex czy fallout4, KCD, ELEX? HALO
Mam nadzieje, że skoro już tyle pokazali, to gra ukaże się jednak w tym roku, bo gdyby mieli czekać jeszcze rok, to nowości byłoby zbyt mało względem Origins, a tak, będzie ok.
Prawda jest taka że to powielenie i ulepszenie rozwiązań z AC:O ale jeśli tylko przyłożą się do napisania CIEKAWEJ FABUŁY i lepszych misji pobocznych to mi to wystarczy. Origins jest najlepszą częścią i gdyby poprawić jego wszystkie niedoskonałości to powstanie naprawdę dobre RPG. Assasyn czy nie assasyn sandbox z tego i tak niezły, klimat ze screenów aż się wylewa :) no i eksploatacja mórz <3.
Fajnie podoba mi sie okres w którym gra ma zostać osadzona, jednak nie moge nazwać tego Assasynem ponieważ dalej będziemy przecież używać animusa, a to oznacza że wydarzenia które oglądam już się wydażyły. Więc opcje dialogowe w ogóle nie powinny mieć miejsca w serii AC. Ubisoft to naprawde głupia firma, mogliby już zostawić tego assasyna bo każda kolejna gra która ma taki tytuł ma coraz mniej wspólnego z poprzednią.
Dlaczego nie można tej gry nazwać Assassynem?
W każdej części używamy Animusa, więc?
Akurat na kwestie dialogowe i więcej elementóe RPG bardzo czekam i nie uważam, że każda kolejna odsłona serii ma mniej wspólnego z oryginałem, który sam w sobie był mierny - gdyby AC w niezmienionej formie wyszedłby teraz, byłby zmieszany z błotem, zarówno przez graczy, jak i przez krytyków.
Odtwarzamy "wspomnienia przodków". Być może oni w momencie jakiegoś tam dialogu zastanawiali się co powiedzieć, tak? I stąd opcje dialogowe, proste. Kiedy już którąś z nich wybierzesz to potem już tego nie zmienisz, tak się tworzy nieodwracalna historia bohatera, którą poznajemy za pomocą animusa. Co tu jest niezrozumiałe?
Świetne info, zapowiada się miodnie. Już widzę jak w końcu otrzymamy odsłonę, której akcja rozgrywa się będzie w Japonii czy wokół wikingów, a sama gra osiągnie już taki poziom rozbudowania, że będzie to odsłona idealna.
Spójrz na to od innej strony :).
Setting wybrany dla Unity (rewolucyjny Paryż) był moim zdaniem świetny (mocno na niego czekałem), niestety sama gra już niekoniecznie (niedomagała tak pod względem technicznym, jak i pod względem projektu poszczególnych elementów). Wikingowie i Japonia to - obok azteckiego imperium - moje najbardziej wyczekiwane "czaso-miejsca", które chciałbym zobaczyć w tej serii. Tak sobie myślę, że lepiej chyba zaczekać te kilka lat, niż otrzymać powtórkę z Unity. A póki Ubi eksperymentuje z nową formułą (jeszcze nie wiemy czy wypali), lepiej że przerabiają inne settingi, prawda?
Grecja jest mi w sumie dość obojętna, jak wypali to super, jak nie wypali to płakać nie będę ;]. Zwłaszcza że póki co Ubi nie wraca do starych settingów, więc gdyby przy którymś z moich faworytów (w sumie twoich też, bo czekamy na to samo ;d) znowu powinęła im się noga, byłoby pozamiatane.
Kopiuj wklej Origins, tylko odrobinę sceneria została zmieniona.
Nie zaczynaj jeszcze tak gadać, bo nie grałeś w Odyssey, nawet nie widziałeś gry w akcji. Twoja opinia jest w tym momencie bezpodstawna. Poza tym coś mam ci do przekazania - najlepsze rzeczy (czy to gry, książki, czy obuwie itd itd) tworzone są najczęściej (o ile nie zawsze) ze sprawdzonych już elementów, jedynie ulepszonych. Rewolucje powodują duży rozwój, ożywienie, ale są ryzykowne i jej wyniki nie są idealne.
Czym więcej informacji tym bardziej nie mogę się doczekać tej odsłony. Po rewelacyjnym Origins, pora na ulepszoną jej wersję. Dodali mnóstwo fajnych rzeczy i miejmy nadzieję ulepszyli to co kulało. No kurde zagrałbym w to i nawet w tym roku :)
Na niektórych screenach po boku widać 5 ikonek i jakby pasek reputacji z napisem Fortified. Zakład, że gra będzie podzielona na kilka dzielnic, w każdej do ubicia 5 pomniejszych gości zabunkrowanych w fortach, a potem walka z dowódcą i odbicie regionu? Oesu...
Hmm Mogli wreszcie dać to na co czeka tak wielu - Feudalną Japonię, ale poszli po najmniejszej linii oporu więc dostaniemy kopiuj/wklej z AC-Origins :) Wyjątkowo łatwo przenieść się z starożytnego Egiptu na starożytną Grecję.
Choć zdania nie zmieniam że dla mnie to setting zbyt zbliżony do Origina to jednak parę tych informacji... zwiększyło moje zainteresowanie tą gierką zwłaszcza opcje dialogowe. Nie zagram od razu po premierze ale krótko po jeśli a) bohater będzie lepszy Bayek był dla mnie sztywniakiem z papieru b) wróci moja ukochana Baza Animusa
Czekam jeszcze na jakieś gameplay'e, ale mnie już i tak kupili - dawać mi tu jakąś fajną kolekcjonerkę.
Wygląda świetnie i tym razem biorę w ciemno na premierę. Origins był bardzo dobrą grą a starożytna Grecja zapowiada się jeszcze lepiej. Nie mogę się doczekać.
Ja terz biore wciemno jak ja to lubie goroca Grecjia plus zegluga super . Jest gitara
do dVk. (bo nie można podpiąć odpowiedzi) usuń ten aspekt a zepsujesz siłę napędową serii, chyba że dla ciebie niezrozumiałe, że gra z serii Assassin's Creed traktuje o... (tu szok i niedowierzanie) "asasynach" :b (ta seria jest właśnie dla fanów asasynów i historyków- którzy przymykają oko na pewne zabiegi w celu wprowadzenia lore) to nie jest gra dla domagających się wiernego odwzorowania historycznego i usunięcia aspektu asasynów- oni tu będą niezadowoleni i wiecznie narzekać. Przykład Skull & Bones, inni mówili że chcą grę jak Black Flag tylko bez wątku asasynów- rezultat, gra o piratach, ale są tam tylko bitwy morskie, zero abordaży, zero schodzenia na ląd- w celu wykopania skarbu, tylko bitwy morskie- gra po pewnym czasie nudzi, bo sandbox bez aktywności pobocznych- to dziś nudny sandbox
Pierwotnie byłem sceptyczny, szczególnie że akcja ma dziać się w Grecji, jednak im więcej informacji tym bardziej wyczekuję na nowego Assassyna, czego nie robiłem od czasu... no powiedzmy od bardzo dawna.
Świetnie że coraz bardziej kombinują z RPGowymi elementami, mam nadzieję że uda im się to jakoś ogarnąć i zrobić ciekawą fabularnie grę, wtedy będę w pełni zadowolony.
Logika niektórych GOLowiczów:
Nowy Assassin's Creed (gry do siebie bardzo podobne, przeważnie zmieniają się lokacje, choć ubi wprowadza nowe mechaniki) -> o boże, znów to samo, każda kolejna część wygląda tak samo
Nowa gra From Software (w każdą gra się tak samo jak w Demon's Souls, nic nowego od tylu lat) -> wow, wygląda świetnie, mistrzowie game devu.
Tak zwany hejt z zasady, bo panuje moda na oszczerstwa w strone ubisoftu który co prawda miał moment robienia gorszych gier.Te czasy minęły,patrzmy przez pryzmat obecnych tytułów a nie co było kiedyś,pozdro!
Ja tam fanem gier From Software nie jestem, ale pierwszy Dark Souls a drugi jednak znacząco się różnił.
Tak samo Bloodborne w stosunku do Dark Souls
Glowna roznica polega w systemie walki co prawda, no ale te gry w sumie nie są zbyt skomplikowane gameplayowo..
Ja jak uslyszalem o zmianach w AC bylem w sumie zadowolony, ale jak sie pozniej okazalo nie byly to zmiany jakich bym chcial.
Za duzo rpg, za malo fabuly.
Tak naprawdę to mogła zostać stara formuła tylko wystarczylo dodac jeden fajny pomysl ktory jakos bardziej wplynalby na rozgrywkę i przygotowac ciekawy scenariusz.
Origins bylo mega biedna pod wzgledem fabuly i to mnie najbardziej bolalo.
Mam nadzieje, ze przynajmniej Rockstar z GTA VI czy RDR2 nie pojdzie sladami tego co ostatnio modne czyli craftingow, rozwijania postaci itp.
Każda odsłona GTA tak naprawde broniła się już samą fabuła i dialogami
Oooo to to, dokładnie to, już pisałem o tym pod niejedną grą i mnie zjeść chcieli, bo niby Dark Souls tak bardzo różnią się od siebie.
Jakieś przykłady użytkowników, którzy tak robią czy tylko ci się wydaje i tak piszesz?
A Soulsy wychodzą dwa razy w roku w postaci książki, komiksu, platformówki?
Osobiście nudziły mnie assasiny od paru lat,pominąłem wiele części ale takie gruntowne zmiany skłoniły mnie i zamierzam wkońcu kupić.Wespre takie odważne decyzje, ciekawe zmiany, mają mnie na tą część.
Z jednej strony fajnie dużo nowości większy wpływ naszej postaci na świat przedstawiony z drugiej strony czy asasyn nie był czasem zabójcą który eliminował cele po cichu.
Kopiuj/wklej z Origins. Obawiam się, że w kolejnych odsłonach będzie identyczna sytuacja jak z serią Far Cry.. czyli formuła już do znudzenia i porzygu..
Ja się wynudziłem przy Origins i nie dałem rady skonczyc. Grecji nawet nie ruszam bo to powinien być płatny dodatek w takiej formie jak to wygląda..
Mnie bardziej interesuje fakt, kim będę miał wybór zagrać, przez co jest to pierwszy asasyn, który mnie interesuje. :)
Przepraszam najmocniej, że się wtranżalam ale czemu w informacji jest podana liczba mnoga od pojedynczego wydarzenia jakim była Wojna peloponeska? Czemu " wojen peloponeskich? Ile było tych wojen? Przecież zaistniał jeden taki konflikt. Tak dzieli się on na kilka okresów. Ale wojna była jedna.
Skąd ta liczba mnoga? Zatem akcja toczyć się będzie podczas wojny peloponeskiej, a nie wojen peloponeskich. Ej no bez jaj.??
I zepsuli ci wieczór..Straszna tragedia.
@up
I gdybyś jeszcze sobie zadał trud i doczytał przypis.Ale kto czyta przypisy? No nie?
"Przypisy
[1] Nazwa „pierwsza wojna peloponeska” stosowana jest przede wszystkim w historiografii anglosaskiej, patrz: Bravo i in. 2009 ˇ, s. 67."
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy przy lekturze. Prawdziwej, a nie bzduropedii.
Widzę, że jak się z 2 lata nie ulepszy sprzetu to później 8 asasyfów do nadrobienia.
Umm o ile jestem nastawiony pozytywnie, tak na temat tego orła mam podobne zdanie co Ichabuc oceniając Origins - psuje to jakąkolwiek imersję, wybija z rytmu i ułatwia grę aż za bardzo. Zgadzam się też po części z kopiowaniem po Origins, ale o ile w kwestii gameplayu jakoś i tak nie spodziewam się rewolucji względem poprzedniej części, to mogliby przynajmniej przerobić styl interfejsu - no ale że to tylko wycieki z wczesnej wersji, to można się tego spodziewać.
Kabaret od Ubi CDN a ten kaptur pasuje do greckiego ubioru jak kuhwie majtki.
Nie wierzę, kalka z Origins, tylko miejsce akcji i protagonista zmieniony.
Kolejny kotlet odgrzewany.
Czy ta gra będzie w ogóle o asasynach, skoro pierwszymi asasynami byli Aya i Bayek?
Nie, będzie o Wiedźminach.
ale to było słabe
<smuteczek>
..dość dawno porzuciłem serię. Lecz to co czytam o tej Odyssey, zaciekawiło mnie.
Być może, jeżeli większość tego co piszą, będzie w tej nowej grze - pomyślę o kupnie..
Assassyni ;) Ostatecznie mogli zaczynać od jaskiń ;)
Podoba mi się, fajny pomysł aby AC był grą RPG, więc raczej fabuła będzie dobra.
Ubi w Origins dał nowe mechaniki które przypominały dobrą grę RPG, te zmiany są także tu. Wybór dialogów, kilka zakończeń tego chcę od tej odsłony.
Hejt na Ubi to tu na Golu normalna sprawa, czego by nie zrobili, czego by nie dali to i tak będzie źle. Tak, Odyssey jest identyczne jak Origins zgoda, ale swoją ewolucję Assasin już przeszedł w Origins po co zmieniać coś co jest świeże? Zakładam też, że jest to pewnego rodzaju trylogia (Egipt, Grecja może Rzym). Potem seria ruszy dalej, i to przyniesie nowe zmiany.
Dla mnie jest to konkretna zapowiedź: zapowiedzieli grę, za moment w nią zagramy. Zapowiadanie gier 2-3 lub więcej lat przed premierą to taka zapowiedź : żyjemy i mamy się dobrze aczkolwiek w przypadku Cyberpunka i TES6 dobrze że takie zapowiedzi są.
Po Cyberpunku szczególnie że W3 został wydany w 2015 roku spodziewałem się :
Cyberpunk 2077 - data premiery grudzień 2018 !
Nowy AC wygląda świetnie, prezentuje się świetnie, jeśli utrzyma poziom Origina to jestem bardzo zadowolony. Grę już zpreorderowałem :)