Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Kpina gwarancyjna

05.06.2018 14:08
😒
1
zanonimizowany891786
66
Generał

Kpina gwarancyjna

Chyba w tym kraju nie można załatwić nic normalnie. Przy okazji dowiem się czy mieliście podobne problemy.. kupiłem słuchawki marshalla dokładnie model major 2. Zajebiste słuchawki, ale jak zwykle mam pecha do gwarancyjnych rzeczy i tym razem. Należę do ludzi dbających o wszelkiego rodzaju rzeczy a jednak po miesiącu w prawej słuchawce słyszałem jakieś "latanie" części, oderwany kabelek ? Coś taniego przy potrząsaniu.. słuchawki zakupiłem w euro rtv agd. Zanisolem, pan niemiło przyjął zgłoszenie jakbym popsuł te słuchawki.. niby na rękojmię. Czekałem na słuchawki miesiąc czasu ! Odebrałem i w sklepie dalej słyszę latająca część, jakby nic nie było w ogóle ruszone.. uwaga, najlepszy teskt sprzedający.. może tak ma być ? No skur... Trafił na dobry mój humor tego dnia. Odesłałem i dalej czekam.. słuchawek nie mam już prawie blisko półtora miesiąca a jest tam jakaś bzdeta bo grały ładnie czysto no ale mi przeskdza jak coś sobie lata w glosniczku, tego być nie powinno.. zero czacunku teraz dla klienta..

05.06.2018 15:21
2
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany636606
89
Generał

To sobie poczekasz i nic nie ugrasz. Trzeba było oddać na gwarancję i już miałbyś zrobione słuchawki.
Rekojmia w PL :)

05.06.2018 15:58
2.1
zanonimizowany891786
66
Generał

Wiesz co, teraz to wiem, chociaż też nie wiaodmo czy by zrobili.. może jakiś matoł zobaczył w sensie potrząsnął głośnikiem a to nie zawsze występowało bo zależy jak to coś w środku się ustawiło i nie chciało mu się nie rozkręcać i odesłał.. ja keirowsoem się rękojmia bo myślałem że wymienia na nowe w tu zonk...

05.06.2018 15:29
3
odpowiedz
justinbieber944
1
Centurion

powiem na swoich przykładach od rzeczy za kilka tysięcy do 50 zł
po 6 miesisiacach użytkowania iphona se przycisk home się zepsuł na 2 dzień wszystko załatwione
z razerem tak samo tylko trochę dłużej
i gothic 3 zakupiony w empiku powiedziałem ze wyskakują jakieś błędy nowa grę dostałem od ręki

05.06.2018 15:57
WolfDale
😒
4
1
odpowiedz
1 odpowiedź
WolfDale
79
~sv_cheats 1

ErTeFał Ojro AGieDe i wszystko jasne. Tam są dla Ciebie tylko mili kiedy przychodzisz coś kupić, ale jak już zapłacisz zamieniają się w potwory. Mimo, że czasem coś u nich kupuję to nie mam zbyt dobrego zdania o tym sklepie. W innych marketach tego typu nigdy nie miałem zbytnio problemów z reklamacjami, tam natomiast robią łaskę i czują się wielce obruszeni jak śmiesz przychodzić coś reklamować z ich sklepu. Po prostu po kilku sekundach odechciewa się dyskutować i cokolwiek u nich reklamować...

05.06.2018 18:14
4.1
zanonimizowany891786
66
Generał

Masz całkowita rację. Tak było w moim przypadku. Idąc teraz do nich czuję się przez ich podejście do sprawy jakbym to ja był winny całymu zajściu. Co ciekawe sklep nawet nie wie gdzie wysyłają do naprawy moje słuchawki, tłumacząc się (kierownik ) może za agranicę.. i że oni nic absolutnie nie mają do tego.. a ja zacząłem się wkurzać bo czas oczekiwania miesiąc czasu faktycznie wksazuje że chyba na Marsie mają stacje gwarancyjna heh. Nigdy nie oddawałem u nich czegoś na gwarancję ale stanoeczo odradzam pod tym względem ten sklep. Gdybym wiedział że to się tak skonczy już chyba oddałbym te słuchawki to jakiegoś przyziemnego serwisu i zrobił ten praeodpodbny drobiazg na własną rękę ..

05.06.2018 19:44
Janczes
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
Janczes
195
You'll never walk alone

Zasada jest prosta

Kupowac tanie rzeczy ale renomowanych firm albo nieco droższe tych tańszych. W przypadku słuchawek cena nie powinna przekraczac 5 dych za douszne i 120 zl za nauszne... I jak sie rozwalą to nara i nastepne

05.06.2018 21:41
WolfDale
5.1
1
WolfDale
79
~sv_cheats 1

Wiesz, są ludzie co lubią czerpać większą przyjemność z muzyki i nie każdy zadowoli się słuchawkami za 120zł.

06.06.2018 09:13
5.2
zanonimizowany891786
66
Generał

W najbliższym czasie nie czytałem większych bzdur...

06.06.2018 12:29
kali93
😁
5.3
1
kali93
192
Isildur

Czyli władowanie 3k PLN'ów w słuchawki było głupotą? Cholera że wcześniej mi ktoś tego nie napisał to jeszcze bym zwrócił!

05.06.2018 20:47
6
odpowiedz
zanonimizowany1258334
7
Pretorianin

Zasada jest też taka że pracują tam sami idioci, a najgorsza jest ich własna dostawa.Pol mózgi dowożą Ci towar i mimo że masz wykupione wniesienie pralki,ustawienie,poziomowanie i wyrzucenie opakowania to podpisują za Ciebie że nie zgodziłeś się na rozpakowanie po czym zostawiają w przedsionku lub za bramą i rura.Jak hamom zwróciłem uwagę telefonicznie bo już nie dogoniłem zanim zawuazylem co za mnie zaznaczyli i podpisali to się tylko juz na słuchawce przekleństw nasłuchałem.Innym razem kupiłem na miejscu w sklepie kabel hdmi, po niecalych dwóch tygodniach przestał działać to zareklamowalem w sklepie.A oni mi mówią że już nie ma tych tańszych (15zl) i jedynie mogę dopłacić a dadzą droższy 49 zł a ta samą długość i chińszczyzna).O zwrocie pieniędzy nie było mowy mimo że miałem paragon.Omijac z daleka...serio

post wyedytowany przez zanonimizowany1258334 2018-06-05 20:50:29
05.06.2018 23:16
Rumcykcyk
7
odpowiedz
Rumcykcyk
120
Głębinowiec

Ja miałem taką przygodę w RTV AGD że chcieli mi wcisnąć tablet z wifi jako LTE za cenę LTE czyli prawie 200 zł droższa opcja. 2 razy wycofywałem kasę bo za pierwszym razem sam się rozmyśliłem bo taki sam tablet znalazłem w innym sklepie taniej o 100 zł, a drugie podejście było kilka mieśiecy poźniej co się okazało była błędna informacja na stronie, a sprzedawca zapewniał w 100% że będzie lte, mało brakło i by mi taką świnie podłożyli, że hej, kasę wycofałem drugi raz i poszedłem do komputronika, taki sam model tylko srebrny kupiłem dużo taniej niż w tym pseudo sklepie + niby etui za cenę 100 zł, a na aliexpresie zakupiłem taki sam pokrowiec za 20 zł.

Żałuje że nie zrobiłem im koło dupy bo miałem zrobione zdjęcia ze strony internetowej czyli miałem dowód na ich błąd. A jeśli kupujemy towar którego nie mają a płacimy to taki zakup podlega pod sprzedaż internetową. Mam u nich kupione wiele rzeczy ale cieszę się że nic nie padło bo pewnie też musiałbym się użerać z dziadami.

05.06.2018 23:57
8
odpowiedz
zanonimizowany1173954
45
Senator

Oj Panowie Wy jeszcze kupujcie w euro rtv agd. Nie wnikam czy Polski czy nie Polski to sklep ale wiem jedno nie rób tam zakupów bo wszystko będzie ok do czasu aż coś się zepsuje albo po zaplaceniu się rozmyslisz... Jak zapłaciłes to już po ptokach pozostaje tylko sąd.

Żeby się nie denerwować lepiej nie ryzykować i nie kupować w euro.

Także dywagacje z gwarancją na tym można zakończyć. Do autora wątku bez sądu ani rusz nie zrobią nic. Będą udawać. Jakas dziwna mentalność ww tych niektórych polskich sieciach panuje trochę tak prlem zajezdza.

Także w euro nie robimy zakupów. Chociaż przyznam że chodzę tam na testy chociaż tyle można ich wykorzystać. Ale kupuję gdzie indziej gdyż cenie sobie swoje pieniądze.

post wyedytowany przez zanonimizowany1173954 2018-06-06 00:03:02
06.06.2018 12:35
aope
9
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

Czemu nie skontaktowałeś się bezpośrednio z producentem? Sprzedawca to tylko pośrednik, który do tego kombinuje jak tylko się da.

06.06.2018 12:42
not2pun
10
odpowiedz
not2pun
115
Senator

Ja maiłem tak z nagrywarką Benq, 3x-4x odsyłałem i w kółko dostawałem od nich inną zepsutą, tak jakby zamieniali paczki i odsyłali do innych nadawców.
Moja np nie nagrywała, a przysłali mi taką co w ogóle nie działała nawet tacki nie wysuwała.
W końcu dałem za wygraną i zostawiłem se taka co chociaż odtwarza, jednak od tamtej pory już nic więcej tej firmy nie kupiłem.

Forum: Kpina gwarancyjna