Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Star Citizen z wersją alfa 3.1.4

21.05.2018 13:21
1
4
Gibsonn
102
Generał

Scam simulator...

21.05.2018 14:11
2
1
odpowiedz
TobiAlex
201
Legend

Ci co wsparli nie slyszeli o Polsce i Amber Gold

21.05.2018 15:09
3
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

niejednokrotnie rodziła kontrowersje i obawy o to, czy prace rzeczywiście uda się zakończyć

Wcale to nie dziwię się. Inne projekty gry na Kickstarter już dawno dobiegły końca i można pograć jako grywalne wersji (np. Shovel Knight, Pillars of Eternity, Hollow Knight), a Star Citizen nadal nie widać końca i ciągle zbierają pieniędzy...

21.05.2018 17:23
kaszanka9
4
odpowiedz
1 odpowiedź
kaszanka9
109
Bulbulator

No tak ciekawe która gra zajmuje się takimi problemami jak symulacja atmosferyczna, a potem ludzie nadal pytają, czemu tak długo, a no właśnie przez taki i podobne systemy implementowane w grze.

21.05.2018 17:31
4.1
Heinrich07
2
Generał

Ale co z tego, jakimi problemami się zajmuje? Ile lat jest w produkcji? Ile obiecano? Słyszałeś o warunkach pracy w tym studiu? Co mi po symulacji atmosferycznej jak gra rżnie się w 25-30 klatkach na topowym sprzęcie i ma masę bugów? Gdzie w systemie drużynowym gra regularnie wywala z drużyny i się crashuje? Nic nie jest gotowe - ani ten multiplayer ani moduł SP. W zasadzie o SC nie można mówić jako o grze per se, bo nie ma znaczących elementów gameplayu dających ci wyzwanie. Stawiam dolary przeciw orzechom, że cały projekt skończy się tym, że wydadzą zabugowany moduł SP + multiplayer w niewiele lepszym stanie niż teraz i done!

I serio, tego szkoda, bo masa z tych pomysłów po tym failu pójdzie do szuflady. Ale mieć 100 mln zielonych na grę, obiecanki-cacanki i gra nadal jest w fazie alfa? Jeszcze sprzedawanie terenów (xDDD) i statków (xDDDD), a nadal są łosie co tego bronią.

Masa rewelacyjnych pomysłów, z których większość nadal jest tylko w wyobraźni Robersta i "w implementacji".

post wyedytowany przez Heinrich07 2018-05-21 17:35:30
21.05.2018 17:42
5
odpowiedz
Heinrich07
2
Generał

Dla zainteresowanych, dlaczego ten projekt z dużą dawką prawdopodobieństwa się nie powiedzie: https://www.glassdoor.com.au/Reviews/Employee-Review-Cloud-Imperium-Games-RVW17730194.htm

tl;dr:
- pion zarządzania projektem za bardzo nie wie, co ma robić, dodatkowo używa metod i technologii z zeszłej dekady,
- płacenie pracownikom poniżej zarobków w ich branży, liczenie że ludzie przystąpią do tworzenia tylko dla samego faktu pracowania przy takim projekcie,
- wynagrodzenie + słabe zarządzanie doprowadza do sytuacji, że nie ma takich głów i talentu do projektu, często pracownik dłuższy stażem musi tłumaczyć coś nowym pracownikom, nawet jeśli w danym zakresie ma tylko wąską wiedzę,
- ciężka harówka nad mało znaczącymi rzeczami i marzeniami studia, co tylko wydłuża pracę i zamiast skupienia się na technikaliach to zajmowanie się pierdołami, którymi powinno zajmowac się na koniec.

21.05.2018 18:23
6
odpowiedz
siera97
53
Senator

Powinni najpierw skończyć oryginalne pomysły plus coś tam jeszcze, bo jak mówili nikt nie spodziewał się takiego budżetu. I tyle wydać grę, to co robią teraz powinno być robione po premierze jako dodatki i patche. Ja bym najpierw zrobił SP, a resztę sprzedawał w dodatkach, MP za darmo dla wspierających od początku. W ten sposób przynajmniej mielibyśmy dzisiaj jakiś produkt.

22.05.2018 10:03
7
odpowiedz
zanonimizowany779578
88
Generał

oni dodają kroki w nieskończoność by ludzie dalej dawali kasę.

Wiadomość Star Citizen z wersją alfa 3.1.4