Skull & Bones opóźnione co najmniej do 2019 roku
A może zamierzają dodać singleplayer z fabułą? Wtedy byłoby na co czekać, bo bez fabuły to tak nie bardzo
Szkoda, właściwie na tylko ten tytuł czekałem w tym roku, mało gier jest tego typu.
Ubisoft wydaje dobrą grę jedną za drugą.
I nie masz racji o kopiuj wklej, to stereotypowy teks tnie mający nic wspólnego z rzeczywistością.
Chyba że dla ciebie The Division lub Rainbow Six i Assasins creed to gry kopiuj wklej, jeśli tak to współczuje jeszcze bardziej.
Sttarki, ale akurat asasyny to są kopiuj, wklej... No dobra teraz zamieszali z origins, ale 90% pewne, że następne 2 asasyny to będą kopiuj, wklej origina. Tak jest z tymi grami, wydają większą odsłonę co coś tam zmienia, a potem doją ten pomysł przez 2 kolejne. To samo jest z Far Cry.
Tyle że idąc twoim bezsensownym tokiem rozumowania każda gra każdej firmy która jest sequelem to kopiuj wklej. Fifa Pillars of eternity, Divinity itd.
Problem polega na tym że to zupełnie bezsensowne podejście by wymagać by każda kolejna gra z określonej serii różniła się od poprzedniej znacząco. Podejście nie mające sensu z punktu widzenia nie tylko biznesowego ale i fabularnego.
Tiaaa, a która współczesna gra to nie jest kopiuj / wklej? Jasne, czasem trafi się perełka pokroju God of War (który tak szczerze mówiąc też nie jest jakoś super oryginalny w swoim gatunku, tyle że przynajmniej stanowi odświeżenie w ramach serii), ale większość współczesnego rynku gier to właśnie kopie, kopii, kopii z kolejnymi cyferkami w nazwie. Nawet nowe marki całymi garściami czerpią ze sprawdzonych rozwiązań i koncepcji pochodzących wprost z konkurencyjnych tytułów. Twierdzenie, że to cecha szczególna gier Ubisoftu jest skrajnie nieobiektywne i nieuczciwe.
No i inna rzecz, że większość graczy chce po prostu dobrych, dopracowanych i zapewniających rozrywkę na odpowiednim poziomie produkcji. Wtórność ma tu marginalne znaczenie. Właściwie wszystko już było, a na prawdę nowe mechaniki (typu system osłon z Gears of War) pojawiają się może raz na dekadę.
Poza tym graczom na prawdę trudno jest dogodzić i trafić w ich oczekiwania. Zrobisz Assassin's Creed Syndicate podobne do Unity, ludzie krzyczą "Chcemy nowości!". Zrobisz DMC Devil May Cry bardzo różniące się od wcześniejszych odsłon, ludzie krzyczą: "Oddajcie nam dawne DMC!". Zrobisz Mafię 3 z nowym settingiem, słyszysz: "Chcemy II wojny światowej i Amerykanów włoskiego pochodzenia w drogich garniturach!" Zrobisz Hitmana Absolution, a fani na to "Chcemy Blood Money tylko z ładniejszą grafiką, a nie zupełnie nową grę!".
Ja się nie dziwię, że wybierają względnie bezpieczną wtórność.
Święta racja, Persecuted, coś w tym jest. Całe szczęście raz na jakiś czas pojawia się nowa marka czy rewolucyjne rozwiązanie, a do tego czasu rzetelna robota przy sequelach zazwyczaj wystarcza. W końcu nie raz się zdarza, że chcemy po prostu więcej tego samego, problem pojawia się gdy trwa to za długo.
Również mam nadzieję że mają zamiar dodać pełnoprawny tryb singleplayer. Bardzo dobrze wspominam walki morskie z Black Flaga i chętnie kupiłbym grę w 100% na tym skoncentrowaną. Tryb multiplayer mnie w zupełności nie interesuje (jedynie dodatkowy coop).
mówili ze nie bedzie go w ogóle xD dlatego nie czekam