Rage 2 już niemal pewne. Zapowiedź nastąpi 14 maja?
Za chwilę będzie E3, a oni bawią się w takie coś xD
Bawią się bo jak przyjdzie E3 to gra moze zginąć w natłoku innych..
W natłoku innych CIEKAWSZYCH premier.
Skoro jednak RAGE 2 będzie zapowiedziany przed E3 to Bethesda ma zapewne przygotowanego jakiegoś asa w rękawie na same targi - coś od Bethesda Game Studios.
Bardzo możliwe, chociaż z drugiej strony właśnie po to są te targi.
@premium476120
Wersja pecetowa była niedopracowana technicznie na premierę, natomiast sama gra to bardzo dobra strzelanaka.
od kiedy to bardzo dobra strzelanka? ;) ja dalej podtrzymuję opinię że to gra z zmarnowanym potencjałem i kiepską stroną techniczną - średniak z fajną koncepcją świata - ale za mocno uproszczona i zubożona ..
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11649002
;P
Z tego co pamietam, odpalilem 1-2 lata temu gre i znow byl ten bug gdy sie obracalo kamere. Klimacik fajny, wizja swiata, itd ale mnie sie nie podobalo tylko strzelanie bo w koncu to strzelanka. Tak na szybko sprawdzilem ten tryb coop, mam shotguna i trzeba w goscie walic i walic.
Wersja pecetowa była niedopracowana technicznie na premierę, natomiast sama gra to bardzo dobra strzelanaka.
Komputery nie były przystosowane do gry na premierę i to z jednego powodu. Gra korzystała z silnika bazującego na bibliotekach OpenGL, które przez lata były kompletnie olewane przez producentów kart graficznych.
Kolejna sprawa to gra była pewnym testem w praktyce działania technologii Megatekstury (cały świat jest pokrytą 1 teksturą). Miała ona swoje wady i zalety, ale i tak chyba jako tako w ogóle się nie przyjęła. Raczej nie ma co się spodziewać powrotu tej technologii.
@Blackthorn
"Raczej nie ma co się spodziewać powrotu tej technologii".
Przecież megatekstury były wykorzystywane w każdej kolejnej grze na id Tech, m.in. w obu nowych Wolfensteinach, a także w Doomie xD
Przecież megatekstury były wykorzystywane w każdej kolejnej grze na id Tech, m.in. w obu nowych Wolfensteinach, a także w Doomie xD
Nie wiem jak przy Wolfie, ale przy Doomie na szczęście uległo to zmianom. O Rage 2 jestem wtedy spokojny. :)
RAGE był świetny (a w coopie wręcz bajeczny :D) i z niecierpliwością czekam na informacje o dwójce. Jeszcze tylko Borderlands 3 i żegnaj świecie ;)
@Blackthorn - poprawiona technologia megatekstury została wykorzystana w najnowszym Doomie. Więc raczej możemy się spodziewać jej powrotu w kolejnej grze od id Software.
Mi chodziło o formę w jakiej została zaprezentowana w Rage. Teraz to jest zupełnie inna bajka.
Tutaj sprawdza się popularne powiedzenie: "czas leczy rany" ;) Owszem, RAGE nie był złą grą, ale wbrew hurraoptymistycznym wypowiedziom w tym wątku, zapamiętałem ten tytuł jako bardziej eksperyment, niż pełnoprawny tytuł. Choć i tak cieszę się z możliwej zapowiedzi, bo będzie ona niespodzianką. Gdyby nie ten wyciek Wallmartu, to powiem, że to duża niespodzianka :)
No i słusznie robią. Co sie stało to sie nie odstanie i nie będzie niespodzianki na E3. Niech lepiej strzegą swoich tajemnic, jak im tak bardzo zależy.
Rage bez pomysłów Johna Carmacka w grafice to nie Rage ale podróba!!!
Tylko John Carmack może zapewnić nową jakość w grafice!!! Gdyby wciąż pracował w Id Software to pewnie już by robił Id Tech 7 który zrewolucjonizowałby ponownie grafikę w grach i posłał Unreal Engine 4 tam gdzie jego miejsce czyli na śmietnik historii!!!
I to właśnie na id Tech 7 działałby Rage 2 a nie na prehistorycznym już Id Tech 6!!!
Głupoty pan pleciesz, ostatnie dzieło Carmacka to id 5, niewypał po całości.
Id 6 jest o wiele lepszy i jest to jeden z najlepszych silników obecnie.
Wolf 1 a Wolf 2 to spora różnica w grafice
Nad id6 pracowali o ile pamiętam dobrze, kolesie od Cry engine.
Id 6 jest na pewno dużo lepszy obecnie od 4 czy 5 swojego czasu
Rage to był średniak, z ładną wizją artystyczną (szkoda że odpowiedzialni za design świata nie pracowali przy Falloutach od Beci) , nigdy nie usuniętymi problemami z doczytującymi się teksturami, które mimo szumnie zapowiadanego przełomu technologicznego, potrafiły być po prostu żenującej jakości.
Do tego nużący backtracking, nudne wyścigi, irytujący respawn wrogów w tych samych miejscach, idiotyczne misje z cyklu "celowniczek" i zakończenie, którego właściwie nie było.
Jednym słowem, zmarnowany potencjał.
Wiem że to wszystko to zapewne kontrolowane wycieki, że może boją się o to, żeby gra nie zginęła w zalewie zapowiedzi itp. itd. ale jednak wkurza mnie to.
Wolałbym dostać tym wszystkim w twarz na E3, żeby człowiek wręcz nie miał czasu na ogarnięcie wszystkich news'ów i materiałów i cieszył się jak dziecko. A przez takie "wycieki" i sprytny marketing, na E3 mało zostaje miejsca na prawdziwe niespodzianki. Szkoda...
Jest i wygląda fenomenalnie.
Dla mnie Rage to jedna z najlepszych gier, przeszedłem ją 3 razy. A jak zapowiedzą drugą część to przejdę ją raz jeszcze ;)
W KONCU TYLE LAT NA TO CZEKALEM! JAKO FAN FALLOUTA (1,2 i tactics(no troche mniej tactics) DLA MNIE TO JEST GODNY NASTEPCA FALLOUTA!! CZEKAM Z NIECIERPLIWOSCIA!