PoE - aktualizacja Incursion zaoferuje podróże w czasie
Ciekawy pomysł.
A ja sie kufa zastanawiam czemu aktualizuja jeszcze Pillars of Eternity 1 skoro teraz dwojka wyszla...
Fakt. PoE to może być Path of Exile albo Pillars of Eternity 1. XD
Nie rozumiem czemu w każdym newsie jest zawsze pełny tytuł gry, a w jednym z niewielu przypadków kiedy skróty mogą być mylące, czyli Pillarsy i Path of Exile to z tymi grami newsy zawsze są napisane ze skrótem.
Wystarczy sprawdzić, która gra wyszla pierwsza i kto „posiada prawa” do skrótu PoE - Path of Exilie.
@Piotrek.K i @Bezi2598 -> Albo wystarczy odwiedzić strony PoE po szczegóły, wtedy liczby odwiedzin dalej rośnie. XD
tytuły chyba specjalnie pisane skrótami żeby kliki były... wychodze bez czytania.
Liga zapowiada się wspaniale, poprzednia nie przypadła mi do gustu, 1shotowałem bestie, które powinno się łapać, więc przez poł ligi grałem praktycznie tak samo jak na standardzie.
Supporter pack gotowy, czekam tylko na stash tab sale i zaczynam farmienie od 1 czerwca.
PoE naprawdę kosi całą konkurencje jeżeli chodzi o content. Szkoda że sam gameplay jest tak toporny. Już Diablo 2 ma przyjemniejszą rozgrywkę. I niestety to mnie odrzuca od gry.
Jakimi buildami grałeś? PoE zaczyna się po 70-75lvlu przy mapach, w Diablo (zwłaszcza 3) jest praktycznie odwrotnie, fajnie się przechodzi przez kampanię a end game jest martwy.
I mam męczyć się 50h tym drewnem żeby dobić do tego 70 levela bo wtedy gra robi się ciekawa? Seems legit.
50godzin? Dobicie 70lvla to jeden dzień grania, 5-7 godzin przechodzenia story.
Ja tylko ludziom rozważającym próbę zagrania prostuję: tak, gra jest bardziej drewniana niż D3 (ewidentnie), ale im dalej w las tym gameplay staje się gładszy, a porównywanie "drewnianości" do D2 to dość spore wyolbrzymienie.
Nie trzeba też 50h żeby wbić level 70, absolutnie elitarni gracze robią to w 4-5h (i to bez przygotowanego ekwipunku, z itemami to pewnie byłoby bliżej 3h): https://www.youtube.com/watch?v=_IK7gsfyYWY
Ktoś kto nieźle zna grę jakieś 7-12h, a jak ktoś chce sobie grać na spokojnie i czytać każdy mural napotkany po drodze i tak zamknie się w 20-30h.
Zaryzykuję stwierdzenie że nie ma drugiej gry rozwijanej z takim tempem i pasją, co 3-4 miesiące wychodzą spore patche, które czasem są bardzo udane (War for the Atlas), czasem nieco mniej, jak np. kontrowersyjne Harbinger czy Bestiary, ale nie zmienia to faktu że gra zmienia się z roku na rok, a praktycznie co sezon można grać czymś kompletnie innym.
Teraz mamy ligę, po drodze będzie jeszcze jedna a później (w grudniu) kolejny spory expansion pack.
Chris Wilson w wywiadzie przyznał też że mają wstępny plan rozwoju na kilka lat, a i z czasem team rośnie i patche robią się coraz bardziej konkretne.
Po 50 godzinach to jak ktoś ogarnia to ma zrobiony albo prawie albo cały content, więc nie bardzo wiem jak można levelować 50 godzin, może z zamkniętymi oczami :D W ogóle nie rozumiem o co chodzi z tym drewnem, bo w porównaniu do PoE to właśnie D3 jest mega żółwiaste, powolne i spłycone jak diabli, podczas gdy PoE robi się dynamiczne, wymagające, płynne. No ale jedni wolą dyskotekę z podskakującymi świecącymi potworkami a inni wolą je zabijać :P
Czyli na rynku H'n'S wszystko pozostanie bez zmian - Path of Exile zdecydowanym liderem i coraz bardziej odsadza konkurencję. Szanse na rywalizację z PoE ma Wolcen, ale tam niestety produkcja utknęła w fazie wczesnego dostępu. Szkoda, bo gra ma spory potencjał, bardzo ładną grafikę, ale na pewno twórcy Wolcena nie mają tyle chęci do pracy, co twórcy PoE.