Recenzja gry BattleTech – mecha dobra gra
Gra spełniła oczekiwania, wciąga jak diabli. Szkoda że wydawca (Paradox) nie pokusił się o inne wersje językowe niż angielska na premierę i tym samym oddał pole Frostpunkowi w niektórych krajach.
Gra spełniła oczekiwania, wciąga jak diabli. Szkoda że wydawca (Paradox) nie pokusił się o inne wersje językowe niż angielska na premierę i tym samym oddał pole Frostpunkowi w niektórych krajach.
Ostatnie tygodnie obfitują w znakomite premiery więc musiałem wybierać. Padło na Frostpunka i nowego Total Wara ale BT jest następny w kolejce.
Ja czekam na spolszczenie.. ponoć ma być ale nie wiadomo kiedy.
Ja także czekam na znaki na niebie mówiące o spolszczeniu. Co prawda płakać nie będę jak nie wyjdzie no ale... Battletech'a zakupiłem na razie nie odpalam, poczekam na patche w miedzy czasie odpaliłem dawno zakupiony XCOM2 czekający w kolejce. tymczasem może wyjdzie spolszczenie...a gdzie była jakaś wzmianka o lokalizacji POLAND ?
Czy skoro wydawcą jest Paadox to należy spodziewać się miliarda DLC?
1500 sto dziewięcset,a na serio jak twórcy nie mają w planach Battletecha 2 to raczej przez wiele wiele lat dostaniemy zawartość,która powinna być w grze
1. mody są bo każdy może je zrobić wszystkie dane gry łatwo można otworzyć w notatniku więc jeśli chodzi mody zmieniające statystyki mechów broni to już takie mody są, teraz ludzie czekają na graficzne mody albo dodające nowe maszyny ale ze zwględu na pewne ograniczenie islości typów maszyn narzuconych przez twórców, to będą mody w stylu zmiany czyli jak ktoś zrobi mecha madcat to on będzie dodany na zmiane na innego istniejącego już. 2. Co do dlc to już jest planowane clan mech pack czyli mechy jakie były podczas invazji klanów więc kampania będzie inna możliwe że to dlc będzie samodzielne jak jak było to przy shadow run. Bo sama invazja jest 3049 a podstawka to 3025.
na pewno najlepsza gra kwietnia ! i jedna z najlepszych gier od początku roku ! Wybacz God of War ;)
Też nie wiem, a mam i Battletech i Frostpunk. Do tego za 6 dni Pillars of Eternity 2.
Haha dokładnie :P Frostpunka kupiłem i jeszcze nawet nie zagrałem :))) Battletech chętnie ale jak będzie w PL no i tak samo najbardziej oczekiwana to Pillarsy 2 :D A teraz olałem wszystkie inne i przechodzę sobie Tomb Raidera z 2013 i potem chce Rise of the Tomb Raider.
Gra jest absolutnie fantastyczna. Jak dla mnie, to kandydat na grę roku.
Jedyna rzecz, która mnie trochę irytuje, to odrobinę zbyt wolne tempo rozgrywki, a zwłaszcza te 1 - 2-sekundowe przerwy po wykonaniu każdej akcji, co daje się we znaki zwłaszcza w trakcie bitwy z wieloma jednostkami przeciwnika i, okazjonalnie, sprzymierzeńca.
Poza tym gra niemalże idealna. Polecam.
da się animacje przypieszyć jest plik który daje dostęp debug menu jakie mieli devsi jak tworzyli grę jest tam właśnie opcja przyśpieszenia animacji dla mechów.
Tak, widziałem posty na Reddicie. Niemniej dzięki!
Dodatkowo przeczytałem właśnie w mejlu kickstarterowym, że twórcy niedługo dodadzą opcje przyśpieszenia rozgrywki do ustawień w samej grze.
to przyspieszenie animacji psuje caly klimat. mam nadzieje ze wyeliminuja te przerwy i przyspiesza loadingi, bo jak dla mnie ta gra jest po prostu strasznie marnie zoptymalizowana.
poza ty genialna :)
Fajna recenzja, w zasadzie mam takie same pozytywne i negatywne odczucia. Gra rzeczywiście nieco jest przywolna, trochę kampania taka sobie, ale każda walka, przygotowanie do niej, buszowanie po kosmosie w celu zarabiania kasty to jest to na co czekałem. Mam nadzieję, że będą DLC, że będą to kampanie (samo dołożenie mechów to moim zdaniem za mało gdy już ukończysz kampanię). Mam nadzieję, że gra będzie się rozwijać, z tym kojarzy mi się Paradox :)
Tyle że już było tutaj mówione że Paradox jest tylko wydawcą :)
Racja. Trochę zaklinam rzeczywistość. Po prostu mam dużą nadzieję, że gra będzie rozwijana :) Nie prędko doczekamy się następnej....
Cudowna gra. Drobne rysy nie przeszkadzają, żeby Battletech kradł mój czas godzinami.
świetna gra. jedyny minus jaki widzę to fakt że dowodzimy tylko jedną lancą, więc na akcje bierze się tylko najcięższe mechy.
Kilka osób pytało o dalsze plany to tutaj info :)
BATTLETECH: What's Next?
First of all, to our Backers and new players alike - thank you for your incredible outpouring of love and support last week following the launch of BATTLETECH, and for sharing so many of your amazing game experiences with us. As a small developer, these stories mean the world to us. It's why we do this.
From the heartfelt reactions of our Backers, to the kind words from reviewers, to the epic marathons on YouTube, to the hysterical reactions on Twitch, to the goofy memes floating through social media, this week has been a whirlwind and we are thrilled to be on this ride with you.
Extra kind words and fun clip links:
Waypoint[waypoint.vice.com]
Polygon[www.polygon.com]
GameWatcher[www.gamewatcher.com]
Twitch Clip 1[clips.twitch.tv]
Twitch Clip 2[clips.twitch.tv]
Twitch Clip 3[clips.twitch.tv]
We could easily fill this entire post and more just rounding up press and fan reactions to the game - but we'd rather talk about what's next. From the start of this project, we've viewed launch not as the end of the road, but as the birth of a living product. Over the course of development, you might recall that we often answered speculative questions about post-launch features or content with, "in success, all things are possible."
Well - thanks to you, this is the success we hoped for. And many things are now possible! We're working with Paradox on a roadmap for the next year of BATTLETECH development. This will include regular bugfixing, quality-of-life improvements, and free Updates adding new features to the game. Here's a look at the next few months of that roadmap.
****BATTLETECH Post-Launch Roadmap****
1. Compatibility / Performance Investigations
Our launch last week wasn't perfect. A subset of players are experiencing hardware/system compatibility and performance issues that our team is working hard to investigate. Solutions for critical issues are always our top priority, and will be released as soon as they're available and tested. Typically, we will release patches to our public_beta branch on Steam for a few days for testing before we push them to the default branch.
On that note - last Friday we released our first patch to the public_beta branch for testing. Today, that 1.0.1 Patch went live - you can read the full changelog here. We expect to release more patches to public_beta in the coming days and weeks.
2. General Bugfix (Late May)
We expect to release at least one general bugfix/improvements patch later in May.
3. Localization (French, German, Russian) and Linux support
These are both Kickstarter commitments and high priorities for our post-launch roadmap. (Along with a couple other Kickstarter commitments that didn't make it in for launch.) We don't have a more precise ETA yet for these items but will update you as soon as we do.
4. Update #1: Customization & Player Options (June/July)
We're already beginning work on our first larger free Update to BATTLETECH. This Update is all about customization and reacting to common pieces of feedback that we've received from you on the game. Here's a list of items we're currently looking at for Update 1 this summer:
Accelerated combat options - We're working on options for players who would like to accelerate the pace of combat missions.
MechWarrior customization - We know that many players would like to change the appearance, callsign, name, and voice of all their MechWarriors, not just their Commander. This didn't make it in for launch but we'll be adding it in Update 1.
Granular difficulty settings - A set of discrete options for players to customize the challenge level of the game in different areas.
MechLab / Store / Salvage quality-of-life improvements - Interface additions to reduce friction when buying and salvaging new items.
Tutorial-skip option - Allowing players who have already played the prologue missions to skip those missions when starting a new campaign, and get right to the Leopard.
Addressing difficulty spikes - We'll be working on smoothing out some issues with unexpectedly hard (or easy) content. Not to remove all difficulty variance, but to address clear outliers.
Live-streaming quality-of-life improvements - Audio persisting when alt-tabbed, for example.
It's important to note that the exact contents of Update 1 may shift during development. Please consider these general directions and priorities. We'll post a more detailed and updated list of what's in the Update closer to its release.
5. More BATTLETECH!
The above is just the beginning! We'll be continuing with more free Updates after Update 1, and we'd also love to release a larger paid content Expansion or two - but right now we're staying focused on bugfixes and immediate reactions to launch feedback. With your support, we could not be more excited to continue making BATTLETECH even bigger and better.
Thank you,
HBS
Jak to jest z dodatkową zawartością do gry? Niby wymaga konta Paradoxu i konieczność stałego połączenia (odłączysz w trakcie gry i dodatki znikają), nawet wersja na GOGu to wymaga?
Mnie gra odrzuciła na etapie kreowania postaci. Nienawidzę wybierać czegokolwiek nie mając pojęcia na czym polega gra i co mi się przyda.
wszystko tam jest dokładnie opisane, co więcej pogrubione wyrazy mają dodatkowo całe pokłady informacji i historii / ta gra to rasowa strategia jak chciałeś pograć w coś bez większego zagłębiania się w treść to -> doom :)
na chama to tam nawet nie trzeba zaglebiac sie w tresc, wybrac tylko bonusy (nie wazne jakie potem mozna spersonalizowac).
cala otoczke rpg mozna przeklikac i tylko robic misje.
ale gra nabiera wiekszej glebi jak sie zrozumie swiat
Trzeba czekać najlepiej na wersję PL bo ma być..