Star Citizen ma już ponad dwa miliony graczy
Co daje srednia 90$ na gracza. naprawde to bedzie nowa jakosc jesli chodzi o dojenie graczy :D
Mając tyle $$$$$$$$$$$$$$$ ta gra powinna .......... system totalnie, wszystko można by zrobić no dosłownie wszystko :) a co z tego wyjdzie to się okaże.
No dziś jak sobie sesyjkę zrobiłem na patchu 3.1.3 to chodziło bardzo fajnie. Praktycznie cały czas 30 klatek ze sporadycznymi spadkami do 20 i zero crashy. Jak nigdy udało mi się zrobić kilka zadań pod rząd bez żadnego błędu. Dobra baza pod 3.2.0
Cóż za fantastyczny postęp! Nooo, widać na co poszła ta cała kasa.
xD
I cały ten czas. Gra jeśli wyjdzie dopracowana, to nawet W3 i GTA V razem wzięte nie będą w stanie dorównać jej skali, oraz oferowanym możliwościom.
Hioziv
Twój hajs?
Z tego co widzę to najwięcej narzekają ci, co mają najmniej styczności z tym projektem.
domino310
Ale mi to rybka kto w co gra, kto na co wydaje kasę. Baaa, jak ta gra wyjdzie (xD) to sam będę w nią grał.
Ale to, że to "nie mój hajs", to jeszcze nie znaczy że nie mogę wyrażać opinii na ten temat.
Ktoś z forum już zagrał w Star Citizen alpha? Jeśli tak, to jakie ciekawe uwagi i krytyki o tej grze?
ja próbowałem zagrać.
gtx 970 i5 4670k(4,5ghz) 16gb ram i gra nie dziala.
Znaczy działa ale w ok 15 fps i rwie jak powalona - sprawdzałem te etapy najmniej wymagajace (strzelankowe) w minimalnych.
Nigdy nie zrozumiem fenomenu sandboxow z ogromnymi mapami w których wykonuje się ciągle to samo
Jeszcze się okaże że gra będzie tak skomplikowana, niedopracowana i niezoptymalizowana że będą grać tylko ludzie z możliwościami finansowymi którzy będą utrzymywać tę grę :D
Jeśli po drodze gra jakimś cudem zdechnie, to nie dość że krzysiek zbankrutuje to jeszcze branża porządnie się zachwieje tak jak w pamiętnym roku 1983 z powodu niesławnego wyrobu gro-podobnego zatytułowanego E.T.
spoiler start
nie zwracajcie na mnie uwagi jestem tylko kolejnym czarnowidzem...
spoiler stop
Wątpię abyś pamiętał branżę gier z 1983 roku i niepowodzenie ET. Chyba że mieszkałeś wtedy w Kalifornii a teraz dobiegsz 60 lat.
A tak przy okazji. Problemu w 1983-84 dotyczyły rynku konsol nie zaś gier video jako takich. Np. Commodore radziło sobie wtedy dobrze. Kryzys nie wywołała jedna gra, tylko cała seria beznadziejnych produkcji.
Ale podstawowym powodem kryzysu był brak wiary biznesu w to że konsole imbryki wideo to coś na czym da się zarobić w dłuższym okresie.
Z jednej strony ludzie mają problem z grami, które są " pocięte" mają SP DLC, a z drugiej wspierają produkt, który nawet nie wiadomo kiedy i czy wyjdzie. Te pierwsze przynajmniej mają premierę.
Jak miło, że GOL przykłada rękę do szerzenia fałszywych faktów i oszukiwania swoich czytelników edytorialskimi i onetowskimi tytułami.
W tytule czytamy dumne "Star Citizen ma ponad dwa miliony graczy".
W artykule mamy "dwa miliony osób, które wykupiły dostęp".
Wykupiony dostęp =/= gracz. Ktoś mógł kupić dostęp w pierwszym miesiącu gry, pierwszej, drugiej, xowej alfie zamkniętej/publicznej i nigdy więcej nie grać bo poczuł się orypany o kasę. Pół czy trzy czwarte z tego mogło przestać grać albo i więcej zażądać zwrot pieniędzy jak było podczas głośnej akcji jakiś czas temu.
Wiem, że deweloperzy gier lubią się chwalić takimi gównianymi statystykami, które nie mają żadnej rzeczywistej wartości (w przeciwieństwie do np. dziennej liczby zalogowanych graczy) ale to jest żałosne, że GOL również praktykuje takie zachowanie.
Oj uważaj, bo twój komentarz zniknie bez śladu.
Grunt żeby się klikało!